Návrat Suzuki do MotoGP v roce 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paťan (361) napsal 22.06.2013 v 10:32+1

Mamba. pokud jsi nepochopil nadsazku s temi 4-5 koli... tak tonpardon. ono se ti libi jak dojizdi pesek? Neni to pto ostudu ze ne? Vyjimkou je espargaro a depuniet. pochybuju ale o tom ze maji stejny matros i ostatni co jedou art a ze ostatni tovarny do toho s
cppu tolik co aprilie.
Ad wsbk- do doby nez wsbk spadlo pod kridla dorny tak byl rost bajku napraskanej k prasknuti. takze pricinu a duvody hledej jinde. to ze crt stoji za vyliz...nezmeni plnej rost. Kybl ho*en bude vzdy kyblem ho*en.

mamba54 (1340) napsal 21.06.2013 v 22:07-2

Já si naopak vzpomínám na dobu, kdy místním odborníkům byl největším trnem v oku malý počet jezdců v MGP a dávali zde za zářný příklad toho, jak se to má dělat, sérii WSBK. A ejhle, podívejte se dneska! Nebo jak místní"jasnovidci" prorokovali, jak budou ty CRT jen pro ostudu, až budou dostávat -4 až 5 kol od speciálů... ha ha

mamba54 (1340) napsal 21.06.2013 v 21:57+1

Pánové, claiming seneuskutečnilo proto, že žádný tým neprojevil o odkup zájem. Nikoliv proto, že by to SPZka nařídil. A Suzuki si určuje nástup sama. Chtěla odkoupit místa, nikdo je za ty prachy nechtěl prodat, oni nechtěli přidat. Normální souboj poptávky a nabídky. A ze změny smlouvy s Bridgestone na počet jezdců byste se měli radovat a ne kritizovat SPZku.

SPV (816) napsal 21.06.2013 v 10:14+1

Ale Josef58 má pravdu ! Nesmyslná pravidla od Ezpelety jsou měněna ze dne na den, nebo nejsou dodržována, viz Claiming rule team. A proto o víkendu Zpeleta rozhodl, že od příštího roku žádné CLAIM nebude... , ale zůstane název CRT. Stejně tak, že najednou jde rozšířit startovní pole na 28 jezdců. A přístup Ezpelety vůči Suzuki ??? Nepochopitelné.

desmo69 (638) napsal 19.06.2013 v 14:31-2+1

Paťan, kdyby jezdili s rotaxem tak je zas zvýhodněná značka rotax
A to moto3 vidíš jaksi moc zjednodušeně ne? Honda, KTM, Oral, Mahindra, Emir...některý se samozřejmě uchytily některý ne.

Paťan (361) napsal 19.06.2013 v 07:54

Desmo> ano, dostanevse tam suza jen v pripade ze by koupila misto od nekoho z crt. Predstavme si ale situaci ze nikdo misto neproda. tim padem ma suza smulu?! co je to za blbost? Jaky to ma duvod? Minimalne 8 motorek zavod co zavod nedojede. kohonbavi koukat se na 16 krouzicich stroju? Ok, planuji zmenit smlouvu, to jsem nevedel.
Ty motory pro moto2 a moto3: jezdi tam snad i jine motory?? Nejezdi. do budoucna by se to melo taky zmenit, ale to bude mit honda s ktm v moto3 jaksy 3 roky naskok ve vyvoji toho motoru pro danou tridu. to je strasne fer pro pripadne ostatni znacky. jasne, na zacatku byl pozadavek na motory od dorny...a honda to vyhrala, jako obvykle. taky mohli alezdit s rotaxem aby nebyla zvyhodnena zadna znacka

josef58 (823) napsal 19.06.2013 v 05:30-1+5

mambo,
nemá, ale vlastně podle spz jo. Jenže ten něco nařídí, pak to zruší a už nikdo neví co platí a co ne. Bylo to tak vždy, když jsme se tu hádali, ale už se mě nechce opakovat ten Markéš, odprodej pronajatého motoru crt atd. atd... vlastně každý nesmyslný reglement.
O choré výplody se podrobněji zajímat s jistotou nebudu. Ruku na srdce, taky sis při zavádění spz-crt tenkrát představoval, že tam budou jezdit idetické stroje jako prototypy? Samo, nepatrný rozdíl tam je, ale ten je i u satošů. Prostě RC213V dle SPZky céertéčko jak vyšitý
Mějte se, není čas, proberem to v Brně.

mamba54 (1340) napsal 18.06.2013 v 22:26-2+2

Josefe, desmo má pravdu. Chtělo by se trošku vác zajímat a ne jen vytvářet fantasmagorické teorie, kterým pak sám dokonce věříš.

desmo69 (638) napsal 18.06.2013 v 21:27-2+2

josef58, proč by nepouštěl Suzuki? Startovní rošt se bude rozšiřovat A ty produkční Hondy samozřejmě budou pod pravidly CRT. Stejně tak týmy co využijí pronájmu motoru M1 a vloží ho do rámu FTR, Suter atd...ale to už samozřejmě bylo všude řečeno, psáno, zdůvodněno...Měl by ses už konečně začít sám zajímat

josef58 (823) napsal 18.06.2013 v 20:27-3+7

desmo69,
jen ve zkratce, s tebou už jsem se fakt hádat nechtěl, to mi věř, ale zřejmě jsi jeden ze 4 mínusáčků, zvlášť když se jedná o tvého "guru" Sám vidíš, že SPZ a Bridge opětjako vždy špatně To samé nováček nesmí do továrny, a co Markéš letos, co ty na to??? jako největší obhájce TOP menežéra roku , to mi připomíná psíhočase
A dál můžeš odpovědět, jak jsi mi tu vždy tvrdil, že tým crt musí odprodat motor, ikdyž ho má jen v pronájmu, ještě tomu stále věříš jak Nečas své "přítelkyni"??

Vždy tvůj názor byl špatný, ikdyž jsi byl loajální svému "guru" který pak ty svý nesmysly, reglementy zrušil.
A ted se tě zeptám do budoucna:
- proč spz nepustí továrnu (Suzuki) do motogp, jedině přes nějakýho...???
- a co další jeho fabtasmagórie, že továrna (honda, yamaha, ducna) nesmí dodat víc jak 4 jejich stroje. Těch 5 produkčních Hond shodných s prototypy bude co, crt???

Bylo by toho víc, vlastně vše co expopleta vymyslel a záhy sám zrušil Prostě hrobník MS silničních motocyklů

desmo69 (638) napsal 18.06.2013 v 20:14-1+1

Paťan, proboha, co to píšeš? "kdyz ale prijde nekdo se specialem tak reknou ze neni musto v prototypech a musej jezdit jen s crt" Co je tohle za vtip? Jaký jezdit s CRT? Kdyžtak MÍSTO někoho s CRT. Tzn. přišla by Suzuki a dvě CRT by odešly resp. prodaly by ty místa právě Suzuki. Takže 14 prototypů a 10 CRT. Jenže nikdo místo prodávat nechce a protože končí smlouva s Bridgestone a ta další nebude omezena počtem jezdců tak se start. pole může rozšířit.

Co tady někteří dokáží vymyslet za nesmysly je až neuvěřitelný " kdyz ale prijde nekdo se specialem tak reknou ze neni musto v prototypech a musej jezdit jen s crt."..tohle je opravdu pecka

E: další gól "To same to smeleni s motory pro moto2 a moto3. Proc je to omezene jen na hondu a ktm?" Co je zas někde omezený na KTM? Nebo v moto3 co je omezený s motorama? Neskutečný

desmo69 (638) napsal 18.06.2013 v 19:56-1+2

josef58, každý pochopil že na tebe reagovat je naprosto zbytečný Navíc tvé "informace" jsou z dob Habsburků. Aspar Suzuki už dávno odmítl a start. pole se může rozšířit na 24-28 jezdců díky nové smlouvě s Bridgestone která už nebude ohraničena počtem startujících. Mimo to bude trošku překopán způsob dotací od Dorny.
Zkus prosím vysvětlit kdo má být ten lobbista, kmotr atd. nebo jak se jim dnes říká? Něco konkrétnějšího nebo přelud z horka?

josef58 (823) napsal 18.06.2013 v 19:40-2+7

Teď se ptám těch "4 odvážných" kteří mi dali na můj příspěvek 4 mínusy. Když někomu dám mínus, tak ihned na něj reaguji, ale takhle???...ubožáci skrytí za klávesnicí hňupové jedni . Docela si dovedu za těmi - představit konkrétní "odvážné odborníky"

azgum (89) napsal 18.06.2013 v 19:07

nedivím se ze to nechteji uspechat, vzpomente na vstup Aprilie do WSBK, treba zazijeme neco podobneho se suzuki :D pevne doufam

SPV (816) napsal 18.06.2013 v 13:45-1+3

josef58: To by dávalo smysl. Nikdo jiný totiž uvolnit místo asi nechce. Odůvodnění kvůli nepřipravenosti motorky asi nebude moc pravda, když hned v prvním testu byli 8., což je opravdu skvělý výkon.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.06.2013 v 11:48+2

Třeba Suzuki doufá, že v roce 2015 už nebude pokračovat
"SPZ-éra". Až v r.2014 zkolabuje španělská ekonomika
Jak píše Paťan - Honda, KTM, atd. jsou zabezpečený, no a
Dorna to všechno přece dělá jako charitu, ne!??

Paťan (361) napsal 18.06.2013 v 08:30-5+2

Josef58> celkove to nechapu uz delsi dobu. Je mi jasne, ze spz nejde o sport, ale o prachy. proc ale musi mit tovarna podporu nebo ppzehnani od treba martinese? Jasne, chteji aby bylo zavodeni levnejsi. potud to chapu. proc ale nemuzou prijit s cistym prototypem? Co maji za smysl ty mista na rostu pro specialy a crt? Brecej ze je mala obsazenost rostu. kdyz ale prijde nekdo se specialem tak reknou ze neni musto v prototypech a musej jezdit jen s crt. podle mne to vsechno je stavene jen pro hondu, pripadne yamahu. az se to sjednoti aby meli naskok pred ostatnimi. Kdyz si ppstavim prototyp, budu mit prokazatelne baksis na treba 3 sezony a splnim technicke podminky tak proc bych nemohl mit misto na rostu v prototypech??? To same to smeleni s motory pro moto2 a moto3. Proc je to omezene jen na hondu a ktm? Za vsim je kseft pro hondu a ktm, ktere tim maji jasny odbyt a tim padem praci a zisk... Diky bohu za wsbk vcetne nizsich kubatur. tam ma clovek ruznorodost znacek i konceptu. dvouvali, trivali i ctyrvali, letos probyla agusta... ezpeleta je hnup. jen mne zarazi, ze to nevadi tem, vlastnej tento sampionat. holt to jsou jen kravataci kterym nejde o sport. tim se asi vse vysvetluje.

josef58 (823) napsal 17.06.2013 v 23:06-5+3

Paťan,
bych to viděl asi takto. Je fakt zajimavé, že jezdec TOP týmu ART vyvíjí Suzuki. Ale zas bych za vším viděl SPZku. Snad prý nedovolí vstoupit továrně Suzuki do motogp, jedině přes ňákýho "lobbistu, kmotra,...atd", nebo jak se jim dnes říká. No a tím "vyvoleným" by mohl být právě Aspar, když už Suzuki jako taková nesmí. Pak do toho zapadá i Randy.

torckx (424) napsal 17.06.2013 v 20:59+1

Moc pěknej tryskáč, ale až 2015???

PityGPX (949) napsal 17.06.2013 v 20:36+3

Rozesmáls mě, máš plus.

Kenji8 (47) napsal 17.06.2013 v 20:17+4

1100Virago:

Kubassi-88 (279) napsal 17.06.2013 v 19:51+2

Ale i tak pro Suzuki super reklama..

4star (219) napsal 17.06.2013 v 19:18

gresini: ze by vedle v topicu o testovani?

J.R.. (10) napsal 17.06.2013 v 19:12-2

Jestli to bude vodit Randy,tak to bude častějc v kačeru než na silnici. To není dobrej tah.

PityGPX (949) napsal 17.06.2013 v 18:44-3+1

virago: kdo to řek ten vtip?

jinak pro mě to škoda není že jdou až 2015, do té doby se celé mgp zas může díky panu Ezpeletovi změnit a aby tam vůbec vstoupila, navíc nějaký crt tým může během roku 2014 zkrachovat, někdo může odejít a hned bude situace pro suzuki jiná. Neřeším, wsbk lepší

gresini (4459) napsal 17.06.2013 v 15:43

kde jsou časy??

Paulo (2561) napsal 17.06.2013 v 15:34-2+1

že by byla 2x hezká se říct teda nedá. Každopádně je to dobrá zpráva.

Kubát (1404) napsal 17.06.2013 v 15:32

virago: samo že pamatujeme jeden z nejlepších vtipů
paťan: po de punietovi sáhli už v roce 2011, kde měl jezdit loňskou sezonu, a dokonce testoval suzuki po posledním závodě ve valencii. asi nejlíp ví, koho na to posadí. nemyslím si, že by někdo něco vynášel. kdyby se to rozkřiklo, tak by se dotyčný mohl vozit jen na koloběžce, páč by ho nikdo rozumný nezaměstnal. ale toto je jen můj názor. nikde jsem to přesně nenašel

Paťan (361) napsal 17.06.2013 v 15:12-3

Par dotazu: zadni kyvka je stejna s hondou nebo je to jen opticky podobne? A proc pro suzuki testu randy, kterej jezdi zaroven pro martinese? To se treba suza neboji o vynaseni informaci...? Navic mohl jako testovaci pilot a vyvojka dostat praci nekdo jiny. kvalitnich jezdcu by se naslo spousta, kteri nemaji v soucasnosti misto na rostu. at uz nekdo aktivni nebo nekdo v penzi (corsar, baylisstic, kamenik...). Nevi nekdo iak to v tehle branzi chodi? Docela by mne zajimalo proc to vyviji zrovna randy

Marosa (625) napsal 17.06.2013 v 14:34

https://www.youtube.com/watch?v=VzzPCshrNEc

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist