Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Maverick predloni vyhral moto3. Loni prve v moto2 a jezdil jako buh a neco i vyhral. Je to obrovsky talent a pokud suzuki na to ma a casem se bude vylepsovat tak Vinales muze jezdit hooodne vepredu
Mrkvéz (opět) nastavil konkurenci "zrcadlo". Je to jiná liga...suprový marketingový trhák, ideální vzor mnoha začínajících pilotů. Ladnost "v pohybu", vždy úsměv, jakoby nic na světě (ani na trati) nebyl problém a jakýkoliv soupeř může být pokořen.
Jenže tahle podívaná zároveň ztrácí výhled na konkurence-schopnost zbytku startovního pole a hlavně může ubírat na atraktivitě seriálu.
To napíšu trošku netypicky: jedině Mrkvézova chyba dokáže dát soupeřům naději na souboj a tím pádem i zdvihá diváky ze sedaček. Viz. lonský konec sezony. Ten se mi fakt líbil.
Jinak k casum Jacka Millera se slusi podotknou, ze prvni dva dny jezdil s hodne omezenou elektronikou, coz patri k procesu jeho privykani na novou masu... "The Australian today finally started to put some laps in using a bigger range of the electronics available to him this season, as the team gradually introduce him to the RC213V-RS."
Slicku, všichni pojedou jednotnou elektroniku, ale ne tu, co teď mají open. Tuhle budou vyvíjet továrny společně a dají ji všem.. Alespon takhle to bylo prezentováno.. Takže nemají co testovat..
Hlavně, že Aleix plně "vyzdravěl" a neovlivnilo to jeho start u "modrých" ! To, že je "mazák", potvrdil dostatečně už loni . Překvapuje Maverick, že zvládl roli "newcomera", potlačil jeho, jistě velké ambice a nezačal padat ...
Uvidíme, jak to bude "na ostro" !!
třetí den a zase se to obrátilo a nejvíc překvapil Dani,teď to zase vypadá,že to bude opět jasné pro hondu! Co tam dělá melandri?? Suzuki opět dobře a i Viňales se tlačí dopředu! Yamaha dnes slabší.
Dopadlo to tak ako som predpokladal, Hondy s jednotným SW sú naprd asi lepšie sedí Dukatkám a Yamaham takže som zvedavý čo spravia v HRC do druhého testu s tým SW lebo od 2016 pôjdu všetci rovnaký SW a to by ich malo motivovať k zlepšeniu...Sklamaný som z Melandriho taký jazdec ktorý chcel bojovať o MS v SBK by mal minimálne obsadzovať top 15, Suzi výborne len tak ďalej!!! Bradl pekne No už sa teším!!!
Cekal jsem od novych open Hondic, ze budou vepredu podstatne vice. Kdyz loni sedl Espargaro na starej model Yamahy s jednotnym SW, tak z jeho casu padla vsem celist na zem, ze to bylo slyset az k nam.
Predpokladam, ze tento rok ale Honda bude v prubehu sezony aktivnejsi s upgrady nez loni, kdy slibila v prubehu sezony dodat vykonnejsi motor a pak nic. Rok 2016 pojedou uz i tovarny s jednotnym SW, tak by melo byt v jejich zajmu, aby letosni open Hondy pouzili jako testery na dalsi sezonu.
keny46- Přesně tak Hlavně to podle výsledků víceméně vypadá, jakoby ani nebyla zimní pauza Jen se přidalo pár nových jezdců a strojů, z nichž někteří bez větších potíží odsunuli dlouholeté závodníky trochu víc do pozadí
Ducati predstavi GP15 16.unora v Borgo Panigale a testovat ji budou jak driv oznameno koncem unora v Sepangu. Novy motor zustava V4 90°, ale celkove bude motorka uzsi a mensi. Nove budou vyfuky, vzhledove ale podobne jako ted. Upravy na podvozku a software uz testuji na GP14.3.
prozradil to Ciabatti pro moto.it
zdroj (spagetozroutsky): //www.moto.it/MotoGP/ciabatti-la-ducati-gp15-sara-piu-piccola-e-stretta.html
ja myslim ze bude bojovat s atletickymy prvky-kotrmelce kolik let tam jezdi a prijdou novy a zae ho pojezdi,porad dokola,zachvili začnou zase nejake vymluvy
de Angelis má zdaleka nejhorší motocykl a bude asi pole zavírat po celý rok, pokud nedojdou peníze dřív. Laverty potřebuje čas na sžití s Hondou. Aprilia vstoupila o rok dřív řekl bych spíš na průzkum situace bojem a uvidíme jak půjdou nahoru. Myslím, že Karel bude rovnoceně bojovat s Mike di Meglio. Suzuku výborný vstup a vypadá to hodně nadějně. A to Espargaro stále není uplně fit po zranění kolene,.
Podle me by byl velkej rozdil jestli bys dal tech 10kilo na motorku nebo bys o 10kg vykrmil jezdce. Urcite by byl v nevihode chcipacek na dovazenem stroji kterej by na ni fyzicky uz tak nestacil. Pro Pedrosu je jeho vaha udajne handicap. Podle me ma jednoduse kazda mince 2 strany a je to neco za neco.
Zajímalo by mě kolik dělá na kolo časovej rozdíl třeba deset kilo váhy. Podle mě vydělává Mara i na tom. Neříkám, že nejezdí dobře, ale prostě si myslím, že i tam má výhodu.
Jinak fandím Ducinám.
Som sklamaný z Aprilie, to asi jazdili na produkčných RSV4! Snáď to ešte Bautista dotiahne na body.
alex je novy švanc
Maverick predloni vyhral moto3. Loni prve v moto2 a jezdil jako buh a neco i vyhral. Je to obrovsky talent a pokud suzuki na to ma a casem se bude vylepsovat tak Vinales muze jezdit hooodne vepredu
Mrkvéz (opět) nastavil konkurenci "zrcadlo". Je to jiná liga...suprový marketingový trhák, ideální vzor mnoha začínajících pilotů. Ladnost "v pohybu", vždy úsměv, jakoby nic na světě (ani na trati) nebyl problém a jakýkoliv soupeř může být pokořen.
Jenže tahle podívaná zároveň ztrácí výhled na konkurence-schopnost zbytku startovního pole a hlavně může ubírat na atraktivitě seriálu.
To napíšu trošku netypicky: jedině Mrkvézova chyba dokáže dát soupeřům naději na souboj a tím pádem i zdvihá diváky ze sedaček. Viz. lonský konec sezony. Ten se mi fakt líbil.
Jinak k casum Jacka Millera se slusi podotknou, ze prvni dva dny jezdil s hodne omezenou elektronikou, coz patri k procesu jeho privykani na novou masu... "The Australian today finally started to put some laps in using a bigger range of the electronics available to him this season, as the team gradually introduce him to the RC213V-RS."
Slicku, všichni pojedou jednotnou elektroniku, ale ne tu, co teď mají open. Tuhle budou vyvíjet továrny společně a dají ji všem.. Alespon takhle to bylo prezentováno.. Takže nemají co testovat..
Hlavně, že Aleix plně "vyzdravěl" a neovlivnilo to jeho start u "modrých" ! To, že je "mazák", potvrdil dostatečně už loni . Překvapuje Maverick, že zvládl roli "newcomera", potlačil jeho, jistě velké ambice a nezačal padat ...
Uvidíme, jak to bude "na ostro" !!
třetí den a zase se to obrátilo a nejvíc překvapil Dani,teď to zase vypadá,že to bude opět jasné pro hondu! Co tam dělá melandri?? Suzuki opět dobře a i Viňales se tlačí dopředu! Yamaha dnes slabší.
Dopadlo to tak ako som predpokladal, Hondy s jednotným SW sú naprd asi lepšie sedí Dukatkám a Yamaham takže som zvedavý čo spravia v HRC do druhého testu s tým SW lebo od 2016 pôjdu všetci rovnaký SW a to by ich malo motivovať k zlepšeniu...Sklamaný som z Melandriho taký jazdec ktorý chcel bojovať o MS v SBK by mal minimálne obsadzovať top 15, Suzi výborne len tak ďalej!!! Bradl pekne No už sa teším!!!
Cekal jsem od novych open Hondic, ze budou vepredu podstatne vice. Kdyz loni sedl Espargaro na starej model Yamahy s jednotnym SW, tak z jeho casu padla vsem celist na zem, ze to bylo slyset az k nam.
Predpokladam, ze tento rok ale Honda bude v prubehu sezony aktivnejsi s upgrady nez loni, kdy slibila v prubehu sezony dodat vykonnejsi motor a pak nic. Rok 2016 pojedou uz i tovarny s jednotnym SW, tak by melo byt v jejich zajmu, aby letosni open Hondy pouzili jako testery na dalsi sezonu.
Karel to letos nebude mít vůbec lehký jak na trati tak tady
Rossi vs. Iannone - kde asi dělá pekař chybu??
Letos to vypadá, že Karla uvidíme jen na startu a nebo na zemi!
Pawko ty seš ale závistivej a zamindrákovanej k.k.t
keny46- Přesně tak Hlavně to podle výsledků víceméně vypadá, jakoby ani nebyla zimní pauza Jen se přidalo pár nových jezdců a strojů, z nichž někteří bez větších potíží odsunuli dlouholeté závodníky trochu víc do pozadí
letos je sponzorem ne ab cardion ale okruh brno,dostal na to dotaci
ty open hondy jsou ale plečky
Tento rok je jasná jednička Iannone v tovární ducati Dovi bude muset sklonit hlavu.
Obě Suzárny a Štefan
Suzuki
Abraham vs. Miller - kde asi dělá padaja chybu??
Pěkný simulace závodu, dle nich 1.jednoznačně Dani, 2.Mark, 3.Chorche, 4.Vale
Pokud vsichni jezdili racovy (ne kvalifikacni) gumy, tak s tim Marquezem potes...
M.CZ> Neni v clanku chyba, kdyz pisete, ze Kaja jezdi za Cardion AB Motoracing?
Dle vseho by letos Cardion uz nemel byt fin. partnerem tymu...
Ducati predstavi GP15 16.unora v Borgo Panigale a testovat ji budou jak driv oznameno koncem unora v Sepangu. Novy motor zustava V4 90°, ale celkove bude motorka uzsi a mensi. Nove budou vyfuky, vzhledove ale podobne jako ted. Upravy na podvozku a software uz testuji na GP14.3.
prozradil to Ciabatti pro moto.it
zdroj (spagetozroutsky): //www.moto.it/MotoGP/ciabatti-la-ducati-gp15-sara-piu-piccola-e-stretta.html
Foxx5: soft od HRC - to je špica :D
ja myslim ze bude bojovat s atletickymy prvky-kotrmelce kolik let tam jezdi a prijdou novy a zae ho pojezdi,porad dokola,zachvili začnou zase nejake vymluvy
de Angelis má zdaleka nejhorší motocykl a bude asi pole zavírat po celý rok, pokud nedojdou peníze dřív. Laverty potřebuje čas na sžití s Hondou. Aprilia vstoupila o rok dřív řekl bych spíš na průzkum situace bojem a uvidíme jak půjdou nahoru. Myslím, že Karel bude rovnoceně bojovat s Mike di Meglio. Suzuku výborný vstup a vypadá to hodně nadějně. A to Espargaro stále není uplně fit po zranění kolene,.
Podle me by byl velkej rozdil jestli bys dal tech 10kilo na motorku nebo bys o 10kg vykrmil jezdce. Urcite by byl v nevihode chcipacek na dovazenem stroji kterej by na ni fyzicky uz tak nestacil. Pro Pedrosu je jeho vaha udajne handicap. Podle me ma jednoduse kazda mince 2 strany a je to neco za neco.
Zajímalo by mě kolik dělá na kolo časovej rozdíl třeba deset kilo váhy. Podle mě vydělává Mara i na tom. Neříkám, že nejezdí dobře, ale prostě si myslím, že i tam má výhodu.
Jinak fandím Ducinám.
To je zjimave ze? A to podle nekterych ty testy nic neznamenaji. Ze se tam asi jen tak vozi a ejhle je z toho sekunda dole z rekordu 2014