Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo: a to by byl problém, prodávat prototypové motory? Zase by to byl kšeft. Byly by normálně na prodej. Máš prachy, ok pošlem Japončíkum objednávku na motor nebo celou motorku a hotovo. Na tuti by bylo 30mašin na startu.
Ojetinu pak po sezóně střelíš, koupíš novou. Všichni stejný podmínky, žádný satelity a CRT.
Já jen hlavně nechapu, proč se teď řeší, zda někdo dostane dvě kola. To bylo i za dob nedávné minulosti, wcm a jejich jezdci..! Já myslím že tak zlé to nebude a i když nebude to pole na 22 jak má být, tak tam budou ty TOP CRT které budou zatápět! (nejen Rossimu
A poznámka pro pana hlasatele: Kroužil a superkroužil tady používá jen jeden hošan, né všichni ostatní
Spíš jsem zvědav, kdo ty CRtéčka bude jezdit...Colin je good, ale co ti ostatni? Budou to taky takové star jako Colin?
Zajímavá diskuse, nikdo nikomu nenadává ! Ale jsem trochu zmaten, léta se tu nadává na slabé pole...do tohoto stavu, bohužel, dospělo i SBK, prachy jsou prachy, o tom žádná. A nyní, když začíná nabíhat nějaké, alespoň nějaké řešení, tak se hned odsuzuje? Proč? Počkejme si...přece chceme vidět závody, že? Nemá tady cenu omílat, že před x lety jelo v půllitrech třeba 19 jezdců, desátý dostal kolo, patnáctý dvě. Zbytečné, pouze pro pamětníky, kterým se ovšem závody líbily...tedy mně jo, možná někomu ne. Ale to je věc názoru. Teď se nelíbí xčlenné pole, které je na kolo ve dvou vteřinách, kde druhou polovinu nazýváte "kroužily" a závěr pole "superkroužily"! Směšné! Když sedím u trati, tak je mi jedno, jestli kolem mne proletí 300 nebo 250 km/h, osobně taky bych si taky nesed na rovinku , ale zajímá mne to, abych něco viděl...takže, jednoduché počty...30 průjezdů řekněme v 10 skupinkách je pro mne lepší než 17ti členný vláček...takže jen na závěr, tovární týmy budiž (byly skoro vždycky, ale brzy to vidím na počátek 70.let, a to by se mi líbilo), motory daného objemu a jestli někdo dokáže postavit k tomu postavit podvozek, proč ne. Co jezdilo počátkem 50.let ...motory Walter ve vlastních rámech. Jo, vše se opakuje !
Desmo: Tak se nám tu ta "blbá propaganda" rozmohla do obřích rozměrů. Demokraticky jsme tě přehlasovali. Obávám se, že fantasy svět patří spíš tobě, nikoliv pasolinimu.
dle mě taky CRT nemaj šanci
-hafo inženýrů od továren nepřetržitě desetiletí pracují na bajku jako celku (motor+šasí) Jaký dnes maj problém u Ducati
-a tak nevěřím tomu,že upravený motor z jednoty (wsbk) zasazený do nevyzkoušeného rámu nějaké firmičky bude konkurence schopný
A Colin? takový sympaťák, a takové prohlášení o CRT. Myslím, že ho hodně lidí nechápalo, ale třeba jen dodal SPZkovým CRTéčkům mediální tvář
Osobně si myslím, že CRT budou mít šanci pouze za cenu obrovských omezení možností a znevýhodnění továren. Nějaká rovnost podmínek bude úplně v prd... Raději budu koukat na 15 továren a satelitů s jedněmi pravidly než na CRT a totální unfair. Kdo na to nemá ať to nedělá...
pasolini, no to by tak možná šlo ve fantasy světě. Řekni mě, kdo by vyvíjel prototypovej motor a pak ho někomu jen tak prodal a ať si s ním dělá co chce. Know-how by rázem bylo pryč. Vždyť i 125ccm a 250ccm se pronajímaly. Prodávají se až saší v moto2, motory mají ale stejně taky v pronájmu...
Mamba: moje řešení je: prototypové motorky či motory s tím, že se nebudou pronajímat ale kupovat. Kdo má prachy, at si koupí. A zrušení továrních týmů. V podstatě něco podobnýho jako Moto2 s tím rozdílem, že nebudou sériové motory.
Mamba: Díky!!! Moc jsi mi pomohl. Docházejí mi síly a to jsem mu psal polopatické vysvětlení PM. Ach jo.
Desmo: Já tady nevěštím, já sem píšu svůj názor. PROSÍM TĚ, NEBER TO JAKO TISKOVOU ZPRÁVU STRANY PROTI MGP!!!
Ostatně přečti si etický kodex diskutéra, který jsi zazdil ve svém prvním příspěvku.
Mám jen dotaz lehce mimo.
Jak je v článku věta"Leasingová cena konkurence schopné RC213V se pohybuje v sumě okolo tří milionů Euro. "
Tak by mě zajímalo, jestli to je prostě cena jednoho stroje, nebo pronájmu stroje na sezonu, včetně dílů a motorů?
Díky za info.
Čistě matematicky: Brno-za jedno kolo ztrácí motocykl CRT řádově 4 sekundy. Jede se 20 kol, takže celková ztráta je kolem 80 sekund, tedy 1.20 minuty. Ztráta 1:38 znamenala letos v Brně pohodlně body v seriálu WSBK. A to nikomu nevadí...
P.S. Jedno kolo se v Brně jezdí řádově pod 2.00 v obou seriálech.
Pasolini: No, možná by se vrhli spíš na WSBK.
Však oni by zájem měli. Nic jinýho by jim totiž nezbylo. Pokud by zmizeli ze závodění, tak by si kopali vlastní hrob.
Pasolini: No. Možná by neměla zájem Honda, Yamaha...,ale třeba by se našli jiní, kterým by to za snahu stálo.
Desmo: Popros Mambu o vysvětlení.
Desmo: a to by byl problém, prodávat prototypové motory? Zase by to byl kšeft. Byly by normálně na prodej. Máš prachy, ok pošlem Japončíkum objednávku na motor nebo celou motorku a hotovo. Na tuti by bylo 30mašin na startu.
Ojetinu pak po sezóně střelíš, koupíš novou. Všichni stejný podmínky, žádný satelity a CRT.
Já jen hlavně nechapu, proč se teď řeší, zda někdo dostane dvě kola. To bylo i za dob nedávné minulosti, wcm a jejich jezdci..! Já myslím že tak zlé to nebude a i když nebude to pole na 22 jak má být, tak tam budou ty TOP CRT které budou zatápět! (nejen Rossimu
A poznámka pro pana hlasatele: Kroužil a superkroužil tady používá jen jeden hošan, né všichni ostatní
Spíš jsem zvědav, kdo ty CRtéčka bude jezdit...Colin je good, ale co ti ostatni? Budou to taky takové star jako Colin?
Zajímavá diskuse, nikdo nikomu nenadává ! Ale jsem trochu zmaten, léta se tu nadává na slabé pole...do tohoto stavu, bohužel, dospělo i SBK, prachy jsou prachy, o tom žádná. A nyní, když začíná nabíhat nějaké, alespoň nějaké řešení, tak se hned odsuzuje? Proč? Počkejme si...přece chceme vidět závody, že? Nemá tady cenu omílat, že před x lety jelo v půllitrech třeba 19 jezdců, desátý dostal kolo, patnáctý dvě. Zbytečné, pouze pro pamětníky, kterým se ovšem závody líbily...tedy mně jo, možná někomu ne. Ale to je věc názoru. Teď se nelíbí xčlenné pole, které je na kolo ve dvou vteřinách, kde druhou polovinu nazýváte "kroužily" a závěr pole "superkroužily"! Směšné! Když sedím u trati, tak je mi jedno, jestli kolem mne proletí 300 nebo 250 km/h, osobně taky bych si taky nesed na rovinku , ale zajímá mne to, abych něco viděl...takže, jednoduché počty...30 průjezdů řekněme v 10 skupinkách je pro mne lepší než 17ti členný vláček...takže jen na závěr, tovární týmy budiž (byly skoro vždycky, ale brzy to vidím na počátek 70.let, a to by se mi líbilo), motory daného objemu a jestli někdo dokáže postavit k tomu postavit podvozek, proč ne. Co jezdilo počátkem 50.let ...motory Walter ve vlastních rámech. Jo, vše se opakuje !
Marex, nějak nechápu o čem mluvíš. Jaký obří rozměry a jaký přehlasování? Asi s emoc díváš na TV
Sleeper:
Sleeper: Přesně tak. A Kejsí bude brát body za první tři místa najednou.
Desmo: Tak se nám tu ta "blbá propaganda" rozmohla do obřích rozměrů. Demokraticky jsme tě přehlasovali. Obávám se, že fantasy svět patří spíš tobě, nikoliv pasolinimu.
to znamena, ze uz Vale nedosahne na body??
dle mě taky CRT nemaj šanci
-hafo inženýrů od továren nepřetržitě desetiletí pracují na bajku jako celku (motor+šasí) Jaký dnes maj problém u Ducati
-a tak nevěřím tomu,že upravený motor z jednoty (wsbk) zasazený do nevyzkoušeného rámu nějaké firmičky bude konkurence schopný
A Colin? takový sympaťák, a takové prohlášení o CRT. Myslím, že ho hodně lidí nechápalo, ale třeba jen dodal SPZkovým CRTéčkům mediální tvář
Přes 20 jezdců?,jo, tomu se už dá věřit. Někdo tady plácal začátkem léta, že jich pojede 38 a SPZka už musí odmítat přihlášky
Osobně si myslím, že CRT budou mít šanci pouze za cenu obrovských omezení možností a znevýhodnění továren. Nějaká rovnost podmínek bude úplně v prd... Raději budu koukat na 15 továren a satelitů s jedněmi pravidly než na CRT a totální unfair. Kdo na to nemá ať to nedělá...
pravda se ukáže i na konci sezony...
Věřit tomu budu až jich tolik bude stát na startovním roštu před prvním závodem
nebo to SPZ pomalu chystá na stejný systém jako v M2...
moto 2 měla jasná pravidla, ale toto je kočkopes a povede to zase k úpravám pravidel, jinak nájem nový RCV to je komedia grande !!!
Karel má nasmlouváno GP12...
pasolini, no to by tak možná šlo ve fantasy světě. Řekni mě, kdo by vyvíjel prototypovej motor a pak ho někomu jen tak prodal a ať si s ním dělá co chce. Know-how by rázem bylo pryč. Vždyť i 125ccm a 250ccm se pronajímaly. Prodávají se až saší v moto2, motory mají ale stejně taky v pronájmu...
A jaky model pojede Abraham?. Muze jet i se starsim typem? Nebo jak to vlastne je?
Pasolini: Přesně tak. Taky si myslím, že továrny by o tohle neměly zájem,ale možná se pletu a melu tady "blbou propagandu".
To Blahis 1: Kompletně, tedy 2 motorky. Ale jen pronájem. Pak se to vrací nazpět do továrny. Samozřejmě, že pády atd. cenu zvyšují!
pasolini:něco na to je .Ale asi by to toho nešli velké továrna,prozože by natom prodělávaly/nevydělávaly.
Mamba: moje řešení je: prototypové motorky či motory s tím, že se nebudou pronajímat ale kupovat. Kdo má prachy, at si koupí. A zrušení továrních týmů. V podstatě něco podobnýho jako Moto2 s tím rozdílem, že nebudou sériové motory.
Mamba: Díky!!! Moc jsi mi pomohl. Docházejí mi síly a to jsem mu psal polopatické vysvětlení PM. Ach jo.
Desmo: Já tady nevěštím, já sem píšu svůj názor. PROSÍM TĚ, NEBER TO JAKO TISKOVOU ZPRÁVU STRANY PROTI MGP!!!
Ostatně přečti si etický kodex diskutéra, který jsi zazdil ve svém prvním příspěvku.
Mám jen dotaz lehce mimo.
Jak je v článku věta"Leasingová cena konkurence schopné RC213V se pohybuje v sumě okolo tří milionů Euro. "
Tak by mě zajímalo, jestli to je prostě cena jednoho stroje, nebo pronájmu stroje na sezonu, včetně dílů a motorů?
Díky za info.
Čistě matematicky: Brno-za jedno kolo ztrácí motocykl CRT řádově 4 sekundy. Jede se 20 kol, takže celková ztráta je kolem 80 sekund, tedy 1.20 minuty. Ztráta 1:38 znamenala letos v Brně pohodlně body v seriálu WSBK. A to nikomu nevadí...
P.S. Jedno kolo se v Brně jezdí řádově pod 2.00 v obou seriálech.
mě by spíš nastvalo,kdyby je chtěli zase zrušit...