Test MotoGP Sepang1 – Třetí den je nejrychlejší Márquez

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sasos69 (4) napsal 07.02.2015 v 21:20

Som sklamaný z Aprilie, to asi jazdili na produkčných RSV4! Snáď to ešte Bautista dotiahne na body.

Pawka (79) napsal 07.02.2015 v 13:31

alex je novy švanc

Krabbio (1002) napsal 07.02.2015 v 12:06+1

Maverick predloni vyhral moto3. Loni prve v moto2 a jezdil jako buh a neco i vyhral. Je to obrovsky talent a pokud suzuki na to ma a casem se bude vylepsovat tak Vinales muze jezdit hooodne vepredu

torckx (424) napsal 07.02.2015 v 08:51

Mrkvéz (opět) nastavil konkurenci "zrcadlo". Je to jiná liga...suprový marketingový trhák, ideální vzor mnoha začínajících pilotů. Ladnost "v pohybu", vždy úsměv, jakoby nic na světě (ani na trati) nebyl problém a jakýkoliv soupeř může být pokořen.
Jenže tahle podívaná zároveň ztrácí výhled na konkurence-schopnost zbytku startovního pole a hlavně může ubírat na atraktivitě seriálu.
To napíšu trošku netypicky: jedině Mrkvézova chyba dokáže dát soupeřům naději na souboj a tím pádem i zdvihá diváky ze sedaček. Viz. lonský konec sezony. Ten se mi fakt líbil.

Yamasaki (394) napsal 07.02.2015 v 08:00

Jinak k casum Jacka Millera se slusi podotknou, ze prvni dva dny jezdil s hodne omezenou elektronikou, coz patri k procesu jeho privykani na novou masu... "The Australian today finally started to put some laps in using a bigger range of the electronics available to him this season, as the team gradually introduce him to the RC213V-RS."

Petta (377) napsal 06.02.2015 v 23:32

Slicku, všichni pojedou jednotnou elektroniku, ale ne tu, co teď mají open. Tuhle budou vyvíjet továrny společně a dají ji všem.. Alespon takhle to bylo prezentováno.. Takže nemají co testovat..

IvanDvoutakťák (5074) napsal 06.02.2015 v 15:49+2

Hlavně, že Aleix plně "vyzdravěl" a neovlivnilo to jeho start u "modrých" ! To, že je "mazák", potvrdil dostatečně už loni . Překvapuje Maverick, že zvládl roli "newcomera", potlačil jeho, jistě velké ambice a nezačal padat ...
Uvidíme, jak to bude "na ostro" !!

gresini (4459) napsal 06.02.2015 v 15:29

třetí den a zase se to obrátilo a nejvíc překvapil Dani,teď to zase vypadá,že to bude opět jasné pro hondu! Co tam dělá melandri?? Suzuki opět dobře a i Viňales se tlačí dopředu! Yamaha dnes slabší.

doky39 (70) napsal 06.02.2015 v 15:25-2

Dopadlo to tak ako som predpokladal, Hondy s jednotným SW sú naprd asi lepšie sedí Dukatkám a Yamaham takže som zvedavý čo spravia v HRC do druhého testu s tým SW lebo od 2016 pôjdu všetci rovnaký SW a to by ich malo motivovať k zlepšeniu...Sklamaný som z Melandriho taký jazdec ktorý chcel bojovať o MS v SBK by mal minimálne obsadzovať top 15, Suzi výborne len tak ďalej!!! Bradl pekne No už sa teším!!!

slick (109) napsal 06.02.2015 v 15:19

Cekal jsem od novych open Hondic, ze budou vepredu podstatne vice. Kdyz loni sedl Espargaro na starej model Yamahy s jednotnym SW, tak z jeho casu padla vsem celist na zem, ze to bylo slyset az k nam.

Predpokladam, ze tento rok ale Honda bude v prubehu sezony aktivnejsi s upgrady nez loni, kdy slibila v prubehu sezony dodat vykonnejsi motor a pak nic. Rok 2016 pojedou uz i tovarny s jednotnym SW, tak by melo byt v jejich zajmu, aby letosni open Hondy pouzili jako testery na dalsi sezonu.

Darmah (222) napsal 06.02.2015 v 15:00+1

Karel to letos nebude mít vůbec lehký jak na trati tak tady

IvanDvoutakťák (5074) napsal 06.02.2015 v 14:53-5+1

Rossi vs. Iannone - kde asi dělá pekař chybu??

AKRO (-498) napsal 06.02.2015 v 14:53-3+1

Letos to vypadá, že Karla uvidíme jen na startu a nebo na zemi!

ducati711 (17) napsal 06.02.2015 v 14:42+4

Pawko ty seš ale závistivej a zamindrákovanej k.k.t

maxx101 (23) napsal 06.02.2015 v 13:35+1

keny46- Přesně tak Hlavně to podle výsledků víceméně vypadá, jakoby ani nebyla zimní pauza Jen se přidalo pár nových jezdců a strojů, z nichž někteří bez větších potíží odsunuli dlouholeté závodníky trochu víc do pozadí

Pawka (79) napsal 06.02.2015 v 13:15+2

letos je sponzorem ne ab cardion ale okruh brno,dostal na to dotaci

Pawka (79) napsal 06.02.2015 v 13:13

ty open hondy jsou ale plečky

Krabbio (1002) napsal 06.02.2015 v 12:47+1

Tento rok je jasná jednička Iannone v tovární ducati Dovi bude muset sklonit hlavu.

Koudy01 (181) napsal 06.02.2015 v 12:47

Obě Suzárny a Štefan

strakon (542) napsal 06.02.2015 v 12:45

Suzuki

unavix (595) napsal 06.02.2015 v 12:44-1+1

Abraham vs. Miller - kde asi dělá padaja chybu??

Ladin46 (-20) napsal 06.02.2015 v 12:38

Pěkný simulace závodu, dle nich 1.jednoznačně Dani, 2.Mark, 3.Chorche, 4.Vale

SLEEPER (1002) napsal 06.02.2015 v 12:25

Pokud vsichni jezdili racovy (ne kvalifikacni) gumy, tak s tim Marquezem potes...

M.CZ> Neni v clanku chyba, kdyz pisete, ze Kaja jezdi za Cardion AB Motoracing?
Dle vseho by letos Cardion uz nemel byt fin. partnerem tymu...

indi750 (191) napsal 06.02.2015 v 12:09

Ducati predstavi GP15 16.unora v Borgo Panigale a testovat ji budou jak driv oznameno koncem unora v Sepangu. Novy motor zustava V4 90°, ale celkove bude motorka uzsi a mensi. Nove budou vyfuky, vzhledove ale podobne jako ted. Upravy na podvozku a software uz testuji na GP14.3.
prozradil to Ciabatti pro moto.it
zdroj (spagetozroutsky): //www.moto.it/MotoGP/ciabatti-la-ducati-gp15-sara-piu-piccola-e-stretta.html

Dejvid17 (1088) napsal 06.02.2015 v 11:56

Foxx5: soft od HRC - to je špica :D

cedo (-105) napsal 06.02.2015 v 11:55

ja myslim ze bude bojovat s atletickymy prvky-kotrmelce kolik let tam jezdi a prijdou novy a zae ho pojezdi,porad dokola,zachvili začnou zase nejake vymluvy

lehovec (34) napsal 06.02.2015 v 11:50

de Angelis má zdaleka nejhorší motocykl a bude asi pole zavírat po celý rok, pokud nedojdou peníze dřív. Laverty potřebuje čas na sžití s Hondou. Aprilia vstoupila o rok dřív řekl bych spíš na průzkum situace bojem a uvidíme jak půjdou nahoru. Myslím, že Karel bude rovnoceně bojovat s Mike di Meglio. Suzuku výborný vstup a vypadá to hodně nadějně. A to Espargaro stále není uplně fit po zranění kolene,.

keny46 (196) napsal 06.02.2015 v 11:34+1

Podle me by byl velkej rozdil jestli bys dal tech 10kilo na motorku nebo bys o 10kg vykrmil jezdce. Urcite by byl v nevihode chcipacek na dovazenem stroji kterej by na ni fyzicky uz tak nestacil. Pro Pedrosu je jeho vaha udajne handicap. Podle me ma jednoduse kazda mince 2 strany a je to neco za neco.

IronDave (87) napsal 06.02.2015 v 11:26

Zajímalo by mě kolik dělá na kolo časovej rozdíl třeba deset kilo váhy. Podle mě vydělává Mara i na tom. Neříkám, že nejezdí dobře, ale prostě si myslím, že i tam má výhodu.
Jinak fandím Ducinám.

keny46 (196) napsal 06.02.2015 v 11:16

To je zjimave ze? A to podle nekterych ty testy nic neznamenaji. Ze se tam asi jen tak vozi a ejhle je z toho sekunda dole z rekordu 2014

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist