Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Luger - to je problém, dnes máš i dost elektroniky ve sportovních i cestovních motorkách a je logické, že v závodních toho bude ještě víc a o hodně lepší! Je tedy, ale zase fakt, že do MGP ještě něco přidat a už by se to dalo skoro ovládat na dálku a bez jezdce!
Motoru meli nechat treba sto,spis omezit elektroniku a hovadiny co nemaj s jezdeckym umeni nic spolecnyho,kolikrat pet kol po startu neni uz na co koukat!!
to Roman.Le v 18:54:
Chtěli snížit náklady,ale tuším Burgges, nebo kdo zase tvrdí ,že to vyjde na stejno.Že vývoj long-live mototů vyjde stejně draho...Dle mě,zbytečná komlikace a jasná výhoda hlavně pro ducati a pak možná hondu.
Marex - tak se tady řešilo, jakou záhadnou chorobu Stoner dostal a on zatím padal hlady z diety, aby si udržel tu svou racheticko- koncentráčnickou figuru! Stačilo se párkrát normálmě najíst! Ať jdou do p... chcípáci!
Roman.lE - NA TOM CO PÍŠEŠ JE DOST PRAVDY! Aby to nakonec neskončilo u jednoho výrobce upravených sériových motorů, jako v MOTO 2. To pako Ezpeleta je toho schopný!
MS není jen o jezdcích...kdyby vtom příkladu co uvádíš klekl Rossimu 6.motor tak po právu vyhrál Stoner protože jeho tým byl lépe připravený na sezonu tak to vidím já ale jiní by to samozdřejmě zase obhajovali tím,že měl Stoner štěstí...Ale co se týče třeba těch nováčkovských týmu stebou souhlasím
Na co je nam zvysovani zivotnosti u prototypu ktere si stejne nikdo v obchode nemuze koupit a muze nam to bejt uplne fuk,at si davaj treba na kvalifikaci a na zavod pokazdy jinej motor,hlavne kdyz pojedou poradnej mazec
1. jednou je to mistrovstvi sveta Moto gp to znamena specialy vyhnane az na max vykon,takze nevidim duvod proc to omezovat na pocet motoru,pamatuju si kdyz na Kawe lital Hofman tak mela Kawa problemy a voddelali treba 2 motory za vikend. To by s temahle podminkama pro ne sezona koncila ve 3-4 zavode. A to vubec nemluvim o tymech jako byl treba KR a podobne ktere by se treba i do GP pustili,ale kazdy tym ma ze zacatku problemy a detske nemoci motorek,ktere museji nejak vyvinout.
2.jaka by asi byla reakce fanousku a jezdcu kdyby kvuli tomuto omezeni prisel treba nekdo o titul???
Jen si to predstavte...souboj mezi Stonerem a Rossim,posledni zavod sezony,rozdil mezi nima 2 body a jednomu z nich klekne v kvalifikaci motor...no jooooo to uz byl letos posledni dalsi nemame tzn titul spadne do klina protivnikovi
na hownoooo tohle ma svoje opodstatneni treba v zavodech endurance,nebo jinych "skoro seriovych" motorek. Rozhodne ne u prototipu MotoGP. Tohle privede sampionat jeste vic do sracek protoze za chvilku budou motorky z WSBK jezdit rychlejsi casy
at si veme vždycky na zavod do pusy třeba 3 bonbony a bude to zase OK Jinak jak chváli vyšši otáčky,tak aby právě ty vyšší otáčky ten motor neodrovnaly.Nevím co od tohohle pravidla čekat,takže uvidím jak to bude.
S tou Stonerovou nemocí - Jen jeden doktor poznal, že má hrozně málo solí a cukrů v těle! Tak to se mohl zastavit u mě, na první pohled, na jeho rachetickou postavu o váze 57 kilo, bych mu bez rozborů krve řekl, ŽE MÁLO ŽERE! Šel by se pořádně najíst a nemusel vynechávat tři závody!
Ducati má asi hodně spolehlivou techniku, když je to pozitivně přijato její jedničkou. Osobně se domnívám, že 6 motorů je málo a že kdyby Kejsí jel např. u Suzuki, tak by hudral, že závodit z chvostu start. pole je těžký.
To Kryšpín: Oni budou moci dojet sezónu i s větším počtem motorů. Jen jim bude odečteno v soutěži konstruktérů 10 bodů a jezdec bude muset vyjet do závodů z boxů a z posledního místa, jako třeba Capirossi - myslím, že to bylo v Austrálii.
Srovnat pole jezdců je určitě potřeba, ale nevím, jestli omezení počtu motorů je správná cesta. Už teď je jich tam pět a půl a pokud někdo třeba nebude moci dojet sezónu, protože už nebude mít nárok na další motor, tak to mi připadá blbý. Snad to maj inženýři spočítaný, aby jim 6 kousků stačilo na sezónu...
Luger - to je problém, dnes máš i dost elektroniky ve sportovních i cestovních motorkách a je logické, že v závodních toho bude ještě víc a o hodně lepší! Je tedy, ale zase fakt, že do MGP ještě něco přidat a už by se to dalo skoro ovládat na dálku a bez jezdce!
Motoru meli nechat treba sto,spis omezit elektroniku a hovadiny co nemaj s jezdeckym umeni nic spolecnyho,kolikrat pet kol po startu neni uz na co koukat!!
Marex - i ty fijóne!
Akro: Mno,ale víš, jak se dá přenést to chronické selhání-resp. snížení imunity...ne?
No já si myslím, že Uccio v tom je nevinně!
to Roman.Le v 18:54:
Chtěli snížit náklady,ale tuším Burgges, nebo kdo zase tvrdí ,že to vyjde na stejno.Že vývoj long-live mototů vyjde stejně draho...Dle mě,zbytečná komlikace a jasná výhoda hlavně pro ducati a pak možná hondu.
Jako,že by ho Ucco něčín naočkoval
Akro: Já to pochopil. Jenom nevím, jestli to u Kejsího nebyla cílená otrava od Uccia.
Marex - tak se tady řešilo, jakou záhadnou chorobu Stoner dostal a on zatím padal hlady z diety, aby si udržel tu svou racheticko- koncentráčnickou figuru! Stačilo se párkrát normálmě najíst! Ať jdou do p... chcípáci!
Roman.lE - NA TOM CO PÍŠEŠ JE DOST PRAVDY! Aby to nakonec neskončilo u jednoho výrobce upravených sériových motorů, jako v MOTO 2. To pako Ezpeleta je toho schopný!
Akro: Tos mě zase dostal!!!
koolja:tak jest... :
MS není jen o jezdcích...kdyby vtom příkladu co uvádíš klekl Rossimu 6.motor tak po právu vyhrál Stoner protože jeho tým byl lépe připravený na sezonu tak to vidím já ale jiní by to samozdřejmě zase obhajovali tím,že měl Stoner štěstí...Ale co se týče třeba těch nováčkovských týmu stebou souhlasím
Na co je nam zvysovani zivotnosti u prototypu ktere si stejne nikdo v obchode nemuze koupit a muze nam to bejt uplne fuk,at si davaj treba na kvalifikaci a na zavod pokazdy jinej motor,hlavne kdyz pojedou poradnej mazec
takovyhle pravidla jsou podle me k hovnu protoze:
1. jednou je to mistrovstvi sveta Moto gp to znamena specialy vyhnane az na max vykon,takze nevidim duvod proc to omezovat na pocet motoru,pamatuju si kdyz na Kawe lital Hofman tak mela Kawa problemy a voddelali treba 2 motory za vikend. To by s temahle podminkama pro ne sezona koncila ve 3-4 zavode. A to vubec nemluvim o tymech jako byl treba KR a podobne ktere by se treba i do GP pustili,ale kazdy tym ma ze zacatku problemy a detske nemoci motorek,ktere museji nejak vyvinout.
2.jaka by asi byla reakce fanousku a jezdcu kdyby kvuli tomuto omezeni prisel treba nekdo o titul???
Jen si to predstavte...souboj mezi Stonerem a Rossim,posledni zavod sezony,rozdil mezi nima 2 body a jednomu z nich klekne v kvalifikaci motor...no jooooo to uz byl letos posledni dalsi nemame tzn titul spadne do klina protivnikovi
na hownoooo tohle ma svoje opodstatneni treba v zavodech endurance,nebo jinych "skoro seriovych" motorek. Rozhodne ne u prototipu MotoGP. Tohle privede sampionat jeste vic do sracek protoze za chvilku budou motorky z WSBK jezdit rychlejsi casy
hmm pecka takovyhle pravidla... nakonec to skonci predem domluvenym komercnim cirkusem jako F1.. to taky kdysi davno byly zavody
at si veme vždycky na zavod do pusy třeba 3 bonbony a bude to zase OK Jinak jak chváli vyšši otáčky,tak aby právě ty vyšší otáčky ten motor neodrovnaly.Nevím co od tohohle pravidla čekat,takže uvidím jak to bude.
S tou Stonerovou nemocí - Jen jeden doktor poznal, že má hrozně málo solí a cukrů v těle! Tak to se mohl zastavit u mě, na první pohled, na jeho rachetickou postavu o váze 57 kilo, bych mu bez rozborů krve řekl, ŽE MÁLO ŽERE! Šel by se pořádně najíst a nemusel vynechávat tři závody!
Marex:jak tady v nejakym clanku rikal Tardozzi-on potrebuje jen par kol a jede rychle.To bude letos jeho velka vyhoda.
Ducati má asi hodně spolehlivou techniku, když je to pozitivně přijato její jedničkou. Osobně se domnívám, že 6 motorů je málo a že kdyby Kejsí jel např. u Suzuki, tak by hudral, že závodit z chvostu start. pole je těžký.
To Kryšpín: Oni budou moci dojet sezónu i s větším počtem motorů. Jen jim bude odečteno v soutěži konstruktérů 10 bodů a jezdec bude muset vyjet do závodů z boxů a z posledního místa, jako třeba Capirossi - myslím, že to bylo v Austrálii.
aspoň se budou snažit aby měli lepší životnost, chválím tento krok A doufám, že Casey bude v pohodě, ať je na co koukat
Srovnat pole jezdců je určitě potřeba, ale nevím, jestli omezení počtu motorů je správná cesta. Už teď je jich tam pět a půl a pokud někdo třeba nebude moci dojet sezónu, protože už nebude mít nárok na další motor, tak to mi připadá blbý. Snad to maj inženýři spočítaný, aby jim 6 kousků stačilo na sezónu...
Taky bych to chválil,kdyby mě ducárna za všech okolností šlapala jak švýcary a měl tak výhodu nad konkurencí do další sezony.