MotoGP v roce 2017 s třiadvaceti prototypy

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PopiSV (61) napsal 04.05.2016 v 16:02+2

Na jeho chování to ale bohužel moc dobrej vliv nemá...

saci_ventil (292) napsal 03.05.2016 v 21:37

Popi Evo má veľmi veľmi dobrú moto, a podstatne mladšiu ako tá tvoja...

PopiSV (61) napsal 03.05.2016 v 18:35+4

MarcelChloupek - kde se líhnou takový motorkářský kluci jako ty, AKRO, Evo ... kteří jak se zdá, viděli motorku jen na obrázku ale mají nejvíc blbejch keců?

PopiSV (61) napsal 03.05.2016 v 18:28

Neváže se náhodou tato povinnost na případ, kdy o stroje nejprve někdo požádá? Z toho by mohla mít Suzuki docela vítr v peněžence a zpomalit tak vývoj...
Možná i pro to tam Espézetka nechce pustit další tým...

Krabbio (1002) napsal 03.05.2016 v 18:27

Nevěřím tomu že Pedro půjde na k*kot tlačí motorku

Matess18 (93) napsal 03.05.2016 v 17:36-1

GSXJarda,takhle nějak jsem to myslel,když jsem psal v 10.24,ale za mou nejistou formulaci jsem dostal minus Bohužel má paměť už není co bývala Tak jsem rád,že se mi o tom jen nezdálo,ale že to bylo fakticky někde napsáno

GSXJarda (274) napsal 03.05.2016 v 16:45+1

Tady jen pro osvěžení paměti. V usnesení komise Grand Prix vloni v červnu v Assenu stojí mimo jiné i toto:

"Od roku 2017 budeme mít 6 výrobců, kteří budou soutěžit v MotoGP: Aprilia, Ducati, Honda, KTM, Suzuki a Yamaha. Všech těchto šest výrobců bude mít právo nasadit do šampionátu dva oficiální jezdce. Budou mít dále povinnost dát minimálně dvě a maximálně čtyři motorky k dalšímu leasingu stávajícím týmům v šampionátu. Maximální cena těchto motorek bude 2,2 milionů EUR ročně za všechno, kromě nákladů za pády."

Že se vůbec na něčem dohadujou, když na to pak serou
Týká se to samozřejmně Aprilie a Suzuki ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 03.05.2016 v 16:25-1

Ještě bych dodal, že v té krásné době dvoutaktních "stavebnic"
ladič zmákl jeden válec 125ccm, se dvěma identickýma pak jezdila
"dvěpade" a se čtyřma "půllitr" ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 03.05.2016 v 15:30-1

Jenže to byly, Unavixi, DVOUTAKTY, který byly "na krámě" v produkční verzi
od několika fabrik a za ceny, který si TEHDY mohly dovolit stovky jezdců,
ze kterých si pak finančně(!) "trouflo" na MS 500 několik desítek a to i s tím
"vírem" repasí v průběhu sezony ... Jasně, že "privatýři" neměli na to, aby
poráželi "fabričáky", rozhodně to ale TENKRÁT bylo hlavně o "ručičkách a
srdíčku", ne o materiálu a jeho "kontroulech", ne o náručích peněz týmům
od jezdců .

Mann (1514) napsal 03.05.2016 v 15:17

Pedrosa na KTM? Možná to je veřejné tajemství, ale nějak mi to nesedí. Dani je vzrůstový a váhový atyp jak hrom pro něj se bude KTM ladit hodně složitě takže zcela atypicky

jan26 (3624) napsal 03.05.2016 v 13:59

No tak prichod Pedrosi do tovarny KTM je verejne tajemstvi a pisu to zde celkem casto uz od podzimu,kdy toto tajemstvi nekdo neopatrny (EXPERT) vyslovil
Nic mene za tuto informaci jsem zde schytal spousta minusu a blbych kecu kolem.

Ogg (387) napsal 03.05.2016 v 13:47-1

Ideální by bylo, kdyby LCR měla i druhého jezdce na Hondě, pak by bylo 24 jezdců a 12 týmů. Každý tým po dvou jezdcích. 24 jezdců je tak akorát počet na MOTO GP, což dokazuje i historie. VE F1 - královna motorsportu - je 22 vozů takže vidíte, že i tam je to dosti podobné už x let. Přece jen paddock a boxy jsou nějak omezené a nejde mít MOTO GP o 30-40 jezdcích. Pak by zas nastal problém že by tam jezdil každej franta z Horní Dolní a rozdíl mezi továrnou a frantou z Horní Dolní by byl tak obrovský jako za dob SPZ CRT-OPEN.

Navíc o místa strach nemám, Miller a Baz byli přítomni v Imole na Wé eS Bé Ká - dle svého zdroje, který tam byl, takže, by zrovna tihle dva věděli že své místo opustí na úkor nových jezdců?

Jenom připomínám že se disktutuje o příchodu: Zarca, Lowse (Sama), Rinse a teď po neděli i o příchodu Daviese do Ducati MOTO GP.

A nesmíme taky zapomenout, že pan ex-redaktor psal i o možném příchodu druhého Lowse (Alexe) do příchodu Tech3, čímž by možná zachránil kariéru Melandriho, který by tak jezdil superbikovou Yamahu.

Takže vidíte, že to pole se zas může poměrně dosti obměnit.

Inu, s Abajou do MOTO na příští rok nepočítám, tu druhou KTM si myslím osedlá nějaký jiný veterán a experti říkají, že to může být klidně někdo z bývalé dvojice Repsol Honda z roku 2009-2010.

U toho Abaji by se mi líbilo, kdyby měl fakt slušnou motorku a slušný tým ve Wé eS Bé Ká. Pokud ani to neklapne, tak pak jediná reálná šance je ještě klidně návrat do MOTO 2.

Moto 3 a Wé eS eS moc reálně nevidím.

saci_ventil (292) napsal 03.05.2016 v 12:48-1

Mann mať KA v SBK nemusí byť tiež vôbec lacné. Záleží koľko X to zahodí za sezónu . Z druhe strany je šetrný na motory keď ich tak cez tie víkendy nevytáča

Mann (1514) napsal 03.05.2016 v 12:11

No nevím, nevím dámy a pánové Snad se nemyslíte, že v myšlení pana Carmela Ezpelety je sportovní aspekt na prvním místě ? Tady jde hlavně o business takže podstatné jsou solventní chcete-li finančně zajištěné či bohaté týmy. Ty ostatní nebrat, v lepším případě šup s něma do WSBK. Je to mix peněz, vlivů, zájmů sponzorů a továren možná i politiky. Samotné sportovní nadšení hledejte někde v 5-6 řadě. Dnešní tratě klidně poberou 30 jezdců bez potíží A co se Karla týče samozřejmě do toho nevidím, ale z logiky věci mi vyplývá, že Karlovo závodění ve WSBK bude zlomkem ceny toho co by jej to stálo v MotoGP na Aprílii. Takže se není čemu moc divit Tož asi tak

odborník (70) napsal 03.05.2016 v 12:03

Hlavně je potřeba vyrovnat starovní pole v motogp .

Fullgas1 (746) napsal 03.05.2016 v 12:01+1

Honda neni schopná ani teraz dodať konkurencie schopný materiál...

Déjávu (58) napsal 03.05.2016 v 11:41-1

kawafil> Dyť jsem ti to říkal. Vždyť Cal taky jezdí bez parťáka, je to spíš vize Dorny.
Jak je již známo Karel dostal nabídku v MotoGP od Aprilie, ale obával se že nebude konkurenceschopná. Tak šel do SBK a BMW je na tom asi tak stejně.
Než šel tenkrát k Ducati dostal rok před tím nabídku od Hondy a odmitnul. Teď Aprilia... no holt když seš dobrej můžeš si vybírat.

gresini (4459) napsal 03.05.2016 v 11:24

Ve třídé moto GP se nejlehčeji získávají body už dlouhá léta a když bylo nedávno na startu 17 motek,tak je měl zajištěn téměř každý,což určitě dobré nebylo! Alespoň těch 24 jezdců by mělo být minimem!! Jenže ty nesmyslně obrovsky vysoké částky peněz jsou pro některé výrobce neřešitelný problém a to je moc špatně

kawafil (1096) napsal 03.05.2016 v 11:16

a ja mel za to , ze kvuli pravidlu dvoucleny tym skoncil AB , tak asi ne

martin1 (658) napsal 03.05.2016 v 11:11

Chloupek- motorkářský kluk

MarcelChloupek (-104) napsal 03.05.2016 v 10:41-2

Matesi,ty už raději nemysli, protože co vypustíš z huby, tak to je sama sra.ka!!! A určitě se mnou bude většina motorkářských kluků souhlasit!!!

Matess18 (93) napsal 03.05.2016 v 10:24-1

Já právě myslel,že by továrny měly mít satelitní týmy,tzn.každá značka,alespon 4stroje!!! A když ne satelitní,tak by měla mít k dispozici min.dvě motorky pro soukromé stáje,tedy pokud by o ně byl zájem! Mám pocit,že to takhle nějak mělo i být!

deep-sk (474) napsal 03.05.2016 v 09:06

Suza by mohla postavit satelitny tim... myslim ze by o ich zelezo (aj ked je este stale viac menej v sadiu vyvoja) bol zaujem... Otazkou je ci by to tovaren utiahla...

MarcelChloupek (-104) napsal 03.05.2016 v 09:04-6+2

Matesi,jestli neumíš napočítat do jednadvaceti,tak raději drž hubu a nic nekomentuj!!! ty žlutý trotle

Ogg (387) napsal 03.05.2016 v 08:46

Však teď jich je tam 21 a příští rok díky dvou KTM tam jich bude právě 23.

To s tím pravidlem taky nevím, ale spíš to bylo přání, jako že Ezpeleta chtěl mít dvoučlenné týmy v roce 2017 ale nebylo to nějak schváleno jako pravidlo - nutnost. Spíš jen zbožné přání.

Dvoučlenné týmy byly v historii jen jednou a to v roce 2004 kdy bylo 12 týmů, 24 jezdců. Tzn situace, kde ani jedna motorka nebyla jedna ale všechny motorky byly stejné po dvou. Jediný problém byl, že např. Camel Honda měla Bridgestone (Tamada) a Michelin (Biaggi). Ale to je tak vše!

Matess18 (93) napsal 03.05.2016 v 08:35-1

Oprava,teda o dvě více,ale i tak

Matess18 (93) napsal 03.05.2016 v 08:24-2+2

Ten Carmelo Ezpeleta je,ale šašek!!! To,že vymyslel třídu opensračka,to bylo v pořádku,ale dva týmy navíc už je problém!!!??? A co Aprilia,která má jen dvě motorky v poli!!?? A co KTM,která má přijít příští rok s dalšími dvěma motocykly!!??,ale motorek má být naopak méně!!??

unavix (595) napsal 03.05.2016 v 07:59+1

Kde sou ty časy, když se na závod sjelo i 65 jezdců půlitrů a ti slabší jeli dvě kvalifikace. Na roštu jich pak stálo 35

caberg (14) napsal 03.05.2016 v 07:55

23 jezdců? A co to Espézetkovo pravidlo o týmech se dvěma jezdci?

Déjávu (58) napsal 03.05.2016 v 05:41+2

... jako by teď byly všechny konkurenceschopné.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist