Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pan Jorge našel na Ducati podobné ovládací prvky, jako měl na Námaze. Díky tomu mohl odjet první test, ale nesměl o něm nic nikomu říct. Důležité je, že nespadl...a že už pan Gigi ví, jak má překopat model 2017. S tímto se, vážení přátelé, s vámi loučí sezona 2016...
Pár poznámek:
Abája: nic od něho nečekám, takže v případě lucerny nebudu ani zklamán... ale úspěch mu samozřejmě přeju
Ducati - křídla: Podle Crutchlowa má testování Ducati GP 17 s křídlama ještě jeden důvod. Říká, že lidi v Ducati jsou dost mazaní na to, aby mohli být schopni vyrobit takovou kapotáž, která bude poskytovat výhody jako ta s křídlama, ale přitom nebude odporovat pravidlům.
No, uvidíme, co dotahnou do Sepangu
Yamaha Factory, atmosféra v týmu: Zajímavou poznámku učinil Hervé Poncharal, když řekl, "there was some tension". Myšleno mezi týmy VR a MV. No, to nám to začíná docela brzo, žádná selanka to asi nebude.
Jeff: Diskuze je taková, jakou si ji uděláme. Myslím, že zrovna my dva přispíváme svojí maličkostí ke slušné úrovni dost často na to,aby to tu bylo super všude a vždycky. Žel bohu, nás slušňáků je po čertech málo.
Abych to potvrdil, tak já doufám, že Dovi Lorenza porazí a bude bojovat o titul s někým, kdo ještě žádný nemá (Vinales, !!!Iannone!!!, Pedrosa...). Ps: Pochopitelně myslím titul z královské třídy.
libi se mi trady ta diskuse ve slusne urovni za to vsem dekuju.
doufam ze se bude lorenzovi na Ducati darit,a aspon jeden zavod vyhraje.jsem mooc zvedav jak na ni bude umet az si s ni potyka
Já mám obavy, že příští rok už rozhodně 9 vítězů nebude. Až jim ulámou křídla a Mišelin to doladí v rámci vánočního pečení, tak už to nebude takový laborování s nejistým nastavením, na satelity medaile nezbydou a budeme rádi, když se mezi ty 4 občas protlačí nějaká Dukna nebo Sůza...
Repsol Honda
Marc Marquez (End of 2018)
Dani Pedrosa (End of 2018)
Movistar Yamaha
Valentino Rossi (End of 2018)
Maverick Vinales (End of 2018)
Ducati Team
Jorge Lorenzo (End of 2018)
Andrea Dovizioso (End of 2018)
Suzuki
Andrea Iannone (End of 2018)
Alex Rins (End of 2018)
KTM
Bradley Smith (End of 2018)
Pol Espargaro (End of 2018)
Aprilia Gresini
Sam Lowes (End of 2018)
Aleix Espargaro (End of 2018)
LCR Honda
Cal Crutchlow (End of 2017)
Marc VDS Honda
Jack Miller (End of 2017)
Tito Rabat (End of 2017)
Monster Yamaha Tech 3
Jonas Folger (End of 2017, Option 2018)
Johann Zarco (End of 2017, Option 2018)
Avintia Ducati
Hector Barbera (End of 2017)
Loris Baz (End of 2017)
Barbera will ride a GP16 and Baz a GP15.
Pramac Ducati
Scott Redding
Danilo Petrucci
One rider will get a GP17 and then other a GP16.
Aspar Ducati
Alvaro Bautista (End of 2017)
Karel Abraham (End of 2017)
a kto tam nepatrí? Hlavne dlhoročne výsledkovo?
Krabbio> Řekněme, že ti co pravidelně končí v top 10 do MotoGP patří a zbytek co sem tam seberou body nepatří. Dejte těm prvním motorky těch druhých a máme tady dalších 10 co do MotoGP "nepatří. Ono aby bylo jasné kdo tam patří a kdo ne, museli by mít všichni jednotné motorky nebo si je prohazovat aby se vidělo jestli ti z konce startovního pole na továrních motorkách zajedou top 10.
Řekl bych že Abája má teď opravdu poslední možnost ukázat jestli do motogp patří nebo ne. Sice podle většiny tam dávno nepatří ale já mu stále šanci dávám protože na náhody nevěřím a ten vyhraný závod v moto2 nebyl jen tak. Navíc první sezona v motogp na dukně byl taky super, jezdil dobře a dokazoval že v něm něco opravdu je. Od té doby je to špatné ale jak říkám ještě bych mu jednu šanci dal. Snad motorka bude dobrá. Superbike jsem tento rok samozřejmě sledoval a tam Abája špatenka musím přiznat ale tak ta BMW nic moc celkově.
Uvidíme jak to bude, az jim seberou kridla. Prilnavost na predku a zataceni byla u Ducati vzdycky slabina.
Abaja do toho musi dat vsechno, i kdyz je jasne, ze na nekolik let starem biku se neda cekat v kazdem zavode top 15. Ale na okruzich kde to Ducati sedi si myslim ze je realne dat i top10.
omg: Jo, hotovému? Vždyť i Vale říkal, že Lorenzo musí mít koule na to, aby přestoupil do Ducati. Asi taky neví, že Lorenzo jde "k hotovému", kdy sedne na Ducnu a dá tam deset vítězství za sezonu.
Ne, vážně, současná Ducati ještě není "hotová". K mistrovskému biku pořád něco chybí. Problém se zatáčením pořád přetrvává, ostatně jak říká sám Dall Igna. Podle prvních testů se JL slušně chytil, ale aby Ducnu dotáhl k boji o titul, tak to se ještě řádně zapotí. A namlátí o asfalt, stejně jako jezdci před tím. Holt NO PAIN NO GAIN.
Carom: Je ale možné, že teď už by jim bezrámová koncepce fungovala, tak jako funguje ve WSBK. Problém totiž nebyl v rámu ale v příliš dlouhém motoru a z toho plynoucímu rozvoru a těžišti příliš vzadu. A na tom Ital ani Australan nic nezměnili, ti to vedli do slepé uličky. To změnil až úplně jiný Ital, který přišel od Aprilie.
CBRr: nebejt jednoho toho jednoho Itala (a nebyl to Capirex ani Melandri) a jednoho australana (a ano, ani Stoner to nebyl), tak se do dneška Ducati někde plácá s bezrámovou koncepcí s jen karbonovým krčkem a navzájem se posílaj na psychiatrická vyšetřeni.
Cameron Včera v 22:34
+2
... a není to pravda? Tolik lidí s ducati mlátilo o zem, mrzačilo se, vystřídalo hafo pilotů a Lorenzo teď přijde k hotovému. Nic haters v tom nevidím ty ano? Přišel ve správný čas, počkal si a já na tom nic špatného nevidím...
Kaj že se to prodávají ty helmy s Xkem? Držím pěsti ať mu to vyjde. Už během testů hodil tolik úsměvů co za ty roky u Yamahy ne. V Ducati bude mít rodinnou atmosféru a bude mu to sedět.
Abája bude mít bohužel nejslabší motorku v poli GP15. Jeho přímý soupeř je Loris Baz a podle něj ho budu poměřovat. Nicméně mu moc držím palce.
Krabbio,
teď nějak nerozumím řeči tvého kmene , ale to není důležité, budu mu fandit také. O titul by se mohlo řezat všech osm továrních jezdců a sem tam pro zpestření zvítězit nějaký ten satoš jako letos
CBR-rr: no, já jim taky vždy fandil. Nicméně to, že byly před akvizicí Audi v pořádku jsem pochopil z některých článků jako např. tento z roku 2012 cituji:
"Dosavadní majitel, investiční fond Investindustrial Holdings ovládaný rodinou Bonomi, převzal Ducati v roce 2008 a pomohl firmě vrátit se k zisku poté, co se v roce 2005 ocitla v hluboké krizi. Ducati má nyní 1 100 zaměstnanců. Loni firma prodala 42 000 motocyklů a její příjmy činily 480 milionů eur, což bylo nejvíc v historii."
Nicméně to je celkem jedno, jak říkáš, důležité že jim to i nadále šlape a že dělají jedinečné motorky ať už ty motoGP, nebo i pro normální koncové uživatele.
Ohledně diskuse k motoGP, letos jsem prvně napjatě sledoval skoro každý závod a z týmu Ducati, resp. celkově jsem fandil 04 A.Doviziosovi právě vzhledem k tomu, že jezdí naprosto čistě a v duchu fair play (což potvrdil i V.Rossi po jednom incidentu, kdy ho nechtěně sundal a řekl, že ho to velmi mrzí právě proto, že jezdí nejčistěji ze všech, myslim že to bylo loni ale už to nemohu dohledat) a připadá mi, že není přehnaně přemotivovaný jako někteří jiní top jezdci. Letos měl hodně smůly, ale v závěru sezony zazářil.
Také mám radost z toho, že se všechny tovární týmy postupně zlepšují a vyrovnávají, Suzuki udělalal skok, i Aprilia zaznamenala posun vpřed.
pan Jorge našel na Ducati podobné ovládací prvky, jako měl na Námaze. Díky tomu mohl odjet první test, ale nesměl o něm nic nikomu říct. Důležité je, že nespadl...a že už pan Gigi ví, jak má překopat model 2017. S tímto se, vážení přátelé, s vámi loučí sezona 2016...
Capan: Marex se chválí často a rád ...ne, fakt kluci, mohu potvrdit, že je to fajn kluk
Marex,samochvála smrdí.
Hoši jakz já už se těším na ten první race
Pár poznámek:
Abája: nic od něho nečekám, takže v případě lucerny nebudu ani zklamán... ale úspěch mu samozřejmě přeju
Ducati - křídla: Podle Crutchlowa má testování Ducati GP 17 s křídlama ještě jeden důvod. Říká, že lidi v Ducati jsou dost mazaní na to, aby mohli být schopni vyrobit takovou kapotáž, která bude poskytovat výhody jako ta s křídlama, ale přitom nebude odporovat pravidlům.
No, uvidíme, co dotahnou do Sepangu
Yamaha Factory, atmosféra v týmu: Zajímavou poznámku učinil Hervé Poncharal, když řekl, "there was some tension". Myšleno mezi týmy VR a MV. No, to nám to začíná docela brzo, žádná selanka to asi nebude.
Jeff: Diskuze je taková, jakou si ji uděláme. Myslím, že zrovna my dva přispíváme svojí maličkostí ke slušné úrovni dost často na to,aby to tu bylo super všude a vždycky. Žel bohu, nás slušňáků je po čertech málo.
Abych to potvrdil, tak já doufám, že Dovi Lorenza porazí a bude bojovat o titul s někým, kdo ještě žádný nemá (Vinales, !!!Iannone!!!, Pedrosa...). Ps: Pochopitelně myslím titul z královské třídy.
libi se mi trady ta diskuse ve slusne urovni za to vsem dekuju.
doufam ze se bude lorenzovi na Ducati darit,a aspon jeden zavod vyhraje.jsem mooc zvedav jak na ni bude umet az si s ni potyka
Já mám obavy, že příští rok už rozhodně 9 vítězů nebude. Až jim ulámou křídla a Mišelin to doladí v rámci vánočního pečení, tak už to nebude takový laborování s nejistým nastavením, na satelity medaile nezbydou a budeme rádi, když se mezi ty 4 občas protlačí nějaká Dukna nebo Sůza...
gresi ale vyhrávat mohl dále na yamaze ne?
Já myslím,že Duc dobře ví co dělá a nevěřím,že by tam šel Lorenzo jen kvůli penězům,on chce vyhrávat
co třeba abecedně jako na vojně zařadit/vyřadit jezdce na er jako rins, rabat, redding, rossi a repsol
Repsol Honda
Marc Marquez (End of 2018)
Dani Pedrosa (End of 2018)
Movistar Yamaha
Valentino Rossi (End of 2018)
Maverick Vinales (End of 2018)
Ducati Team
Jorge Lorenzo (End of 2018)
Andrea Dovizioso (End of 2018)
Suzuki
Andrea Iannone (End of 2018)
Alex Rins (End of 2018)
KTM
Bradley Smith (End of 2018)
Pol Espargaro (End of 2018)
Aprilia Gresini
Sam Lowes (End of 2018)
Aleix Espargaro (End of 2018)
LCR Honda
Cal Crutchlow (End of 2017)
Marc VDS Honda
Jack Miller (End of 2017)
Tito Rabat (End of 2017)
Monster Yamaha Tech 3
Jonas Folger (End of 2017, Option 2018)
Johann Zarco (End of 2017, Option 2018)
Avintia Ducati
Hector Barbera (End of 2017)
Loris Baz (End of 2017)
Barbera will ride a GP16 and Baz a GP15.
Pramac Ducati
Scott Redding
Danilo Petrucci
One rider will get a GP17 and then other a GP16.
Aspar Ducati
Alvaro Bautista (End of 2017)
Karel Abraham (End of 2017)
a kto tam nepatrí? Hlavne dlhoročne výsledkovo?
Krabbio> Řekněme, že ti co pravidelně končí v top 10 do MotoGP patří a zbytek co sem tam seberou body nepatří. Dejte těm prvním motorky těch druhých a máme tady dalších 10 co do MotoGP "nepatří. Ono aby bylo jasné kdo tam patří a kdo ne, museli by mít všichni jednotné motorky nebo si je prohazovat aby se vidělo jestli ti z konce startovního pole na továrních motorkách zajedou top 10.
Řekl bych že Abája má teď opravdu poslední možnost ukázat jestli do motogp patří nebo ne. Sice podle většiny tam dávno nepatří ale já mu stále šanci dávám protože na náhody nevěřím a ten vyhraný závod v moto2 nebyl jen tak. Navíc první sezona v motogp na dukně byl taky super, jezdil dobře a dokazoval že v něm něco opravdu je. Od té doby je to špatné ale jak říkám ještě bych mu jednu šanci dal. Snad motorka bude dobrá. Superbike jsem tento rok samozřejmě sledoval a tam Abája špatenka musím přiznat ale tak ta BMW nic moc celkově.
mike,mám obavu,že Abája bude voziť lucernu a každý jeden bod sa bude oslavovať ako výhra v športke.
Je to pekne ale co takle vyjadřeni našeho zavodnika??
Uvidíme jak to bude, az jim seberou kridla. Prilnavost na predku a zataceni byla u Ducati vzdycky slabina.
Abaja do toho musi dat vsechno, i kdyz je jasne, ze na nekolik let starem biku se neda cekat v kazdem zavode top 15. Ale na okruzich kde to Ducati sedi si myslim ze je realne dat i top10.
Ešte jedna vec: o Lorenzovi sa traduje,že je úplne neschopný vyvíjač. Zvláštne,že sa toho Gigi nebojí a verí mu.
omg: Jo, hotovému? Vždyť i Vale říkal, že Lorenzo musí mít koule na to, aby přestoupil do Ducati. Asi taky neví, že Lorenzo jde "k hotovému", kdy sedne na Ducnu a dá tam deset vítězství za sezonu.
Ne, vážně, současná Ducati ještě není "hotová". K mistrovskému biku pořád něco chybí. Problém se zatáčením pořád přetrvává, ostatně jak říká sám Dall Igna. Podle prvních testů se JL slušně chytil, ale aby Ducnu dotáhl k boji o titul, tak to se ještě řádně zapotí. A namlátí o asfalt, stejně jako jezdci před tím. Holt NO PAIN NO GAIN.
Carom hádam nemyslíš toho nemenovaného "Itala" ktorý po dvoch rokoch zdúchol so stiahnutým chvostom ako zbitý pes?
Carom: Je ale možné, že teď už by jim bezrámová koncepce fungovala, tak jako funguje ve WSBK. Problém totiž nebyl v rámu ale v příliš dlouhém motoru a z toho plynoucímu rozvoru a těžišti příliš vzadu. A na tom Ital ani Australan nic nezměnili, ti to vedli do slepé uličky. To změnil až úplně jiný Ital, který přišel od Aprilie.
CBRr: nebejt jednoho toho jednoho Itala (a nebyl to Capirex ani Melandri) a jednoho australana (a ano, ani Stoner to nebyl), tak se do dneška Ducati někde plácá s bezrámovou koncepcí s jen karbonovým krčkem a navzájem se posílaj na psychiatrická vyšetřeni.
Cameron Včera v 22:34
+2
... a není to pravda? Tolik lidí s ducati mlátilo o zem, mrzačilo se, vystřídalo hafo pilotů a Lorenzo teď přijde k hotovému. Nic haters v tom nevidím ty ano? Přišel ve správný čas, počkal si a já na tom nic špatného nevidím...
Kaj že se to prodávají ty helmy s Xkem? Držím pěsti ať mu to vyjde. Už během testů hodil tolik úsměvů co za ty roky u Yamahy ne. V Ducati bude mít rodinnou atmosféru a bude mu to sedět.
Abája bude mít bohužel nejslabší motorku v poli GP15. Jeho přímý soupeř je Loris Baz a podle něj ho budu poměřovat. Nicméně mu moc držím palce.
Krabbio,
teď nějak nerozumím řeči tvého kmene , ale to není důležité, budu mu fandit také. O titul by se mohlo řezat všech osm továrních jezdců a sem tam pro zpestření zvítězit nějaký ten satoš jako letos
Jorge bude příští sezónu asi jezdit ještě líp než si všichni tady myslíme. Fandím ducati i jemu na ní
CBR-rr: no, já jim taky vždy fandil. Nicméně to, že byly před akvizicí Audi v pořádku jsem pochopil z některých článků jako např. tento z roku 2012 cituji:
"Dosavadní majitel, investiční fond Investindustrial Holdings ovládaný rodinou Bonomi, převzal Ducati v roce 2008 a pomohl firmě vrátit se k zisku poté, co se v roce 2005 ocitla v hluboké krizi. Ducati má nyní 1 100 zaměstnanců. Loni firma prodala 42 000 motocyklů a její příjmy činily 480 milionů eur, což bylo nejvíc v historii."
Zdroj: //auto.idnes.cz/nemecky-vyrobce-luxusnich-automobilu-audi-koupi-italskeho-vyrobce-motocyklu-ducati-ga5-/motorky.aspx?c=A120419_090651_ak_aktual_fdv
Nicméně to je celkem jedno, jak říkáš, důležité že jim to i nadále šlape a že dělají jedinečné motorky ať už ty motoGP, nebo i pro normální koncové uživatele.
Ohledně diskuse k motoGP, letos jsem prvně napjatě sledoval skoro každý závod a z týmu Ducati, resp. celkově jsem fandil 04 A.Doviziosovi právě vzhledem k tomu, že jezdí naprosto čistě a v duchu fair play (což potvrdil i V.Rossi po jednom incidentu, kdy ho nechtěně sundal a řekl, že ho to velmi mrzí právě proto, že jezdí nejčistěji ze všech, myslim že to bylo loni ale už to nemohu dohledat) a připadá mi, že není přehnaně přemotivovaný jako někteří jiní top jezdci. Letos měl hodně smůly, ale v závěru sezony zazářil.
Také mám radost z toho, že se všechny tovární týmy postupně zlepšují a vyrovnávají, Suzuki udělalal skok, i Aprilia zaznamenala posun vpřed.
Ze by jim to stoner nerekl a lorenzo jo.nejaky divny
Holub: tady se neřešil jen charakter JL a MM, tady vznikaly kompletní psychologické profily
Jojo, Jorge bude sklízet plody práce jiných. Stejně jako Iannone, Viňales, Zarco...
Ale Lorenzo haters si tu imaginární hůl vždycky najdou, že TDM?