Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO: btw, myslím, že předevčírem říkali na Nově, nejčastější předsevzetí do nového roku a každý druhý říkal že chce zhubnout tak jsi mě napadl ty, zda bys chtěl taky zhubnout
PITYGPX - Těžko říci, dříve se ještě taky na startu roztlačovalo a to byla ještě větší tlačenice a riziko! Asi jsou už dnešní jezdci víc rozmazlení! Třicet jezdců, by ale stačilo. Dříve si taky hodně stěžovali jezdci na prvních místech, když dojeli těsně před koncem opozdilce, že jim překážejí v jízdě a proto se zavedly limity. Dnes jsou jezdci a stroje více vyrovnaní a k předjíždění o kolo už tolik nedochází. Já bych z pohledu diváka těch 40 jezdců bral. Je to palba a jezdců je plný okruh!
No tak kolize může vzniknout vždycky ať jich je 19 (Katalansko 06) či 40 (v MT2) a v případě 40 jezdců ten kreš může vyvolat kdokoliv, bud někdo ze předu někoho sejme (Katar), ze středu a nebo cvhost, např. Le Mans kde byl obětí Karel. Ty kreše tam byly poměrně na denním pořádku, Jerez, Le Mans, Katalánsko, Indi... chtělo by to projet všechny ty kreše, a zjistit vyníky, třeba už tam letos startovat nebudou, kdo ví?
Na druhou stranu si myslím, že po této roční zkušenosti ti stáli jezdci už vědí, jak to tam v těch mt2 chodí takže si budou dávat bacha. Pokud se nepletu, ke konci sezony se ty starty dost zlepšily a žádné kolize pak už nebyly. A pokud talma do médií veřejně říká, že spoléhá na dornu že mu najde místo, tak si myslím, že Dorna opravdu chce a má zájem, aby tam ten maďar jel.
Akro, no zrovna takovej Talma, kterej tam chybí, by se o ta 10 a lepší umístěni nejspíš zajímal. Ale i kdyby ne. Vzpomeň si na nějaký crashe z moto2...a kdo to povětšinou zavinil? Jezdec z top10, nebo až ti další? Troufám si říct že z 99.9% případů ten "chvost". To samo i v 125ccm (třeba Estoril) Nebo i motogp..kdy tam naposled spadl ze špice s tím, že pokosil zbytek start. pole?
Desmo69 - Asi s tebou nemohu souhlasit, těch 10% by platilo, pokud by šlo o jezdce zajímající se o umístění okolo 10 místa a lepší! Takto budou chybět 3-4 jezdci, kteří by startovali na chvostu a ti tak maximálně narazí na bouračku před sebou, nebo to stihnou a vyhnou se nebo zastaví! Dříve běžně startovalo okolo 40 jezdců a tratě nebývaly tak široké, jako jsou dnes! Nakonec na pořádný karambol stačí 20 jezdců!
bobus, tak to nevím co by to musel být za kvalifikační limit, když těch 40 jezdců se do závodu kvalifikovalo v cca 4.5 sec. Ono ti cca 3-4 jezdci vypadají, že na startu bez nich takový rozdíl nebude...ale přecejenom je to cca 10% jezdců, tzn. o 10%menší šance, že v první zatáčce vznikne peklo..a to je dost
Kubát: no řekl bych tak - Abája v GP a JS na asi nejlepším stroji od doby, co začal v SBK, je sakra lepší, než oči pro pláč. Jasně, že bychom přáli flek LP a JK, ale u JK jsou asi brzdou peníze a o LP radši nepřemýšlím...
Bosso: taky se připojuju ke gratulaci
je smutné, že jsme se těšili na české obsazení ve všech třídách a ted nám asi zůstanou jen oči pro pláč doufám, že se ještě dočkáme, ale už z dřívějška víme, že všechno je jen o penězích
ale aspoň v WSBK bude česká účast hojná
Může mně někdo vysvětlit, jak se zvýší bezpečnost prvních 20 až 30 závodníků (hlavně po startu), když jich odstartuje 36 a ne 40
Jako zvýšení bezpečnosti bych pochopil stanovení tvrdšího kvalifikačního limitu, aby nedocházelo k předjíždění více pomalých jezdců o celé kolo, tam by pro vedoucí jezdce mohly hrozit kolize.
To Mamba: Děkuji! A jinak, týmový šéf JiR uvedl, že pojede pouze s jedním jezdcem, neboť žádný dobrý volný jezdec už na trhu není. A je otázka, zda pojede opravdu 40 jezdců, nebo jak chtějí někteří (i jezdci) kvůli bezpečnosti jen 36-38. A Grotzkyj pojede opravdu v Ongettě - jinak se nazývá Worldwide Racing, takže místa jsou volná u Fontany 2x, Matteoni 1x, CBC 1x a Germany Racing 1x, ale ti snad pojedou jen s jedním jezdcem. Toť vše!
To Bosso: tak se taky připojuji s gratulací Ještě k těm startovkám. Některé prameny uvádějí, že S.Grotzkyj se upsal týmu Fontana Racing, kde by ještě jadno místo mělo být také volné. Rovněž tak u týmu CBC Corse. V kategorii Moto2 by mělo být jedno místo ještě u týmu JIR. Pak by měly být nahrazeny odstoupivší týmy Jack & Jones (2 místa) a Holiday Gym (1). Tak si budeme muset ještě trpělivě počkat, jak to nakonec dopadne.
PityGPX - Hubnout nemusím, já jsem akorát!
Desmo69 - Ono jich bohužel v MGP víc není, s tím se musíme spokojit všichni!
AKRO: btw, myslím, že předevčírem říkali na Nově, nejčastější předsevzetí do nového roku a každý druhý říkal že chce zhubnout tak jsi mě napadl ty, zda bys chtěl taky zhubnout
Akro, 40? Já jsem spokojen i se 17
PITYGPX - Těžko říci, dříve se ještě taky na startu roztlačovalo a to byla ještě větší tlačenice a riziko! Asi jsou už dnešní jezdci víc rozmazlení! Třicet jezdců, by ale stačilo. Dříve si taky hodně stěžovali jezdci na prvních místech, když dojeli těsně před koncem opozdilce, že jim překážejí v jízdě a proto se zavedly limity. Dnes jsou jezdci a stroje více vyrovnaní a k předjíždění o kolo už tolik nedochází. Já bych z pohledu diváka těch 40 jezdců bral. Je to palba a jezdců je plný okruh!
AKRO: ale tak jak říkáš i ty, i dřív startovalo běžně 40 jezdců a nikdo nic nenamítal. když to šlo tenkrát, proč né v roce 2010 - 2011 ? :)
to Karbec: Třeba zatím není co?
Tak je začátek nového roku a já stále čekám na nějaké vyjádření VR k Ducati případně k Yamaze, když mus 31.12.2010 skončila mlčenlivost.
Ono by to možná chtělo zredukovat na 30 jezdců. To by bylo asi optimální! Bylo by to těch 10 řad, když už se bude startovat po třech.
No tak kolize může vzniknout vždycky ať jich je 19 (Katalansko 06) či 40 (v MT2) a v případě 40 jezdců ten kreš může vyvolat kdokoliv, bud někdo ze předu někoho sejme (Katar), ze středu a nebo cvhost, např. Le Mans kde byl obětí Karel. Ty kreše tam byly poměrně na denním pořádku, Jerez, Le Mans, Katalánsko, Indi... chtělo by to projet všechny ty kreše, a zjistit vyníky, třeba už tam letos startovat nebudou, kdo ví?
Na druhou stranu si myslím, že po této roční zkušenosti ti stáli jezdci už vědí, jak to tam v těch mt2 chodí takže si budou dávat bacha. Pokud se nepletu, ke konci sezony se ty starty dost zlepšily a žádné kolize pak už nebyly. A pokud talma do médií veřejně říká, že spoléhá na dornu že mu najde místo, tak si myslím, že Dorna opravdu chce a má zájem, aby tam ten maďar jel.
Akro, no zrovna takovej Talma, kterej tam chybí, by se o ta 10 a lepší umístěni nejspíš zajímal. Ale i kdyby ne. Vzpomeň si na nějaký crashe z moto2...a kdo to povětšinou zavinil? Jezdec z top10, nebo až ti další? Troufám si říct že z 99.9% případů ten "chvost". To samo i v 125ccm (třeba Estoril) Nebo i motogp..kdy tam naposled spadl ze špice s tím, že pokosil zbytek start. pole?
Desmo69 - Asi s tebou nemohu souhlasit, těch 10% by platilo, pokud by šlo o jezdce zajímající se o umístění okolo 10 místa a lepší! Takto budou chybět 3-4 jezdci, kteří by startovali na chvostu a ti tak maximálně narazí na bouračku před sebou, nebo to stihnou a vyhnou se nebo zastaví! Dříve běžně startovalo okolo 40 jezdců a tratě nebývaly tak široké, jako jsou dnes! Nakonec na pořádný karambol stačí 20 jezdců!
bobus, tak to nevím co by to musel být za kvalifikační limit, když těch 40 jezdců se do závodu kvalifikovalo v cca 4.5 sec. Ono ti cca 3-4 jezdci vypadají, že na startu bez nich takový rozdíl nebude...ale přecejenom je to cca 10% jezdců, tzn. o 10%menší šance, že v první zatáčce vznikne peklo..a to je dost
Bosso: připojuji se ke gratulaci, hodně štěstíčka i zdraví a nám čtenářům přeju hodně Tvých článků! Cheers!
Kubát: no řekl bych tak - Abája v GP a JS na asi nejlepším stroji od doby, co začal v SBK, je sakra lepší, než oči pro pláč. Jasně, že bychom přáli flek LP a JK, ale u JK jsou asi brzdou peníze a o LP radši nepřemýšlím...
Bosso: taky se připojuju ke gratulaci
je smutné, že jsme se těšili na české obsazení ve všech třídách a ted nám asi zůstanou jen oči pro pláč doufám, že se ještě dočkáme, ale už z dřívějška víme, že všechno je jen o penězích
ale aspoň v WSBK bude česká účast hojná
Je to tak, proto by ty tři volné místa měly být obsazenými jezdci co chtějí závodit v MS a jsou stále volní. snad toto bude vyslyšeno.
Bobus - Jestli startuje 36 nebo 40 jezdců nic se prakticky z hlediska bezpečnosti nezmění!
Může mně někdo vysvětlit, jak se zvýší bezpečnost prvních 20 až 30 závodníků (hlavně po startu), když jich odstartuje 36 a ne 40
Jako zvýšení bezpečnosti bych pochopil stanovení tvrdšího kvalifikačního limitu, aby nedocházelo k předjíždění více pomalých jezdců o celé kolo, tam by pro vedoucí jezdce mohly hrozit kolize.
To Mamba: Děkuji! A jinak, týmový šéf JiR uvedl, že pojede pouze s jedním jezdcem, neboť žádný dobrý volný jezdec už na trhu není. A je otázka, zda pojede opravdu 40 jezdců, nebo jak chtějí někteří (i jezdci) kvůli bezpečnosti jen 36-38. A Grotzkyj pojede opravdu v Ongettě - jinak se nazývá Worldwide Racing, takže místa jsou volná u Fontany 2x, Matteoni 1x, CBC 1x a Germany Racing 1x, ale ti snad pojedou jen s jedním jezdcem. Toť vše!
Desmo69 - Tak dobrou chuť, ať ti ten Zubr chutná!
Bosso - Díky, jdu na to a hezky si užij narozeniny!
To Bosso: tak se taky připojuji s gratulací Ještě k těm startovkám. Některé prameny uvádějí, že S.Grotzkyj se upsal týmu Fontana Racing, kde by ještě jadno místo mělo být také volné. Rovněž tak u týmu CBC Corse. V kategorii Moto2 by mělo být jedno místo ještě u týmu JIR. Pak by měly být nahrazeny odstoupivší týmy Jack & Jones (2 místa) a Holiday Gym (1). Tak si budeme muset ještě trpělivě počkat, jak to nakonec dopadne.
Do šampusové skleničky na dno 1 cm Cur-Bl a dolít buď šampanským, nebo bílým vínem, nebo sodou - vše chlazené!!!
No toto...to já půjdu na klasiku, Zubr °11 ..
Hned si to zkusím namíchat! V jakém poměru to mícháš a co do toho dále dáváš? Jestli to ovšem není tajemství!
Děkuji AKRO, to jsem se naučil, když jsem 2 roky žil v Arrasu - v départementu Pas-de-Calais.
Desmo69 - To máš pravdu, měli!
Nech si chutnat, Bosso, je vidět, že jsi labužník!
Hayden Rossi to je vražedná kombinace