Testy v Sepangu - 1. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 04.02.2010 v 22:14

Nevidím jediný důvod proč by měl Stoner vládnout v sezoně. Testy a plnou hubu keců měli i v posledních dvou sezonách a výsledné umístění na konci v uvozovkách "o ničem". Za to, že vynechal X závodů nemůže nikdo, snad jen on sám a letos se může stát opět cokoliv. Zbytečné předjímat, ale já mu přát nebudu, favority mám jinde .

AKRO (-498) napsal 03.02.2010 v 21:42

SoulTrain - To by muselivyhodit od Suzuki tu partu darmojedů, co tu motorku staví!

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 21:31

Nejsem přímo jeho fanoušek ale jezdí za Suzuki tak mu to přeju. Ale očekávám,že splní to proč ho angažovali a to je vytáhnutí Suzuki ze zrač_ek svýma zkušenostma které by se měli u vyvoje uplatnit

Marex (2570) napsal 03.02.2010 v 21:11

Jsem si říkal, že Capirexovi fanoušci už asi všichni umřeli.

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 20:17

to já abych tě potěšil víš

Marex (2570) napsal 03.02.2010 v 20:13

Vzhlížet k Lorisovi je naprosto správné a rozumné.

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 20:11

Vůbec nevím co mám od tech testu zítra čekat takže s enechám překvapit.Ale videl bych to nato,že Stoner bude bohužel vladnout a to i v sezoně.Jen doufám v nějaky slibný čas co se týče Suzuki A vzhledem ktomu,že Alvaro prohlašuje,že zítra nepojede na čas ale nato aby poznal novou mašinu tak budu vzhlížet k Lorisovi.A ješte Ayoama by se mohl nějak pěkne předvést

Marex (2570) napsal 03.02.2010 v 19:35

Novis: Podle mě ty testy vůbec nic neukážou, pže ten nejrychlejší možná nevystačí s 6-ti motory na sezonu a bude každej druhej závod starovat zezadu. Letos ale tipuji Ducati jako nejlepší nářadí pro tohle pravidlo.

Novis46 (7) napsal 03.02.2010 v 19:12

No a jak vidíte ty testy zítra a v pátek? Casey bude pěkně silnej a na novou yamahu jsem zvědavej, a ti nový dravci? ... asi to nikde nedávají v TV co?

Marex (2570) napsal 03.02.2010 v 18:57

Reneček: Jistě. Přesně. V Moto GP byly litry a lidi je kupovali, teď tam jezdí 800ccm a lidi kupují pořád litry. 750 koupí ten, co chce překoňovat pozvolna, pže se má rád.
Novis: Já bych se nebál nějaký hypotéky, pže bych si zlomil vaz a to by pak mohli tahat tak leda z mýho psa. Manželka by jim z mateřské asi moc nedala. Tak leda by mě rozebraly na orgány...teda pokud by nějakej zůstal celej.

Novis46 (7) napsal 03.02.2010 v 18:53

R: To je super motka, ale škoda, že je ve své třídě jedinná byl by to zajímavý konkurenční boj v sérii

RenekD (48) napsal 03.02.2010 v 18:28

to Marex: např. GSX-R 750 byl, je a bude superbike, a nemusí mít ani 800ccm

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 18:11

stěma hypotekama máš recht no Myslím si,že člověk kterej ma určitý zkušenosti by tu svi_ni ukočíroval. Ta elektronika by ti ktomu dost pomohla podle mě.

Novis46 (7) napsal 03.02.2010 v 17:45

SoulTrain : ty woe, to by nám asi pocuchalo hladinu adrenalinu a pak asi i kosti a pár hypoték na opravu

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 17:37

To ja teda radši tu YZF M1

Novis46 (7) napsal 03.02.2010 v 17:33

Marex: mno YZF-R8 bych rád někdy zkusil

SoulTrain21 (753) napsal 03.02.2010 v 17:17

Pavel:Tak oto se teda "nebojím".

Pavel-RR (0) napsal 03.02.2010 v 17:01

no takle by to mohlo aji skoncit ze by mela nadvladu honda

Marex (2570) napsal 03.02.2010 v 12:43

monster: Ty by jsi si koupil 800ccm superbike?

PityGPX (949) napsal 03.02.2010 v 11:03

Jsem myslel že už bude za Duc. jezdit jako testovač jen Battaini.

monster600 (1) napsal 03.02.2010 v 10:38

No už aby se litry vrátily... Co mě ale překvapilo během éry 800ccm je to, že toho nevyužili v "civilu" a nejsou vidět třeba YZF-R8,ZX8,GSX-R800,CBR800 atd...




TOPlist