Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
barvy.vLAKY: nesmysl, 20kg je silene znat (a nejde jen o vykon), o urizeni nejde, tam staci countersteering, na coz neni potreba zadna sila, spis je vic vyflusanej z presedani, ale to je o kondici, nepotrebujes silu
já bych to s tou váhou tak nehrotil.. spíš je to pro něj nevýhoda.. výhoda to byla ve 125 a 250... na opravdový motorce to je pro něj spíš nevýhoda.. na 125 se říkalo - 10 kg váhy jezdce = 6 koní výkonu... na 800 nebo na litru to nebude už tak markantní. spíš je nebezpečnej, protože to do zatáčky neuřídí tak dobře jak SUPERSIC (viz LE MANS 011)
To vidím až teď, jak na sobě nemá full-leather, on má hlavu nepřiměřeně velkou k tělu...
barvy.vLAKY: nesmysl, 20kg je silene znat (a nejde jen o vykon), o urizeni nejde, tam staci countersteering, na coz neni potreba zadna sila, spis je vic vyflusanej z presedani, ale to je o kondici, nepotrebujes silu
já bych to s tou váhou tak nehrotil.. spíš je to pro něj nevýhoda.. výhoda to byla ve 125 a 250... na opravdový motorce to je pro něj spíš nevýhoda.. na 125 se říkalo - 10 kg váhy jezdce = 6 koní výkonu... na 800 nebo na litru to nebude už tak markantní. spíš je nebezpečnej, protože to do zatáčky neuřídí tak dobře jak SUPERSIC (viz LE MANS 011)
Vlastně typický příklad, jak nemá světový závodník vypadat! Kolikátý by asi jezdil, kdyby neměl 49 kilo, ale 65 kg? šestý, sedmý?
Ten má figuru na ozdravovnu!
stejně mu je to prd platný zas jednou spadne a poláme se jak seschlá větev..
Dani, prosim te, jestli si tohle ctes, hlavne se poradne najez.