Ohlasy po deštivé Grand Prix v Aragonii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 29.09.2014 v 20:51

Přesně tak, torckxi

blackblues (1507) napsal 29.09.2014 v 19:50

Tic tac:perfektni

torckx (424) napsal 29.09.2014 v 17:56+1

Jorge jel na suchu jako kat a bojoval jako lev a vyhrál naprosoto zaslouženě. Déšť ten závod hodně "pokřivil", nicméně všichni jeli za stejných podmínek. Šlo pouze o to se rozhodnout KDY zajet do boxů. Bylo naprosto zřejmé, že se soudruzi z Repsolu značně přecenili a přepočítali. Oba to odnesli pádem, Jorge při svém 99% nasazení nikoliv. Bravo!

malybiel1 (12) napsal 29.09.2014 v 14:13+1

Ach ten komentator Bela En, vcera furt neco plantal, Pola s Aleixem Espargarovyma, Luthiho s Aegerterem, to fakt leze na nervy.

DOMINATOR (1260) napsal 29.09.2014 v 13:59

Jednoznač nejvic asi překvapil zatraceny call na stare verzi motorky Hold podminky, strategie a štěsti ovlivnilo ze 100% tento závod

Kubát (1404) napsal 29.09.2014 v 12:19

miramara: díky za připomenutí, ten závod jsem viděl a bylo to taky něco neskutečného. jenže tehdá se snad startovalo na osychající trati a waldman si nechal mokré gumy a když začlo pršet těch 5 kol před koncem strašně moc, tak měl ztátu snad minutu a půl a za těch 5 kol to sjel až do fantastického finiše...jenže marquez se právě snažil toho waldmana napodobit tím, že jel jino strategii než ostatní. jen mu to holt nevyšlo. ale jel neskutečnou kudlu na tom mokru

miramara (1558) napsal 29.09.2014 v 10:25

Doporučuji chlapcům od Hondy tohle video.Jasně byla to trochu jiná situace,ale jasná ukázka toho co jde zajet na mokrých pneu ...MM si to nemůže pamatovat,páč v té době chodil ještě do školky .
//www.gaskrank.tv/tv/racing/donington-park-2000-250ccm-jac-5418.htm

BULAN2 (0) napsal 29.09.2014 v 10:14

EVO: DOKTOR VARLE 46.. Dobrý, málem jsem si roztrhal hu.. Jinak MM93 mě nasr.. Posledních pár závodů prasí co jde.

Fidouš. (374) napsal 29.09.2014 v 09:48

tic-tac Ten čas 20tého kola mi nějak unikl, proto jsem vyslovil přesvědčení, že by to dojel na bednu. Každopádně se musí poučit hlavně vedení týmu Hondy a nenechávat v těchto vypjatých momentech rozhodnutí na jezdci, ovlivněného emocemi.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 29.09.2014 v 09:07

Souhlasím s Dvořim a Dačem :
Opravdu mně pobavilo,jak MM tak dlouho"popíral" fyzikální
zákony,až přišla ta spádová zatáčka,kde ho ztrestaly
Chorche "vystřídal" a byl v další části závodu v pohodě .
"Prokoučovala" to snad jedině HRC,které spadli oba jezdci
až na závěr,kdy už jakékoliv zlepšení v pořadí nepřipada-
lo v úvahu (TEČKA)

tic-tac (330) napsal 29.09.2014 v 09:03+6

No nic, nechme mluvit reálná a tvrdá data místo vymýšlení co by, kdyby.
Předně máte po každém závodě ty data k dispozici a tady je najdete:
//resources.motogp.com/files/results/2014/ARA/MotoGP/RAC/analysisbylap.pdf?v1_f5c22caa
Marquez jel nasledujici časy: (pojedu jen na vteriny)
15 kolo 1'50. 16 kolo 1'54. 17 kolo 1'58. 18 kolo 2'03 19 kolo 2'08
20 kolo 2'15.979 takže 2'16, potom sebou švihnul o asfalt. Ty podmínky na trati stále horší a vody víc a víc. Pokud by dále jel na slickách tak by ty časy lezly pořád nahoru. V 19 kole zajizdi Jorge na vymenu a cas 19 a 20 kola je tak pohorsen o prujezd boxy kdy cas 19 kola ma s vjezdem a 20 s vyjezdem z boxu. Oproti Marquezovi ho to stalo zhruba 22 vterin. Tedy toto ztratil na Marqueze tim, že jel vyměnit moto a už vyjižděl do 20 kola na mokrych. Prvni cele kolo na mokrych tedy tedy 21 jel s casem 2'03 a pak to stlacil na 2'02 az do cile. Na konci 20 kola mel ztratu na Marqueze 23.6 vteriny a pokud by to Marquez nezahodil, tak ho během třech kol v klidu předjel protože i když nebudu počítat, že časy Marqueze by šly stále nahoru, tak 13 vteřin na kolo krát tři je pořád 39 vteřin a tedy v klidu na první místo. Jinak ve 20 kole byl napriklad na patem miste Bradl a jel 2'03 a mel ztratu na Marqueze 31 vterin a i ten by ho v klidu i bez padu dojel v nasledujicich kolech a do cile predjel. Kdyz se na ty casy podivate tak zjistite, že neexistuje, aby Marquez na těch slickach dojel vůbec do 10 místa. Neexistuje, nemožné. Jeho časy by ke konci byly uplně v hroznych číslech a to pominu ten fakt, že nějaké rozumné závodní tempo bylo v těch podmínkách utopie a spíš opravdu jen hazard a to zbytečný. Takže na závěr, NE nedojel by na bednu na slickach a ani v první desítce, to ani náhodou.

Fidouš. (374) napsal 29.09.2014 v 07:36-1

Kdo nic nedělá, nic nepokazí a kdo nezkusí jít na limit, nemůže ho nikdy dosáhnout.
Marc sám řekl, že to pro něj byla nová zkušenost, jakou ještě nezažil a tak to zkusil a měl to 50 : 50, že to vyjde nebo nevyjde. No, nevyšlo to, příště bude zkušenější.
Osobně sdílím názor Eva, měl už takovej náskok, že výměna neměla smysl a při trochu opatrnější jízdě by z toho bedna byla.
Že se z jeho rozhodnutí pokračovat u Hondy zapotili,to je asi jasný a taky je jasný, že tu strategii pro výměnu motorek musí jako tým vychytat líp.

PS - Akro, ty chytrolíne, už sis doplnil znalosti o tom, co je první osoba jednotného čísla a první osoba množného čísla?

DutchTT (846) napsal 29.09.2014 v 07:03

Muž s číslem 93 se bohudík nebo bohužel chová jako "děcko", ale že i Pedrosa podlehne nápadu , že učitel fyziky na základní škole neměl pravdu a voda neklouže, to mně udivilo nejvíc.

neznamyScooterD (1088) napsal 29.09.2014 v 04:36

Bubrak> uplně to samý si pamatuju na agentuře. Na začátku kvaldy na nějakej srandazávod začal chcanec, peněz dohromady asi sedum korun a jelo se. Neměl jsem teda čistej slick ale něco road legal, takže časy horší o ca 15sec brno ca 2:35.

Jinak dnešní závod jsem strávil v D na dálnici a jestli to chápu správně Honďáci dostali signalizaci pro výměnu bajku ale pokračovali? Co se týče té umělé trávy, tak si určitě všichni pamatujeme třeba v brně jak ty místa kde teď leží vypadali, jednou jsem měl možnost okusit a jak se říká bramborama napříč

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.09.2014 v 23:13

Evo: presne tak, cim dyl to drzeli tim min se vyplatilo prezouvat a dlouho byla snad pulka trate porad sucha, kdyby Marc zvolnil vic a nespadnul, tak moh vyhrat i na slickach, mozna, nevim jak to v ty dobe vypadalo za nim, kolik mel Jorge ztratu

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.09.2014 v 23:11

resp. ta ztrata zastavkou v boxech bude spis tak minuta bych rekl, to je pomalej prijezd+vyjezd+vymena moto+prvni kolo pomalejsi

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 28.09.2014 v 23:10+1

na slikach se na vode samozrejme da jezdit, odjeli sme tak jednou pulku CECu, nemeli sme prezouvani, ani prachy, takze ja se Marcovi ani Danimu nedivim a rozhodne je za blbce nepovazuju a neni to ani na miste. jde jen o to jet dostatecne opatrne, ja tehda jezdil Brno za 3:40 tusim, coz je o minutu pomaleji nez za sucha presto verim, ze ten limit je mnohem dal nez sem jel (to ostatne mam i za sucha prilis jizdu pri zdi) a jednou pri brzdeni na cilovce mi pekne ustrelil predek, nastesti sem jel jeste rovne a nevim jak sem to ustal; a holt to byl risk usetrit pul minuty v boxech za cenu pomalejsich kol na vode na slickach, ovsem ten limit je pekne osemetnej, presto vydrzeli celkem dlouho

Biker_xx (2319) napsal 28.09.2014 v 22:48+3

AKRO: Nebuď na Fidouše tak ošklivej. Ty všemu, co tu už několik let v řadě komentuješ, naprosto vůbec nerozumíš a pleteš se tu všem do řeči, přestože tu o to celý ty roky vůbec nikdo nestojí...

blackblues (1507) napsal 28.09.2014 v 22:29

Akro:blbu obecnych ,to jsou zase pecky tady

Zazi (1006) napsal 28.09.2014 v 22:25

AKRO: já to beru tak, že PED a MAR dokázali, že se dá jet pila na slickách za hustého deště. A to maximálně 19 900 metrů

AKRO (-498) napsal 28.09.2014 v 21:57

Skinny - A také mimo MM i Pedrosa a Rossi... Na tom něco je! Ať si taky na ty stupně občas stoupnou i jiní!

skinny (143) napsal 28.09.2014 v 21:51+1

Buďme rádi že to tak dopadlo. Přece byste nechtěli vidět MM furt na bedně. Ať se taky občas vyválí vedle tratě.

Evo (411) napsal 28.09.2014 v 21:30-1+1

Kdyz to tak po sobe ctu...pry "nakopne"... pouzil jsem vyraz jako sveho casu sentimentalni zlutky, kdyz porad nakopavali Doktora Varle 46.

Evo (411) napsal 28.09.2014 v 21:27

Akro, jak rikam. Cim dyl jezdili na suchych , tim min se jim vyplatilo zajet do boxu. Kdyby sli pozdeji, uz by to asi nebylo ani na bednu. Mozna se ale pletu, nechce se mi to analyzovat z nahravky.
Myslim, ze Marquez uz stejnou chybu neudela a tenhle kiks ho nakopne jeste vys.

AKRO (-498) napsal 28.09.2014 v 21:25

Dvoři90 - Přesně tak! Navíc oba jezdci na Hondách udělali ze závěru závodu frašku a přitom to ještě po více než polovině závodu vypadalo na perfektní závod a hlavně závěr po souboji třech jezdců o první místo!

AKRO (-498) napsal 28.09.2014 v 21:21

Evo - No Lorenza by už Hondy nedohnaly, ale druhé a třetí míst by asi při výměně motorky ještě stihli! Marc by tím už definitivně potvrdil titul!

AKRO (-498) napsal 28.09.2014 v 21:18+1

Zazi - No to je právě ta Marcova blbost! Nikdo normální nepojede na slickách 20 kilometrů v prudkém dešti! Měl na to pochopit, že to nejde, přes osm minut!
Baumgartner a Fosset jsou o něčem úplně jiném!

Dvoři90 (494) napsal 28.09.2014 v 21:16

Hele tohle je fakt blbost největšího kalibru - co jako čekali?!!! Fandím Hondám tělem i duší několik let, ale tohle byl prostě úlet sezóny - pořád to nemůžu nějak rozdýchat... Akrovo slovo BLBEC je tentokrát asi na místě a to rovnou dvakrát...

Evo (411) napsal 28.09.2014 v 21:16

Ono by se jim to pozdeji uz ani nevyplatilo zajet do boxu, kdyz chteli myslet na vitezstvi. Prepasli ten spravny moment.Jorgu by uz nedohnali, pac jezdil dyl na mokrych a udelal si tim naskok. Bylo to hop anebo trop. Marc se trochu precenil, nebo hledal svoji hranici a Dani zacitil sanci porazit ho v techhle podminkach, tak se ho drzel.
Rossiho chyba byla stejna jako Stonerova v one pamatne Lagune. Dobra rychlost, ale prilis euforie.

AKRO (-498) napsal 28.09.2014 v 21:14-1

Fidouš - nekomentuj něco čemu nerozumíš a nepleť se do řeči, když ti o to nikdo nestojí!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist