Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bosso: Diky za vysvetleni. Mimochodem ty zkratky za nazvy okruhu znamenaji zvaznovani a pak zamitnuti jezdci? D.G. me sice nikdo nenapada, ale O.J. by mohl byt soucasny jezdec Alpe Adria a tam pak uznavam, ze tech srovnatelnych zkusenosti se strojem MGP asi fakt moc nema a nedali mu tim padem souhlas
Pity: Něco na tom je. Kluci z MGP mají jméno a z pravidla dostávají velmi kvalitní materiál. Když to spojíš s tím, že jezdit určitě umí, tak to po odchoduz MGP (kde většinou opouštějí sedlo nějaké druhořadé herky), působí, jako by je polili živou vodou. Viz Biaggi, Checa, Melandri... Pak se mezi nimi občas vynoří někdo jako Spies, Sykes atp. a každému musí být jasné, že všichni tihle kluci jsou FRAJEŘI!!!
Jen na vysvětlenou: O náhradníkovi nejdříve rozhoduje továrna, ta musí dát souhlas. A jestli Elias jezdil na Ducati v minulosti tak výborně, jak jezdil, tak s tím určitě nebyl problém. Ovšem jak s Abajovým náhradníkem na Sachsen (nakonec jel Battaini), tak pro Mugello už problém byl. Battaini jet v Mugellu vůbec nechtěl, neboť by seděl během týdne minimálně 6 dní na motorce (kompletní závodní víkend + 3 dny testů) a pro něho jako testovací pilota, který je za to placený, jsou testy daleko důležitější. A oba dva uvažovaní piloti pro Sachsen (D.G.) a pro Mugello (O.J.) nikdy závod MotoGP nejeli, takže když už nakonec souhlasila Ducati, tak Dorna, IRTA, MSMA a především Komise Grand Prix byly ze zcela pochopitelných důvodů proti.
Ja osobně myslim že Tonda i De Angelis už v MGP asi nebudou na top, ale kdyby přišly do wsbk tak by začali jezdit podobně jako Melandri, pokud by dostali kvalitní náčiní. Melandri je sice lepší jak Elias (viz duel 2:1 v letech 06,07,08 - stejne bajky jezdili) ale ve wsbk by ožil stejně jako Marco. De Angelis to same.
MT2 pro mladé borce
Pánové torchu klídek, Toni do motogp patří, možná není nejlepší, ale má zajímavý styl a v moto2 ho moc nevidíme já osobně bych ho viděl v gp radši než Barberu. Má bohužel smůlu ne pneumatiky
To je zajimavy, ze kdyz se shanela nahrada za Abaju, tak Cardion v TZ hlasal, ze jedinej krom soucasnych jezdcu, kdo muze jezdit na Ducati je Franco a ejhle kobyla v plote, najednou to jde.
Však já mu to neberu, že jezdil dřív dobře. Ale loni v MotoGP absolutně nic a letos v Moto2 taky žádnej zázrak nepředvedl a proto byl i z týmu odejit. Co bylo bylo, ale teď je teď
Když už se neprávem trefujete do Toniho Eliase, tak by se nemělo zapomínat na to, že jmenovaný jezdec dokázal s motocyklem Ducati dojet během jedné sezóny (2008) dvakrát na suchu na podiová umístění (2. v Brně a 3. v Misanu), o čemž si současní tovární piloti této značky mohou jen nechat snít.
Martas: Toni má zkušenosti s MGP. Toni má zkušenosti s Ducati. Toni má zkušenosti s karbonovými brzdami.
Kolik jezdců, splňujících tyto (zásadní) požadavky je momentálně volných?
Osobně jsem zvědav na to, co Toni o této Ducati řekne.
Takže takhle se na to musí ... dostat se do Moto2 jezdit tam houno a brána do MotoGP je otevřená
Nvm že nedají šanci někomu mladšímu a perspektivnějšímu
O. J. Simpson je to.
O.J. Tj jasné, Olivier Jacque!
ha! Tak uz me napada i to D.G. - ital, ze?
Bosso: Diky za vysvetleni. Mimochodem ty zkratky za nazvy okruhu znamenaji zvaznovani a pak zamitnuti jezdci? D.G. me sice nikdo nenapada, ale O.J. by mohl byt soucasny jezdec Alpe Adria a tam pak uznavam, ze tech srovnatelnych zkusenosti se strojem MGP asi fakt moc nema a nedali mu tim padem souhlas
Pity: Něco na tom je. Kluci z MGP mají jméno a z pravidla dostávají velmi kvalitní materiál. Když to spojíš s tím, že jezdit určitě umí, tak to po odchoduz MGP (kde většinou opouštějí sedlo nějaké druhořadé herky), působí, jako by je polili živou vodou. Viz Biaggi, Checa, Melandri... Pak se mezi nimi občas vynoří někdo jako Spies, Sykes atp. a každému musí být jasné, že všichni tihle kluci jsou FRAJEŘI!!!
Jen na vysvětlenou: O náhradníkovi nejdříve rozhoduje továrna, ta musí dát souhlas. A jestli Elias jezdil na Ducati v minulosti tak výborně, jak jezdil, tak s tím určitě nebyl problém. Ovšem jak s Abajovým náhradníkem na Sachsen (nakonec jel Battaini), tak pro Mugello už problém byl. Battaini jet v Mugellu vůbec nechtěl, neboť by seděl během týdne minimálně 6 dní na motorce (kompletní závodní víkend + 3 dny testů) a pro něho jako testovací pilota, který je za to placený, jsou testy daleko důležitější. A oba dva uvažovaní piloti pro Sachsen (D.G.) a pro Mugello (O.J.) nikdy závod MotoGP nejeli, takže když už nakonec souhlasila Ducati, tak Dorna, IRTA, MSMA a především Komise Grand Prix byly ze zcela pochopitelných důvodů proti.
Ja osobně myslim že Tonda i De Angelis už v MGP asi nebudou na top, ale kdyby přišly do wsbk tak by začali jezdit podobně jako Melandri, pokud by dostali kvalitní náčiní. Melandri je sice lepší jak Elias (viz duel 2:1 v letech 06,07,08 - stejne bajky jezdili) ale ve wsbk by ožil stejně jako Marco. De Angelis to same.
MT2 pro mladé borce
Pánové torchu klídek, Toni do motogp patří, možná není nejlepší, ale má zajímavý styl a v moto2 ho moc nevidíme já osobně bych ho viděl v gp radši než Barberu. Má bohužel smůlu ne pneumatiky
Minule se tady psalo, že náhradník za Karla nemá, mimo jiné zkušenosti s hořčíkovejma brzdama...já myslel, že tam mají karbon...co tedy?
Hlavni je ze nekdo pojede na Pramacu.Neocekavam vubec nic pokud pojede Karel tak mozna bude pred Kajou,ale jinak mezi specialy nema sanci
4star: taky tomu nevěřím, ale věřím že dojede před CRT
Kdyby dojel Toni pred rossim ... to by byla pecka ovsem moc tomu neverim
Tonimu to přeju,ale když vidím,jak se Ducati stala složitou záležitostí,tak jsem pesimista. A když mu to nešlo na "vyladěné" Hondě,tak fakt nevím
slick: Tehdy Toni ještě nebyl volný.
To je zajimavy, ze kdyz se shanela nahrada za Abaju, tak Cardion v TZ hlasal, ze jedinej krom soucasnych jezdcu, kdo muze jezdit na Ducati je Franco a ejhle kobyla v plote, najednou to jde.
To jsem zvědav, co budou někteří psát, jestli dojede Toni před Valentinem
Však já mu to neberu, že jezdil dřív dobře. Ale loni v MotoGP absolutně nic a letos v Moto2 taky žádnej zázrak nepředvedl a proto byl i z týmu odejit. Co bylo bylo, ale teď je teď
A to právě když jezdil tenkrát za Alice Ducati, tedy stejný tým dnešního Pramacu.
Když už se neprávem trefujete do Toniho Eliase, tak by se nemělo zapomínat na to, že jmenovaný jezdec dokázal s motocyklem Ducati dojet během jedné sezóny (2008) dvakrát na suchu na podiová umístění (2. v Brně a 3. v Misanu), o čemž si současní tovární piloti této značky mohou jen nechat snít.
Martas: Toni má zkušenosti s MGP. Toni má zkušenosti s Ducati. Toni má zkušenosti s karbonovými brzdami.
Kolik jezdců, splňujících tyto (zásadní) požadavky je momentálně volných?
Osobně jsem zvědav na to, co Toni o této Ducati řekne.
Aspoň nebudou jezdit CRT poslední.
...no myslím kdybys jel aspoň kousíček toho houna co jede on tak budeš štastnej.
Toni GO!!!
Takže takhle se na to musí ... dostat se do Moto2 jezdit tam houno a brána do MotoGP je otevřená
Nvm že nedají šanci někomu mladšímu a perspektivnějšímu
jsem na to fakt zvědavej...
Na Ducně bude Toni lítat kačerem...