V Argentině řešili na tiskové konferenci chování fanoušků

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dave2001 (-2) napsal 02.04.2016 v 22:16

HoluBe, ty jsi asi jistě nepochopil co jsem napsal...
Ty tři příklady byla skutečnost a to popisuji jen jak to bylo a s rozhodnutím o trestech, které byli uděleny plně souhlasím, tzn. 99 neměl dostat trest, protože to bylo v FP4 a jak píši "je to jen přeci tréning a nemá takovou váhu"

Eso_Rimmer (383) napsal 02.04.2016 v 19:04

zkusim to znovu mily Josefe, zkus se zamyslet nad rozdily vyznamu slava zmylit se a nepochopit. spletl jsem si zavody. kdybys to ani ted nepochopil...

HoluB291 (136) napsal 02.04.2016 v 16:46

Leeeee
evidentne prehliadas tych VR fans

Le-Corbusier (432) napsal 02.04.2016 v 15:43+2

O kvalitě fanoušků se dá usuzovat už ze zdejší diskuse. Ty nejvíc vulgární a agresivní kupodivu od Rossiho fanoušku nepocházejí.

HoluB291 (136) napsal 02.04.2016 v 14:39

masterblaster
mozno CS bude ladit a vyvyjat Jorgemu na rok cize bude JL taka prdlezena Caseyho ruka

masterblaster (18) napsal 02.04.2016 v 12:16-2+2

no to si snad dělá Žluťák srandu prej: ,,nevím"
ta bukvice používá média k ovlivněni žluté masy imbecilů a ještě trvdí ,že neví!
Vždycky jsem ho respektoval ,ale to co předvádí od tiskovky v Malajsii 2015 a očividně v tom bude pokračovat viz. FP4 Quatar 2016, je pod úroveň profi sportovce.
Už aby se vrátil Stoner a těm třem bukvicím(46,93,99) trochu pocuchal nervy!!

SPV (816) napsal 02.04.2016 v 11:41+2

Josef58:
Piskani na konkurenty Rossiho neni nic noveho, a neni to jen kvuli posledni sezone. Rossiho fanousci piskali uz kdysi na Lorenza a Stonera jen proto, ze Valeho proste porazili, a on nebyl prvni. S Rossim prisel odpad mezi ostatni fanousky a Rossi je v tom jeste podporuje. Tohle je stejne buranstvi jak na fotbalu . To drive nebylo. Nenavist a piskani prinesl do GP az urcity zluty odpad.

HoluB291 (136) napsal 02.04.2016 v 08:22

a dave ceknti si kvaldu z kataru (Q2). kde dani boli vo vnutornej stope tretej zakruty a vsetci co boli vo svojom rychlom kole ho obesli bez ziadnych geest ci ziadania trestneho bodu...zas tu mi pride nespravodlive ze len kvoli tom ze to bolo medzi JL a VR musi byt pan JL potrestany

HoluB291 (136) napsal 02.04.2016 v 08:19

dave
aka nespravodlivost v to ze JL nedostal trestny bod za brzdenie v nepodstatnom treningu ? chces mi povedat ze trening ktory nerozhoduje o startovom roste/ o rozdeleni jazdcov do Q1 a Q2 ma rvnaku vahu/ba dolezitejsiu ako Q2 kde sa bojuje kazde kolo o pole position? ... perlis

a hlavne treba sa zmierit s tym ze nie je uz prvorady pre dornu pan VR. pekne to povedal CS v dokumente "najrychlejsi" kde spomenul "kto seje vietor sklizi borzi" (sorry ak som to napisl na prd). podla mna na kazdeho pride. a zial sezona 2015 bola splatenie dlhov . dlhov co si zarobil pan rossi. (mozno to je napriklad za jeho skveli postojv v 2008 a vybudovanie steny). spravil mnoho zlych veci a karma je svina. mozno karma rozhodla ze to co si JL vytrpel popri VR mu dopriala sezonu 2015 v ktorej porazil pana doktora az v poslednom zavode.

Le-Corbusier (432) napsal 02.04.2016 v 07:30

Dave2001- tvoje spravedlnost má silné trhliny v tom že MM nebyl za evidentní nesportovní chovâní v posledních závodech potrestán vůbec.

josef58 (823) napsal 02.04.2016 v 06:48-3+1

Jasně, že tito yellow fans, kteří žijí ve své úzkém a naprosto žlutém světě nikdy a nic nepochopí, je zbytečné cokoli vysvětlovat. Nechat je v klidu takto spokojeně žít dál



dave2001 (-2) napsal 02.04.2016 v 00:49

Stále se tu řeší objektivita trestů, ale můj názor je, že Dorna a komisaři ví co dělají a tu je 3x příklad, co znamená někoho očividně brzdit
1. 99 brzdil 46 v FP4 Quatar 2016 v rychlém kole Rossiho - bez trestu, je to jen přeci tréning a nemá takovou váhu
2. 46 brzdil 99 v Q2 v Misanu 2015 v rychlém kole Lorenza - trest 1bod pro Rossiho, je málo času a hodně to ovlivní postavení na startu, a jeden bod není trest, pouze skládání bodů, tzn. po opakování dojde k trestu
3. 46 s vědomím a jasným úmyslem vytláčel 93 z ideální stopy až k okraji dráhy při závodě - trest 3 body, hodnotí se úmysl někoho poškodit a zpomalit, při vyvrcholení celého víkendu

A teď ta objektivita, já si myslím, že rozhodnutí je správné a oprávněné a názor, že si někdo volí stopu a další bláboly o omluvě jednání 46 jsou pouze nesmyslné pokrytectví zkratu Rossiho.

A pokud to rozhodne Dorna a komisaři, následně FIM to schválí a nakonec by to i arbitrážní soud potvrdil jako správné rozhodnutí, jen yellow fans jsou ti, kteří mají jasno a nechtějí připustit pochybení své modly Rossiho

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 22:42

vis, Josefe... na rozdil od mnoha jedincu tady - nemam problem priznat, ze jsem se spletl

1100Virago (3052) napsal 01.04.2016 v 22:26+2

Eso_Rimmer: Já v obraze jsem, zkusím to trochu rozvést, aby nedocházelo k omylům:

První údajně problematický závod měla být loňská Austrálie. Tam prý Marquez Rossiho záměrně zpomaloval. Jenže o tom se právě nikdo v diskusích nezmiňoval, dokud se o tom nerozpovídal Rossi na tiskovce v následné Malajsii. A najednou kdekdo psal, jak to bylo "úplně jasné". Tak proč to všem došlo až s týdenním zpožděním?

Pak byl ten kontroverzní závod v Malajsii, který skončil Marquezovým pádem a Rossiho potrestáním. Po něm Honda zveřejnění telemetrie nabídla a Dorna to nakonec zarazila. Dost možná proto, že telemetrie samotná není samospasitelná. Nejspíš by tam bylo vidět prudké stisknutí přední brzdy, což by jedni interpretovali jako důsledek Rossiho "šlapáku" a druzí jako Marquezova najetí do
Rossiho nebo Marcovy vlastní jezdecké chyby. Navíc by byla určitě zpochybňována autenticita dat - našlo by se dost lidí, kteří by tvrdili, že jsou cinknutá aby očernila Rossiho.

No a pak byla poslední Valencie a tam nebylo co řešit, tam k žádnému zpomalování Valentina Marcem nehrozilo a telemetrii nebylo nutné zveřejňovat. A tam celkem věřím Marquezově verzi, že si útok chystal na závěr (určitě nechtěl Lorenza jako Španěl Španěla ohrozit zbytečně předčasně, to by mu doma neprošlo) a kvůli Daniho útoku po kterém byl Pedrosa ale dlouhý mu to nevyšlo a druhou příležitost pak už nedostal.

josef58 (823) napsal 01.04.2016 v 22:08-1

Zde je někdo totálně mimo, stejně jako sluníčkově pomatenej wocas Kradousek

Matess18 (93) napsal 01.04.2016 v 21:29-3+2

Esso,nejen fandové Rossiho bývají zaslepení! Na polsatu mluvili o tom ,že Rossi na tu tiskovou konferenci ani jít nechtěl! Tak asi proto ta strohá odpověď na chování
fandů při předávání cen a zmiňovali ,také to ,že ta reakce nebyla zdaleka jen od fandů Rossiho!!! A ještě také mluvili o tom ,že není úplně v psychické pohodě a určitá frustrace z minulé sezóny v něm pořad je!!! Není se co divit, Rossi motorkama prostě žije a na rozdíl od některých jezdců,kteří se chlubí svým majetkem a tím jaké mají auta atd. Valentino do toho sportu investuje zpátky nemalé finance a je to pro něj jednoznačně numero Uno!!! A já mu držím palce od svých cca.sedmnácti let ,takže nějakých osmnáct let a mohl jsem sledovat skoro celou jeho velkou kariéru,kdy jeho momentální soupeři ještě chcali do plenek!!! A on jim kur.a pořad stíhá!!! Pro mě klobouk dolů před ním a budu mu fandit i kdyby jezdil poslední!!! Většího týpka prostě v MotoGP nenajdete!!!

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 20:47-1

add 1100Virago - asi si nerozumime. mam pocit, ze kazdy mluvime o necem jinem... chyba vznikla evidentne u mne, tak bych v ni nerad pokracoval... ja mluvil o poslednim zavode 2015.

1100Virago (3052) napsal 01.04.2016 v 20:34

Eso_Rimmer: Honda data zveřejnit chtěla (komise je dostala), proti byla Dorna.
K tomu co údajně viděl celý svět - najdi mi nějaký příspěvek o tom úmyslném zpomalování v nějaké diskusi před Rossiho vystoupením na tiskovce. Pokud by to všichni viděli, byly vy tím diskuse zaplavené. Ale nebyly! A popřeli to i odborníci.

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 20:33

addMatess18, sakra, sorry, spletl jsem si ty zavody moje blbost. takze odvolavam to, co jsem rekl a trvam na tom, co jsem psal v dalsi casti toho, co jsem psal

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 20:31

mily Mad_Maxi, na tebe reagovat ma naprosto stejnej efekt, jako na toho wocasa Zemana. takze asi tak

Mad_Max (71) napsal 01.04.2016 v 20:23-1+1

Eso_Rimmer: ty jseš opravdu tak natvrdlej (což je pro hard žlutky typická vlastnost) anebo to tady jen hraješ??

Matess18 (93) napsal 01.04.2016 v 20:21-1

Esso_Rimmer,Marc mluvil o tom pádu v Argentině, kdy si předním kolem brnknul o zadní kolo Rossiho z článku je to docela zřejmé! O žádné přiznání Marca nešlo a ani k žádnému přiznání nedošlo,to si budeme muset počkat na nějakou autobiografii na konci Marcovi kariery

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 20:08

add 1100Virago- k cemu veskere diskuze, hadky a pod., kdyz tedy sam MM rekl, ze to byla jeho vina? proc nechtela Honda dat k dispozici data, kdyz MM od zacatku tvrdil, ze je to jeho vina? nejak mi tu neco hapruje... je-li tedy muj prispevek tezce mimo, ok, tvuj nazor k tomu zavodu... me se libil, VR bojoval. ze MM nejel naplno videl prakticky cely svet, ale zrejme jen mimo tebe a za me... VR si titul prohral sam pri mokrem zavode, kdy totalne podelal vymenu masiny. a tve tvrzeni, ze si NIKDO nevsiml zpomalovani MM dokud o tom nemluvil VR, tak tomu snad nemuzes verit ani ty sam jinak s tim Assenem zcela souhlasim.

1100Virago (3052) napsal 01.04.2016 v 19:59

Eso_Rimmer: Nejdřív bych rád připomněl, že Marquez říkal, že spadl vlastní vinou v Argentině, čili ten tvůj příspěvek je těžce mimo. Nicméně jsi s tím nepřišel jako první, opakuje se to ve více diskusích i na jiných serverech, takže ta slepota vůči psanému textu je dost rozšířená. Nepochází náhodou z rozhořčené neobjektivity?

Já chápu, še se Rossiho fanouškům poslední závod nelíbil, protože nedopadl tak jak by si přáli. Ale nedělo se v něm nic přehnaně nestandardního, i když se to spoustě lidem zdálo. Že si jezdec šetří útok do závěru a pak mu nevyjde je poměrně běžné - znovu připomínám loňský Assen, kde Marquez tak dlouho visel za Rossim a neútočil, až ho Rossi doslova pustil před sebe, protože se obával přesně takového závěru. A nikoho ani nenapadlo tvrdit, že to byla nějaká manipulace, stejně jako si nikdo nevšiml údajného zpomalování Valentina Marcem, dokud o tom nezačal o týden později mluvit Rossi.

HoluB291 (136) napsal 01.04.2016 v 19:52

eso
je zbytocne to riesit. predsa vale na jednej strane hovori ze nevie ci sa nieco zmenilo po argentine a ked bol v boji o titul tak sa vyjadri ze MM bol na neho od vtedy nastvany.

ja osobne verim ze prvu polovicu zavodu budu 4-5 jazdcov v prvej skupinnke a potom sa to moze lamat. pre sport je to ale dobre. pozrite na f1. co to tam je? ziadny hrdinovia. ziadny vydedenci. nie su tam osobnosti. jazdec ma zlomene rebro 2 tyzdne a preto nejde jazdit. pozrime sa na hrdinov motogp a vsetkych inych sutazi na motorkach. rozlamane koncatiny a aj tak nastupia na start. budme vdacny ze tu mame pilotov ako MM co sa vykydal v 2011 a mohla sa jeho kariera ukoncit no na rok dal titul. budme vdacny za valeho co za par tyzdnov sa vratil v 2010 do sachse a bojoval o bednu. budme vdacny za jazdcov ako lorenzo za jeho vykon v assene 2013

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 19:26

add Virago - pri tve inteligenci se tvemu prispevku nemuzu nedivit... oni zadna pravidla neporusili, presto drtiva vetsina fanousku i odborniku krouti hlavou nad poslednim zavodem sezony a ty se divis, ze na ty dva komiky piskali... cekal jsem od tebe vetsi davku objektivity. ale evidentne jses rad objektivni jen tehdy, kdy se to shoduje s tvym osobnim nazorem. skoda, byval jsi jina trida.

Eso_Rimmer (383) napsal 01.04.2016 v 19:22

tak sam MM prohlasi, ze spadl svoji vinou, ale porad se tu najdou jedinci, co budou imrvere opakovat, ze ho VR skopnul. jj, asi musi vedet evidentne vic, nez sam MM. ja to rikam porad, co je tady odborniku... a ze se JL i MM divi, co ze se to s fanousky deje? njn, ne kazdy je zaslepeny fanousek JL a MM jedine pozitivum vidim v tom, ze MM rekl to, co rekl. ale tady se bude neustale opakovat ten nesmysl i kdyby ja nevim co...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 01.04.2016 v 19:04-1+1

Zase jen můj názor, "devětadevadesátko" ,
že tenkrát před třemi lety, měl větší šanci než loni .

yamaha99 (1119) napsal 01.04.2016 v 18:18

Ivane sorry, ale ikdyby neodešel k ducati, tak by stejně ten 10. titul nedal je rychlej, je dobrej, má jméno, ale bohužel není nejrychlejší a to nebyl ani před odchodem k ducati... Vyhrát od roku 2010 až do teď 9 závodů prostě není na titul, at se každej zlobí nebo ne

Matess18 (93) napsal 01.04.2016 v 17:43-1

Evo,to jsou ty telemetrické data od hondy???"tak teď už je mi všechno jasné!!!"S Rossim je nadobro konec a pravda konečně zvítězila!!!

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist