Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO - Rozdíl dělá hlavně jezdec, jsi jediný, kdo to tady nechce připustit a Kalio podle tebe nemá co do toho kecat a továrna si ho vybrala, protože je blonďák.
Promiň Desmo,že do toho ještě vstoupím,ale ta elektronika je celkem jasná a ten podíl jezdec a stroj je až možná na pár procent jasný taky. Schopnosti jednotlivých jezdců jsou na diskuzi.A týmy? To je hlavně o penězích,Chudší nemají šanci!
Právě že do toho nevidíme, tak mi neleze do hlavy jak můžeš s tak určitostí a s takovým přesvědčením rozdělovat podíl jezdec, motorka, stroj, tým atd. a ještě do toho tahat elektroniku o které ani nemáš páru jaká tam je:) Ale máš recht, nemá to smysl
Desmo69 - přečti si to po sobě! Nějak jsi se do toho zamotal! Jaká Tech3 je lepší než Fiat? Jaká Repsol Honda je horší? Nějak ty tvoje teorie nechápu! A nebo ještě lépe! Nenecháme této neplodné diskuze? Stejně se nedohodneme a ty firmy a jezdci si poradí i bez nás! Nejlepší je stejně značka. která v MS dominuje a to je loni a letos tovární Yamaha! Všechny diskuze typu Ducati,Honda,Suzuki a také o satelitních týmech jsou sice zajímavé,ale my do toho stejně nevidíme! Jediné co můžeme,je počkat si v roce 2010 na nové stroje a uvidíme co se změní! Jsi pro?
Abych to upřesnil a nemusels nad tím moc dumat:) Takže myšleno je to tak, že Dovi jezdí letos vesměs to samí co loni na Scot Honda, tzn letošní Repsolka podle tvojí teorie musí stát za pěkný macatý hovno, stejně tak jako všechny ty tovární Yamahy, na kterých jezdil Colin vedle Rossiho ( kterej zatím bohužel sbíral tituly), na nichž tenkrát jezdil stejný (ne-li horší) výsledky jako letos v Tech3. A je jedno jestli srovnávám letošní, loňský, nebo sto let starý motorky. Jde o výsledky a konkurenceschopnost...a ta je u zmíněných jezdců takřka úplně stejná jak na tov. tak na sat. motorkách. Jestli nevěříš tak prošmejdi statistiky motogp.com a možná ti to ty oči otevře:) Jestli ne tak to vzdávám.
Desmo69 - Tak pořád nic? Kalio měl k dispozici letos mizernou Ducati, tam je to taková vyjímka,ony ty Dukny na rozdíl od jiných značek jsou na tom všechny skoro stejně - nejede solidně ani jedna!Jediná vyjímka byl Stoner,který se na těch nesedících vibrátorech zn. Ducati jediný dokázal udržet! A Kalio je zrovna jeden s těch,co by to nevyhráli ani na Rossiho Yamaze! A uvědom si,že v případě Doviziosa a Edwardse hodnotíš loňskou a letošní sezónu! Ty letošní a loňské motorky jsou úplně jiné!
A o kolik je na tom líp Dovi z přechodu od Scot Hondy na továrnu? O kolik je na tom hůř Colin z přechodu od továrny k satelitu?:) O kolik na tom byl líp Kallio při možnosti jet tři závody u továrny?:) Kallio měl jak motocykl tak schopnej tým, ktere má za éry 800ccm výher kolik chceš..a co s tím předvedl? Nebo to je taky dřevo? V tom případě je motogp les plnej stromů, protože pak už nevím. Podle mě bys měl co nejrychlejš přehodnotit situaci, protože jinak to s tebou nemá přinejmenším cenu Nevím jstli si to nechceš připustit, nebo sis to připustil ale nechceš uznat "chybu"..prostě nechápu, a asi nepochopím:)
Desmo69 - Já mám obavy,že to nějak nechápeš ty! Je to poněkud jinak - špičkový motoczkl a schopný tým pak hodně dlouho nic a lepší nebo horší jezdec. Ale v něčem máš pravdu,když dostane dobrou motorku dřevo,tak s ní opravdu nic nezajede! O kolik myslíš míst,že by byl lepší Canepa nebo Gábor na Yamaze? /Myslím pochopitelně tovární a né tu o dost horší!/
Dyt se stčí podívat na Doviho, jaký výsledky jezdil loni na Scotu( model 2007) a letos na nejnovější továrně. A srovnat třeba i s Talmou. Prostě pořád to je hlavně o jezdci!
Ať je to "odborník" nebo odborník, určitě je k tomu blíž než ty od PC z České republiky, který motogp bajk viděl z 50ti metrů za plotkem a četl o tom tři články na motorkari.cz...Sám vidíš, že někomu se povede nastavení, sedí mu trať a už je v mžiku v předu (např. Angelis v Indy). Jasný že jsou v motorkách rozdíly, ale posaď na tu nejlepší nějakýho tupýho vola, a těch 80% motorky mu moc nepomůže. Možná to nemusí být ani tupý vůl, ale stačí Loris X Vermulen, Stoner X Melandri/Hayden, Colin X Toseland ...stejný motorky a o krávu velký rozdíly. No nechápu že to ještě nechápeš:) Důležitej je jezdec, pak motorka a schopnej tým, na kterej si Rossi nemusí stěžovat. (Narozdíl od Nickyho, kdy na začátku u Ducny jeho šef mechanik neuměl anglicky..to se pak dobře mluví o nastavení) No:)
Desmo69 - On ten Kalio musí být "odborník", když dokáže říct, že elektronika v motocyklu nemá takový vliv! Tak ať to zkusí bez ní a nedostane se ani do závodu,protože nezajede ani limit!
Desmo69 - Jenomže o myslel Ducati a navíc ho snad nepovažuješ za špičkového jezdce MOTO GP? Kalio,ten by to nevyhrál ani na Rossiho Yamaze! A pozoruji,že se chytáš každého nesmyslu, který někdo řekne!
No to vaše procetnuální vyčíslení poměru jezdec-motocykl je směšné.Myslím,že poměr u takového Rossiho je jiný než u Talmy.Vlastně u každého jezdce musí být jiný.
Kallio neví,co mluví.Akro má osobní zkušenosti,odjel mraky závodů až nakonec byl angažován do moto GP,ale tam ho to nebavilo,protože nemusel řídit motorku a modelky kolem trati byly pořád ty samý a do toho ty předražený Yamahy,který ovládaj mechanici dálkovým ovládáním z depa a místo jezdců mají figuríny tak se dal na psaní rozumů do diskuzí - tam je 80% pisatel a 20% počítač.
Ladin46 - S tím jezdcem nakonec můžeš mít pravdu,protože když srovnáš Gábora třeba s Rossim...!
Ladin46 - Jo blonďák a Finskej!
AKRO - Rozdíl dělá hlavně jezdec, jsi jediný, kdo to tady nechce připustit a Kalio podle tebe nemá co do toho kecat a továrna si ho vybrala, protože je blonďák.
Promiň Desmo,že do toho ještě vstoupím,ale ta elektronika je celkem jasná a ten podíl jezdec a stroj je až možná na pár procent jasný taky. Schopnosti jednotlivých jezdců jsou na diskuzi.A týmy? To je hlavně o penězích,Chudší nemají šanci!
Právě že do toho nevidíme, tak mi neleze do hlavy jak můžeš s tak určitostí a s takovým přesvědčením rozdělovat podíl jezdec, motorka, stroj, tým atd. a ještě do toho tahat elektroniku o které ani nemáš páru jaká tam je:) Ale máš recht, nemá to smysl
Desmo69 - přečti si to po sobě! Nějak jsi se do toho zamotal! Jaká Tech3 je lepší než Fiat? Jaká Repsol Honda je horší? Nějak ty tvoje teorie nechápu! A nebo ještě lépe! Nenecháme této neplodné diskuze? Stejně se nedohodneme a ty firmy a jezdci si poradí i bez nás! Nejlepší je stejně značka. která v MS dominuje a to je loni a letos tovární Yamaha! Všechny diskuze typu Ducati,Honda,Suzuki a také o satelitních týmech jsou sice zajímavé,ale my do toho stejně nevidíme! Jediné co můžeme,je počkat si v roce 2010 na nové stroje a uvidíme co se změní! Jsi pro?
Abych to upřesnil a nemusels nad tím moc dumat:) Takže myšleno je to tak, že Dovi jezdí letos vesměs to samí co loni na Scot Honda, tzn letošní Repsolka podle tvojí teorie musí stát za pěkný macatý hovno, stejně tak jako všechny ty tovární Yamahy, na kterých jezdil Colin vedle Rossiho ( kterej zatím bohužel sbíral tituly), na nichž tenkrát jezdil stejný (ne-li horší) výsledky jako letos v Tech3. A je jedno jestli srovnávám letošní, loňský, nebo sto let starý motorky. Jde o výsledky a konkurenceschopnost...a ta je u zmíněných jezdců takřka úplně stejná jak na tov. tak na sat. motorkách. Jestli nevěříš tak prošmejdi statistiky motogp.com a možná ti to ty oči otevře:) Jestli ne tak to vzdávám.
V tom případě Repsol Honda horší a Tech3 Yamaha lepší jak dřív Fiat:) Tím víc proti tvé "teorii" z které se mě už zvedá kuf
Desmo69 - Tak pořád nic? Kalio měl k dispozici letos mizernou Ducati, tam je to taková vyjímka,ony ty Dukny na rozdíl od jiných značek jsou na tom všechny skoro stejně - nejede solidně ani jedna!Jediná vyjímka byl Stoner,který se na těch nesedících vibrátorech zn. Ducati jediný dokázal udržet! A Kalio je zrovna jeden s těch,co by to nevyhráli ani na Rossiho Yamaze! A uvědom si,že v případě Doviziosa a Edwardse hodnotíš loňskou a letošní sezónu! Ty letošní a loňské motorky jsou úplně jiné!
A o kolik je na tom líp Dovi z přechodu od Scot Hondy na továrnu? O kolik je na tom hůř Colin z přechodu od továrny k satelitu?:) O kolik na tom byl líp Kallio při možnosti jet tři závody u továrny?:) Kallio měl jak motocykl tak schopnej tým, ktere má za éry 800ccm výher kolik chceš..a co s tím předvedl? Nebo to je taky dřevo? V tom případě je motogp les plnej stromů, protože pak už nevím. Podle mě bys měl co nejrychlejš přehodnotit situaci, protože jinak to s tebou nemá přinejmenším cenu Nevím jstli si to nechceš připustit, nebo sis to připustil ale nechceš uznat "chybu"..prostě nechápu, a asi nepochopím:)
Desmo69 - Já mám obavy,že to nějak nechápeš ty! Je to poněkud jinak - špičkový motoczkl a schopný tým pak hodně dlouho nic a lepší nebo horší jezdec. Ale v něčem máš pravdu,když dostane dobrou motorku dřevo,tak s ní opravdu nic nezajede! O kolik myslíš míst,že by byl lepší Canepa nebo Gábor na Yamaze? /Myslím pochopitelně tovární a né tu o dost horší!/
Jablíčko ty jsi tele ale nic si z toho nedělej,ty za to nemůžeš!
Akro tak co ty techniku ???Nějak si setřel ne ???
Kinging,seš hustej! desmo69 taky good,víš o čem píšeš narozdíl od pana na A
Dyt se stčí podívat na Doviho, jaký výsledky jezdil loni na Scotu( model 2007) a letos na nejnovější továrně. A srovnat třeba i s Talmou. Prostě pořád to je hlavně o jezdci!
Ať je to "odborník" nebo odborník, určitě je k tomu blíž než ty od PC z České republiky, který motogp bajk viděl z 50ti metrů za plotkem a četl o tom tři články na motorkari.cz...Sám vidíš, že někomu se povede nastavení, sedí mu trať a už je v mžiku v předu (např. Angelis v Indy). Jasný že jsou v motorkách rozdíly, ale posaď na tu nejlepší nějakýho tupýho vola, a těch 80% motorky mu moc nepomůže. Možná to nemusí být ani tupý vůl, ale stačí Loris X Vermulen, Stoner X Melandri/Hayden, Colin X Toseland ...stejný motorky a o krávu velký rozdíly. No nechápu že to ještě nechápeš:) Důležitej je jezdec, pak motorka a schopnej tým, na kterej si Rossi nemusí stěžovat. (Narozdíl od Nickyho, kdy na začátku u Ducny jeho šef mechanik neuměl anglicky..to se pak dobře mluví o nastavení) No:)
Desmo69 - On ten Kalio musí být "odborník", když dokáže říct, že elektronika v motocyklu nemá takový vliv! Tak ať to zkusí bez ní a nedostane se ani do závodu,protože nezajede ani limit!
Kinging - Ale při 80% s tím ještě můžeš hodně udělat!
To víš Akro 80% já a 20% adoptivní rodiče.
Kinging - Ty to nemáš na světě moc lehké viď? Máš ty problémy už od dětských let a nebo to přišlo až později?
Desmo69 - Jenomže o myslel Ducati a navíc ho snad nepovažuješ za špičkového jezdce MOTO GP? Kalio,ten by to nevyhrál ani na Rossiho Yamaze! A pozoruji,že se chytáš každého nesmyslu, který někdo řekne!
No to vaše procetnuální vyčíslení poměru jezdec-motocykl je směšné.Myslím,že poměr u takového Rossiho je jiný než u Talmy.Vlastně u každého jezdce musí být jiný.
Kallio neví,co mluví.Akro má osobní zkušenosti,odjel mraky závodů až nakonec byl angažován do moto GP,ale tam ho to nebavilo,protože nemusel řídit motorku a modelky kolem trati byly pořád ty samý a do toho ty předražený Yamahy,který ovládaj mechanici dálkovým ovládáním z depa a místo jezdců mají figuríny tak se dal na psaní rozumů do diskuzí - tam je 80% pisatel a 20% počítač.
Tak,tak . Proto ti nejlepší jsou nejen rychlí, ale také si umějí říct jak mašinu nastavit - to teprvé dělá jezdce mistrem
Co na to říkáš Akro?:) Že by se Kallio mýlil a tys měl lepší odhad? No nevím nevím, už pěkně dlouho říkám že je to o jezdci...a Mika to jen potvrdil.