Před testy IRTA ve Valencii a v Jerezu (2.)

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 01.03.2010 v 22:09

Desmo69 - Copak, že nenapíšeš nějaký nadšený článek o geniální /nebo genitální?/ třídě MOTO 2? Sice jim to moc rychle nejede, je tam vidět, kdo má prachy, ten je ve předu! Třeba časem taky uvěříš, že aspoň špičkové stroje MOTO 2 budou o dost dražší než 250tky! Kdo to má tutově levnější je Pešek! Ovšem taky mu ta plechovka moc nejede! Tvarově to byl děs a je vidět,že i jízdními vlastnostmi!

desmo69 (638) napsal 01.03.2010 v 00:21

Pochybuješ zbytečně Nesmíš věřit svojem domněnkám, ale faktům

ferda.66 (38) napsal 28.02.2010 v 22:03

chlapci,nejak se vam pletou zavody,kdyz tento clanek nejak nepatri mezi superbiky
obcas vam nejaky detajl utece...
jiank,uz aby to zacalo,doufam,ze to budou zavody ,kdyz uz v Kralovske tride je furt nahaneni Rossiho

AKRO (-498) napsal 28.02.2010 v 21:49

Desmo69 - Pochybuju! A navíc to ještě podraží! Počkej těch zlikvidovaných motorek při testech!

desmo69 (638) napsal 28.02.2010 v 21:07

Ale odhadl to hodně dobře Levnější je to odost

AKRO (-498) napsal 28.02.2010 v 21:03

Prusa94 - Proto to prý dělali, aby ušetřili, ale asi to zase Ezpoblboleta špatně odhadl!

Prusa-#94 (90) napsal 28.02.2010 v 19:16

je to přece levnější než dvěpade, tak jak to že si týmy nevyzvedávaj motorky???

AKRO (-498) napsal 28.02.2010 v 14:09

Je to nějak všechno šité horkou jehlou, vše na poslední chvíli. A to samé ty motory, také měly velké zpoždění, Asi se pár lidí z původních 39 ztratí, ale stejně by jich mělo být kolen 30 a to stačí. Jsem zvědavý, zda se budou válet jako v posledním testu. Nějak mi to vše kolem MOTO 2 přijde nepřipravené a chaotické!




TOPlist