Yamaha hledá čtyři nové privátní piloty

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Slimáček (146) napsal 30.03.2013 v 18:50-1+1

vakuz: Kdyby jsi sledoval zdejší web, nepokládal by jsi takové otázky. Vše tu bylo popsáno. Některé týmy mají dokonce motory zakoupené s tím, že jejich budou až v následující sezoně.

Slimáček (146) napsal 30.03.2013 v 18:46-1+1

Desmo: Požádat klidně mohou. V tom nevidím problém.

desmo69 (638) napsal 30.03.2013 v 15:38-2

vakuz, přesně tak

vakuz (932) napsal 30.03.2013 v 15:09-2+1

josef58:Ty jsi ty smlouvy o pronájmu motorů viděl???Nebo máš jiný důkaz o tom, o čem mluvíš???Nebo jak víš,že jsou ty motory pronajaté??A jestliže jsou pronajaté,jak víš,že tam není klausule,že pakliže dojde k "nárokování" motoru,tak ten kdo pronajímá má za povinnost prodat??Opravdu věříš,že Carmelo a jeho management jsou "vokurky",které tenhle možný ojeb neočekávali??A za dále,co se stane když motor k dispozici nebude??Může dojít k okamžitému zastavení účasti v motogp toho, kdo neposkytl??Já to vidím tak,že Carmala vůbec nemusí zajímat,jestli daný tým má kupní nebo pronájemní či leasingovou smlouvu s kýmkoliv,třeba s marťanem.Prostě a jednoduše,tady je konec závodu,tady je někdo kdo je v pozici nárokovat a ty sem ten motor buď dáš a nebo zaplatíš penaltu a nebo už příští závod nejedeš a hotovo.Jestli jsi si to ty s tím,kdo motor poskytuje nepojistil zpětnou pákou při pronájmu,tak jsi "vokurka" a za to zaplatíš.

desmo69 (638) napsal 30.03.2013 v 12:55-3+1

josef58, všechny motory určitě nejsou pronajatý. A pravidlo tím určitě neobešli, jen si přidělali problém při případným požadavku na odkoupení motoru.

josef58 (823) napsal 30.03.2013 v 07:57-1+2

Sice to krásně cituješ, ale to by platilo v případě jak si všecí mysleli, že si týmy ty motory KOUPÍ, tudíž budou jejich. Jenže se našla jednoduchá klička jak tento "zákon" obejít a udělat z něj bezzubý nicneříkající kus papíru,... fabriky jednoduše své motory týmům PRONAJÍMAJÍ chápeš to už konečně?, že nelze od týmu odkoupit něco co není jejich.

Ale nic si z toho nedělej, naši "zákonodárci" jich tvoří 90%. Nejhorší na tom je, že v tom je úmysl.

desmo69 (638) napsal 30.03.2013 v 02:35-2

Slimáček, ale tým musí akceptovat pravidla soutěže které se účastní. Ať mají ten motor třeba od mimozemšťanů, to je jedno. Jakou šanci by měl u soudu tým kterej by se vymlouval že motor není jejich? V pravidlech (bod. 2.4.2.1) je jasně napsáno:
1. MSMA manufacturers have the right to purchase the engine of a
motorcycle entered by a CRT immediately after a race, for a fixed price
of:
20,000€ (twenty thousands Euros) including gearbox / transmission, or
15,000€ (fifteen thousands Euros) without gearbox/transmission.

Prostě okamžitě po závodě může člen MSMA požádat o motor CRT týmu. Jestli je jejich, mají ho pronajatý nebo ho našli u popelnice je jejich věc. Pravidla mluví jasně stejně tak jako u max 1000ccm takže nechápu co kdo za tím co hledá.

Slimáček (146) napsal 29.03.2013 v 21:03

Tady je to zase samej právník. Já bych si teda rozhodně nevsadil, jak by to dopadlo, kdyby někdo chtěl motor, který je pronajmutý. Dorna nemusí takový tým akceptovat. Pakliže jej akceptuje a někdo bude požadovat -claimnout- motór, může se to táhnout u soudů klidně i několik let.

bobus (255) napsal 29.03.2013 v 18:50-1

Nevím, proč se pořád "točíte" kolem odkupu motorů a podobnejch blbostí Za zavedením kategorie CRT byla snaha naplnit startovní rošt za přijatelný peníze.
Pro rok 2014 se mění situace díky krokům Hondy a Yamahy, ale pořád to není 21 plnohodnotných prototypů na startu Hondy nebudou mít pneumatické ovládání ventilů a jistě ani nejnovější převodovky. Motory Yamaha (není jasné jaké výkonnosti) budou v podvozcích "malých" výrobců, které se minimálně ze začátku těžko vyrovnají podvozkům Hondy a Yamahy Pro vyrovnanost startovního pole bude potřeba "upravit" technické předpisy, ať už se to někomu líbí nebo nelíbí

vakuz (932) napsal 29.03.2013 v 18:40+2

desmo69:přesně tak,nedovedu si představit,že by někomu mohlo projít výmluva,"ale ten motor není můj"!To je blbý jak lítací kráva!Carmelo a jeho tým právníků jsou úplný "vokurky"!Jó to určitě jó!

Ogg (387) napsal 29.03.2013 v 18:19

Tak já mám pro vás zpráv, jak jsem ráno předvídal, akce dne 7.4. se na Hradě konat nebude. I když odklízím sníh jak nejvíc můžu, tak to nepomáhá, podívejte se sami!

//sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/63472_589978261029876_1975150523_n.jpg

Inu, na Hradě není jedna osoba, která by věřila že se situace za týden změní.

Tudíž rozhodnutí z Hradu je takové, že se akce ruší a tak se všichni přátelé potkáme až na GP včele se světovou elitou!
Inu, nejen Wé eS Bé Ká, ale i počasí se podepisuje na hubeném kalendáři 2013.

A zítra zase makat...!

desmo69 (638) napsal 29.03.2013 v 18:15-2

josef58, ale koho zajímá že ten motor mají pronajatý? Pokud jezdí v motogp tak musí snad souhlasit s pravidlama ne? A pokud v nich je psáno že na žádost továrny musí dát k dispozici motor za 20 000€ tak musí. To jakože by jim taková výmluva prošla, že by stačilo říct: "ten motor není náš". Takže ředitelství závodu, zástupci továrny co chtěla odkoupit motor atd. sklopí hlavu a "ok, tak nic, omlouváme se za potíže" ?
Proč nejezdí z dvoulitrem? Pokud stačí na obcházení pravidel říct "ten motor není náš" tak v čem je problém?

Slimáček (146) napsal 29.03.2013 v 18:00

SPV: Je to tak. Může se to nelíbit, může se s tím nesouhlasit,ale to je asi tak vše, co s tím kdo může.
Situace se ale vyvíjí dobře.

josef58 (823) napsal 29.03.2013 v 17:33-2+3

desmo69
opravdu to nemá cenu. To jako kdybys chtěl prodat uato z půjčovny, nebo obecní byt. Ale v dnešní zlodějské době jde vlastně vše. Minule jsi říkal, že bylo právo na odkup, teď, že pravidla mluví jasně, ale stále to nějak nechápeš, copak můžeš prodat něco, co ti nepatří? Jak můžou koupit od
Forwarda z dlaně chlup, když tam žádný není

Vím jak jsi proti mě obhajoval SPZkův reglement o nováčcích, by mě zajímal teď tvůj názor

A teď ty 4 bajky od fabriky, co? Těch pět slibovaných "produkčních" prototypů RC213V budou prototypy- tedy 9 kusů?, nebo se zařadí do CRT a z jakého důvodu? Díky jen elektronice se z továrních prototypů stanou CRT s 24 litry?
No a když na ECU, nebo jak se to jmenuje přejdou i továrny se satošama, tak z nich taky budou CRT s 24 litry a 12 motory? A navíc by musel SPZka přispívat i jim jak sliboval, že prototypom nedá ani vindru a vše půjde jen na CRT. Budu rád, když to řekneš jasně dopředu a né papouškovat a vychvalovat to, co nemělo ani jepi čí život

desmo69 (638) napsal 29.03.2013 v 16:26-2

SPV, a ty myslíš že je nadlidský úkol tohle pravidlo zrušit? To zvládnou během warmupu moto3 v Kataru. Tohle pravidlo tam bylo stejně jen z důvodu aby se např. Aprilia netvářila v Aspar týmu jako CRT a přitom tam cpala svoje hi-tech prototypový motory s tím že využijí výhodu počtu motorů a víc benzínu a rozmetou Repsol a Yamahu při každým závodě. Očividně nikdo prorotypový motory nepoužíval takže nebyl ani důvod nic "claimovat". Navíc jako sychr je dodatek že ředitelství závodu může status CRT odebrat okamžitě.
josef58 15:26, jaká nemožnost? Teď to bylo snad nemožný? To že měl někdo pronajmutý byl jeho problém. Pravidla kategorie které se účastnili mluvila jasně. Pokud by chtěla Yamaha motor od Forward Racingu kterej měl ty BMW motory asi pronajatý, tak si to prostě musí nějak zařídit. Je to jejich problém:D Myslíš že by to někoho zajímalo kdyby přišli s tím že motor není jejich?:D Tak by ho hold museli od BMW odkoupit třeba, prostě jejich starost.

SPV (816) napsal 29.03.2013 v 16:10+2

josef58 15:26 :

SPV (816) napsal 29.03.2013 v 16:07+2

desmo69: ale Josef má pravdu, že CRT musí prodat motor továrně za 20tis EUR. Nikdo ale za tu cenu motor nevyrobí, takže se našel způsob, jak neclaimovat. A tak se můžou i použít motory, kde cena bude i třeba 100tis EUR, protože ho nikdo nikdy neclaimne. CRT by tedy nemělo být CRT , ale jen RT.

SPV (816) napsal 29.03.2013 v 16:04+2

josef58 14:39: no právě. V tom článku Bosso napsal tuto větu:
"Produkce tohoto motocyklu příbuzného biku Honda RC213V by měla zavát čerstvý vítr do MotoGP, resp. do CRT."

A v nedávném článku se píše toto:
"zatímco jezdci s motocykly Claiming-Rule a piloti zakoupených biků Honda či zapůjčených motorů Yamaha-YZR-M1 mohou mít nádrž o objemu 24 litrů. Ovšem v tomto případě musí použít jednotnou elektroniku od Magneti Marelli"

Takže CRT stále žije !!! No, uvidíme, jak to celé dopadne...

desmo69 (638) napsal 29.03.2013 v 16:01-2+1

Z článku z září 2011 o CRT:
"Nasazení superbikových motorů je pouze prvním krokem. Dlouhodobě je plánováno, že prototypové motory budou moci použít i ostatní týmy." ...
"Viceprezident HRC Shuhei Nakamoto v Brně na otázku, zda si nějaký tým bude moci pronajmout nový motor RC213V, odpověděl zcela jasně: "Je to nemožné!" - 2014 pro Yamahu to možné je, zajímavý.

Takže o jaké původní myšlence CRT zase josefe mluvíš? Právě původní myšlenka je nasazovat prototypový motory tak brzo jak to jen bude možné.

josef58 (823) napsal 29.03.2013 v 15:26+2

Lin Jarvis zcela jasně mluví o leasingu motorů Tím pádem dává za pravdu nám tady těm, kteří tvrdí, že CRT už není původním CRT a transformovalo se v "CRT" , tedy v nemožnost práva na odkup motoru, jak tady někteří neustále tvrdí
Psát o Claiming Rule Team je buď lež, nebo neznalost

josef58 (823) napsal 29.03.2013 v 14:39-1+2

SPV
snad na podzim tu byl článek o těch pěti produkčních Hondách RC213V (+ 4 motory Yamaha) a že prý budou "identické" s těmi co má Repsol. K tomu bylo dodáno, že budou spadat pod SPZ, pardon, CRT, tedy 24 litrů a 12 motorů pro stejný bajk co má Dani. Nějak jsem to nechápal, buď obejítí reglementu o 4 bajcích od výrobce, možná jednotná elektronika od Dorny. Opravdu nevím, jakým způsobem se z prototypu RC213V může stát CRT s 24 litry a 12 motory. Pokud jak se tu stále tvrdí, že jde o Claiming Rule Team tak ten motor za 20000 éček by byl za hubičku

ZED1098 (109) napsal 29.03.2013 v 14:21

Řeknu klukům a půjdeme do toho...

mamba54 (1340) napsal 29.03.2013 v 13:17-1+1

Pity- k tvému bodu 2.Ve WSBK jich bylo 40.Pamatuju, že i v klasickým MS startovalo např. 35 jezdců. Ale! Kolik si myslíš, že jich mělo opravdu na špici? (Jak v SBK, tak mgp) Vždycky jen pár. Ti ostatní tam byli víceméně do počtu a věděli to předem. Ne vždy nahrazuje kvantita kvalitu.

vakuz (932) napsal 29.03.2013 v 13:17

ok

vakuz (932) napsal 29.03.2013 v 12:49+3

PityGPX:abych se mohl vyjádřit k bodu 1,tak bych musel vidět smlouvy a to asi není možné.Jen jednu úvahu,nebude ten limit právě proto,aby se otevřelo pole pro CRT a tím pádem zpětný tlak na továrny,aby poskytly něco konkurenceschopného,ale za úplně jiné peníze?Nevím?Ale dávalo by mi to smysl,protože jinak by byly továrny pořád v postavení diktátu cen a to by byla cesta,kde svítí jen červené světlo s nápisem konec motoGP.
add 2,proč zrovna tento počet?To nevím.
To,že by bylo více jak prototipů na roštu si nemyslím!Když i Aspar utekl k CRT,tak nevím kdo další by prototip provozoval?Když i Honda si nemůže dovolit v továrním týmu provozovat víc jak 2 stroje,tak je asi někde problém.A to v penězích,kde jinde?

Maxiobr (257) napsal 29.03.2013 v 12:48

No super, tak tohle snad bude konec té zhovadilosti jménem CRT a člověk bude konečně schopen rozlišit, kde končí MotoGP a kde začíná WSBK

SPV (816) napsal 29.03.2013 v 12:47+2

Ale CRT přece dále zůstanou. Copak motor Yamaha, a šasí Ftr nebude CRT? Už chci vidět konkurenceshopnost Hondího "production raceru" (závorky proto, že 4, nebo 5 motorek není production), když bude prý mít o 20-30K méně, ale bude muset mít také jen 20litrů paliva. Kde tedy těch 20-30K nažene ? Nebo to bude taky CRT?

vakuz (932) napsal 29.03.2013 v 12:36

Josef58:Já ti tvůj názor rovněž neberu,koneckonců kdyby se názory nerůznily,tak by žádná diskuse nebyla,ne?

josef58 (823) napsal 29.03.2013 v 12:15+1

vakuz
a tím pádem s tebou nesouhlasím ani v jedné větě, ale je to věc úhlu pohledu a tvůj názor beru, ikdyž s ním bytostně nesouhlasím.
Víš vůbec, že se má bojovat proti třem bodům negativní deviace?, jedním z nich je vymejvání mozků, aby se z nás nestaly ovce Ty už tu taky byly

josef58 (823) napsal 29.03.2013 v 12:01+1

PityGPX
naprostý souhlas ve všech bodech. V názorech na "úžasné reglementy" mě snad i předčíš .
Jen nepatrnou chybičku jsem našel, místo paddocku pro koně bych příště prosil to krásné DEPO, vyprošuji si to

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist