Schůzka Dorna-MSMA

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 15.02.2012 v 21:52

Ale testovali Mambo! Bohužel!

mamba54 (1340) napsal 15.02.2012 v 17:34

Akro, ale oni ještě nezávodili, to sis nevšim? Zase děláš účet bez hostinského.

mike99 (322) napsal 15.02.2012 v 04:03

Ale ale ale...tak mozno predsa sa ta Ducati (tovaren) preda...cena je velmi zaujimava...no uvidime, mozno je to len kacica

AKRO (-498) napsal 14.02.2012 v 23:02

Napadlo tě někdy Mambo, co na těch CRT-SPZ stojí tolik peněz, když to zdaleka nejede ani tak, jako Superbike, který je o polovinu levnější!?

AKRO (-498) napsal 14.02.2012 v 23:00

Ale kde, Mambo, Víš, že by mi ke štěstí stačilo okolo 25-30 vyrovnaných motorek MGP, které by měly povolené o něco více úprav jako SBK a jezdily třeba na kolo o 0,5-1,0 vteřiny rychleji? A klidně by mohly mít podvozky jako SBK, místo speciálů od loupežnických firem Sutter, Kalex a kdoví jakých ještě!

mamba54 (1340) napsal 14.02.2012 v 22:31

Akro, spalo by se ti líp, kdyby prototypy závodily v rychlostech 350-390 km/h ?

AKRO (-498) napsal 14.02.2012 v 21:30

Carom - S tím lze souhlasit, ono by se to MGP trochu zrychlit dalo, kdyby jim SPZka ve své stařecké nevědomosti nestáhl palivo na 21 litrů, doufaje, že tím pomůže dalšímu svému výmyslu CRT-SPZ!

Carom (185) napsal 14.02.2012 v 19:47

Všechno je jinak, minimální rozdíl mezi wsbk a gp je prostý.je to daný fyzikálníma zákonama. Prostě v současné epoše jsou již prototypy na absolutní hraně, dál už to prostě nejde. Každá další desetina stojí milony. Větší výkon již taky moc nepomáhá, když x% rovinek se jezdí přes elektroniku, jinak by jely po zadním. Pneumatiky jakbysmet.
wsbk se těmto limitům zdánlivě blíží též, avšak o něco pomaleji.

AKRO (-498) napsal 14.02.2012 v 17:21

Mike99 - No jo, akcie CRT-SPZ klesají...

mike99 (322) napsal 14.02.2012 v 14:27

AKRO: nie nie, mas stare info Situacia sa uz zmenila Satelit za 1 mil. euro a CRT nesmie stat viac ako 800 000 euro

AKRO (-498) napsal 14.02.2012 v 12:21

Mike99 - Nejdříve to SPZka našponuje, aby to bylo co nejdražší a pak, když se to hroutí, by nejraději nasadil sporťáky, ovšem za cenu aspoň 1 milion EURO!

mike99 (322) napsal 14.02.2012 v 04:10

Saarinen: clanok z roku 2009:
"V posledních třech letech si Carmelo Ezpeleta, šéf Dorny, zachovával výraz dobré nálady. Je těžké si představit, že by k němu nedolehla různá výstražná znamení, když se opakovaně snažil přesvědčit Suzuki a Kawasaki, aby provozovaly víc než dva motocykly. I přes chvályhodnou snahu, kterou prokazoval v každé sezoně, Ezpeleta nikdy neuspěl. A to je asi tak všechno, co se dá říct o snahách šéfa této firmy kromě toho, že se tento španělský šéf v této zlé situaci musel snažit, aby to všechno vypadalo co nejlépe."

Adekvátní není Ezpeletův výrok: "Jestli mám obavy? Ne, protože jak už jsem řekl, už jsem o tom všem důkladně přemýšlel a mám pocit, že dokážeme ten šok překonat. Pokud se nám podaří v letech 2009 a 2010 zachovat úroveň té ’show’, jakou zatím MotoGP nabízela, vyjdeme z toho všeho silnější."

martin1 (658) napsal 13.02.2012 v 23:07

prosím Carmelovi přeůčtovat ty HRC laufy jinak furt prachy potečou do kanálů!!!

Saarinen (1440) napsal 13.02.2012 v 21:28

Nechápu ale že to nekonzultuje už třetím rokem, kdy tu krizi máme. Tohle prostě nemůže fungovat, mix motorek o nestejné technice ale nedejbože obsahu se nikdy nevyplatilo (viz.2002) a to všechno jenom abysme měli plnej rošt - otřesný.. Neustálý změny motorkám neprospějí stejně jako roubování pravidel z F1 a Rallye.

AKRO (-498) napsal 13.02.2012 v 21:26

Rado -

Rado_ (555) napsal 13.02.2012 v 21:12

AKRO... souhlas, ale kdo nechce, ten nepochopí. Kašli na ně, jak to dělám já...

AKRO (-498) napsal 13.02.2012 v 20:38

Jak to dělají ve WSBK Mambo? Možná taky nic moc, ale v porovnání s SPZkou asi tak 10x lépe! Nakonec se podívej, vynikající motorky, je jich dost a CRT ani PTR vůbec nepotřebují! Navíc za šestinu ceny proti MGP jedou skoro stejně rychle! Kde asi ten soudruh Ezpeleta dělá chybu?

mike99 (322) napsal 13.02.2012 v 20:14

Saarinen: ako som pisal v prispevku nizsie, on sam este nevie co vlastne chce a ako by to malo byt

Tovarne vedia, ze musia znizit naklady, vie to aj Ezpeleta, tak by si mali sadnut k okruhlemu stolu, zacat dialog (nie monolog) a prichadzat s napadmi, kde su tovarne ochotne setrit resp. coho su ochotne sa vzdat pre zachovanie MotoGP a zaroven znizenia nakladov.

Vyhrazanie sa mocou nie je na mieste. Uz su tam len 3 tovarne.

Saarinen (1440) napsal 13.02.2012 v 20:01

Tak SPZka zase vymyslel tak neskutečnej bordýlek že už se musím smát. To se bude jezdit ve dvou kategoriích? A to váhový zvýšení bez konzultace s továrnama. Nedivil bych se továrnám kdyby tohle všechno bojkotovali a nakonec hromadně odešli z MS. Tohle není jen o technice ale taky o komunikaci s Dornou která chybí.

mamba54 (1340) napsal 13.02.2012 v 19:10

A ten Batta s MV je zatím rovněž spíš v rovině zbožného přání. Tak jako ta Ukrajina. Chybí to samé, co v MGP - tintily vantily.

desmo69 (638) napsal 13.02.2012 v 19:06

Rado, myslím, že předtím než začneš rozhazovat procentama, by ses měl podívat na výsledky:) Je to otázka 2 minut...a "by oko" bych to tipl ani né na 50% Jinak ale souhlasím. Oproti jiným třídám je to ale pořád "oničem"..proto nevidím důvod z toho dělat nějakou vědu. Moto2 je jiná palba, a nemusím o tom psát pod každým článkem sbk

Rado_ (555) napsal 13.02.2012 v 18:35

desmo > nemůžeš popřít, že v 90 procentech závodů je první desítka v 20 sekundách (v kvaldě není problém patnáctka ve třech sekundách) a kolo nedostane nikdy nikdo, což se od 4 místa dál o MGP říct rozhodně nedá...

desmo69 (638) napsal 13.02.2012 v 18:27

24 vyrovnaných a konkurenceschopných strojích? Hm, zajímavý. Optimismus ti rozhodně nechybí.

Rado_ (555) napsal 13.02.2012 v 18:02

...a to zde do dvou let máme zpět Fr.Battu s MV Agustou a účast stále zvažuje i KTM

Rado_ (555) napsal 13.02.2012 v 18:01

mamba > nemám ten pocit, že by v MGP bylo 24 permanentních jezdců na 24 vyrovnaných a konkurenceschopných strojích od 7 (slovy SEDMI) továren

mamba54 (1340) napsal 13.02.2012 v 15:49

Akro a jakže to dělají ve WSBK ?

AKRO (-498) napsal 13.02.2012 v 12:46

SPZka by se možná měl podívat, jak to dělají v WSBK! I když je hodně malá šance, že by něco pochopil a trochu se inspiroval!

AKRO (-498) napsal 13.02.2012 v 12:33

Josef58 - On je SPZka ještě větší "škodná" než jsem si myslel!

danny355 (127) napsal 13.02.2012 v 12:07

to mike99-02:59 : Spíš si myslím,že je to myšleno tak,že musíš mít hodně dobré vazby na to,aby ti Japonci něco poskytli , jako satelitu a možná to vůbec není ani možné se někde mezi ně dostat.. to spíš máš větší naději,že se dočkáš tovární podpory u Ducatky ..

mamba54 (1340) napsal 13.02.2012 v 09:02

Josef58 - ptát se na coby, kdyby?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist