Nová pravidla královské kubatury na rok 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 10.05.2011 v 14:49

No já jsem z toho dost zklamán. Nekoukám na závody jen kvůli závodům samotným, ale i na souboj techniky a fandím své značce. Zajímá mě jak kdo co má a řeší, ale teď už toho ani moc řřešit nebudou moci. Prostě

trrr (0) napsal 08.05.2011 v 19:40

Kdo chce NOVA SPORT na počítači na MOTO GP at mě kontaktuje na icq 643685095

Saarinen (1440) napsal 08.05.2011 v 07:44

To je pořád keců, že nepůjdou s vývojem dozadu. Že elektronika tam prostě být musí. Já zase říkám, že za pár let půjdou, protože ekonomická situace a 17 jezdců na startu, klesající návštěvy což se dá očekávat úbytek sponzorů..to vše je donutí zamyslet se nad náklady na "provoz" motocyklu. Tohle prostě neufinancují..ti pánové jsou asi velkými optimisty ! Ovšem jedinou šancí je, že motocykly teď budou vyrábět šejci z Abu Dhabí, nebo Rusy s Putinem někde u Moskvy. Divákům prostě tito pánové nejdou na ruku. Názor Haydena

Vaaale46 (0) napsal 07.05.2011 v 23:40

Rado-ja osobne si myslim ze radovy 4valec (s tipom zapalovania BIG BANG)sa krutiacim momentom vyrovna "Veckovemu" motoru..Ale inak suhlas

PacienT.cz (687) napsal 07.05.2011 v 23:36

Vrtání je jako na míru šité Bavoráku, ten má 80mm.
Modelová situace by byla, kdy by někdo z CRT týmu dostal našlapaný motor od Hondy, a koupit by ho chtěla Yamaha apod. Prý se tím má zabránit, aby někdo neinvestoval moc peněz a tak se prý má dosáhnout nízkých nákladů, jestli tam bude ale někdo chtít jen tak kroužit, to teda nevím.
V podstatě to může znamenat, že žádná fabrika nedá CRT týmu supr motor, aby se náhodou nedostal do rukou konkurenci.
Jestli to "Básník" myslel takto, tak si současné fabriky dost slušně pojistili, že se jim nikdo nepoleze do zelí. Jestli to je to, co má zajistit více jezdců a vyrovnanější soboje v MotoGP, to se ukáže, ale dosavadní analýzy "odborné veřejnosti" tomu moc nenapovídají. Nevím kolik z tech 14 co dostali další propozice do toho fakt půjdou.

Marex (2570) napsal 07.05.2011 v 21:18

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč by si někdo z členů MSMA chtěl koupit motor od CRT týmu? Dík.
Ps: Tím vrtáním je jasně dané, že pojedou pouze 4-válce...ale stejně bych nepředpokládal, že by někdo chtěl jet tripl.

Rado_ (555) napsal 07.05.2011 v 13:13

jj, 15 procent paliva není málo, přitom o tom, kdo bude a kdo nebude CRT nebude rozhodovat nic exaktně daného, ale zase jen subjektivní "politické" rozhodnutí ve stylu "všichni jsou rovni, ale někteří jsou rovnější"...

AKRO (-498) napsal 07.05.2011 v 12:21

21 litrů a 24 litrů paliva! ˇUdajně s cílem zajistit spravedlivou soutěž! To si snad dělají srandu! Jinak pro ty, co doufali ve třídu pro pořádné chlapy: Ty tisícovky budou mít jen o 3 kila více, než dnešní osmistovky!!! V praxi to bude tak, že se do dnešních trpasličích podvozků nacpe motor o objemu 1000 ccm a nic se nezmění! Jedině možná to, že motor tisícovky bude třeba o 4-6 kilo těžší a bude se podvozek ještě odlehčovat! Takže to mrňousům Pedrosovi a spol, pojede jen o něco rychleji!

Rado_ (555) napsal 07.05.2011 v 12:15

j, limitoval bych objem a hmotnost... dva válce míň koní? No jo, ale větší krouťák, s V koncepcí mnohem vyšší než řadový... vždy je něco za něco a fyziku neobsere nikdo. Voják se stará, voják má... no jo, ale to by nesměly být různé zájmové skupiny, který vyhovuje právě taková manipulace s pravidly (Ducati WSBK) - a skutečnost, kdy se v průběhu sezony může hýbat hmotností v závislosti na řebříčku je taky pěkně zmanipulovatelné a nemám problém říct, že i s tímto ducati manipuluje

AKRO (-498) napsal 07.05.2011 v 11:54

Je to zase o ničem! Také bych byl pro předepsaný objem 1000 ccm a váhu a ať si konstruktéři poradí jak umí!

DN (57) napsal 07.05.2011 v 11:50

..no, motorka muze mit max 4 valce a vrtani 81mm, cimz je v podstate jasne dane, ze budou vsechno 4valce. Akorat nechapu to odkoupeni motoru od CRT tymu, proc bych to jako delal? Jako ze si ho koupim a pak dam do sveho sasi a budu s nim zavodit nebo si ho koupim doma na policku?!

Rado_ (555) napsal 07.05.2011 v 10:46

jak píše interceptpor... udělal bych limit objemový, váhový a jinak ať se každý stará... prej královská kubatura... dy´t je to sešněrované jako Formule Renault...

Rado_ (555) napsal 07.05.2011 v 10:45

šaškárna s těmi CRT stejně jako u WSBK dvouválce vs. čtyřválce. Pravidla mají být jedna pro všechny. Kdo chce závodit, tak se jim přizpůsobí, tohle nahrává těm, kteří nechtějí závodit, ale politikařit, upřímně...

Interceptor (108) napsal 07.05.2011 v 10:44

Ta pravidla popírají jakoukoliv soutěživost a možnost vlastní invence. Měli rovnou předepsat i maximální povolený výkon a rychlost motocyklu... Můj názor je ať si každý dělá co umí 1 nebo 20 válců jeho věc, hmotnost??? co to je?? to je úplný nesmysl. A pokud myslí na "bezpečnost" tak ať továrny omezí na palivu, ať už si s tím výrobce porádí jak chce.

helmik (0) napsal 07.05.2011 v 10:18

škoda že předepsali maximum válců, mohli sme se dočkat zajímavých (ale drahých) experimentů, třebas by svou V6 kterou připravovali v hondě na první MotoGP dotahli k dokonalosti.

wario (126) napsal 07.05.2011 v 09:19

klidně si tu 800kovou hovadinu mohli ušetřit




TOPlist