Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MarcelChloupek - kde se líhnou takový motorkářský kluci jako ty, AKRO, Evo ... kteří jak se zdá, viděli motorku jen na obrázku ale mají nejvíc blbejch keců?
Neváže se náhodou tato povinnost na případ, kdy o stroje nejprve někdo požádá? Z toho by mohla mít Suzuki docela vítr v peněžence a zpomalit tak vývoj...
Možná i pro to tam Espézetka nechce pustit další tým...
GSXJarda,takhle nějak jsem to myslel,když jsem psal v 10.24,ale za mou nejistou formulaci jsem dostal minus Bohužel má paměť už není co bývala Tak jsem rád,že se mi o tom jen nezdálo,ale že to bylo fakticky někde napsáno
Tady jen pro osvěžení paměti. V usnesení komise Grand Prix vloni v červnu v Assenu stojí mimo jiné i toto:
"Od roku 2017 budeme mít 6 výrobců, kteří budou soutěžit v MotoGP: Aprilia, Ducati, Honda, KTM, Suzuki a Yamaha. Všech těchto šest výrobců bude mít právo nasadit do šampionátu dva oficiální jezdce. Budou mít dále povinnost dát minimálně dvě a maximálně čtyři motorky k dalšímu leasingu stávajícím týmům v šampionátu. Maximální cena těchto motorek bude 2,2 milionů EUR ročně za všechno, kromě nákladů za pády."
Že se vůbec na něčem dohadujou, když na to pak serou
Týká se to samozřejmně Aprilie a Suzuki ...
Ještě bych dodal, že v té krásné době dvoutaktních "stavebnic"
ladič zmákl jeden válec 125ccm, se dvěma identickýma pak jezdila
"dvěpade" a se čtyřma "půllitr" ...
Jenže to byly, Unavixi, DVOUTAKTY, který byly "na krámě" v produkční verzi
od několika fabrik a za ceny, který si TEHDY mohly dovolit stovky jezdců,
ze kterých si pak finančně(!) "trouflo" na MS 500 několik desítek a to i s tím
"vírem" repasí v průběhu sezony ... Jasně, že "privatýři" neměli na to, aby
poráželi "fabričáky", rozhodně to ale TENKRÁT bylo hlavně o "ručičkách a
srdíčku", ne o materiálu a jeho "kontroulech", ne o náručích peněz týmům
od jezdců .
Pedrosa na KTM? Možná to je veřejné tajemství, ale nějak mi to nesedí. Dani je vzrůstový a váhový atyp jak hrom pro něj se bude KTM ladit hodně složitě takže zcela atypicky
No tak prichod Pedrosi do tovarny KTM je verejne tajemstvi a pisu to zde celkem casto uz od podzimu,kdy toto tajemstvi nekdo neopatrny (EXPERT) vyslovil
Nic mene za tuto informaci jsem zde schytal spousta minusu a blbych kecu kolem.
Ideální by bylo, kdyby LCR měla i druhého jezdce na Hondě, pak by bylo 24 jezdců a 12 týmů. Každý tým po dvou jezdcích. 24 jezdců je tak akorát počet na MOTO GP, což dokazuje i historie. VE F1 - královna motorsportu - je 22 vozů takže vidíte, že i tam je to dosti podobné už x let. Přece jen paddock a boxy jsou nějak omezené a nejde mít MOTO GP o 30-40 jezdcích. Pak by zas nastal problém že by tam jezdil každej franta z Horní Dolní a rozdíl mezi továrnou a frantou z Horní Dolní by byl tak obrovský jako za dob SPZ CRT-OPEN.
Navíc o místa strach nemám, Miller a Baz byli přítomni v Imole na Wé eS Bé Ká - dle svého zdroje, který tam byl, takže, by zrovna tihle dva věděli že své místo opustí na úkor nových jezdců?
Jenom připomínám že se disktutuje o příchodu: Zarca, Lowse (Sama), Rinse a teď po neděli i o příchodu Daviese do Ducati MOTO GP.
A nesmíme taky zapomenout, že pan ex-redaktor psal i o možném příchodu druhého Lowse (Alexe) do příchodu Tech3, čímž by možná zachránil kariéru Melandriho, který by tak jezdil superbikovou Yamahu.
Takže vidíte, že to pole se zas může poměrně dosti obměnit.
Inu, s Abajou do MOTO na příští rok nepočítám, tu druhou KTM si myslím osedlá nějaký jiný veterán a experti říkají, že to může být klidně někdo z bývalé dvojice Repsol Honda z roku 2009-2010.
U toho Abaji by se mi líbilo, kdyby měl fakt slušnou motorku a slušný tým ve Wé eS Bé Ká. Pokud ani to neklapne, tak pak jediná reálná šance je ještě klidně návrat do MOTO 2.
Mann mať KA v SBK nemusí byť tiež vôbec lacné. Záleží koľko X to zahodí za sezónu . Z druhe strany je šetrný na motory keď ich tak cez tie víkendy nevytáča
No nevím, nevím dámy a pánové Snad se nemyslíte, že v myšlení pana Carmela Ezpelety je sportovní aspekt na prvním místě ? Tady jde hlavně o business takže podstatné jsou solventní chcete-li finančně zajištěné či bohaté týmy. Ty ostatní nebrat, v lepším případě šup s něma do WSBK. Je to mix peněz, vlivů, zájmů sponzorů a továren možná i politiky. Samotné sportovní nadšení hledejte někde v 5-6 řadě. Dnešní tratě klidně poberou 30 jezdců bez potíží A co se Karla týče samozřejmě do toho nevidím, ale z logiky věci mi vyplývá, že Karlovo závodění ve WSBK bude zlomkem ceny toho co by jej to stálo v MotoGP na Aprílii. Takže se není čemu moc divit Tož asi tak
kawafil> Dyť jsem ti to říkal. Vždyť Cal taky jezdí bez parťáka, je to spíš vize Dorny.
Jak je již známo Karel dostal nabídku v MotoGP od Aprilie, ale obával se že nebude konkurenceschopná. Tak šel do SBK a BMW je na tom asi tak stejně.
Než šel tenkrát k Ducati dostal rok před tím nabídku od Hondy a odmitnul. Teď Aprilia... no holt když seš dobrej můžeš si vybírat.
Ve třídé moto GP se nejlehčeji získávají body už dlouhá léta a když bylo nedávno na startu 17 motek,tak je měl zajištěn téměř každý,což určitě dobré nebylo! Alespoň těch 24 jezdců by mělo být minimem!! Jenže ty nesmyslně obrovsky vysoké částky peněz jsou pro některé výrobce neřešitelný problém a to je moc špatně
Já právě myslel,že by továrny měly mít satelitní týmy,tzn.každá značka,alespon 4stroje!!! A když ne satelitní,tak by měla mít k dispozici min.dvě motorky pro soukromé stáje,tedy pokud by o ně byl zájem! Mám pocit,že to takhle nějak mělo i být!
Suza by mohla postavit satelitny tim... myslim ze by o ich zelezo (aj ked je este stale viac menej v sadiu vyvoja) bol zaujem... Otazkou je ci by to tovaren utiahla...
Však teď jich je tam 21 a příští rok díky dvou KTM tam jich bude právě 23.
To s tím pravidlem taky nevím, ale spíš to bylo přání, jako že Ezpeleta chtěl mít dvoučlenné týmy v roce 2017 ale nebylo to nějak schváleno jako pravidlo - nutnost. Spíš jen zbožné přání.
Dvoučlenné týmy byly v historii jen jednou a to v roce 2004 kdy bylo 12 týmů, 24 jezdců. Tzn situace, kde ani jedna motorka nebyla jedna ale všechny motorky byly stejné po dvou. Jediný problém byl, že např. Camel Honda měla Bridgestone (Tamada) a Michelin (Biaggi). Ale to je tak vše!
Ten Carmelo Ezpeleta je,ale šašek!!! To,že vymyslel třídu opensračka,to bylo v pořádku,ale dva týmy navíc už je problém!!!??? A co Aprilia,která má jen dvě motorky v poli!!?? A co KTM,která má přijít příští rok s dalšími dvěma motocykly!!??,ale motorek má být naopak méně!!??
Na jeho chování to ale bohužel moc dobrej vliv nemá...
Popi Evo má veľmi veľmi dobrú moto, a podstatne mladšiu ako tá tvoja...
MarcelChloupek - kde se líhnou takový motorkářský kluci jako ty, AKRO, Evo ... kteří jak se zdá, viděli motorku jen na obrázku ale mají nejvíc blbejch keců?
Neváže se náhodou tato povinnost na případ, kdy o stroje nejprve někdo požádá? Z toho by mohla mít Suzuki docela vítr v peněžence a zpomalit tak vývoj...
Možná i pro to tam Espézetka nechce pustit další tým...
Nevěřím tomu že Pedro půjde na k*kot tlačí motorku
GSXJarda,takhle nějak jsem to myslel,když jsem psal v 10.24,ale za mou nejistou formulaci jsem dostal minus Bohužel má paměť už není co bývala Tak jsem rád,že se mi o tom jen nezdálo,ale že to bylo fakticky někde napsáno
Tady jen pro osvěžení paměti. V usnesení komise Grand Prix vloni v červnu v Assenu stojí mimo jiné i toto:
"Od roku 2017 budeme mít 6 výrobců, kteří budou soutěžit v MotoGP: Aprilia, Ducati, Honda, KTM, Suzuki a Yamaha. Všech těchto šest výrobců bude mít právo nasadit do šampionátu dva oficiální jezdce. Budou mít dále povinnost dát minimálně dvě a maximálně čtyři motorky k dalšímu leasingu stávajícím týmům v šampionátu. Maximální cena těchto motorek bude 2,2 milionů EUR ročně za všechno, kromě nákladů za pády."
Že se vůbec na něčem dohadujou, když na to pak serou
Týká se to samozřejmně Aprilie a Suzuki ...
Ještě bych dodal, že v té krásné době dvoutaktních "stavebnic"
ladič zmákl jeden válec 125ccm, se dvěma identickýma pak jezdila
"dvěpade" a se čtyřma "půllitr" ...
Jenže to byly, Unavixi, DVOUTAKTY, který byly "na krámě" v produkční verzi
od několika fabrik a za ceny, který si TEHDY mohly dovolit stovky jezdců,
ze kterých si pak finančně(!) "trouflo" na MS 500 několik desítek a to i s tím
"vírem" repasí v průběhu sezony ... Jasně, že "privatýři" neměli na to, aby
poráželi "fabričáky", rozhodně to ale TENKRÁT bylo hlavně o "ručičkách a
srdíčku", ne o materiálu a jeho "kontroulech", ne o náručích peněz týmům
od jezdců .
Pedrosa na KTM? Možná to je veřejné tajemství, ale nějak mi to nesedí. Dani je vzrůstový a váhový atyp jak hrom pro něj se bude KTM ladit hodně složitě takže zcela atypicky
No tak prichod Pedrosi do tovarny KTM je verejne tajemstvi a pisu to zde celkem casto uz od podzimu,kdy toto tajemstvi nekdo neopatrny (EXPERT) vyslovil
Nic mene za tuto informaci jsem zde schytal spousta minusu a blbych kecu kolem.
Ideální by bylo, kdyby LCR měla i druhého jezdce na Hondě, pak by bylo 24 jezdců a 12 týmů. Každý tým po dvou jezdcích. 24 jezdců je tak akorát počet na MOTO GP, což dokazuje i historie. VE F1 - královna motorsportu - je 22 vozů takže vidíte, že i tam je to dosti podobné už x let. Přece jen paddock a boxy jsou nějak omezené a nejde mít MOTO GP o 30-40 jezdcích. Pak by zas nastal problém že by tam jezdil každej franta z Horní Dolní a rozdíl mezi továrnou a frantou z Horní Dolní by byl tak obrovský jako za dob SPZ CRT-OPEN.
Navíc o místa strach nemám, Miller a Baz byli přítomni v Imole na Wé eS Bé Ká - dle svého zdroje, který tam byl, takže, by zrovna tihle dva věděli že své místo opustí na úkor nových jezdců?
Jenom připomínám že se disktutuje o příchodu: Zarca, Lowse (Sama), Rinse a teď po neděli i o příchodu Daviese do Ducati MOTO GP.
A nesmíme taky zapomenout, že pan ex-redaktor psal i o možném příchodu druhého Lowse (Alexe) do příchodu Tech3, čímž by možná zachránil kariéru Melandriho, který by tak jezdil superbikovou Yamahu.
Takže vidíte, že to pole se zas může poměrně dosti obměnit.
Inu, s Abajou do MOTO na příští rok nepočítám, tu druhou KTM si myslím osedlá nějaký jiný veterán a experti říkají, že to může být klidně někdo z bývalé dvojice Repsol Honda z roku 2009-2010.
U toho Abaji by se mi líbilo, kdyby měl fakt slušnou motorku a slušný tým ve Wé eS Bé Ká. Pokud ani to neklapne, tak pak jediná reálná šance je ještě klidně návrat do MOTO 2.
Moto 3 a Wé eS eS moc reálně nevidím.
Mann mať KA v SBK nemusí byť tiež vôbec lacné. Záleží koľko X to zahodí za sezónu . Z druhe strany je šetrný na motory keď ich tak cez tie víkendy nevytáča
No nevím, nevím dámy a pánové Snad se nemyslíte, že v myšlení pana Carmela Ezpelety je sportovní aspekt na prvním místě ? Tady jde hlavně o business takže podstatné jsou solventní chcete-li finančně zajištěné či bohaté týmy. Ty ostatní nebrat, v lepším případě šup s něma do WSBK. Je to mix peněz, vlivů, zájmů sponzorů a továren možná i politiky. Samotné sportovní nadšení hledejte někde v 5-6 řadě. Dnešní tratě klidně poberou 30 jezdců bez potíží A co se Karla týče samozřejmě do toho nevidím, ale z logiky věci mi vyplývá, že Karlovo závodění ve WSBK bude zlomkem ceny toho co by jej to stálo v MotoGP na Aprílii. Takže se není čemu moc divit Tož asi tak
Hlavně je potřeba vyrovnat starovní pole v motogp .
Honda neni schopná ani teraz dodať konkurencie schopný materiál...
kawafil> Dyť jsem ti to říkal. Vždyť Cal taky jezdí bez parťáka, je to spíš vize Dorny.
Jak je již známo Karel dostal nabídku v MotoGP od Aprilie, ale obával se že nebude konkurenceschopná. Tak šel do SBK a BMW je na tom asi tak stejně.
Než šel tenkrát k Ducati dostal rok před tím nabídku od Hondy a odmitnul. Teď Aprilia... no holt když seš dobrej můžeš si vybírat.
Ve třídé moto GP se nejlehčeji získávají body už dlouhá léta a když bylo nedávno na startu 17 motek,tak je měl zajištěn téměř každý,což určitě dobré nebylo! Alespoň těch 24 jezdců by mělo být minimem!! Jenže ty nesmyslně obrovsky vysoké částky peněz jsou pro některé výrobce neřešitelný problém a to je moc špatně
a ja mel za to , ze kvuli pravidlu dvoucleny tym skoncil AB , tak asi ne
Chloupek- motorkářský kluk
Matesi,ty už raději nemysli, protože co vypustíš z huby, tak to je sama sra.ka!!! A určitě se mnou bude většina motorkářských kluků souhlasit!!!
Já právě myslel,že by továrny měly mít satelitní týmy,tzn.každá značka,alespon 4stroje!!! A když ne satelitní,tak by měla mít k dispozici min.dvě motorky pro soukromé stáje,tedy pokud by o ně byl zájem! Mám pocit,že to takhle nějak mělo i být!
Suza by mohla postavit satelitny tim... myslim ze by o ich zelezo (aj ked je este stale viac menej v sadiu vyvoja) bol zaujem... Otazkou je ci by to tovaren utiahla...
Matesi,jestli neumíš napočítat do jednadvaceti,tak raději drž hubu a nic nekomentuj!!! ty žlutý trotle
Však teď jich je tam 21 a příští rok díky dvou KTM tam jich bude právě 23.
To s tím pravidlem taky nevím, ale spíš to bylo přání, jako že Ezpeleta chtěl mít dvoučlenné týmy v roce 2017 ale nebylo to nějak schváleno jako pravidlo - nutnost. Spíš jen zbožné přání.
Dvoučlenné týmy byly v historii jen jednou a to v roce 2004 kdy bylo 12 týmů, 24 jezdců. Tzn situace, kde ani jedna motorka nebyla jedna ale všechny motorky byly stejné po dvou. Jediný problém byl, že např. Camel Honda měla Bridgestone (Tamada) a Michelin (Biaggi). Ale to je tak vše!
Oprava,teda o dvě více,ale i tak
Ten Carmelo Ezpeleta je,ale šašek!!! To,že vymyslel třídu opensračka,to bylo v pořádku,ale dva týmy navíc už je problém!!!??? A co Aprilia,která má jen dvě motorky v poli!!?? A co KTM,která má přijít příští rok s dalšími dvěma motocykly!!??,ale motorek má být naopak méně!!??
Kde sou ty časy, když se na závod sjelo i 65 jezdců půlitrů a ti slabší jeli dvě kvalifikace. Na roštu jich pak stálo 35
23 jezdců? A co to Espézetkovo pravidlo o týmech se dvěma jezdci?
... jako by teď byly všechny konkurenceschopné.