VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 03.01.2011 v 20:47

PityGPX - Hubnout nemusím, já jsem akorát!

AKRO (-498) napsal 03.01.2011 v 20:46

Desmo69 - Ono jich bohužel v MGP víc není, s tím se musíme spokojit všichni!

PityGPX (949) napsal 03.01.2011 v 16:51

AKRO: btw, myslím, že předevčírem říkali na Nově, nejčastější předsevzetí do nového roku a každý druhý říkal že chce zhubnout tak jsi mě napadl ty, zda bys chtěl taky zhubnout

desmo69 (638) napsal 03.01.2011 v 16:19

Akro, 40? Já jsem spokojen i se 17

AKRO (-498) napsal 03.01.2011 v 15:41

PITYGPX - Těžko říci, dříve se ještě taky na startu roztlačovalo a to byla ještě větší tlačenice a riziko! Asi jsou už dnešní jezdci víc rozmazlení! Třicet jezdců, by ale stačilo. Dříve si taky hodně stěžovali jezdci na prvních místech, když dojeli těsně před koncem opozdilce, že jim překážejí v jízdě a proto se zavedly limity. Dnes jsou jezdci a stroje více vyrovnaní a k předjíždění o kolo už tolik nedochází. Já bych z pohledu diváka těch 40 jezdců bral. Je to palba a jezdců je plný okruh!

PityGPX (949) napsal 03.01.2011 v 15:09

AKRO: ale tak jak říkáš i ty, i dřív startovalo běžně 40 jezdců a nikdo nic nenamítal. když to šlo tenkrát, proč né v roce 2010 - 2011 ? :)

mamba54 (1340) napsal 03.01.2011 v 14:56

to Karbec: Třeba zatím není co?

Karbec_Jikov (106) napsal 03.01.2011 v 14:32

Tak je začátek nového roku a já stále čekám na nějaké vyjádření VR k Ducati případně k Yamaze, když mus 31.12.2010 skončila mlčenlivost.

AKRO (-498) napsal 03.01.2011 v 13:39

Ono by to možná chtělo zredukovat na 30 jezdců. To by bylo asi optimální! Bylo by to těch 10 řad, když už se bude startovat po třech.

PityGPX (949) napsal 03.01.2011 v 08:34

No tak kolize může vzniknout vždycky ať jich je 19 (Katalansko 06) či 40 (v MT2) a v případě 40 jezdců ten kreš může vyvolat kdokoliv, bud někdo ze předu někoho sejme (Katar), ze středu a nebo cvhost, např. Le Mans kde byl obětí Karel. Ty kreše tam byly poměrně na denním pořádku, Jerez, Le Mans, Katalánsko, Indi... chtělo by to projet všechny ty kreše, a zjistit vyníky, třeba už tam letos startovat nebudou, kdo ví?

Na druhou stranu si myslím, že po této roční zkušenosti ti stáli jezdci už vědí, jak to tam v těch mt2 chodí takže si budou dávat bacha. Pokud se nepletu, ke konci sezony se ty starty dost zlepšily a žádné kolize pak už nebyly. A pokud talma do médií veřejně říká, že spoléhá na dornu že mu najde místo, tak si myslím, že Dorna opravdu chce a má zájem, aby tam ten maďar jel.

desmo69 (638) napsal 03.01.2011 v 01:37

Akro, no zrovna takovej Talma, kterej tam chybí, by se o ta 10 a lepší umístěni nejspíš zajímal. Ale i kdyby ne. Vzpomeň si na nějaký crashe z moto2...a kdo to povětšinou zavinil? Jezdec z top10, nebo až ti další? Troufám si říct že z 99.9% případů ten "chvost". To samo i v 125ccm (třeba Estoril) Nebo i motogp..kdy tam naposled spadl ze špice s tím, že pokosil zbytek start. pole?

AKRO (-498) napsal 03.01.2011 v 00:58

Desmo69 - Asi s tebou nemohu souhlasit, těch 10% by platilo, pokud by šlo o jezdce zajímající se o umístění okolo 10 místa a lepší! Takto budou chybět 3-4 jezdci, kteří by startovali na chvostu a ti tak maximálně narazí na bouračku před sebou, nebo to stihnou a vyhnou se nebo zastaví! Dříve běžně startovalo okolo 40 jezdců a tratě nebývaly tak široké, jako jsou dnes! Nakonec na pořádný karambol stačí 20 jezdců!

desmo69 (638) napsal 03.01.2011 v 00:22

bobus, tak to nevím co by to musel být za kvalifikační limit, když těch 40 jezdců se do závodu kvalifikovalo v cca 4.5 sec. Ono ti cca 3-4 jezdci vypadají, že na startu bez nich takový rozdíl nebude...ale přecejenom je to cca 10% jezdců, tzn. o 10%menší šance, že v první zatáčce vznikne peklo..a to je dost

Nuvolari (2329) napsal 02.01.2011 v 22:29

Bosso: připojuji se ke gratulaci, hodně štěstíčka i zdraví a nám čtenářům přeju hodně Tvých článků! Cheers!

Nuvolari (2329) napsal 02.01.2011 v 22:27

Kubát: no řekl bych tak - Abája v GP a JS na asi nejlepším stroji od doby, co začal v SBK, je sakra lepší, než oči pro pláč. Jasně, že bychom přáli flek LP a JK, ale u JK jsou asi brzdou peníze a o LP radši nepřemýšlím...

Kubát (1404) napsal 02.01.2011 v 21:26

Bosso: taky se připojuju ke gratulaci
je smutné, že jsme se těšili na české obsazení ve všech třídách a ted nám asi zůstanou jen oči pro pláč doufám, že se ještě dočkáme, ale už z dřívějška víme, že všechno je jen o penězích
ale aspoň v WSBK bude česká účast hojná

PityGPX (949) napsal 02.01.2011 v 20:14

Je to tak, proto by ty tři volné místa měly být obsazenými jezdci co chtějí závodit v MS a jsou stále volní. snad toto bude vyslyšeno.

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 19:48

Bobus - Jestli startuje 36 nebo 40 jezdců nic se prakticky z hlediska bezpečnosti nezmění!

bobus (255) napsal 02.01.2011 v 19:35

Může mně někdo vysvětlit, jak se zvýší bezpečnost prvních 20 až 30 závodníků (hlavně po startu), když jich odstartuje 36 a ne 40
Jako zvýšení bezpečnosti bych pochopil stanovení tvrdšího kvalifikačního limitu, aby nedocházelo k předjíždění více pomalých jezdců o celé kolo, tam by pro vedoucí jezdce mohly hrozit kolize.

Bosso (344) napsal 02.01.2011 v 18:47

To Mamba: Děkuji! A jinak, týmový šéf JiR uvedl, že pojede pouze s jedním jezdcem, neboť žádný dobrý volný jezdec už na trhu není. A je otázka, zda pojede opravdu 40 jezdců, nebo jak chtějí někteří (i jezdci) kvůli bezpečnosti jen 36-38. A Grotzkyj pojede opravdu v Ongettě - jinak se nazývá Worldwide Racing, takže místa jsou volná u Fontany 2x, Matteoni 1x, CBC 1x a Germany Racing 1x, ale ti snad pojedou jen s jedním jezdcem. Toť vše!

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:36

Desmo69 - Tak dobrou chuť, ať ti ten Zubr chutná!

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:33

Bosso - Díky, jdu na to a hezky si užij narozeniny!

mamba54 (1340) napsal 02.01.2011 v 18:31

To Bosso: tak se taky připojuji s gratulací Ještě k těm startovkám. Některé prameny uvádějí, že S.Grotzkyj se upsal týmu Fontana Racing, kde by ještě jadno místo mělo být také volné. Rovněž tak u týmu CBC Corse. V kategorii Moto2 by mělo být jedno místo ještě u týmu JIR. Pak by měly být nahrazeny odstoupivší týmy Jack & Jones (2 místa) a Holiday Gym (1). Tak si budeme muset ještě trpělivě počkat, jak to nakonec dopadne.

Bosso (344) napsal 02.01.2011 v 18:26

Do šampusové skleničky na dno 1 cm Cur-Bl a dolít buď šampanským, nebo bílým vínem, nebo sodou - vše chlazené!!!

desmo69 (638) napsal 02.01.2011 v 18:17

No toto...to já půjdu na klasiku, Zubr °11 ..

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:10

Hned si to zkusím namíchat! V jakém poměru to mícháš a co do toho dále dáváš? Jestli to ovšem není tajemství!

Bosso (344) napsal 02.01.2011 v 18:06

Děkuji AKRO, to jsem se naučil, když jsem 2 roky žil v Arrasu - v départementu Pas-de-Calais.

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:03

Desmo69 - To máš pravdu, měli!

AKRO (-498) napsal 02.01.2011 v 18:02

Nech si chutnat, Bosso, je vidět, že jsi labužník!

MartenK85 (1) napsal 02.01.2011 v 17:49

Hayden Rossi to je vražedná kombinace

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist