Yamaha reagovala na vyjádření Repsolu a Hondy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CBR-rr (-4) napsal 04.11.2015 v 21:18

..." on mi na to koleno spadnul." To je jako" on mi na tan nuž upadl a třiktat" Takova dost stupidni vymluva.

Tosha752 (6) napsal 04.11.2015 v 16:31

To stassek: Joo, to máš pravdu - i takhle se to dá pojmout. Pokud se chovají jako blbci oba, tak je jasný, že by měli oba pykat. Ale to jsme zase u stejného - každý to vidí jinak a je pak otázka za co koho penalizovat, jestli i za nějaké předchozí manévry (když oba jeli jako ti zmínění k.k.ti), anebo fakt jen za ten jeden konkrétní incident. No a pak jsme zase u toho, že i ti co rozhodovali o té penalizaci, tak to viděli "nějak" - a to neříkám jestli "dobře", nebo "špatně"...

Že je tady obecně dost málo úcty k názorům druhých, to tak nějak patří k místnímu folkloru (proto jsem psal, ať si do mě každý kdo nesouhlasí klidně šije... ). Když vidím něco jinak a pro některé ... ... ... ... ... jsem hned "mongol", to je tak nějak v našich zeměpisných šířkách normální... Nechci tyhle experty nijak urážet, to bych se choval stejně jako oni. Ale nechci si s takovými ani vyměňovat názory, natož polemizovat. Když jsou se vším takhle hned hotoví, a s nimi nesouhlasící jedinci jsou pro ně hned důvodem k takovýmto hodnocením, nemá to ani smysl. Hloupé akorát je, že je tady často i dost málo úcty k rozhodnutí autorit, které mají - troufám si tvrdit že vesměs - více zkušeností, než my všichni tady dohromady. Myslím, že tohle se týká nás všech - některá rozhodnutí se nám prostě moc nelíbí... Ale oni jsou prostě rozhodčí - a tím neříkám, že vždy rozhodnou správně, nebo že se jich zastávám, anebo že by mi bylo jedno, kdyby rozhodli jinak, než se mi líbí... Jen konstatuji, že tak jako jsou diskutabilní momenty ve všech sportech, tak bývají i diskutabilní rozhodnutí rozhodčích. Stává se to a i přesto bychom taková rozhodnutí měli respektovat...

S tou poznámkou máš skutečně pravdu, jenže s rozhodnutím rozhodčích (které napříště může klidně poškodit Marqueze nebo kohokoli jiného, protože oni jsou taky jen lidi) nic nenaděláme. Je to jako v tom Cimrmanovi...

martin1 (658) napsal 04.11.2015 v 16:14

Mladýmu je 8 a viděl to.ptal se proč marc kličkuje před rossim? Marc když přišel do GP viděli jsme agresivní jízdu a zatáčky jak po břitvě.jo líbí semi to.co předvedl u klokanů a pod palmami je k pláči...nezávodil o svůj výsledek.ať si s 99 založí svůj race shit team.pohár už mají tak budou spokojeni

martin1 (658) napsal 04.11.2015 v 16:06

Mongol a 93 bouchal do kapot x krát komu? Stopu jel jasně účelovou.ale jel podle pravidel to nás čeká skvělá budoucnost .Marc to měl naplánovaný...a jestli je to kvůli tiskovce.takto potom jo

Krabbio (1002) napsal 04.11.2015 v 15:54

Kdo tvrdí že dosud fandil VR/46 a kvůli incidentu přestal tak je dle mě k*k*t Přece když potkám lidi a ptám se jich jak to vidí tak úplně všichni hned začnou nadávat na MM93 že Rossi za nic nemohl že to bylo evidentní od MM že nechal Jorgeho projet ale Valeho naschvál chtěl dojebat a to jsou lidi co nemají žluté bryle!!!

deluxa (347) napsal 04.11.2015 v 15:22

to len totalny mongol moze napisat po tolkych videach a roznych pohladoch ze ho fakt umyselne skopol :D a to nie som rossista...

mongol_ (128) napsal 04.11.2015 v 15:07-3

to skopnutí soupeře velmi dobře odpovídá maradonově hlavičce, ovšem to chování po té prasárně je o něčem jiném, maradona dělal idiota, kdežto Vale jde za desátým titulem po mafiánsku - přes mrtvoly

stassek (14) napsal 04.11.2015 v 14:16

Tosha752> vesměs s tebou souhlasím, nicméně je třeba podotknout jedno - Rossi i Mrq jeli stejně bezohledně, jenže na rozdíl od Mrq Ros tu jeho bezohlednou jízdu dokázal ustát. Takže je tu spíš otázka, zda je fér trestat jen jednoho jezdce, když oba jeli stejně bezohledně. Je to fér? Trestat jen jednoho za to, že ten druhý neměl dost inteligence na to, aby takovou jízdu ustál, podle mně fér není. A v tom já osobně vidím problém celého rozhodnutí. Mrq měl dostat stejnou nebo podobnou penalizaci jako Rossi.
Nicméně v této úvaze ovšem z předpokladu, že k onomu mystickému úmyslnému "kopnutí" nedošlo (protože to, co jsem viděl ze záběrů, jako úmyslné "kopnutí" nevypadalo)

Tosha752 (6) napsal 04.11.2015 v 13:43

To zmulin: Respektuji Tvůj názor, ale pokud soudíš mě - tak promiň, ale kde bereš tu jistotu, že nevím o čem mluvím? Vážně jen kvůli mé současné motorce? Myslím, že poměrně dobře vím, o čem mluvím a pokud mě neznáš, bylo by asi lepší, abys to neřešil.

Upřímně (a bez ohledu na to, komu v téhle věci fandíš):

Pojedeš čistě, tak jako zkušenej závodník - vyjedeš holt ven a pak si v klidu postěžuješ, že Tě VR ohrozil...

O.K. - Ale co když je to Tvoje poslední šance soupeře předjet? Právě v téhle zatáčce? Resp. co když zpětně zjistíš, že to byla Tvoje poslední šance ho v daném závodě porazit? Budeš si říkat - "jooo - nešel jsem do toho sice úplně s vervou, ale aspoň jsem si (po závodě) postěžoval? Nebudeš - oba víme, že se závodí na dráze a nějaké protesty a stížnosti jsou ti k ničemu. Nebo připusťme, že taky někdy bývají... A tohle přeci nechceš riskovat, nechtěl by to nikdo... Prostě se snažíš bojovat, protože toho nejvíc vybojuješ na dráze a v zápalu boje to chceš soupeřovi "nandat" - v tu chvíli snad nikdo neuvažuje o nějakých pozdějších protestech... Problém je prostě v tom, že závod nezopakuješ, stejně jako nezopakuješ okamžiky, kdy se předjíždí a bojuje...

Druhá věc je, jak se bojuje. Ale to jsme na začátku příběhu - někdy to je na hraně a někdy bohužel i za hranou. Každý to vidí trošku jinak a co člověk, to názor. Myslím, že povětšinou budou jednotlivé "strany" tohoto incidentu nejspíš (nebo často) asi hodně podobné skupinám fanoušků jednoho nebo druhého jezdce. Já tedy rozhodně Marquezovi nefandil (naopak fandil jsem Rossimu), ale myslím, že Rossi Marqueze sestřelil. Máš samozřejmě právo vidět to jinak a nebudu Ti proto psát, že tomu nerozumíš.

Nicméně asi se shodneme, že takovéhle incidenty, které pak rozdělují fanoušky i jednotlivé týmy a jezdce - nejsou ideální ať už je způsobil kdokoli. Podle mého je lepší vyhrávat více "přehledně" , i když je to někdy těžké. Stejně tak si myslím, že jezdec, který vítězí by měl být víc na úrovni - ve smyslu víc "nad věcí" a neměl by tudíž takovéhle momenty připouštět... Zní to možná blbě, ale když chceš jednoznačně ukázat, že jsi zasloužený vítěz, musíš počítat s tím, že Tě budou víc "otloukat"... Souhlasím, že Rossi taky bojoval, taky se nějak bránil, taky chtěl zvítězit a taky mohl být vyvedený z míry... A klidně připusťme že to spískal Marquez. Ale právě proto by u manévru Rossiho neměly být absolutně žádné pochybnosti i když na něj Marquez zle dotíral - jestli byl lepší, mohl mu to klidně nandat v dalších zatáčkách.

Ale tohle dle mého názoru skutečně platí pro všechny a myslel bych si to i kdyby na místě Rossiho seděl Marquez, nebo kdokoli jiný. Zkrátka vítěz by si na manévry, které jsou sporné měl dávat ještě víc pozor - právě proto, aby jeho vítězství nemohlo být zpochybňováno.

Doufám, že jsem to napsal dostatečně neútočně...

martin1 (658) napsal 04.11.2015 v 13:10

Virago,kafemlejnek hadr 93 prudil tak dlouho že by jen tak nepřestal možná až by Valemu ukázali ztrátu na 99 8 sec.přesně jak píšeš tam by nespadl ale o zatáčku později...

Tosha752 (6) napsal 04.11.2015 v 12:19

To 1100 Virago: Souhlas - myslím, že to neposuzuji nějak absolutně striktně - dokonce i ta bezděčná reakce se stává. Třebaže si osobně myslím, že té aktivity ze strany Rossiho tam bylo víc, než je zdrávo, i ta "bezděčná reakce" může být jakési vysvětlení. Nikoli však omluva. Marquez prostě závodil i když mu vlastně o nic nemuselo jít... Je to sakra motivace porazit tak skvělého jezdce, jako je Rossi. Závodil, protože byl na závodech, proto se koneckonců závodí. Souboj to byl krásný a Marquez byl dobrý - bez ohledu na to, že já fandil Rossimu. Ale rozhodnout se mělo v čestném souboji. Pro šťouraly - v souboji alespoň natolik čestném, aby nebudil tyhle vášně, nemusely se řešit kdejaké protesty, anebo rozebírat stohy videí "kdo komu a co" ...

Sláva vítězům a čest poraženým - myslím, že Rossi si tohle v Sepangu připustit nechtěl. Ale stejně tak je pravda, že občas by si tohle připomenout měli všichni - i když se zrovna nic takhle emotivního neděje...

On byl prostě v nervech a člověk někdy zkrat udělá aniž by domýšlel důsledky. Ale skutečně velký jezdec přizná i takovouhle věc a nehledejme v tom teď obezličky typu - "za ty prachy by to nikdy nepřiznal", apod... To je stejné jako pověstná Maradonova ruka. Po x letech přiznal, že to ruka byla. Nemění to nic na tom, že Maradona byl velký fotbalista, tak jako Rossi je velký jezdec. Ale Maradona v očích pamětníků nikdy nezůstane jako velký člověk...

zmulin (371) napsal 04.11.2015 v 11:47

Tosha:I když to asi na typu motorky co jezdíš nikdy nepoznáš...Nepřej si nikdy zjistit na vlastní kůži,co udělá zaháknutá motorka v pádu s oběma...
Evidentně ani netušíš,k čemu mohlo dojít a to vinou MM...
To on,kdyby byl tak čistej,tak jako zkušenej závodník vyjede holt ven a pak si v klidu stěžuje,že ho VR ohrozil

1100Virago (3052) napsal 04.11.2015 v 11:43

Tosha752: Vidíš, a to já Rossiho fanoušek rozhodně nejsem a přesto si myslím, že to "kopnutí" bylo rozhodně neúmyslné. Je to reflex, stejně jako Biaggiho loket v roce 2001, stejně jako když si v davu děláš prostor loktem nebo ramenem, když se na tebe někdo příliš tlačí. Že nohu vrátil "podezřele rychle"? Bylo to při závodě a tam každý okamžik kdy nejsou nohy na stupačkách znamená ztrátu stability a tím i času. Mimochodem, noha mu slítla během těch soubojů vícekrát, když ztrácel balanc. Navíc trefit v pohybu a v zatáčce nějaké citlivé místo soupeřovy motorky - to snad ani cíleně nejde. Je to jako tvrdit, že Marquez kdysi utrhnul Danimu kabel k čidlu kontroly trakce záměrně.

Rossi prostě doplatil na to, že každý incident se posuzuje jako celek a nejspíš by dostal trest i v případě kdyby Marqueze vyvezl až do kačeru a ten se svalil až v něm, bez přímého kontaktu. Protože verdikt zní "nezodpovědná (bezohledná) jízda, která vedla k pádu (ohrožení) jiného jezdce". Samotná příčina pádu se neřeší, jde jen o to, že kdyby Rossi nejel jak jel, Marquez by tam nespadl.

carloscheca (-18) napsal 04.11.2015 v 10:45

Velice dobre napsane a to fandil Rossimu,takze si to dejte dokupy zabednenci-Tosha

Tosha752 (6) napsal 04.11.2015 v 10:29-2

Rossiho jsem měl rád a vždy jsem mu fandil. Ale žvásty, že nekopl do soupeřovy motorky jsou nechutné.

Je jasné, že tu jsou dva různé tábory (a dodávám, že se tady dál na tohle téma nechci dohadovat, takže pokud někdo nesouhlasí - směle do mě - sprosťáků co se schovají za internetovou anonymitu se najde vždycky dost...

Každopádně si myslím toto: V závodech se dějí různé věci, mnohdy i na hraně pravidel. A týkají určitě všech, každý někdy chybuje, nebo udělá i něco nesportovního - dokonce aniž by si to v danou chvíli uvědomil.

Bohužel já si myslím, že tenhle incident byl výsledkem Rossiho zoufalství a tudíž si taky myslím, že moc dobře věděl co dělá. Diskuse tady se může vést na spoustu témat - kdo z koho, kdo komu co udělal dřív, kdo je větší frajer, kdo je lepší jezdec, kdo si léčí mindráky, atd... Lze se tady dohadovat, kdo komu bránil v jízdě, kdo má právo volby stopy, atd... Ale myslím si, že pokud někdo jede první (to souvisí s tou volbou stopy), tak mu to ještě nedává právo kopnout do soupeře. Rossi taky zná fyzikální zákony a ví moc dobře, že v případě takovéhoto kontaktu bylo nebezpečí, že by ho Marquez shodil dost malé. Ale nebezpečí, že někoho vyhodíš směrem, kterým působí odstředivá síla je naopak obrovské. A bohužel je vidět, jak se Rossiho noha podezřele rychle vrací zpátky na stupačku a to moc nesvědčí o "náhodném dotyku"... A že by si jezdci evidentním kopnutím do soupeřovy motorky dělali místo - to snad nemůže nikdo myslet vážně.

Buďto budeme fandit našim miláčkům i za cenu, že ze sebe budeme dělat hlupáky a nemyslící ovce, anebo si čestně přiznáme, že tohle byl hnus. A Rossi může říkat co chce a odvolávat se na cokoli a na jakýkoli záběr kamer, ale to úmyslné kopnutí tam prostě bylo. Už jen proto, že pokud mu soupeř skutečně "zatlačil" ramenem na nohu, tak se vlastně o Rossiho opíral a v tom okamžiku rozhodně (ještě) nepadal. Ani jeden z nich nepopírá kontakt. Jenže Marquez tím kontaktem vyvíjel sílu směrem k Rossimu a je tedy nesmysl tvrdit, že tímto tlakem (na Rossiho nohu směrem k Rossiho motorce a směrem k vnitřní straně zatáčky) způsobil takovéhle náhlé vykopnutí Rossiho nohy směrem opačným... To prostě jen chudák Rossi už nevěděl kudy kam, jak ostatně naznačuje i jeho gesto několik okamžiků před incidentem, kdy na Marqueze mával jako by chtěl říct, "tak pojď, už tě mám plný zuby..." Prostě miláček davů nevěděl co s ním, jednoznačně vykopl nohu opačným směrem a Marqueze sprostě sestřelil. Navíc - jaká náhoda - vůbec nebyl rozhozený a ihned si nohu hodil zpátky na stupačku...

Celý slavný tým Yamaha se může jít bodnout, je to ostuda a černá kaňka, protože takhle se nezávodí.

Marex (2570) napsal 04.11.2015 v 08:39

Holub: Radši budu slepým, než bych byl blbým.

MM93 (8) napsal 04.11.2015 v 08:06

Holube holube...

Krabbio (1002) napsal 04.11.2015 v 00:13

HoluB promiň ale priznej se a pak už ve všem budu mít jasno. Že ty nemáš všech 5 pohromadě?

martin1 (658) napsal 03.11.2015 v 23:41+1

Kredenc dostane zlatou za nej. Team rider.už má jinde upečenou novou smlouvu jinak by to ten hulda neudělal křivý je proti němu vodováha

HoluB291 (136) napsal 03.11.2015 v 23:26

Svami nie je rec. Ste slepy jak ray charles !

Biker_xx (2319) napsal 03.11.2015 v 23:26+2

Ten Lorenzo je ještě větší chudák, než jsem si myslel. Upřímně mu přeju, aby v neděli ve zdraví nedojel do cíle. //sport.idnes.cz/cas-odmitl-lorenzovu-snahu-zapojit-se-do-rossiho-pripadu-pzx-/motorsport.aspx?c=A151103_213054_motorsport_par

HoluB291 (136) napsal 03.11.2015 v 23:25

Jasne rossi si volil stopu preto je nefer ze dostal tresne body. Dufam ze ho vsetci pustia a potom nech rossi vystrci lorenza z trate a samozrejme jorge za to bude vinny a nech dostane ciernu vlajku a nech na zaver zacne prsat a da vsetkym kolo lebo toto je to co si vale zasluzi kebo je svety.

joone (129) napsal 03.11.2015 v 23:24

HoluB291 (-40) napsal Dnes v 23:08
Joone
Ty si magor? Marquez si tam robil plac a snazil sa udrzat na trati ziadna snaha ho zhodit. Ako by to aj mohol ?
...
To jako fakt? Dělal si místo? No tak to potom asi jo. Odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil.

StropakMartin (12) napsal 03.11.2015 v 23:21-1

Ano Rossi jel 1. (nebo snad ne ? ) takže mohl jet stopu, jakou chtěl. Že jel tak, aby Marqueze zpomalil je sice trochu nečisté ( ale po tom, jak jel Marc pochopitelné) a rozhodně to není na 3 trestné body. A že Marc je hovado a radši, než aby zpomalil , to do něj napere, je už věc další :D

martin1 (658) napsal 03.11.2015 v 23:20

Už neeeeee !!! holub 23:11poslední věta.teď to odnes ladin 46

Ladin46 (-20) napsal 03.11.2015 v 23:20-1

Dokonce i charakterově jste si blízcí, na další mínus si počkej půl hodky, já tě mám dost

HoluB291 (136) napsal 03.11.2015 v 23:19-2

Ladin46
Ty si blb. Chod si dat zlte okuliare a urob sa z toho aky je ten tvoj mazlik nevinny a nahovaraj si ze marecek sa tam vlastne pokusal vyradit rossiho v tej zakrute a ze vale siel zavodnou stopu a vlastne marecek pomaha jorgemu

HoluB291 (136) napsal 03.11.2015 v 23:16

Martin
Tupost , tupost , tupost. Tvoja tupost

Ladin46 (-20) napsal 03.11.2015 v 23:15-1+1

HoluB291 - ty to nezvládáš, jako ten tvůj mazlík JL, kterému spadl titul do rukou, ale jakých, to už je jiná (něco s hnědým)

martin1 (658) napsal 03.11.2015 v 23:14

Holub obtěžuje, pelichá, po všem kálí, nejde se ho zbavit a je přemnožen.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist