MotoGP: Honda musí změnit kompletně svou strategii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 22.01.2010 v 00:21

Marex - Nic konkrétního... Ale máš pravdu!

Marex (2570) napsal 21.01.2010 v 22:17

Akro: Nic konkrétního...

AKRO (-498) napsal 19.01.2010 v 22:33

Marex - Koho tím myslíš? Nebo jich je víc? Nebo dokonce většinu?

Marex (2570) napsal 19.01.2010 v 22:10

Kryšpín: Zase na druhou stranu musíš uznat, že jezdec k závodění nadstandartně vyvinutý intelekt příliě nepotřebuje.

Max57 (5) napsal 19.01.2010 v 14:56

to Kryšpín: PŘESNĚ!

Kryšpín (7) napsal 19.01.2010 v 08:17

No jo, lidem se nezavděčíš - Biaggi je namyšlenej blbec, protože se nebaví s lidma a fanouškům nepodepisuje fotky. Rossi sice dělá pro fanoušky maximum, snaží se udělat show a pobavit, ale je to svině zákeřná a podlá, která vyhrává zákulisníma svinstvama. Holt to maj "někteří" jednoduchý - na závodech byli 3x, ale názor maj jasnej a jedinej správnej...

luger (32) napsal 19.01.2010 v 01:05

Vy anti rosisti ste jako ja kdyz sem nemel rad schumachra v f1,ted se na jeho prichod tesim a kazdej vi ze je pan jezdec,takze budte objektivni rossi vyhral motogp na dvou masinach a malorazky s 250kama taky na jine,kdyz je nekdo dobrej ma i plno odpurcu kteri mu nepriznaj vubec nic,jednou pujde urcite vykonostne dolu,nic neni vecne,treba uz pristi sezonu ale nechapu ty hloupy vypatlany keci "odborniku" za stolem:)))

Balouch (266) napsal 18.01.2010 v 18:58

Marex:

Marex (2570) napsal 18.01.2010 v 11:09

Výkon se musí taky nějak přenést na asfalt. Samotný výkon není k ničemu, když jej motormanagement neumí přenést na dráhu a další faktor je jezdec. Celkem rád bych viděl 27 a 46 třeba na Suzuki. Tam by se dalo srovnat, kdo je ten, co má cit. A nejlépe na Stocku...

MartenK85 (1) napsal 18.01.2010 v 10:54

Já bych chtěl Rossiho na Hondu 1000 až budou zase to byl sekec mazec, drifty U Yamahy se mi nelíbí ,ano fandím mu ,ale Honda by mu slušela víc..

kerut (51) napsal 18.01.2010 v 03:00

no, tak je to ciste muj pohled na vec ale: z dane ctverice jezdcu je rossi (ac ho fakt dost nemam rad pro jeho odchod z hondy - kterej zas chapu ze byl z jeho pohledu naprosoto logickej a nevyhnutelnej) jedinej kterej jezdi hlavou, navic ma i o generaci vic zkusenosti ! zbyvajici trojice se predhani kdo pojede vic na hrane pricemz specialne u Pedra a Chorcheho je z jizdy (i padu) evidentni ze je to chvilema uplne na ziletce. U Stonera tezko rict, ale urcite je to spis nez technik jezdec kterymu vyhovuje prebytek vykonu (stejne jako treba hayden - viz jeho titul na prevykonovanym litru a nasledny propad na mensich obemech)

a co se tyka techniky tak (pokud pominu fakt ze rozdily o kterych se tu bavime jsou tak minimalni ze delaji par setin vteriny na kolo) honda sebevedome nastupovala do sezony s vicemene lonskou motorkou, i kdyz se spoustou novejch dilu ale vetsi inovace prisly az pred GP USA..
podle meho mineni je yamaha vykonove stale trosku vys a jak uz nekdo psal fakt dobre brzdi, honda je vsak stabilnejsi a od pohledu(ciste muj nazor) "lip drzi" - jasne rozdil
(propad?) je videt protoze 211 byla dost bezkonkurencni a 212ka proste tak dokonala evidentne neni, a ducati je akorat rychla... nicmene tohle vsechno je ovlivneny opet jezdcem kterej musi umet pretlumocit chovani bajku mechanikum a tady je (a rikam to fakt nerad) zas ten podle me rossi o ligu vejs

jen skoda (verim ze pro nekoho ne ) ze ten kluk nezustal u hondy

jarikGSXR (263) napsal 18.01.2010 v 02:00

No pěkně se tu pánové předvádíte, nechápu, že nedokážete ukočírovat svoje emoce. Je přece zcela jasné, že Yamaha je dnes v motoGP top a jedinej Casey je skutečně schopnej konkurovat možná i na jiném motu než Ducati. Časy se ale mění a je otázkou času a Yamaha i Vale půjdou výkonostně dolů a co potom. Nefandím Yamaze i Ducati, Stonerovi ani Rossimu ale Valentína u Suzuki (favorit 2011) už vidět rozhodně nechci .

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 23:42

Mad Max -

Mad_Max (71) napsal 17.01.2010 v 22:25

a taky miluju borce co si myslí, že když mají v garáži zelenýho vyšeptanýho veterána, tak můžou z fleku startovat v Brně na divočáka

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 22:11

Kaw750 - No hlavně že ty to tady obohacuješ! Nebýt tvých postřehů, tak ani není o čem psát!

Balouch (266) napsal 17.01.2010 v 22:04

Mad Max:

kaw750 (17) napsal 17.01.2010 v 22:01

A borci jako Mad_Max a Akro co viděli motorku max. z pendolina by měli zase držet jazyk za zuby, protože založit si tu účet jen proto, aby ostatní obohacovali o své evidentně zaujaté postřehy je opravdu nátura hodná přehlížení.

Mad_Max (71) napsal 17.01.2010 v 21:56

AKRO: tihle fanatičtí Rossíci, co nevidí nic než 46, by zasloužili zleva zprava, možná by se jim pak alespoň částečně rozsvítilo

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 21:19

Hele Kerut, ty se na závody moc nedíváš co? Yamahu nazvat hromadou šrotu...to je tedy síla!

Martas.9 (8) napsal 17.01.2010 v 14:02

To autor článku:
Svatá pravda. Myslím si, že situace MotoGP je odrazem samotné Hondy jako továrny. Ta je v podobné, ne-li stejné situaci. Podotýkám, že jsem velký fanda Hondy.

Marex (2570) napsal 17.01.2010 v 13:43

Akro: Yamaha byla prvních pár závodů s Rossim na hřbetě pěkná mrcha. Kroutila se, moc nejela, jančila, ale brzdila ze všech nejlíp. Dnes je vše jinak. (kromě toho brzdění)

PityGPX (949) napsal 17.01.2010 v 13:43

Yamaha je v současné době nejlepší motorka, Rossi je v současné době (komplexně) nejlepší jezdec. Možná není uplně nejrychlejší na jedno kolo, ale komplexně je nejlepší, nejméně pádů, nejvíce vítězstí, nejvíce polepositions, viz statistika za rok 09. v SBK to byl Ben Spies za rok 09.

kerut (51) napsal 17.01.2010 v 13:06

AKRO - boha uz jeho zas ty... delas vubecneco jinyho nez ze pises na diskuse ? dobra tedy, Yamaha je nejlepsi na svete i ve vesmiru a vyhral by na ni MS i sousedovic Franta z kolbenky - spokojenej ?

AKRO (-498) napsal 17.01.2010 v 12:54

Kerut - To si snad děláš srandu? Na jaké hromadě šrotu podle tebe Rossi vyhrává? Skoro vždy měl nejlepší motorky a poslední dva roky na Yamahy nikdo neměl! Nejsi taky jeden z těch, co tvrdí, že by to Rossi vyhrál na sériovce nebo dokonce na dveřích od stodoly?

kaw750 (17) napsal 17.01.2010 v 12:52

No já jsem hlavně zvědavej na celý tým San Carlo Honda Gresini... tam udělali úplně nové osazení jezdců... a myslím, že si vybrali hodně dobře.
Tam mě ty výsledky teda více zajímají než u Repsolu, kde se bude vařit ta samá kaše jako každej rok.. nemastná neslaná.. i když co ukázali letos v USA byl mazec to jo.

kerut (51) napsal 17.01.2010 v 12:49

tyvole jenze co maj delat kdyz Rossi vyhrava i na ty hromade srotu... navic Pedro letos celkem bojoval se zranenima to taky na nalade neprida..

ale co.. pristi sezona uz musi bejt urco lepsi

kerut (51) napsal 17.01.2010 v 12:48

tyvole jenze co maj delat kdyz Rossi vyhrava i na ty hromade srotu... navic pedro letos celkem bojoval se zranenima to taky na nalade neprida..

ale co.. pristi sezona uz musi bejt urco lepsi

Marex (2570) napsal 17.01.2010 v 11:52

Já bych k Hondě pozval Jorgu. Casey už u ní jezdil a udělal si u ní zlou krev. To Japonci nevydýchají a zpátky jej nejspíš NIKDY nevezmou. Každopádně mechaniky s sebou.

ChenziiR1 (158) napsal 17.01.2010 v 11:49

Pity:tak-tak Suppo je opravdový expert a navíc údajně osobní přítel CS...toš se uvidí,jak už se řeklo...

ChenziiR1 (158) napsal 17.01.2010 v 11:47

CBR-rr:tady s tebou souhlasím,a jen dodám,že u ducati jsou taky svý co se týče politiky.
Pravdu má i Akro,tše by ukáza čas.Ono taky nic jinýho nejde dělat,než čeka.Zbytek jsou jen doměnky,spekulace a zbožný přání těch či oněch (nás) fanoušků.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist