Pět možností jak zpomalit MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jura1000 (7) napsal 22.08.2008 v 13:34

No myslím že nejrozumější by bylo to nechat na těch nejpovolanějších a to jsou jezdci,konstruktéři,DORNA atd.a že je potřeba něco vymyslet je asi jasné.Pro plné tribuny určitě nestačí jenom super časy zajeté vláčkem to nemůže dlouho vydržet a to ti pánové určitě vědí.Jenom je otázka jestli mají představu jak dál a hlavně aby nudělali víc škody něž užitku.Bylo by super vidět GP namačkané jako sardinky až do posledního kola,potom by možná byl i stravitelnější ten počet jezdců tak gooo

nicoolka26 (0) napsal 22.08.2008 v 13:22

ahoj jestli chcete, podívejte na můj blog věnovaný Danimu Pedrosovi Díky a pá → odkaz:
www.dani-pedrosa26.blog.cz

Marex (2570) napsal 21.08.2008 v 23:10

S autorem článku jednoznačně nesouhlasím! Všechny kroky krom ("omezovače rychlosti") by rozhodně nepřispěly k bezpečnosti jezdců! Atraktivita závodů po odebrání kontroly trakce byla jistě vyšší,ale minibike s 200 koňma bez K.T.nenechme se vysmát!!! Užší ráfky. to by se teprve padalo. Dovážení strojů by určitě zpomalilo kolibříky typu Pedrosa,ale to by Dorna nedovolila! Časy na kolo je potřeba zrychlovat! Za chvíli by GP byly pomalejší než SBK (což už skoro jsou)

hubas111 (178) napsal 21.08.2008 v 09:06

To je samozřejmě nekonečná debata. Já z toho mám pocit, že velké a neustálé změny se především odvíjí od bezpečnosti jezdců. Otázkou je jaké jsou přímo názory jednotlivých současných i minulých závodníků. Jestli někdo statisticky může doložit, že v éře 500ccm nebo moderní éře 990ccm bylo více pádů než nyní, či nikoliv, kolik jich bylo lehkých, vážných nebo dokonce smrtelných. Bezpečnost je určitě na prvním místě, ale je otázkou jestli je to vždy jenom o bezpečnosti? Je v tom i přirozený vývoj nových technologií, které ať chceme nebo ne se do Moto GP zavádějí a někdy je to pro atraktivitu samotného závodění krok zpět někdy je to ku propěchu věci. Ale vývoj prostě nezastavíme Pokud jde o pneu nedávno jsme vyjařoval svůj názor, e jsem pro konkurenční prostředí, ale když letos vidím výkony Michelinu tak nevím jak se příští rok některé tými k této značce postaví.

Jinak jsem také pro zrušení elektronického plynu a zavedení 990ccm.

čihy926 (0) napsal 20.08.2008 v 22:39

na pětikilech to taky šlo,byl to brutál,ale dalo se na to dívat, teď sice za chvíli budou jezdit 300 na koleni,ale to se muzu koukat na to jak jezdi vlaky za chvili to dopadne jak formule

Brčál (0) napsal 20.08.2008 v 21:14

Kdyby zrusili kontrlou trakce,tak byse zase vysvihli ti jezdci jako Hayden melandri atd Rossi Capirossi,ti to umi na vsem ,ale ti mladi co prisli z 250 by to nedavali + pedrosa,páč ma 30 kilo aji s postelí... lol

čihy926 (0) napsal 20.08.2008 v 15:12

kdyby jim chteli zrusit tu zasranou kontrolu trakce,tak byse ukázalo jestli jeste nekdo umi jezdit

Krajinkář (0) napsal 20.08.2008 v 13:55

TO pRst: jde spise o atraktivitu zavodu... ikdyz tam banda jezdi po kupe a nemusi byt tak urputni, aby stahovali vice jak 10s mezery na prvniho jak v MotoGP

Venda (33) napsal 20.08.2008 v 13:34

Jeden výrobce=omezený vývoj =Menší rychlost . Žeby ?

pRst (8) napsal 20.08.2008 v 11:35

může mi jen pro úplnost někdo vysvětlit jak přispělo zavedení jednoho výrobce gum k bezpečnosti wsbk? díky

sobota (0) napsal 19.08.2008 v 23:19

A co kdyby se jezdilo na drapakach,urcite by to k snizeni rychlosti vedlo-alespon na silnici teda .

Venda (33) napsal 19.08.2008 v 22:00

Omezení Tc není řešení.I litry měli TC . Spíš by měli chvilku nechat vše bez omezení.Jen objem,aby se stihli všichni výrobci srovnat v echnice . Né každá značka má stejněj rozpočet , pak jso vydět ty rozdíly v rychlosti jako ted .

Tom68 (50) napsal 19.08.2008 v 21:32

To Homer: Tady to píšou ve vedlejším článku: "Enduro na bionaftu". Bude to mít supr zátah odspodu, supr zvuk a hulit ja jézéďáckej traktor. To bude Vale koukat, jak bude mít toho králíka za krkem od sazí.

Cochis (-1) napsal 19.08.2008 v 18:43

Už jenom úvaha o omezení rychlosti v rychlostních závodech je neskutečně absurdní.

Virago1000 (3) napsal 19.08.2008 v 18:32

To Homer : ...nebo jim všem rozdat 4T padesátky s variátorem a omezením na restriktoru,aby to nejelo víc než 60km/h ! A kdyby to bylo Dorně málo,tož přidat pomocné kolečka ! Lorenzo by je stejně potřeboval... lol lol lol

smazany46720 (0) napsal 19.08.2008 v 18:14

No jasněééééé, dejte jim všem Babety, slečinkám, ať se jim nic nestane. MotoGP je už teď nuda, tak to udělejte ještě nudnější . WSBK na ně, to jsou pořádný závody!

Hrubák (3) napsal 19.08.2008 v 15:57

zas ale když se zarazí vývoj,tak můžou kluci vytáhnout z kopřiv starý půllitry a začit si to dávat jako dřív,samozřejmě bezpečně.

roadmagor (6) napsal 19.08.2008 v 15:31

Rozhodně souhlas s vyházením kontroly trakce, antiwheelie a případných podobných cajků.
Jednotný dodavatel gum? Atraktivitu by to asi zvedlo, ale nějak je mi proti srsti dobrovolné vytváření monopolu.
Snižování objemu, zvyšování hmotnosti, omezení maximálky, zužování ráfků - to jsem teda proti! To jsou nápady navyliž...

Veronika-Suzuki (211) napsal 19.08.2008 v 14:55

sjednocování gum? Tak rovnou sjednotíme i výrobce motorky ne?.

Krajinkář (0) napsal 19.08.2008 v 12:53

TO Hrubák: Caues.. radsi to neprubnu , dneska jsem si to projel a muzu rict, ze to bude "zajimave".
Letos jsem kvuli zraneni nic nenajezdil a motorka navic neni hotova, vse dozenu pristi rok .

pasolini (260) napsal 19.08.2008 v 12:49

lynx Jinak co se týče vztahu rychlost a bezpečnost. Nevím co chce udělat DORNA s jízdama veřejnosti. Tam se rychle nejezdí a před 3 týdnama se tam v každé zatáčce válel jeden borec

Hrubák (3) napsal 19.08.2008 v 12:00

Jinak zdravím Krajinkáře,co Těrlicko chlape,neprubneš

Hrubák (3) napsal 19.08.2008 v 11:59

Nějak mi nejdou dohromady slova jako závody,zpomalovat a bezpečnost a taky by mě zajímalo,kdo zaplatí vývoj těch malejch prototypů,abych koukal na závody dvou Hond,dvou Yamah a čtyř Aprilek,tak to se stávám šachystou,dvoutakt je zkrátka dvoutakt a pomřením téhle třídy končej plný startovní rošty

Krajinkář (0) napsal 19.08.2008 v 11:03

Vratit zpet objem, veskerou elektroniku do hajzlu ( tak at se to nejvice podoba 500ccm ), dat jednoho dodavatele gum.
Potom bychom videli, kdo by byl vepredu.

Nebezpecne?? A to snad motorky nekdy nebyli ??? Spadne par typku slavnejsiho jmena a uz je rozruch... kolik lidi pada...pri jinych zavodech po svete...

Co se tyce 250 2T... nevim nevim, mozna berou inspiraci v "SS" ktere mi prijdou "lepsimi" zavody, tak jak cely kolobeh WSBK...

lynx (98) napsal 19.08.2008 v 10:39

Ještě by mohli vyhodit Stonera a Rossiho - došlo by k výraznému zpomalení jezdeckého pole lol

Sandok (-1) napsal 19.08.2008 v 08:55

Čekám která stáj vyrukuje s elektronikou i na motocrossových strojích, zatím je to super vidět borce jak to mastí, co nemá v rukách to za něho nic neudělá.

Ritchy (30) napsal 19.08.2008 v 08:20

elektroniku pryč, ať každý ukáže co umí

Plejba-jr. (0) napsal 19.08.2008 v 08:15

Jojo, elektroniku pryč a jednotného dodavatele ano.

Sice je škoda konce 250 2T, ale taková je doba, dvoutakty holt mají odzvoněno. Mě by se místo nich líbily čtyřválce 4T do 400ccm nebo dvouválce 4T do 500ccm.

Franky (155) napsal 19.08.2008 v 08:14

Ja jsem pro elektroniku - ještě více - houšť jen houšť! Pak konečně bude legrace, až nějaký závodník po driftu(třeba na nečistotě,kterou elektronika nepředpokládala)spadne a motorka bez jezdce to těch pár kol dotahne na vítězství sama ! A že nikoho nenapadne dopilování dvoutaktů=přímý vstřik vyhodnocovaný více údaji oproti 4-taktu=výkonnější PC, řízené proměnné sání, vyrovnávací nádobky(přetlak/podtlak)...nebo to i krmit vodíkem.Vše už tu někdy bylo! Vše skloubit a přidat nové konstruktérské nápady a to by bylo, aby 2-takt nepřežil ještě nějakou dobu. Než ho úplně zavrhnout kvůli takové triviální věci jako emise.

PauloX (0) napsal 19.08.2008 v 08:09

Stačil by asfalt na okruzích jako na českejch silnicích. lol To by je zpomalilo až až. A místo 250 2-taktů přeci můžou nasadit 400ccm. Ty se přece v japonsku vyráběj ne?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist