Rossi: Rozhovor před sezónou 2010

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 14.12.2010 v 15:01

4man: ono je taky důležité, že třeba v těch devadesátých letech, když byla nějaká černota, (upřednostnování jedničky, kopnutí do motocyklů atd atd) tak tenkrát se to tolik nepitvalo na netu, protože tenkrát net neměli všeci, skoro nikdo a lidé tak čerpali novinky třeba ze světa motorů, z měsíčních časáků, či co řekli komentátoři při přenosu a tam pochopitelně tyhle věci nebyly rozebírany, jenže ted je to tak, že každá černota se napíše na net a každý si to přečte a každý o tom diskutuje. Tzn černoty byly, jsou, a budou ale ti, co ty černoty dělali v minulosti mohli být v klidu, protože tenkrát nebyl takový mediální dopad na ten sport a v podstatě o těch černotách vědělo pět a půl lidi na planetě, ted to ví celý svět díky netu, videím z youtube, facebooku, a z diskuzí atd.

fourman (87) napsal 13.12.2010 v 23:19

Bosso, josef58: Chlapi, to nemá cenu, jsou to fanatici. Jejich komentáře mají úroveň komentářů na novinky.cz. Někdo prostě nechce vidět pravdu a ani nechce, aby ji kdokoli jen vyslovil.

A ti kdo chtějí, ať si přečtou i článek na tomto serveru- Sezóna 1968: Ivy vs. Read. Bylo to kdysi, je to i teď, možná i horší. Ani to není moc let zpátky, když během víkendu MOTO GP se absolutně nedařilo továrním HRC, zato jeden netovární tým, byl stále na špici. A tak prostě přišli kluci od Repsolu ( s požehnáním vedení HRC) a sebrali tomuto týmu šasi motocyklu, aby zjistili, čím to je.
Ani se nikdy moc nepsalo, proč Doohan v 96 kopl do motocyklu Crivilleho, který ho právě předjížděl venkem v náklonu- fakt zákrok hodný 5-ti násobného mistra světa. I v té době bylo celkem dusno v továrním týmu. Stejně, jako dnes u Yamahy.

A v dnešní době dokonalé telemetrie, elektronicky nastavitelných tlumičů přes GPS během jízdy, se jezdec podílí na vývoji stále méně a méně.

Smutné je i to, že dnes to vůbec není o talentu, jede prostě ten, kdo do týmu donese více peněz. Samozřejmě Rossi, Lorenzo a spol je nosit nemusí.

Na otázku, který tým je nejlepší, se dá odpovědět celkem jednoduše. Ale kdo je nejlepší pilot z těch cca 20..., to nevím. A vlastně je mi to jedno, miluju závody, a chci, aby se na ně dalo dívat, i z blízka v boxech, což dnes už prakticky nejde, tak jako v 80´/90´.

PityGPX (949) napsal 13.12.2010 v 21:47

Je fakt, že rok 2003 mohl být pro Barrose zajímavým, když by zůstal u Ponse. Ten závěr u RC211V mu fakt vyšel a ze 4 GP co na ní jel vyhrál dvě GP a zbytek byl na podiu. A nebýt te chybi na P.I. kde přebrzdil, mohl mít i tři vítězství. Doteďka se divím, že ho Sito nějak neukecal, když jim to tak vyšlo, ten další rok mohl Barros jezdit jak Max a Sete!
Je pravda, že se pak vrátil na Hondu v letech 04,05 jenže během roku 03 měl na Yamaze dost pádů a asi tak trošku ztratil důvěru...

luger (32) napsal 13.12.2010 v 21:36

1100Virago: jo spletl sem se o rok,dobry postreh,na to ze od neho cekali utok na titul,tak byl hodne za ocekavanim,jde o to jak tu nekteri tvrdi ze by dal rossimu kdyby mel to ato,mel to pak na repsolu a co bylo? 4.misto pro jednicku repsolu je malo

AKRO (-498) napsal 13.12.2010 v 21:34

Skoro rok starý rozhovor a už 100 příspěvků! Být to o P, Stonerovi nebo Lorenzovi, bylo by jich aspoň deset? Sotva!

PacienT.cz (687) napsal 13.12.2010 v 21:33

josef58: "Kolikrát jsem tu psal,jak snadno mediálně z někoho udělat "boha" a 95% je jistejch"
...
To máš pravdu, vždyť 9 titulů to je vlasně brnkačka, "vostatní zařídily ty mr*** mediální"...

1100Virago (3052) napsal 13.12.2010 v 21:27

luger: Barros mohl být těžko další rok tragický na Repsolu, když jel Gauloises Yamahu Tech3 Na Repsolu jezdil až další rok tak tragicky, že skončil celkově čtvrtý. Co by za takovou tragédii jiní jezdci dali!

josef58 (823) napsal 13.12.2010 v 21:22-1

Kdopujde po mě, tak má rovnou 100

luger (32) napsal 13.12.2010 v 20:39

ale kdyz si tady pak Akro rypne do AB Cardionu tak uz litaji banany,fakt ubohost

luger (32) napsal 13.12.2010 v 20:37

to ze baros pak dvakrat rossiho porazil uz znamena ze by mel titul?? dalsi rok byl tragicky na repsolu a o tom uz nikdo nemluvi,mam pocit ze se tady vsichni vcetne redaktoru muzou umlatit hubou jen aby si rypli do valeho,a kdyz letos byl az treti tak vy pisalkove najednou po letech odnekud tahate "duveryhodnou" spinu na neho,to vypovida o vasi profesionalite jen aby chat nestal ze

josef58 (823) napsal 13.12.2010 v 20:06-1

fourman 12.12. v 22:10 Super příspěvek a to v každé větě Taky snad jako jediný jsem ti dnes v 06:16 dal za pravdu. Kolikrát jsem tu psal,jak snadno mediálně z někoho udělat "boha" a 95% je jistejch. Něco jako "Císařovy nové šaty" Ono to ale stejně pojede dál ve starých kolejích!
Bosso dík,že jsi dal fourmanovi 100% za pravdu, jinak by tady byl všem za ...

Slimáček (146) napsal 13.12.2010 v 18:55

martin: Tak to je otázka. Klidně to mohlo být i naopak. To ale ví jenom šéfové a možná technici od Yamahy. Každopádně na Rossim bylo vidět, že nebrzdí, jako jsme byli zvyklí z dřívějších let. Spíše naopak. Noha jej evidentně limitovala méně, než rameno.

martin1 (658) napsal 13.12.2010 v 17:33

hm a měl Vale ke konci sezony lepší moto než Spies a Lorenzo?

PacienT.cz (687) napsal 13.12.2010 v 15:39

No závodění je to pěkný, ale je taky obrovský byznys. Jak se co promítá do smluvních podmínek - to můžeme jenom spekulovat, pokud tady teda někdo nedostává smlouvy "k nahlédnutí"...
To že má stájová jednička nejlepší materiál platí nejen u motorek, ale třeba i u dostihových koní (pro zěmědělce... ) Nakolik se na vývoji Yamahy M1 podílel Rossi a Lorenzo je zřejmé, ovšem to že Spies dostal už na testy Sepangu 2010 prvotřídní materiál asi moc nepotvrzuje přítomnost nějaké restrikce k ostatním jezdcům v Rossiho smlouvě s Yamahou. U Ducati to asi nebude o moc jiné, když i Abája dostal na testy motorku po Stonerovi, ale jasně že nevíme, kdy mu dají GP11. Třeba by to někdo s kontakty na pana Abraháma mohl zjistit... ?!?
Takže pokud nechceme zkrátka jen prohlásil, že by Rossi nebyl tam kde je, kdyby měli ostatní stejný materiál, (o čemž jsou tady někteří skálopevně přesvědčeni... ), pak jsou to stejně všechno jen dohady.

teoretik (14) napsal 13.12.2010 v 14:43

souhlasím se Slimáčkem, bohužel nemůžeme vědět jaký vliv měl mít plně tovární materiál, který letos údajně dostal Lorenzo Vale odejel v plné síle pouze Qatar, kde zase Lorenzo doléčoval zraněný prst, od té doby Valeho limitovalo rameno což bylo vidět v druhé polovici závodů. V Sepangu zase jel Lorenzo už na titul, takže říkat, že Vale by na Jorgeho nestačil, protože Jorge má nyní stejný matroš je přehnané a neopodstatněné

Slimáček (146) napsal 13.12.2010 v 14:19

Bosso, Fourman: Tak nepopírám zvýhodňování týmových jedniček- stroj je postaven na jejich postavu a přání,ale moc se mi nezdá, že by vloni Lorenzo jezdil horší motorku, než Rossi, nebo, že Hayden, či Melandri dostali slabší Engine, než má Stoner. Velké rozdíly jsou v jezdcích a jejich zdravotním stavu a z toho podle mne pramenil "doletošní" "neúspěch" Jorgeho a letošní "propadák" Rossiho.
PS. Mluvit o neúspěchu, když je jezdec 2., nebo 3. je celkem mimo,ale snad mi rozumíte.

PityGPX (949) napsal 13.12.2010 v 11:54

Aktuální info o stavu nohy Chrise Vermeulena (tzn pro fanoušky jeho, např. Koolju).

Chris chodí a používá už jen jednu berli. Cítí se líp a líp.

Informace přímo od zdroje!!!

PityGPX (949) napsal 13.12.2010 v 11:39

A teď o té Karkulce

AKRO (-498) napsal 13.12.2010 v 09:41

Josef58 - Satelity a plečky!? Kousek jim chybí do továrních strojů. Asi tak dvě vteřiny, plus mínus nějaká desetina. Na celý závod je to, ale hrozně moc! Vzhledem k tomu, co ty motorky stojí je to dost neefektivní závodění. Ještě, že je v MGP tak málo motorek. 10 místo v jiné třídě je solidní umístění, ale v MGP je to umístění na konci druhé třetiny pole! Stačí dojet a na 95% jsou body.

Bosso (344) napsal 13.12.2010 v 07:54

K citátu od Fourmana: "Třeba jako s Hondou v r.2002, kdy si vynutil dát do smlouvy, že Kato nesmí dostat RCV místo 500 (ač to HRC moc chtělo) dříve, než v druhé polovině sezóny. Ono se hned závodí lépe, když je ve smlouvě uvedeno, že jedině on bude první, kdo pojede nový materiál, i na úkor stájového kolegy. Na konci sezóny dostal i Barros RCV a byl okamžitě schopen Rossiho porážet. Teprve letos ředitel Yamahy prohlásil, že Lorenzo bude mít stejný materiál jak Rossi, a výsledek jsme viděli." - tak to je absolutní pravda!!! Už nevím pochopitelně zdroj, ale je to na 100% pravda. Takových případů bylo více a to třeba i ve 125 ccm: "Sakata odešel od Hondy jen proto, že HRC upředňostnovala tehdy najednou jeho mladého krajana Haru Aokiho - 1995 (ačkoliv smlouva s Kazutou zněla jinak - nový materiál měl dostat pouze Kazuto Sakata) a odešel po sezóně naštvaný k Aprilii!

josef58 (823) napsal 13.12.2010 v 06:26-1

A jak píše AKRO,tak SPZsatelity jsou opravdu plečky už dopředu odsouzené k nezdaru

josef58 (823) napsal 13.12.2010 v 06:16-1

fourman vidíš a já ti i dám za pravdu. Jak jde o prachy, tak je nožné vše. . Můžou tady tisíckrát psát,že všech šest duken na prvním startu bude naprosto identických, tak vím, že ani náhodou. Jak píšeš,vždyť to nebylo loni ani u tovární yamahy.Do konstrukce motoru si myslím,že taky nemluví, to by totiž byli super techničtí inženýři a to asi opravdu není ani Vale

AKRO (-498) napsal 12.12.2010 v 23:23

Zbynek750 - Múže to tak být! Uvidíme, co s tím udělají! Jen aby nezjistili, že to tam měl Stoner dobře!

luger (32) napsal 12.12.2010 v 23:19

Fourman: me by zajimalo odkud mas takovy info o kterym nikdo nikdy neslysel??? nevymyslis si tak trochu

Zbynek750 (32) napsal 12.12.2010 v 23:17

AKRO> ve článku, kde je rozhovor a Abájou se píše, že typ motoru (ono toho je samozřejmě víc) rozhodne Rossi. Ostatní ho budou používat taky. Co se týče předku, má se měnit i geometrie rámu, nejen přední vidle. Dukna byla dělaná na základě připomínek Stonera a taky Stoner s ní dokázal jet líp, než další jezdci. Samotné nastavení/vývoj motocyklu samozřejmě není dílem jedné složky. Jezdec musí říct, co je špatně, po konzultaci se svými techniky se to přenastaví a továrna na základě podmětů díly přepracuje. Samostatně neudělaj nic. Údajně je Rossiho přednost v tom, že dokáže velmi přesně zdělit technikům co je špatně a co zkusit udělat jinak. Burges může být génius, ale když nebude vědět, kde je problém, neudělá nic. A naopak.

AKRO (-498) napsal 12.12.2010 v 23:06

Zbynek750 - No určitě bude na něm, jaký typ motoru se použije! I když oba jsou dobré, jde o to, jak bude jednotlivým jezdcům vyhovovat! Pokud jde o podvozek, ten dostane nějaký základ a pak je už na týmu, jak si s tím poradí! On tu Duknu měl Stoner hodně dobrou a budou zřejmě řešit přední vidlici o které se tvrdilo, že je příčinou letošních Stonerových havárií a nějaké další věci.

ChenziiR1 (158) napsal 12.12.2010 v 23:04

AKRO v 22:58:může být...

ChenziiR1 (158) napsal 12.12.2010 v 23:03

Kua,Akro mě na to asi neskočí

AKRO (-498) napsal 12.12.2010 v 22:58

ChenziiR1 -

AKRO (-498) napsal 12.12.2010 v 22:58

Fourman - S tím Katem to tak bylo, ale Barros pak Rossiho porazil jen dvakrát pak už na něho neměl, třeba měl pak Rossi dodány lepší díly, kdo ví? Já myslím, že byl Rossi lepší jezdec než Barros, což bych zase netvrdil o Katovi, ten by Valemu byl určitě nebezpečnější! To spojení Rossi a Burgess je vynikající, s jiným technikem by toho určitě Rossi tolik nedokázal a navíc se vždy uměl postarat o nejlepší podmínky a to u všech značek, co jezdil. Máš pravdu, že bez dobré motorky není možné zajet nic a ani nejlepší jezdec nemá šanci. Dokonce se zdá, že ani u továrních jezdců, nejsou často stejné podmínky a u satelitů jsou jezdci odsouzeni jen ke kroužení.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist