Ohlasy z pódia britské Grand Prix

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 06.09.2016 v 08:21

... a bratři ! ...

Ogg (387) napsal 06.09.2016 v 07:36-1

Už se tady na to vykašlete, vždyť se tohle využívá už pár let jak ve F1 tak i ve Wé eS Bé Ká. Vzpomeňte např. na Monzu, když tam jezdili superbiky. Do první šikany se někteří jezdci nevešli, projeli ji rovně resp. kličkovali, bylo to zkrácení tratě ale tím že to jeli pomalu tak nezískali výhodu. Je úplně jedno (s nadsázkou) že jezdec si zkracuje trať, důležité je ten čas. rozestup za soupeřem.

To s těmi pošetřeními gumy to je úsměvné, větší blábol jsem nečetl. To je vidět, jakou inteligenci někteří "Žlutky" mají, když už se vymlouvají na takovou kravinu, jen aby pošpinili soka od Rossiho. Za takové názory by měl následovat okamžitě ban a nakonec by v diskuzi zůstali jen ti co MOTO GP rozumí.

Opravdu chlapi, čtěte si po sobě to co tady anonymně píšete. Tuhle diskuzi sledují i čeští manageři, fotografové, a další a ti se jednou za čas někde sejdou a pak si o vás povídají a smějí se vám. Co to tam píšou na motorkáře za debily. Takhle jsem to přesně jednou slyšel.

Vždyť Akra třeba tenkrát znali úplně všichni z té české veřejnosti, co se pohybuje na závodech. A to jen díky tomu, že si to tady čtou. A to nezapomínejte, že si to tady čtou i rodinní příslušníci od českých jezdců. Tátové, dědové, ségry...

JEFFzx13 (489) napsal 05.09.2016 v 21:29+1

Ogg (387) napsal 05.09.2016 v 20:57-1





Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 20:35-1

Uznávám že dost důkazů pro trest tam není.
A možná to i řešili, ale k nám se to nedoneslo. Takže z toho mám pocit že tak nějak podezřel snadno mu všechno prochází.

BSA (338) napsal 05.09.2016 v 20:26-1+1

MM není jasnovidec, jinak by použil stejný fungl nový rám a přední gumu jako Cal a možná by pro pobavení obecenstva pár kol zalaškoval ještě s Maverickem, než by udělal definitivní pápá, ale takhle je to pro nás diváky mnohem lepší

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 20:08

Třeba je MM jasnovidec a věděl že spadne. Měl by 0 bodu. Tak ji raději projel rovně. A má jich 13.

1100Virago (3052) napsal 05.09.2016 v 20:03

Proto je v tom pravidle text " if a rider accidentally leaves the track". Čili "náhodně, nechtěně".

Pokud jezdec vyjíždí z trati opakovaně a se zřejmým úmyslem (= výhodnější stopa, apod.), pak může jury udělit trest - povinné přenechání pozic, přičtení času, průjezd boxy až diskvalifikace.

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 19:52

Kdyby tu zatáčku projel v každém kole rovně. Tak by ta výhoda byla zřejmá?
A nebo ji furt nevidíte?

IvanDvoutakťák (5074) napsal 05.09.2016 v 19:47

Oni by se, Martine, někde na závodech "rozpovídali" i ti mnou zmínění jezdci .
Na to s nimi nemusí být člověk v nějakém kontaktu . Jak se závodilo v dobách
Bohuša Staši, to je dnes už opravdu všechno jinak a o mých zkušenostech
ani nemluvě. Měl jsem na mysli dnešní styl závodění .

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 19:46

Diky za info Virago Dávám +

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 19:42

Rosho, přehřátí pneu bylo vysvětlení podivné jízdy MM v Austrálii 2015. Taky si myslím že je to nesmysl.

rosho (519) napsal 05.09.2016 v 19:05

Sokol291 (8) napsal Dnes v 14:01

1)Výhodu získal. Pošetřil pneu. Měl je přehřáté po předchozích soubojích, a vyjetím mimo trat mu zchladla a on mohl znovu útočit. Navíc pošetřil i trochu benzínu.

Tak toto bola silná myšlienka. Tie Michelinky treba chladiť, aby boli prilnavejšie, to je asi nejaká nová technológia. To pošetrenie benzínu by bolo určite rozhodujúce.

1100Virago (3052) napsal 05.09.2016 v 18:36+1

A ještě citace z pravidel FIM:

"1.21 Behaviour During Practice and Race
3. Riders should use only the track and the pit-lane. However, if a rider accidentally leaves the track then he may rejoin it at the place indicated by the officials or at a place which does not provide an advantage to him."

Takže pokud se jezdec vrátí na trať tak, že nezíská žádnou výhodu, není důvod vyjetí z trati projednávat.

1100Virago (3052) napsal 05.09.2016 v 18:32

Sokol291: A proč k tomu pravidlu došlo?

"Currently, the penalty for exceeding the track limit is a mandatory loss of position, but the races at Misano showed the impracticality of such a rule. Jonas Folger ran straight on at Turn 1, and had to drop back several seconds into the middle of a group battling for position. Race Direction now has the option of imposing other penalties based on their perception of advantage gained. The decision will allow the imposition of a time penalty, or any other penalty they wish."

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 18:24

Virago:
Cituji:
When riders are adjudged to have exceeded the track limits during the race then Race Direction will decide what penalty is to be imposed.
Česky:
Opustil dráhu. Měli projednat jaký trst dostane.

Další výhoda je že neryskuje pád. Ale o "výhodě" se v tom pravidle nic nepíše.

martin1 (658) napsal 05.09.2016 v 17:42

Ivane nejsem s nimi v kontaktu, klíďo mně řekni něco novýho.jinak jak to chodí na okruzích se v Hořících rozpovídal p.Staša a sklidil Aplaus

IvanDvoutakťák (5074) napsal 05.09.2016 v 17:11

Martine, nemůžu si pomoct, ale měl by ses na to, jak "to" skutečně chodí
při závodech na okruzích, třeba Ondru Ježka, Michala Fillu, Michala Práška,
Honzu Halbicha (či jiných) ...

PopiSV (61) napsal 05.09.2016 v 16:38

A 99 ho loni hvízdl do řiti 93 a taky to nikdo nechce vidět, tak to neřeš...

martin1 (658) napsal 05.09.2016 v 15:07+1

Fakta. MM hvízdl 45 do kyvky. Jasně 45 mu křížil stopu
MM hvízdl do p. Kolena 35. Jasně 35 ho brzdil
MM min 3krát najel do 46.a vymyslete si co chcete
Toto bylo v přenosu opakováno slow
Je to racing.penalizace ohýbají pravidla.
Jen si uvědomte, že 93 toho zneužívá

1100Virago (3052) napsal 05.09.2016 v 14:29-1

Sokol291: "Výhodou" se podle pravidel myslí úspora času nebo získání pozice. Proto taky pokud si jezdec zkrátí trať a zařadí se před soupeře za kterým jel dřív, pustí ho před sebe. Právě proto aby nezískal výhodu a nebyl dodatečně penalizován.

Teoreticky měl penalizaci dostat i Rossi, když při souboji v Laguně předjel Stonera zkrácením trati kačerem. Ale protože ho Stoner předjel zpátky, bralo se to jako že Valentino výhodu nezískal a trest nepřišel. O pár let se totéž opakovalo při souboji Rossiho s Marquezem, akorát tehdy jel mimo trať Marc a taky to díky následným vzájemným předjetím skončilo bez trestu.

JEFFzx13 (489) napsal 05.09.2016 v 14:13

sokoliku potrebujes kapesnicek?

Sokol291 (89) napsal 05.09.2016 v 14:01-3

1)Výhodu získal. Pošetřil pneu. Měl je přehřáté po předchozích soubojích, a vyjetím mimo trat mu zchladla a on mohl znovu útočit. Navíc pošetřil i trochu benzínu.
2)V Asenu MM strčil do VR. Takže tam VR nebyl venku vlastní vinou.
A dlouho se to vyšetřovalo.
Tady se to ani nešetří protože protekčního zm* trestat nikdo nebude.
Z mého pohledu se měl zařadit za DP a nebo časová penalizace.

omg (1412) napsal 05.09.2016 v 13:54+1

V Assenu15 byl mimo trať za obrubníkem i MM a to vlastní vinou pro pořádek

Ogg (387) napsal 05.09.2016 v 13:14

miramara > Očividně ale ten Espargaro to kolo zajel rychle pokud mu dali penalizaci. Pokud vyjel z trati a nezískal tím výhodu, tak by mu tu penalizaci neudělili. Mohl ale být o nějakou tu setinku rychlejší z čehož usoudili komisaři, že z toho měl výhodu, zatím co Marquez z toho výhodu pochopitelně neměl, což bylo vidět na záběrech že v době útoku na Rossiho byl hned za ním - vedle něho, ale v době kdy se vrátil na tratě ho měl před sebou x metrů.

A Assen byl takové rýpnutí do těch lidí, co chtějí penalizovat Marqueze za zkrácení i když výhodu nezískal. Proto jsem s tím přišel že Rossi si taky zkrátil ale nic tím nezískal.

Pokud by tu fanoušci psali, že Marquezovo vyjetí bylo v rámci fair - play, nikdy bych o Assenu nemluvil. Jenže na blbou argumetaci - blbá narážka.

miramara (1558) napsal 05.09.2016 v 12:53+1

Oggu a jakou výhodu získal Espargaro, žádnou jen přejel čáru...proto tvrdím že pravidla mají dvojí výklad - pro jezdce za A a pro jezdce za B.
Nějak nechápu souvislost s incidentem v Assenu, kdy se tam MM cpal jak cikán do chlívku a včerejším nedobržděním...OK tvůj názor - dál tohle téma nebudu komentovat.

Ogg (387) napsal 05.09.2016 v 11:13-1+2

Už se na to vykašlete, všichni víte, že výhodu nezískal. Pokud by měl být Marquez penalizovan za zkrácení, pak je potřeba penalizovat Rossiho za loňský Assen, že si zkrátil poslední šikanu. Tohle chcete?

miramara (1558) napsal 05.09.2016 v 09:42+1

Holt tak je to nastavený, někdo si může zkrátit trat, někdo za to dostává penalizaci
Vivat DORNA.

JEFFzx13 (489) napsal 05.09.2016 v 09:19

omg-u:nebud tak zahorklůy.MM by ho dal i bez pousteni..

omg (1412) napsal 05.09.2016 v 08:14+2

Markéz by nedostal trest i kdyby já nevím co Pěkně vyjebal s celím závodem v Silverstounu ... ještě ho Pedrosa pokorně musel pustit před sebe tfuj

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist