Sepang - testy MotoGP, 3. den

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JAKY (0) napsal 08.02.2011 v 17:56

Pity.tak Gvandalini už stim nemá nic společného PATA je ale sponzor DFX tak uvydíme jak se povede Hagovi.Možná prej Gvandalini pojede Italskej mistrak. Ale to PAN ! Kubas neví.a myslim že je mu to uplně jedno.

jakobo46 (0) napsal 07.02.2011 v 10:56

Vypadá to, že Honda opravdu zamakala na mašině a bude chtít letos vyhrát šampionát. S tím co jsem zatím viděl v testech mají hodně velikou šanci.

AKRO (-498) napsal 06.02.2011 v 00:05

PityGPX - Tak to moc velký rozdíl nebude, 39 nebo 40 roků, to moc roli nehraje.!

PityGPX (949) napsal 05.02.2011 v 18:38

JAKY: no ja si pravě myslím že to je něco jiného, viz i tento článek kde jasně je psano že jde k DFX (tedy místo Lanziho - tedy jiný personal). Pata tam sice je, ale jen proto, že DFX stáhlo k sobě toho borcianiho kt. tedy přivádí sebou toho sponzora PATA :) ale to, že jedna staj má sponzora kt. měla loni jiná stáj neznamená že jde o stejnou stáj - o stejný tým, ne?

//www.motorkari...a-aprilii-16895.html

tak to zkus v PO ještě ošéfovat a dej vědět. Pokud to je tak, jak píši, pak nevidím důvod bát se o Hagu když se o něj budou starat seriozni mechanici z týmu DFX akorát, že buduo mít na sobě trička PATA


Ja myslim že ten Kubův lonský tým zkrachoval a ten personal se rozprchl všude možně

JAKY (0) napsal 05.02.2011 v 15:06

Pity GPX.myslym si že to je stejná stáj jako měl Kubas ale jestly chces tak se v pondělí zeptam.když jsem poprvé slyšel že jde Haga k PATE tak jsem si myslel že je ten den april.

PityGPX (949) napsal 04.02.2011 v 21:35

Ogg & AKRO: Jinak Carlosovi letos bude v říjnu "teprv" 39 a ne 40 jak píšeš

PityGPX (949) napsal 04.02.2011 v 21:02

AKRO tipuji, že i po litrech to bude asi ty dvě sekundy. navíc ještě není jasné že všechny továrny budou mít litry, taková ducati prý může mít 980cc či snad 950cc nebo co mi kdo řekl? Dle vyjadřeni Bena to vypada, že yamaha se už vzdala myšlenky ponechat si osmidvounulky na rok 2012 a též se připravují.

Jinak, JAKY co ten HAGA? Ty myslíš, že Haga bude mit stejnou partu co měl Kuba loni?

josef58 (823) napsal 04.02.2011 v 20:31

Kryšpín
nevěřím,že rozdíl 200 ccm dělá 1-2 s/km. Stěží ty 2 s/km dělaj motogp vs. 125 ,a to je rozdíl 675ccm v Brně je to 10 s na 5.4 km

Kdosi zmiňoval "švoncovku". K tomu jen toto. Nikdo na motogp tam nejel tak rychle jako třeba Merkéta se 125kou Rozdíl těchto tříd je cirka 13 km/h, což je svižnější krok Když top spíd se blíží 100

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 20:31

PityGPX - O kolik by sis tipnul, že budou rychlejší litry MGP v roce 2012 než SBK? Třeba v Brně!

PityGPX (949) napsal 04.02.2011 v 20:06

K porovnání sbk a mgp, je to tak, už loni jsme četli na netu různá vyjádření lidi z paddocku wsbk, že např. aprilie a BMW mají do superbiku "hodně daleko"!!! Viz např. Fabrizio kt. to řekl na plnou pusu, Biaggi jezdí motogp, ostatní jezdi wsbk :)

PityGPX (949) napsal 04.02.2011 v 19:11

Hey ALL: Téma Haga & Aprilie. Prosím o vysětlení.

Loni se oznámilo, že Haga pojede tento rok za tým DFX na Aprilii. Já to tedy pochopil tak, že Haga NAHRAZUJE Lanziho v tom týmu, jen s tím, že tým jako takový mění Ducati za Aprilii a jeden boss, co pracoval s Kubou Smržem v týmu, pan Borciani vstupuje do tohoto DFX týmu jako spolu manager se sponzorem PATA. Jinými slovi, Haga NEPOJEDE za lonský smržův tým, když by měl jezdit za DFX, tedy za tým kde loni jezdil Lanzi či v minulosti Fabrizio.
Ten bývalý Kubův tým zkrachoval, Guandlini jako takový asi skončil, Borciani se tedy upsal k DFX, pár mechaniků šlo s Kubou do Liberty, a možná někdo odešel jako Borcianni k DFX. Mně to připadá, že to tady veřejnost myslí že Haga pojede přesně za ten samý tým, co jezdil loni Kuba, ale já myslím že tomu tak není.
Tzn, o Hagu a jeho bajk se budou starat hlavně personal, kt. se staral loni o Lanziho v týmu DFX.

//www.motorkari...a-aprilii-16895.html

pokud se tedy mýlím tak mě opravte, ale myslím že nemusíme mít důvody, že by to v tom týmu kde pojede letos Haga mělo fungovat tak, jak loni u Kuby, protože se jedna o úplně dva jiné týmy, nebo ne???

Díky!

Byla by škoda tady odstuzovat mechaniky DFX za jejich praci, když svou práci dělají dobře, nebot loni Lanzi neměl nějaké tech. problémy a dokonce dali s ním i bednu. A dle mě DFX je tradiční a kvalitní tým.

To že zkrachoval tým Guandalini Racing kde jel loni kuba, bylo dle mě během loňské sezony už 100% jisté. A ten tým zkrachoval a dost lidí si našlo nové zaměstnání v jiných týmech (liberty, dfx,..) ? Tak si myslím že to mu tak bylo.

divoch (12) napsal 04.02.2011 v 19:09

jo od série už je hodně daleko. jestli se dobře pamatuju tak v jednom článku když zkoušeli Benovu yamahu WSBK, tak tam psali něco okolo 15 mega. to by bylo sériovek v garáži

Kryšpín (7) napsal 04.02.2011 v 18:44

Divoch: Takže průjezd zatáčkou je vyrovnaný (zřejmě u jednostopých už bude na limitu, další výrazné zlepšení při zachování koncepce asi z hlediska fyziky zatím není možné), takže lepší čas je vyšším výkonem MotoGP (což při nižším obsahu určitě stojí balík peněz - ono totiž už asi nebude moc co vymýšlet, holt ten spalovací motor má taky svoje limity), popř. nižší váhou což by mělo zajišťovat lepší elasticitu. Navíc SBK motka už má taky zřejmě k sérii hodně daleko (viz. porovnání financí SBK a MotoGP v článku - rozhovoru s Kubovým šéfem). Proto ta vyrovnanost. Počítám že kdyby SBK byly 800 ccm, tak by to vypadalo jinak.

divoch (12) napsal 04.02.2011 v 15:47

jo tak to je ono. Bych je ještě zrychlil, když se mu to nelíbí. No jsem zvědavej jak budou lítat ty litry v 2012.

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 15:39

Divoch - To jenom bědoval Ezpeleta, že už jsou SBK stejně rychlé jak jeho předražené MGP a dožadoval se, ať s tím něco FIM udělá a zpomalí je! Místo, aby uvažoval, jak to za ty hříšné penízae zrychlit a porazit konkurenty výkonem a rychlostí, tak je chce vyřadit ze hry omezením u zeleného stolu!

divoch (12) napsal 04.02.2011 v 15:23

AKRO: asi čím pomalejší a techničtější okruh, tak se ty časy budou přibližovat. Někde sem četl, že už se jim nelíbí jak se SBK časama přiblížili na GP. A uvažujou o nějakém omezení, tak jim asi fakt na mašinu nacpou závaží.

divoch (12) napsal 04.02.2011 v 15:18

MartenK85: já tam psal top speed na určitém okruhu. Bylo by zajímavý je vzít obě na letiště a zkusit co se z nich vymáčkne.

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 15:17

Machi3 - Souhlas!

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 15:11

Divoch - To jsou hodně zajímavé informace! V Brně to bylo něco přes vteřinu, ale na konci sezóny na kratším a zřejmě výhodnějším okruhu pro SBK, to bylo jen 3 desetiny na kolo a teoreticky 4 a 5 místo mezi MGP!

MartenK85 (1) napsal 04.02.2011 v 15:05

Naměřili to Okadovi

MartenK85 (1) napsal 04.02.2011 v 15:03

divoch :jednou testovali Hondu a ta měla maximálku 350

machi3 (0) napsal 04.02.2011 v 15:00

Nebo se dá udělat to že wsbk de dováźí dalších 15 kg a budou loudové jedna dvě Myslím si,že tady jsou zastánci dovažování,jinak samosebou dravím v dobrém AKRA

machi3 (0) napsal 04.02.2011 v 14:58

Ahoj,bohužel jsou to fyzikální zakony,prostě motorka je jednostopá a má své určité limity které jsou dosti omezené.Auta zde mají daleko více vůle páć jedou po čtyřech a tám pádem více stabilnity.A tak si myslím udělat rychlejší motorku je dražší jak auto tady to musí být jak váha tak výkon a samosebou podvozek a pmeu,tím pádem proto je motgp tak drahá,od určitého bodu se velice těźko dostáváś dál a stojí to moře dukátů

divoch (12) napsal 04.02.2011 v 14:46

tak jen pro srovnání: yamaha SBK 200Ps, 166kg, top speed 328km/h(MONZA)průjezd zatáčkou (ve schwantzu)110km/h a yamaha GP 220Ps, 150kg, top speed 340km/h(ARAGON) průjezd ve schwantzu 111km/h. V zatáčkách budou asi lítat podobně bych řekl i když je tam 15 kg rozdíl. A spíš budou ty rozdíly na top speedu, v Brně na cílovce je GP rychlejší o 10 km/h. Tak když se posčítaj všechny rovinky na dráze tak to budou asi ty 2s. rozdílu. za ty prachy by to přeci jen mohlo být lepší.

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 14:00

Auta jsou v tomto proti motorkám poněkud zpět! Přece jen ta cena laděného auta by byla o dost větší než u motorky, která má 190-200 koní.

Kryšpín (7) napsal 04.02.2011 v 13:56

Přečti si další článek - rozhovor s ředitelem týmu Smrže - říká o financích něco jiného.

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 13:54

Asi nelze žádat, aby byly MGP o deset vteřin rychlejší na kolo, než SBK. To by museli jezdit se sériovkami bez úprav! 10 vteřin pomaleji na kolo jezdí 125ky a ještě né vždy! Máš pravdu, že ty ceny MGP proti SBK jsou nehorázné a teoreticky by se jim v rychlosti neměly žádné motorky rovnat! Pokud ano a za dokonce za dvacetinu ceny... Tak by se nad tím měli zamyslet hlavně sponzoři, co tu drahotu financují! Připadá mi to že házejí peníze do bezedné SPZ-propasti!

Kryšpín (7) napsal 04.02.2011 v 13:54

Nevím, ale motorka, byť sériová, je vlastně závodní náčiní. Sériové motorky 1000ccm mají k 200 Ps, podvozky, aby tohle daly jsou taky špička. Co tady chceš až tak moc ladit? U aut je to ladění - série váží přes tunu a má 100 Ps (Octávie 1,6). Po vyladění má dobrej motor přes 200 Ps a povolená váha je 7 metráků - snaž se. To je ladění závodního auta. U motorek se defakto o závodní speciály jedná při koupi v krámě.

AKRO (-498) napsal 04.02.2011 v 13:46

Kryšpín - Zase musíš brát, že motory SBK vycházejí ze série a mají značnou nevýhodu proti motorům speciálům v MGP, které se dají roztočit daleko více. A i krouťák mají MGP ohromný a akcelerace je neuvěřitelná. Tady na tom SBK asi taky lépe nebudou. Že dokážou jet stejně rychle, je zvláštní!

Kryšpín (7) napsal 04.02.2011 v 13:36

1100Virago: Původní úvaha zněla, že MotoGP by mělo být za ty prachy min. o 10 sekund na kolo rychlejší než SBK. Moje reakce byla na tuto úvahu. Takže MotoGP je rychlejší, ale chtít, aby byla výrazně rychlejší při tomto objemovém handycapu je asi nemožné. Tak asi tak. .

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist