S výsledkem nebyl Crutchlow spokojen

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 25.07.2013 v 18:22

ART

MaraCBR (98) napsal 25.07.2013 v 10:48

No to jsem zvědavej, co to bude :)

mamba54 (1340) napsal 25.07.2013 v 06:30

MaraCBR- Honda, ani Yamaha to nebude. Doba příjmu objednávek byla už ukončena.

MaraCBR (98) napsal 24.07.2013 v 21:04

Romanko - a co Abraham? Bude produkční Honda, či Yamaha FTR? :) pochybuju, že pojedou další rok na ART :)

Romanko (1206) napsal 23.07.2013 v 19:46

Cal jde k tovární Duc. Dohodnuto jen podepsat. Nicky odchází, nejspíše do WSBK na Duc (Duc si to prý moc přeje...). Honda zvažovala variantu Cal na rok do LCR a pak místo Dannyho do Repsolu. Ale o to nestál ani Bradl ani LC a hl. ani Cal. Do Tech3 míří Paul Espargaro. Reding s novým týmem asi na produkční Hondě. Tolik info od imperialistů ohledně hejbání škatulí.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 23.07.2013 v 10:44+1

Co si nejvíc nepřeju - aby se dva roky, tak jako Dovi,
na Ducati "vyblbnul" Cal

Fast17 (431) napsal 23.07.2013 v 10:06+1

Repsol Pedrosu nepustí, proč by to dělal... I když se mu nedaří vyhrát šampionát, pořád je druhej. Takže úvaha je jasná, mistr Marquez a Pedrosa drží Lorenza dál, navíc má sponzory a je zajímavej. Cal dal najevo, že momentálně mu nejde hlavně o vítěznej bajk, ale aby dostal "co si zalouží" takže prachy, no uvidíme, ale Ducnu mu momentálně nepřeju...

Saarinen (1440) napsal 23.07.2013 v 09:29

Taky doufám že Repsol už konečně skončí s Pedrosou. A dá tam neŠpaněla. Právě Cala bych si tam přál. Kdo jiný ?

majlo (368) napsal 23.07.2013 v 08:34

Doufám, že když má Honda svého Němce, tak Yamaha svého Angličana odejít nenechá. Vím, že co se financí týče, není na tom Yamaha tak dobře jako Honda, ale Cal si tovární bike zaslouží i kdyby ho měl mít v teamu Tech3. Jen doufám, že nakonec nepůjde k rudejm, ať tam nechá vyblbnout Doviho.

Dejvid17 (1088) napsal 22.07.2013 v 23:55

místo Pedrosy, ten nikdy nebude šampion... a ještě by Jámě ukázal, jak se sekli, když ho nepodepsali :))

DTSenior35 (308) napsal 22.07.2013 v 22:12+2

Honda je asi vyloučená, Stefan to dává všude kolem jasně najevo, jak pro něj starosti o angažmá skončily. Stále věřím v možnost, že Cal zůstane v Tech3, ale moc šancí tomu raději nedávám. Ale co kdyby přece? Bylo by to skvělé

PityGPX (949) napsal 22.07.2013 v 21:36+1

Bude zajímavé kam se upsne příští rok. Spekulace o Ducati jsou větší a větší. Prý neodolatelná nabídka přišla...

DTSenior35 (308) napsal 22.07.2013 v 21:02+1

Ron Haslam i Niall Mackenzie nikdy nevyhráli GP. dokonce nikdy nebyli ani druzí. Ron dosáhl 9x 3. pozici a Niall 7x. Zažil jsem ve skvělé formě zejména Mackenzieho, zatímco Haslam v roce 1987, kdy se MS vrátilo do Brna, už jezdil (i když stále skvěle) na tovární Rothmans-Hondu jako dřív, ale experimentální Elf-Hondu, později i Pepsi-Suzuki a Cagivu. U Mackenzieho bylo velice zajímavé to, že nejlepšího umístění v MS dosáhl v sezoně 1990, kdy naskočil k Lucky Strike-Suzuki až na třetí závod šampionátu jako náhradník za zraněného Kevina Magee a skončil celkově 4.
Jinak je škoda, že Cal nemá tak ďábelské starty jako právě Rocket-Ron. Na kdyby se samozřemě nehraje, ale s Ronovými starty a svou fazónou třeba v Assenu či na Sachsenringu se už mohla klidně hrát God save the Queen. Ale, to doufám příjde

Saarinen (1440) napsal 22.07.2013 v 20:02-1

poslední kdo vyhrál byl ale Sheen v Anderstorpu 81.

Saarinen (1440) napsal 22.07.2013 v 19:56-1+2

Nebyl tam ještě Ron Haslam nebo někdo další? McKenzie . No asi ne. Cal je pro Británii opravdu supr závodník. A ještě Redding. Docela překvapující v době Španěláků.

Touringrider (11) napsal 22.07.2013 v 18:23

pešák no..




TOPlist