Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No uvidíme, Suter neni podle mě úplně marnej (obecne, v Motogp doteď byl, to je bez řečí) a pokud si daj věci dohromady, může to bejt zajímavý. Navíc je tu vidět jasnej posun, proti nájmu kolem 2,5mil € u Duc za něco, co s potížema odráží o polovinu levnější stroj od ART... Koneckonců bych poměrně souhlasil s Kubou Smržem (viz jeho rozhovor) - nejde o maximální výkon a rychlost, ale o co největší vyrovnanou skupinu jezdců, co si to mezi sebou neskutečně dávaj. To sou závody. A jestli jede na konci rovinky 360, nebo 290, to je mi buřt. Pravda, jezdec co to zažil (těch 360 a s tim spojenou akceleraci) se asi nebude tolik bavit, ale já ten šťastlivec nejsem. A budu drobet sobec, chci pořádný závody
Suter je sice za dobrý peníz,ale s ART fakt srovnávat nejde. Přesně, jak píše Ados. Cena Panigale je cena za stroj, od kterého se očekává vyhrávání. Cena Panigale, je cenou za stroj, který i na 17" gumách Suter rozmázne, jako zemědělcova holínka kravěnec.
Koukněte se na Capirossiho časy na Sutru když se na něm v rámci svých povinností poprvé projel. Ale neveřím, že by ten Edwards byl tak marný. Motorku dělá i elektronika a ta prý moc nefungovala, respektive nefungovala prý konstantně.
Zpěv motoru BMW v Edwardsově "Suteru", byl nejhezčí zvukový zážitek z GP v Brně.
Nějak zapadla Eskilova obrana na Edw.kritiku. Prý z telemetrie vyplynulo, že je E. vyčichlej. Ne Texas tornádo, ale Texaský vánek (snad jsem to moc nespletl). Ostatně to šlo vidět např. v nájezdu do Schwantze...
Jenomže pane sutter. Jo ono aprilie art stojí 1,2 milonu eur na rok ale taky jezdí jinou ligu než ty vaše stroje na kterých jezdil Edwars a pořád na ten krám nadával...
Bridgestone dodava pneumatiky zadarmo.. Ve WSBK si je tymy musi platit a pirelli pak plati Firme INFRONT za to.. Takze v tomto je ve velke vyhode motogp..
No uvidíme, Suter neni podle mě úplně marnej (obecne, v Motogp doteď byl, to je bez řečí) a pokud si daj věci dohromady, může to bejt zajímavý. Navíc je tu vidět jasnej posun, proti nájmu kolem 2,5mil € u Duc za něco, co s potížema odráží o polovinu levnější stroj od ART... Koneckonců bych poměrně souhlasil s Kubou Smržem (viz jeho rozhovor) - nejde o maximální výkon a rychlost, ale o co největší vyrovnanou skupinu jezdců, co si to mezi sebou neskutečně dávaj. To sou závody. A jestli jede na konci rovinky 360, nebo 290, to je mi buřt. Pravda, jezdec co to zažil (těch 360 a s tim spojenou akceleraci) se asi nebude tolik bavit, ale já ten šťastlivec nejsem. A budu drobet sobec, chci pořádný závody
Suter je sice za dobrý peníz,ale s ART fakt srovnávat nejde. Přesně, jak píše Ados. Cena Panigale je cena za stroj, od kterého se očekává vyhrávání. Cena Panigale, je cenou za stroj, který i na 17" gumách Suter rozmázne, jako zemědělcova holínka kravěnec.
hlavně ze se musely zrušit dvoutakty protože byly neůmerně předražený...
Koukněte se na Capirossiho časy na Sutru když se na něm v rámci svých povinností poprvé projel. Ale neveřím, že by ten Edwards byl tak marný. Motorku dělá i elektronika a ta prý moc nefungovala, respektive nefungovala prý konstantně.
DavidH: mno když ten bike testoval Kallio, tak prej byl v průjezdu zatáčkou až o 5 km/h rychlejší než Edwards... :)
Zpěv motoru BMW v Edwardsově "Suteru", byl nejhezčí zvukový zážitek z GP v Brně.
Nějak zapadla Eskilova obrana na Edw.kritiku. Prý z telemetrie vyplynulo, že je E. vyčichlej. Ne Texas tornádo, ale Texaský vánek (snad jsem to moc nespletl). Ostatně to šlo vidět např. v nájezdu do Schwantze...
Jenomže pane sutter. Jo ono aprilie art stojí 1,2 milonu eur na rok ale taky jezdí jinou ligu než ty vaše stroje na kterých jezdil Edwars a pořád na ten krám nadával...
Pan Sutter se snaží rychle ještě něco utržit. Za rok nebude v Moto GP ani jeden jeho stroj, podle mého odhadu...
Bridgestone dodava pneumatiky zadarmo.. Ve WSBK si je tymy musi platit a pirelli pak plati Firme INFRONT za to.. Takze v tomto je ve velke vyhode motogp..
s tymi prenumatikami od Bridgestone v MotoGP som to netusil...
kto potom plati tie pneu? alebo to snad Bridgestone dodava zadara len koli reklame?