Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Úplně čistá stopa taky nejde. I na silnici (a teď myslím auta i motky) se jezdí na hranici drobného smyku. Samozřejmě, že rally styl z nezpevněných povrchů, kdy se dopředu kouká bočním okýnkem, není na asfaltu to pravé, ale úplně čistá stopa taky není nejefektivnější. Možná tak na 125 ccm se to hodně blíží čisté stopě.
Mne nic nehledej
WRC sleduji hodně dlouho a je to rozsáhlé téma. To co popisuješ je "vracák",ale o ten nejde.
Jde mi o dlouhé táhlé zatáčky,kdy musí auto 100% držet.Loeb to trénoval na okruhu na speciálu.
Když Kresta začal jezdit mistrovství světa,tak Tomáš Enge ho sledoval na RZ a říkal,že ho musí naučit jezdit čistě zatáčky bez smyku,že strašně moc v nich ztrácí
Cisty prujezd Proc se teda v rally do zatacek typu vingl ci vracecek skladaji pres rucni brzdu,kdyz je to pomalejsi? Ja bych rekl,ze asi proto,ze to auto nemam na tyhle prujezdy dostatecnou prilnavost a muselo by tak zpomalit o x km oproti tomu,kdyz to tam jezdec posle driftem.Az budu doma na pc tak ti pohledam jedno video na youtube,kde se tohle resi v testu...
ST21: No tak to se kamaráde pleteš ty Nastavení WRC na asfalt je neutrální,žádný nedotáčení nebo přetáčení. Mají v záběru všechny 4 kola,nejčastěji 60% předek, 40% zadek a prokluz je nežádoucí,auto je neutrální ani nedotáčívé nebo přetáčivé.
F1 je něco jiného,tam je náhon na zadní nápravu,proto velké křídlo které přitláčí zadní kola k asfaltu a zvyšuje jejich přilnavost - předek lehký jak "papír",taky křídlo,aby kola dobře vedly směr.
Každopádně drift je VŽDYCKY pomalejší,než čistý průjezd!
Ještě jde o to,jestli se driftuje při zpomalení,nebo při zrychlení.
JollyJoker:Tak to se podle mě pleteš.Drift u motocyklu může být do jisté míry v zatáčce rychlejší způsob projetí,protože dává jezdci šanci trefit "lépe" a ve větší rychlosti apex zatáčky.Samozřejmě záleží na typu zatáčky.
Srovnávat závody na čtyřech kolech se závody na dvou kolech je podle mě mimo.Ještě k tomu navíc rally,kde mají ty auta záměrně hodně přetáčivý setup.Kdyby jsi to srovnal třeba s F1,tak by se dalo souhlasit,protože ve formuli 1 je drift opravdu nevhodný a ty monoposty tím v zatáčce ztrácí.Formule má obrovský přítlak,at už zásluhou nedávno zavedených foukaných difuzorů,nebo už od křídla samotného,který funguje na opačném principu jako křídlo u letadla.Díky tomu přítlaku mají efjedničky velkou přilnavost,která jim dovoluje průjezd rychlejší,než kdyby jezdili do vinglu driftem a tu přilnavost tak ztrácely...Tak to vidím já.
Pokud i Spies řekne na adresu italského jezdce: ,,Prostě jsou hoši, kteří potřebují objet 100 kol za den a jiní zase jen 30 a přesto jsou dost rychlí´´ , tak to o něčem svědčí...
Unavix: Jaká automatická převodovka?? Co já vím tak je tam akorát upravená převodovka co dokáže přenášet sílu i při řazení... stejně jako Ducati má Seamless Transmition... ale automat jako DCT v pravém slova smyslu to enni...
Devilboy,Biker_xx - pokud vím tak elektroniku omezoval klokan jen u ducati.Sám říkal že víc používal zadní brzdu a tím se snažil kopenzovat přilnavost na předním kole.U hondy si ale myslím že ji využívá naplno.Tam je to provázaný s automatickou převodovkou.
be bob 07.11.11 v 20:28: naprostý souhlas
A co se týče ducati na příští sezonu - je předčasný dělat závěry vzhledem k tomu že postavily uplně nový motor který je absolutně odlišný od toho letošního.K tomu bude jiný typ rámu.Otázka je jestli to nakonec nasadí a nebo se vrátí ke karbonu.To by ale měli napovědět už dnešní a zítřejší testy.Proto by měli všichni jezdci dostat stejný matroš aby nasbírali co nejvíce dat.
Jinak pro MGP by bylo jedině dobře kdyby se Vale vrátil na špici.Stačí se podívat jak zamával s F1 návrat Šumiho.Tyhle jména dělají těm šampionátům sledovanost.
Když se optáte lidí který se o MotoGP nezajímají koho znají tak řeknou Rossi a pak Abraham.Jiný jména neznaji.
Biker: Ta technologie je doslova mimozemská... Myslíš, že Melandriho drift s jednou tukou na pozdrav by byl bez tohoto možný? Právě že tyhle slajdy jsou relativně bezpečný proto, že tě to zadní kolo tak snadno nepředběhne. Stejně je to ale MASAKR! Klokan se toho nebojí. Nejlepší v tomto směru byl ale v 800 Sic.
radekk : Hlavně že ty jsi z něho hotovej .Doma máš jeho plakáty nad kterýma onanuješ su zvědavej co budete psat v roce 2012 . Většina z vás se tu neukáže chytráci !!!
JJ: Já bych tohle vůbec nesrovnával. V rally se jezděj zatáčky úmyslně přetáčivym smykem, aby se předešlo smyku nedotáčivýmu. Ty auta jsou za různejch situací často nedotáčivý. A nedotáčivej smyk se narozdíl od přetáčivýho moc řídit nedá. Pokud v rally někdo nejezdí bokem, je to prakticky jen proto, že ví, že mu v závislosti na povrchu a tudíž přilnavosti nedotáčivej smyk nehrozí. A na motorce lehkej drift do jistý míry dostřeďuje motorku do zatáčky a jezdí tak kde kdo, i když o tom kolikrát neví. Prakticky každej na okruhu, za kym zůstává černá čára jede driftem a do malý míry maj proto toleranci i kontroly trakce, protože kdybys tomuhle chtěl zamezit úplně, pojede to sakra hůř.
Marex: Respekt není na místě, jak jsem psal, moc tý odvahy na to nemám a těch smyků a tlam jsem už pár absolvoval, tak TC používám. A zrovna tak připouštim, že v tomhle spekuluju jen na základě svejch zkušeností, protože samozřejmě netušim, jakou a jak vyspělou technologii používaj oni. Ale když toho janka vidim, jak jezdí bokem, nedovedu si představit elektroniku, která by mu to takhle tolerovala.
PRO MOTOGP BY BYLO JEN DOBRE KDYBY ROSSI JEZDIL O PODIA;ALE BOJIM SE BOJIM;ZE ZAS TAK TO AKTUALNI NEBUDE IKDYZ BYCH SI TO PRAL-PRESTO ZE NEJSEM ANI ROSSIK A ANI ANTIROSSIK
Drift není rychlejší než čistý záběr na asfalt.
Do WRC přišel Loeb a přestal jezdit asfaltové zatáčky driftem,ale po kolejích jako vlak. A najednou sbíral vteřinky a byl nepolapitelný.
Prostě Stoner si s motorkou hraje,je to takový stunt,ale není to nejrychlejší způsob projetí zatáčky.Měli by toho rychle začít využívat ostatní jezdi,jestli chtějí Stonera chytit. Takový Dovi a Lorenzo jezdí jak po kolejích a měli by toho využít. Ale budou muset mít "omezenou" elektroniku a jet čistě jako brusle po ledě v zatáčce.
Biker: Respekt před tvojí odvahou, jestli tohle na mašině umíš,ale uvědom si, že nasazení těchle kluků a kvalita jejich techniky asi srovnávat s tím, k čemu se dostane běžný smrtelník... jednoduše pokud vím, mají tam nastavitelný od 1... do 10. ...tak ...jestli jim to vůbec vypnout jde!?!?
zverzak v 22:13:za svoji blbost se neomlouvej. A když ti tolik leží na srdci osud dělníků v Černobyu-tak je můžeš nějak podpořit.Možnosti dnes jistě nějaký najdeš.Jo,a tohle je web motoracingu,proto pár slov o Sicovi.
Genie
Jsem zvědavej co tu budete psát,až se příští rok bude prát Rossi mezi prvníma třema.Buď se tu neobjevíte,nebo budou keci typu,nebýt Stonera tak... A podobný moudra,že k tomu nedojde omývat nemusíte Rossi konečně celohlinik a litrovka hmmmmm.
Kryšpín - Co taky těm 125kám zbývá, než jet čistou stopu, na těch úzkých gumách se smykovat dá dost těžko!
Úplně čistá stopa taky nejde. I na silnici (a teď myslím auta i motky) se jezdí na hranici drobného smyku. Samozřejmě, že rally styl z nezpevněných povrchů, kdy se dopředu kouká bočním okýnkem, není na asfaltu to pravé, ale úplně čistá stopa taky není nejefektivnější. Možná tak na 125 ccm se to hodně blíží čisté stopě.
Mne nic nehledej
WRC sleduji hodně dlouho a je to rozsáhlé téma. To co popisuješ je "vracák",ale o ten nejde.
Jde mi o dlouhé táhlé zatáčky,kdy musí auto 100% držet.Loeb to trénoval na okruhu na speciálu.
Když Kresta začal jezdit mistrovství světa,tak Tomáš Enge ho sledoval na RZ a říkal,že ho musí naučit jezdit čistě zatáčky bez smyku,že strašně moc v nich ztrácí
Cisty prujezd Proc se teda v rally do zatacek typu vingl ci vracecek skladaji pres rucni brzdu,kdyz je to pomalejsi? Ja bych rekl,ze asi proto,ze to auto nemam na tyhle prujezdy dostatecnou prilnavost a muselo by tak zpomalit o x km oproti tomu,kdyz to tam jezdec posle driftem.Az budu doma na pc tak ti pohledam jedno video na youtube,kde se tohle resi v testu...
ST21: No tak to se kamaráde pleteš ty Nastavení WRC na asfalt je neutrální,žádný nedotáčení nebo přetáčení. Mají v záběru všechny 4 kola,nejčastěji 60% předek, 40% zadek a prokluz je nežádoucí,auto je neutrální ani nedotáčívé nebo přetáčivé.
F1 je něco jiného,tam je náhon na zadní nápravu,proto velké křídlo které přitláčí zadní kola k asfaltu a zvyšuje jejich přilnavost - předek lehký jak "papír",taky křídlo,aby kola dobře vedly směr.
Každopádně drift je VŽDYCKY pomalejší,než čistý průjezd!
Ještě jde o to,jestli se driftuje při zpomalení,nebo při zrychlení.
Jablíčko46, Vale46, Marten46 atd!
Komenták -husková - Tak to dítě na tebe Jablíško-Martene-Vala46 opravdu sedí!
SL: přehled.
Vale už jezdí.Zajel čas 1:34,9.Ben zajel 1:34,8.Na trati už by měl bejt i Abaja.
JollyJoker:Tak to se podle mě pleteš.Drift u motocyklu může být do jisté míry v zatáčce rychlejší způsob projetí,protože dává jezdci šanci trefit "lépe" a ve větší rychlosti apex zatáčky.Samozřejmě záleží na typu zatáčky.
Srovnávat závody na čtyřech kolech se závody na dvou kolech je podle mě mimo.Ještě k tomu navíc rally,kde mají ty auta záměrně hodně přetáčivý setup.Kdyby jsi to srovnal třeba s F1,tak by se dalo souhlasit,protože ve formuli 1 je drift opravdu nevhodný a ty monoposty tím v zatáčce ztrácí.Formule má obrovský přítlak,at už zásluhou nedávno zavedených foukaných difuzorů,nebo už od křídla samotného,který funguje na opačném principu jako křídlo u letadla.Díky tomu přítlaku mají efjedničky velkou přilnavost,která jim dovoluje průjezd rychlejší,než kdyby jezdili do vinglu driftem a tu přilnavost tak ztrácely...Tak to vidím já.
jablíčko-marten- Co se stane v roce 2012 ? Mayský kalendář končí v pátek 21. prosince 2012,což znamená podle Mayů konec světa.To máš na mysli ?
Pokud i Spies řekne na adresu italského jezdce: ,,Prostě jsou hoši, kteří potřebují objet 100 kol za den a jiní zase jen 30 a přesto jsou dost rychlí´´ , tak to o něčem svědčí...
Unavix: Jaká automatická převodovka?? Co já vím tak je tam akorát upravená převodovka co dokáže přenášet sílu i při řazení... stejně jako Ducati má Seamless Transmition... ale automat jako DCT v pravém slova smyslu to enni...
Devilboy,Biker_xx - pokud vím tak elektroniku omezoval klokan jen u ducati.Sám říkal že víc používal zadní brzdu a tím se snažil kopenzovat přilnavost na předním kole.U hondy si ale myslím že ji využívá naplno.Tam je to provázaný s automatickou převodovkou.
be bob 07.11.11 v 20:28: naprostý souhlas
A co se týče ducati na příští sezonu - je předčasný dělat závěry vzhledem k tomu že postavily uplně nový motor který je absolutně odlišný od toho letošního.K tomu bude jiný typ rámu.Otázka je jestli to nakonec nasadí a nebo se vrátí ke karbonu.To by ale měli napovědět už dnešní a zítřejší testy.Proto by měli všichni jezdci dostat stejný matroš aby nasbírali co nejvíce dat.
Jinak pro MGP by bylo jedině dobře kdyby se Vale vrátil na špici.Stačí se podívat jak zamával s F1 návrat Šumiho.Tyhle jména dělají těm šampionátům sledovanost.
Když se optáte lidí který se o MotoGP nezajímají koho znají tak řeknou Rossi a pak Abraham.Jiný jména neznaji.
Biker: Ta technologie je doslova mimozemská... Myslíš, že Melandriho drift s jednou tukou na pozdrav by byl bez tohoto možný? Právě že tyhle slajdy jsou relativně bezpečný proto, že tě to zadní kolo tak snadno nepředběhne. Stejně je to ale MASAKR! Klokan se toho nebojí. Nejlepší v tomto směru byl ale v 800 Sic.
AKRO : A ty to je škoda mluvit. Ty máš kecy jak 6 leté děcko co chodí do mateřské a to je vrchol
radekk : Hlavně že ty jsi z něho hotovej .Doma máš jeho plakáty nad kterýma onanuješ su zvědavej co budete psat v roce 2012 . Většina z vás se tu neukáže chytráci !!!
martasjRSV
JASNE SORRY
JJ: Já bych tohle vůbec nesrovnával. V rally se jezděj zatáčky úmyslně přetáčivym smykem, aby se předešlo smyku nedotáčivýmu. Ty auta jsou za různejch situací často nedotáčivý. A nedotáčivej smyk se narozdíl od přetáčivýho moc řídit nedá. Pokud v rally někdo nejezdí bokem, je to prakticky jen proto, že ví, že mu v závislosti na povrchu a tudíž přilnavosti nedotáčivej smyk nehrozí. A na motorce lehkej drift do jistý míry dostřeďuje motorku do zatáčky a jezdí tak kde kdo, i když o tom kolikrát neví. Prakticky každej na okruhu, za kym zůstává černá čára jede driftem a do malý míry maj proto toleranci i kontroly trakce, protože kdybys tomuhle chtěl zamezit úplně, pojede to sakra hůř.
Marex: Respekt není na místě, jak jsem psal, moc tý odvahy na to nemám a těch smyků a tlam jsem už pár absolvoval, tak TC používám. A zrovna tak připouštim, že v tomhle spekuluju jen na základě svejch zkušeností, protože samozřejmě netušim, jakou a jak vyspělou technologii používaj oni. Ale když toho janka vidim, jak jezdí bokem, nedovedu si představit elektroniku, která by mu to takhle tolerovala.
Honzíku zkus vypnout CAPS my to umíme přečíst i bez toho.
Slunce11 - Já ti to přeju, ale Rossi už podle mě nemá šanci na titul ani s kevlarovým, ani s hliníkovým, ani s jiným rámem!
PRO MOTOGP BY BYLO JEN DOBRE KDYBY ROSSI JEZDIL O PODIA;ALE BOJIM SE BOJIM;ZE ZAS TAK TO AKTUALNI NEBUDE IKDYZ BYCH SI TO PRAL-PRESTO ZE NEJSEM ANI ROSSIK A ANI ANTIROSSIK
Drift není rychlejší než čistý záběr na asfalt.
Do WRC přišel Loeb a přestal jezdit asfaltové zatáčky driftem,ale po kolejích jako vlak. A najednou sbíral vteřinky a byl nepolapitelný.
Prostě Stoner si s motorkou hraje,je to takový stunt,ale není to nejrychlejší způsob projetí zatáčky.Měli by toho rychle začít využívat ostatní jezdi,jestli chtějí Stonera chytit. Takový Dovi a Lorenzo jezdí jak po kolejích a měli by toho využít. Ale budou muset mít "omezenou" elektroniku a jet čistě jako brusle po ledě v zatáčce.
Zverzak: Tohle je teda mazec! Co ty jsi za člověka?! Nenechávej to raději na naší fantazii a odpověz.
Biker: Respekt před tvojí odvahou, jestli tohle na mašině umíš,ale uvědom si, že nasazení těchle kluků a kvalita jejich techniky asi srovnávat s tím, k čemu se dostane běžný smrtelník... jednoduše pokud vím, mají tam nastavitelný od 1... do 10. ...tak ...jestli jim to vůbec vypnout jde!?!?
slunce11 - Tobě už ze Stonera opravdu hrabe,si to tak neber,je to jenom sport
zverzak v 22:13:za svoji blbost se neomlouvej. A když ti tolik leží na srdci osud dělníků v Černobyu-tak je můžeš nějak podpořit.Možnosti dnes jistě nějaký najdeš.Jo,a tohle je web motoracingu,proto pár slov o Sicovi.
Genie
zverzak: Jen tak mimochodem, postřehnul jsi vůbec, kde Simoncelli zahynul? Fakt si myslíš, že to bylo v Misanu?
Jsem zvědavej co tu budete psát,až se příští rok bude prát Rossi mezi prvníma třema.Buď se tu neobjevíte,nebo budou keci typu,nebýt Stonera tak... A podobný moudra,že k tomu nedojde omývat nemusíte Rossi konečně celohlinik a litrovka hmmmmm.