Test MotoGP Austrálie – den druhý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
desmo69 (638) napsal 05.03.2014 v 17:02

Ano ja vim...ta druha cast mela byt spis pro josefa..

PacienT.cz (687) napsal 05.03.2014 v 15:18+3

No abychom si rozuměli, já jsem s posledním vývojem spokojen a jsem rozhodně za co nejdostupnější závodění pro soukromé týmy a co nejvyrovnanější závody/technikou.
To je předpokládám přání většiny fanoušků.

desmo69 (638) napsal 05.03.2014 v 11:53-1+2

Pacient, ale nikde nebylo dáno že v dřívější kategorii NESMÍ startovat tovární prototypy jak si myslí pan josef...tzn nesmysl A taky mezi crt a open nejsou absolutně nesrovnatelná pravidla. Naopak, jsou absolutně srovnatelná vyjma práva odkupu.
A nebýt crt/open tak máme na startu kolik strojů? I kdyby každá továrna dala po 5ti kusech tak 15 strojů bez šance návratu Suzuki, ne tak Aprilie Takže otřesný reglementy, úplně pekelný. A už vidím jak se přiřítí josef že vše šlo udělat samozřejmě jinak a líp...tak se ptám rovnou jak? Určitě napíše tu svou hororovou pohádku o pravidlech A a B, tím pádem by tam byly stroje 2. Takže něco jinýho?

Evo (411) napsal 05.03.2014 v 11:43+2

Vsechno co udela zavody vyrovnanejsimi je ku prospechu divaku. Spz kdysi rekl, ze je to vzdy kompromis mezi vyvojem a zabavou. V tomhle ma, myslim, pravdu.

mamba54 (1340) napsal 05.03.2014 v 09:17

PacienT.cz Hlavní otázka ale zní: Je to ke škodě, nebo ku prospěchu diváků ?

PacienT.cz (687) napsal 05.03.2014 v 08:17+1

@desmo69 18:06: A ty myslíš, že kdyby tam ustanovení o odkupu za 25 000 Eur zůstalo, tak by tam Honda a zejména Yamaha dali svoje motory všanc? Podle mého názoru ani omylem, takže i když to vypadá jako kosmetická změna, tak je přesto docela zásadní.
Největší rozdíl ale dělá změna pravidel pro továrny, zmrazený vývoj motorů s pěti kusy a dvaceti litry je už oproti "open" opět o něco restriktivnější, takže to myslím dělá 50% toho rozdílu mezi tovární a open specifikací.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 04.03.2014 v 20:38+2

Vždyť je vše zcela jasné - tak jako při výběrových řízeních
"šitých na míru", proslavených "losovačkách" a přidělování
zakázek BEZ výběrových řízení, "TO" VŽDYCKY SMRDÍ ...
Neříkám ČÍM to smrdí, protože slovo korupce je považováno za
sprostý

mike99 (322) napsal 04.03.2014 v 20:20+5

Stale sa tu riesia testy v Sepangu, ake gumy na PI, a vyhody, nevyhody OPEN motoriek, ked niektori na to nadavaju a niektori zase chvalia. A Marquez pekne doma v klidku rehabilituje a drti pri tom PS3 //www.rossi-yamaha.cz/wp-content/gallery/test-phillip-island-2014/marquez-phillip-island-ps3.jpeg

josef58: Carmelo Ezpeleta je predsa Manager roku v Spanielsku, tak snad z toho podozrenia nejako ladne "vytancuje", aby si tento svoj titul pravom zasluzil Najprv "bernak", potom aj IODA s tymi dvomi masinami padla...ach jo, sa to nanho vali zo vsetkych stran

desmo69 (638) napsal 04.03.2014 v 18:06-2+3

Btw. prakticky jediny rozdil mezi crt a open je zruseni prava odkupu motoru s nebo bez prevodovky ktery stejne nikdo nikdy nevyuzil. Takze opravdu absolutne nesrovnatelne reglementy no

desmo69 (638) napsal 04.03.2014 v 18:03-4+3

josef58, me pripada ze si snad uz delas srandu protoze tohle neni normalni Kde a jak si prisel na to ze CRT nesmi byt tovarni? Nekolikrat jsem ti tehdy vypisoval pravidla crt a o zakazu tovarniho prototypu nikdy nikde nijak nebyla rec. Kdyby si jakykoliv tym obstaral tovarni prototyp mohl jako crt jezdit.
Neuveritelny ze dodnes ti to nedoslo ...

josef58 (823) napsal 04.03.2014 v 17:55-3+7

OPEN... opět nesmyslný SPZkův reglement . Nebo co je na tom tak "otevřeného", že bezpodmínečně musí všecí přijmout SPZ elektroniku???

SWENSON83 (4) napsal 04.03.2014 v 17:54-1+1

To je ale náhoda že MM , po oznámení Ducati na OPEN vzešlo že přichystala velký upgrade ???

josef58 (823) napsal 04.03.2014 v 17:50-3+5

mamba54 12:44
že pokračovatelem SPZ-CRT je SPZ-OPEN je to samé jako kdybys srovnával, že pokračovatelem vývoje z opic jsme my lidé.
-CRT... vytuněné motory WSBK,.. NESMÍ být prototypy
-OPEN... klíďo i továrny (viz. Ducati)
Takže sám vidíš, že absolutně nesrovnatelné "SPZ-reglementy". Ale máš pravdu v tom, že továrem ubývá, bodejď by né, pže tak neúnosný diktát od SPZky snad už nikdo neustojí. A až honda a yamaha "kapitulují" všemožným carmelovým "donucovacím" prostředkům a přijmou "jeho" elektroniku, tak si myslíte, že se něco změní, že to bude levnější? Akorát, že ty těžký prachy za "dráty" potečou jen na jediný a ten správný účet Však prý už i berňák má podezření na daňové úniky

JEFFzx13 (489) napsal 04.03.2014 v 17:37+1

tak to ja si vsadim na vr,ten to da i s tankvakem

Romanko (1206) napsal 04.03.2014 v 17:21+2

DutchTT: pěkně´s to napsal. Slevňování a hl. přes elektroniku? No nevím. Možná by k tomu něco mohl říct "někdo" z nějakého "nejmenovaného" týmu. Já znám pouze vyjádření pana Nakamota k tomuto tématu z rozhovoru na SpeedWeeku a česky by jsme to nejspíš popsali, že je na to nas...ý. Zapomíná se, že všichni museli převzít už HW od MM a to nebylo zadarmo. Náklady na implementaci (snad jsem to napsal správně) byly nemalé a stále je to cizí prvek, dále naprosto nepoužitelný v sériové produkci Hondy (a jiných, krom Italů). Pokud by museli převzít i SW, tak jaký smysl pro vývoj by to mělo. Jak řekl, pro show stačí produkční závodničky. Aled nechme se překvapit.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 04.03.2014 v 16:54-1+3

Líp než DutchTT/15:50 "to" napsat nelze !!!
Sázet "nás" asi Kalousek naučil dobře ...

Evo (411) napsal 04.03.2014 v 15:52

Alamo: dik. To je slusny kurz a stoji za hrich.

DutchTT (846) napsal 04.03.2014 v 15:50-2+5

Slevňování MotoGP je chyméra . Motorka která má xxx koní a jede na rovině klidně 340km/h prostě nemůže být levná , nemůže jezdit na levných pneu a nemůže ji pilotovat člověk, který si to ještě ke všemu musí zaplatit, bohužel toto je pánove konec silničních závodů (sportu) na te nejvyšší úrovni, už se to udržuje jen jako marketingový projekt Dorny. Jak se říká AZUR a KALGON, ten vypere vše . WSBK je na tom ještě hůř, vezmu li, že to má být závodění za úsměv.

PacienT.cz (687) napsal 04.03.2014 v 15:29-1+2

@slick: Jo další důkaz toho, že mají současné superbiky k původní myšlence závodění se sériovkami hodně daleko. Přitom nejrychlejší "EVO" tam vedl Caneppa za 1'31.065.

Luk42 (-207) napsal 04.03.2014 v 15:24-1+3

Evo ,ne Jorgeho mám moc rád,ale to co tvrdí ten mentál Mad je zoufalost.Co si budeme povídat

Luk42 (-207) napsal 04.03.2014 v 15:22-2+3

VYLIŽ MENTÁL

Luk42 (-207) napsal 04.03.2014 v 15:21-3+4

ten Mad max je dement

slick (109) napsal 04.03.2014 v 14:48+1

Jeste jedno srovnani casu si dovolim pridat:
WSBK 2014 - Superpole - Sylvain Guintoli (Aprilia) – 1'30,038

Ogg (387) napsal 04.03.2014 v 13:24-1+3

Tak tady musím dát za pravdu panu Mambovi. Ten trend na další roky je jasný.

MotoGP vždycky bude nazýváno MotoGP, ale ty technické regule se prostě budou postupmě obměňovat. Takže budou vždycky jezdit tovární Yamahy, Ducati a pravděpodobně Hondy ale s tím že dřív nebo později bude nastavena jednotná elektronika od Dorny, tedy elektronika od Magenty Marelli, která má velkou spojitost s továrnou z Bologně.

Ano, CRT je dnes už zastaralý pojem, náhrada za CRT kategorie OPEN funguje ale jak dlouho? Pofiderní týmy postupně krachují (IODA) a továrny, které známe z minulost cca 10 let na zpět jako Aprilie, Suzuki oznámily účast v budoucnu. A ačkoliv jsme nedávno četli od Brivia zvláštní prohlášení, že vstoupí jako tovární zastoupení, moc tomu nevěříme, je to blaf.

Budoucnost je jasná. Pan Ezpeleta - co by držitel kasy - jak nám tady AKRO vždycky psával, půjde s jednotnou elektronikou přes mrtvoly. Budou je mít všechny, protože lákadlo v podobě 4 litrů paliva, lepší pneu a postupem času i další finanční bonusy, bude víc jak vlastní software, když se podíváme na tu misku vah.

A Honda? Ať blafuje, nevěříme ji. Honda si nenechá ujít takový kšeft jako je MOTO GP protože ví, že i pod jednotnými "Open pravidly" budou hrát stále prim.

Je to tak lepší, software je nejdražší záležitostí a pokud promoter chce, aby motocygly byly levné, musí je zlevnit na základě softwaru ale za odměnu jim dát vyhody, aby továrny na tu horší elektroniku přistoupily.

Pan Pacient tady psal, že smlouvy jsou do roku 2017, uvidíme za 4 roky, je to dost dlouhá doba na to, aby se vše vyjasnilo a zavedlo na pár let jasně a levně, nebo mám spíš napsat levně a chutně?

Mad_Max: Valentíno může jen překvapit, tady je zajímavý rozhovor s vyhozeným šéf-mechanikem Burgessem.

//motogpsport.autorevue.cz/jeremy-burgess-co-dela-bez-rossiho-39016

Mad_Max (71) napsal 04.03.2014 v 13:13-4+5

Jo a kdyby nahodou si Chorcha s nim zase vytrel rit, tak je to tim, ze ma problem se zadkem a mozna i s predkem A mozna taky, ze nema dobry pocit a potrebuje cas

Mad_Max (71) napsal 04.03.2014 v 13:09-4+3

Ja bych na zlutyho taky vsadil, prece jenom vyhral testy!! timpadem je nejvetsi favorit A nesmime zapomenout, ze je to multisampion, ma nejvic fans, dela opicky do kamery a je boziii!

Alamo (207) napsal 04.03.2014 v 12:49+3

Evo: na Valeho je kurz 9,0 tak s chutí do toho. Já letos věřím Jorgemu (2,7) a dám na něj

mamba54 (1340) napsal 04.03.2014 v 12:44-5+3

Josef58 9:11 - Ty ses asi vzbudil ze zimního spánku. Biješ se v prsa, že VY (?) jste měli pravdu. Přitom sis nestačil uvědomit, že kat. OPEN je pokračovatelem CRT a že naopak továrních speciálů UBÝVÁ! Proto ve svých předpovědích nepředbíhej a vyčkej, jak to dopadne a co vlastně bude budoucností této třídy.

Evo (411) napsal 04.03.2014 v 12:29-2

Mimochodem, jaky je kurz na Pekaře, nevite nekdo ze sazkaru? Uvazuji ze tech 100€ mozna vsadim.

Evo (411) napsal 04.03.2014 v 11:51-1+1

I kdyz jde jenom o testy, ne kvaldy...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist