Škatule, škatule hejbejte se - UPDATE

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 09.07.2010 v 21:41

Desmo69 - To je právě ta tvoje zabejčenost! Melandri, Berbera a Edwards na satelitech nevyhrajou, vlastně se ani neumístí na slušném místě! Sice občas dojedou okolo 10 místa, ale při počtu 13 - 14 jezdců, co MGP obvykle dokončí, je to vlastně na chvostě! De Puinet a Spies jedou tovární motorky!

luger (32) napsal 08.07.2010 v 17:31

to miura:no coment,bezpredmetna debata s deckem

miura (5) napsal 08.07.2010 v 16:14

to luger: nikomu neberu právo fandit rossimu, ani chovat se jak hovádko a už vůbec nikomu neberu právo být klaunem

desmo69 (638) napsal 08.07.2010 v 12:41

A jestli satelit ztrácí 1-2 sekundy na kolo a tím 40 až minutu za závod, tak takovej Puniet (18 sec), Spies (21 sec), Melandri, Barbera, Edwards by na tovární motorce s přehledme vyhráli o několik desítek vteřin jo? No jedna z mnoha s*aček kterou si z té hlavy vypustil

desmo69 (638) napsal 08.07.2010 v 12:38

Akro, si naivní. V sbk sice má teoretickou šanci vyhrát 14 jezdců, ale kolik jich už vyhrálo? 6! Z toho rovných 50% Biaggi. Po Brně a dalších závodech bude to procento sakra vyší Takže si sundej růžový brýle a počítej s reálnýma číslama. A na těch je sbk sakra špatně

AKRO (-498) napsal 08.07.2010 v 12:37

JV - To máš pravdu, že tady ani tak nejde o rychlost! Ty satelitní motorky nemají šanci, jedou o 2-3 vteřiny pomaleji a v závodě to nakonec dá 40 vteřin až 1 minutu a to je víc než půl kola. S tím Fabriziem ber taky to, že loni na Dukně nazajel mimo Stonera nikdo, tak se to ani od něho nedalo očekávat!

AKRO (-498) napsal 08.07.2010 v 12:25

Desmo69 - Tak Desmo, s těmi SBK, ti to tady superpodrobně vyložil Pity, tak se prober ze své zášti vůči SBK a smiř se konečně s tím, že MGP-SPZ je proti SBK úplně o ničem a pro prdel! 14 motorek SBK dokáže vyhrát závod! Teď si ještě představ, kolik se jich ještě dostane na bednu! Edwards, že jezdí na satelitu líp než na továrně? Vždyť tam letos jezdí skoro poslední! Kalio jel na továrně o něco rychleji než na satelitu, nakonec on už stejně patří mezi kroužily, co na těch pitomých satelitech už skoro zapomněli závodit. Prostě pomlouvat můžeš SBK jak chceš a chválit SPZ-MGP-blbákov, taky, ale pravda je jen jedna a argumenty taky a ty je nemáš!

PityGPX (949) napsal 08.07.2010 v 08:47

Joo, tak to já jsem se tam pěkně sekl, v sbk dokáží vyhrát závod 12 tov. motorek (suza, aprilka, honda, bmw, ducati, yamaha) + dva borci od althey, tzn celkem 14 motorek!!! coz dela teda asi 60% celého startovního pole? takže tím chci říct, že větší pestrost vítězů může nabídnout sbk kde vám dokáži v klidu vyhrát 14 jezdců, resp. těchto 14 jezdců maj k dispozici materiál se kt. můzou vyhrát závod, to že nevyhrávaj je jen kvůli jezdcům .o) to v mgp je to teda o dost horší a musím dat pravdu Akrovi!!! Ale jako jak v mgp tak i v sbk jsou kroužilové. Jenze bez tech krouzilů by se ty MGp a sbk nejeli!!!

PityGPX (949) napsal 08.07.2010 v 07:51

Hm, tady se musím SBK zastat: V SBK je určitě větší rozdíl mezi satelitními týmama a továrníma než v MGP, to je zcela jisté. Těžko by Haga či Fabrizio vyhrál na Ducati, kterou používal K.S.
Těžko by Rea vyhrál na Hondě kt. používá Parks. A i u těch BMW co pužíval Corser a Pitt byly propasné rozdíly dle Pitta. Takže tak!
Na druhou stranu ale v SBK dokáže vyhrát každý tovární tým krom Kawy. Suza, Honda, Ducati, Aprilie, BMW, Yamaha, ti všichni můžou vyhrát letos nějaký ten závod. K tomu, když vlastně každý tov. tým má dva jezdce, tak to máte 6 tov. strojů + 2 borci od Althey, tedy 8 motorek, které jsou schopné zvítězit. Jistě, né všichni dokáži vyhrát, takový Guintoli, Byrne, Xaus, nebyli letos ani na stupních zatím, takže od nich to očekávat nemůžeme. Ale chci říct, že maj materiál na to, aby s tím dali min. stupně vítězů v některém závodě, když jejich tým. kolegové v pohodě vyhráli závod, v případě BMW zatím jen 3. místo. Takže v SBK, pokud máme 22 motorek a 8 z nich dokáži vyhrát závod, tak min. víc jak 1/3 jezdců je toho schopna.
V MGP krom Sůzy taky dokážou všichni vyhrát, tedy top6 v podání obou fiatů, marlboro ducati, repsol hondy. Bohužel zatím satel. týmy Tech3, Playboy maj pouze na stupně vítězů, na vítězství zatím nee. Takže v MGP, pokud jich jezdí 17 tak dokáži vyhrát těch 6 jezdců, tj taky víc jak 1/3 jezdců, takže ten poměr je zhruba stejný. Prostě, víc jak 33% jezdců v SBK tak v MGP můžou vyhrát závod
Jen s tím rozdílem, že v MGP je rozdíl mezi satel. a továrnou menší, určitě tam nějaký je, ale není to tak propastný kt. by činil ztrátu kola nebo že by satel. týmy měly tech. poruchy a nedojížděly by 4x po sobě závody.
v SBK ten rozdíl je větší jak můžeme vidět právě na výsledcích hondy (tovarna x satelit) a Ducati (lanzi x xerox). I když si myslím že u DFX dopláci na jezdce, jiný jezdec by v klidu dal nějaké to podium.
Ono by to v SBK chtělo prostě pravidlo, aby všechny motorky byly pro daný ročník stejného roku výroby, tzn když máme rok 2010, tak všechny motorky by tam byly z roku 2010 a jen by se lišily tím, zda maj podporu od továrny a přísun nových dílů či nikoliv. V MGP se nestane že by vám tam jezdila nějaká honda z lonského roku. A když v SBK jezdí nějaká motorka z lonského roku tak vidíme jaké to má následky. Jenže tím, že v SBK je méně penez, tak né kazdy tym si dokaze dovolit mit aktuální bajk a musej používat i starý materiál.

luger (32) napsal 08.07.2010 v 00:49

to miura: klauni?? kazdej ma pravo fandit komu chce a mit motorku jakou chce,sasek je ten co to nechape

desmo69 (638) napsal 08.07.2010 v 00:16

A úplnej vrchol za kterej bych dal trest smrti je, že to individium Akrovitý pořád je*e do satelitů v motogp jak jsou zbytečný, a že stejně nic nezajedou...ale že kua v sbk je tak 99% jezdců, kteří nejenže snad nikdy nevyhráli závod MS, ale nikdy se ani v té sranda cupu sbk ani nedostanou na bednu díky svým chudým týmům, kteří nemají na konkurenceschopný bajk (viz ti dva experti od paty a Smrže)...to vůbec nebere v potaz. To je prostě normální fakt s kterým žije, že tam je 99% jezdců úplně k hovnu, protože stejně nevyhrají. Ale jakmile je to v motogp, je to skandál, spz-debilovina, a kdo ví co všechno...no na zvracení ty akroviny Takže buď začni Akro měřit stejným metrem, nebo táhni víš kam

desmo69 (638) napsal 08.07.2010 v 00:09

Akro, ty mě tak SEREEEEEŠ, že to není ani možný. Co to ku*va pořád plácáš o mizerných satelitních motorkách? Si tak deb*lní, nebo to děláš naschvál?!!! Všiml sis vůbec ty inteligente, že Kallio jak na satelitní, tak na tovární motorce jezdil to stejný? Že Edwards na satelitu jezdí dokonce líp jak dřív na Fiatu? Že Dovi až do letoška jezdil líp na Scotu jako na Repsolu? Za ty tvoje vyblutý sračkodiní pi*oviny bych tě normálně nechal zavřít až zčernáš. Máš fakt úplně zfanatizovaný "mozek" skrz ty svoje srance který zde produkuješ bohužel každý den, a bohužel (podruhé)jim začínáš věřit. Si psychicky narušený člověk!!!Smiř se s tím

ChenziiR1 (158) napsal 07.07.2010 v 23:46

//www.motorcyclenews.com/upload/269635/images/000-Rossi-back-2.jpg



se mě po tej yamaze bude stýskat...

PityGPX (949) napsal 07.07.2010 v 23:36

Ještě k tomu jak píše Akro, neni jich 14 ale 15 + dva důchodci, i kdyby důchodci nejeli, MGP stále v 15 můžou jet. Od sachsenringu to bude opět 16 + 1 důchodec (yošikawa).
Jinak, já nechápu, proč akro pořád nemůže uvěřit, že rozdíl mezi satel. motorkami a továrními motorkami je v roce 2010 na takové úrovni, jako tomu bylo v roce 2003 a 2004, 2005, 2006 kdy borci od ponse, od gresiniho dokazali v klidu vyhrávat závody. Vždyť Randy má satelitní motorku a v klidu stíhá továrnímu duu. A je to tedy jako v roce 2003 kdy Max a Sete v satel. týmech stíhali Rossimu. I když je fakt, že oni tenkrát měli tovární podporu, což Randy letos nemá!
Tak v pátek se můžu zeptat Fabrizia, co říká na tu lonskou ducati pramac, zda to byl šmejd či zda to bylo to nejlepší, na čem kdy v životě jel. Akorát neumím dobře italsky. Jen perfecto a nějaké ty základní fráze, to bude těžké...
Končím, odteďka tu asi 5 dní nebudu psát! (máte radost??) Uvidíme se zítra na svobodáku a když né tam, tak v patek na céčku či v paddocku. SBK a Pata Racingu zdar.

mamba54 (1340) napsal 07.07.2010 v 23:00

No ono ani těma jménama to u nás myslím moc slavné nebude.Bylo vy docela zajímavé,uspořádat na ulici takovou anketu mezi našimi běžnými spoluobčany,kolik znají současných motocyklových jezdců.Moc velké iluze si nedělám.Troufnu si odhadnout,že ze stočlenného vzorku by zhruba dvacet řeklo ROSSI,pak by tam možná zaznělo párkrát ŠTASTNÝ a pokud by někdo vzpomněl na PEŠEK,tak to by už byl téměř znalec.Věřte nebo ne,současnou pidisestavu tř.MGP by kompletně nedal ani jeden z nich.Jo pokud by se ptali v Brně,tak možná by tři,čtyři přidali BIAGGI.Akonec,šlus.Ale ono se u nás ani není čemu divit.Nejsme národ motorkářů.

JV (68) napsal 07.07.2010 v 22:12

To AKRO: Máš pravdu, nejde o jména ! Ale o pacičky ..a co od toho monstra chci!!! Fabrizio loni nedostal nijak mizernou motku, tak jako Kallio..jestli je dle tebe tovární tým Ducati mizerný...tak budu věřit, že cejchovanejch 10 kg má 9,5 kg !!!
Mizerný motky byly kdysi, když špička jel 230 a náš junior 160!!!
Teď rozdíl 330 nebo 325 nehraje roli!!! Stejně tak jede cca 10 vteřín, ale minutu jede v náklonu, ne-li více!!!

AKRO (-498) napsal 07.07.2010 v 21:56

Chelman - Tady přece vůbec nejde o jména! Nakonec jsou nejen známí, ale je jich tak málo, že se dobře pamatují! Pokud někdo jako např. Fabrizio jde na záskok na jeden nebo dva závody musí zákonitě vyhořet, už proto, že není na motorku MGP zvyklý a hlavní důvod je mizerná motorka, kterou dostanou, zvaná satelitní, na které by nic nezajel ani Rossi ani Lorenzo! Stejně špatně dopadnou další jezdci, pokud nedostanou šanci, jet na tovární motorce! Všichni zapadnou do šedi průměru a stanou se z nich kroužilové, bez jakékoliv šance se solidně umístit! Proto je lepší postavit otázku tak, že není rozhodující, kdo nový do MGP přijde, ale jakou dostane motorku!

Chelman (0) napsal 07.07.2010 v 21:25

AKRO: Zajímavé, zřejmě je to o tom, že na světě je pouze pár elitních jezdců (toto ber prosím s rezervou). Při představě, jak vloni v Brně vyhořel Fabrizio, se totiž jezdci, kteří by měli bojovat v MotoGP o umístění v elitní desítce, hledají těžko, a v tuto chvíli vidím potenciální nováčky pouze ve třech lidech - Simon, Luthi a z SBK Crutchlow. Eliase (případně s de Angelisem) beru jako navrátilce.

Chelman (0) napsal 07.07.2010 v 21:22

Myslím, že většinu fanoušků jedné stopy zajímá celé startovní pole takové třídy, jakou je MotoGP. MotoGP je špička, o tom nemůžeš pochybovat, a každý, kdo v královské kubatuře startuje, patří k těm nejlepším pilotům na světě. (snad s výjimkou současných testovacích jezdců, kteří zastupují Rossiho, resp. Aoyamu, ale to je kapitola sama o sobě). Zkus se bez ohledu na to, kolik jezdců letos startuje, zeptat, kdo všechno v MotoGP jede, a myslím, že se lidem budou jména vybavovat lépe, než třeba o WSBK, Moto2 či WSS nemluvě.

AKRO (-498) napsal 07.07.2010 v 21:20

Desmo69 - Uznej aspoň, že při počtu 14 jezdců a dvou Japonských důchodců-náhradníků je každé umístění za desítkou prakticky boj o poslední místa!

desmo69 (638) napsal 07.07.2010 v 16:47

Akro, možná tebe

AKRO (-498) napsal 07.07.2010 v 13:41

Nezajímá!

AKRO (-498) napsal 07.07.2010 v 13:40

Osobně si myslím, že je úplně jedno, kam půjdou Melandri a Elias! 9-12 místo ze 16 jezdců v podstatě nikoho nezsjímá!

DaliboRR (1) napsal 07.07.2010 v 13:35

Marex>

PityGPX (949) napsal 07.07.2010 v 12:35

Beztak to celé vše bude jinak :))))))))) Navíc Elias nemusí titul dát (jak vidím tak Ianone vyhrává skoro vše teď, když může) a tím pádem do Gresini nepude. A tak Eliase může angažovat jiný satelit! :) I s tím musíme počítat :)

Fido-141 (40) napsal 07.07.2010 v 10:59

Marex:

Chelman: Akorát si myslim že Melandri zůstane

Marex (2570) napsal 07.07.2010 v 10:33

To je těžký. Někdo je Honda fanatic, jinej Ducati maniak, další tvrdí Bandit Pyčo, někdo fanaticky fandí Rossimu, jiní Biaggimu...!!! Jedno mají ale společné, něco mají rádi a dají tomu všechno. Spíš si myslím, že špatní jsou ti, kteří mají všechny za blbce a nefandí nikomu, nebo pokaždé tomu, kdo zrovna vyhrává. Osobně mám Rossiho způsob závodění celkem rád a líbí se mi, jak se pere se všemi, se vším a teď i sám se sebou. Fanoušky si zaslouží.

DaliboRR (1) napsal 07.07.2010 v 08:55

Chelman> Napsal jsi to přesně!

miura> To s těmi klauny máš asi pravdu ale někteří fanatičtí majitelé Ducati jsou minimálně to samé a proto se těším na tu řežbu na tribuně

Chelman (0) napsal 06.07.2010 v 23:58

ChenziiR1: Originál zde: //gpone.com/index.php/en/slider/1225-rossi-domani-in-pista-a-misano.html
v češtine zde: //motogp-czech.com/valentino-rossi-se-vraci-na-zavodni-trat

Chelman (0) napsal 06.07.2010 v 23:55

Fiat Yamaha – Lorenzo, Spies
Marlboro Ducati – Rossi, Hayden
Red Bull Honda – Stoner, Dovizioso
Repsol Honda – Pedrosa
Rizla Suzuki – Bautista, ?
Monster Yamaha Tech 3 – Edwards, De Puniet
San Carlo Honda Gresini – Simoncelli, Elias
Pramac Racing – Espargaro, ?
LCR Honda – Capirossi
Paginas Amarillas Ducati – Barbera, Simon
Interwetten Honda – Aoyama, Luthi

IN: Simon, Elias, Luthi
OUT: Melandri, Kallio

Takto by to příští rok nemuselo být špatné. (dosazení Simona a Luthiho berte pouze jako spekulaci vzhledem k vazbám na týmy z MotoGP a sponzorům)

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist