Motocykly pro Abaju připraveny

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
luger (32) napsal 21.12.2010 v 14:30

Krata xxx: na kazdy forum co vlezes jen plives,myslim ze spis tobe nekdo ublizil pane mindraku.

Krata-xxx (60) napsal 20.12.2010 v 16:20

Snad se nebude na trati moc motat aby někomu neublížil!!

Slimáček (146) napsal 17.12.2010 v 23:48

Tic-tacu, ono to není hop na krávu. Postavit GP bike netrvá den. Ale je fakt, že i na kole by mohl bodovat...při současném počtu jezdců.

pasolini (260) napsal 17.12.2010 v 20:09

Nejsem si tím 100% jist, ale ty nehorázny ceny za pronájem motorky zahrnují právě i náklady ze "šrotovného". Řek bych, že se s tím tak nějak počítá.

tic-tac (330) napsal 17.12.2010 v 19:03

Slimáčku, když jednu motorku zboří, tak má ještě jednu. Když zboří i tu, tak dostane kolo. Jak zboří kolo, dostane koloběžku a jak oddělá i ji, tak bude běhat pěšky. Na boty bude vždycky. Ale jinak předpokládám, že se po řádném rozštípání motorky prostě postaví motorka další. Tohle je pro tým především finanční problém, takže pokud jsou peníze, tak jsou motorky. S tímhle se snad počítá, že sebou občas někdo dobře šlehne.

Slimáček (146) napsal 17.12.2010 v 17:17

Co se stane, když Kája (nedej bože) zboří obě motorky? Bude mít po ptákách? Padat se musí a je to dost o štěstí, jak pád dopadne...

Bosso (344) napsal 17.12.2010 v 16:21

To JirkaCS: Článek, jak je vidět, pochází z následujícího zdroje: //www.karelabraham.com/ a já nevím, kdo ho psal, tedy teď už ano. Mladík, který má Nick "Chelman" a kterého já osobně ani neznám. Ale u každého článku je napsaný autor, tedy ten, kdo ten článek na web motorkářů "pověsil". Navíc já TZ brněnského týmu Cardion AB Motoracing či na web //www.karelabraham.com/ nepíši. Toť vše. Pěkný den!

mamba54 (1340) napsal 17.12.2010 v 15:41

Je docela zvláštní když někdo nemá žádné informace a rád by se je dozvěděl, je hned poté, co se je dozví zpochybňuje.

PityGPX (949) napsal 17.12.2010 v 15:11

To, že ty motorky v sepangu budou identicke (u Ducati) a v podstatě i u yamahy, hondy, to ví snad každý kdo MGP trošku rozumí :) až pak postupem během sezony tov. týmy budou mit nějaké nové apdejty. V podstatě tak jak to napsal kamarád Chelman. Proto bude fajn, ty sepangové testy sledovat protože tam budou mít borci stejné podmínky stejný matroš, stejné počasí atd. Bude to záležet jen na "rukách"

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 14:48

JirkaCS: Pan Mikšík, tedy Bosso, vážně nejsem

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 14:46

Tento text je zkopírován z oficiálních stránek týmu Cardion AB. Jeho takřka stejnou podobu nalezneš zde: //www.karelabraham.com/aktuality/tymovi-mechanici-navstivili-tovarnu-ducati-325/

A hádej, kdo jej psal? Klidně si mysli, že dělám mlhu, ale je to tak, jak píšu...

JirkaCS (57) napsal 17.12.2010 v 14:46

lerak - a proč by nemohl být Mikšík z pod Radhoště? Já to beru tak,že Mikšík = Chelman. Jako Bosso není Bosso - chápeš?
Navíc Chelman má pěkný foto na profilu,tak proč bych mu nevěřil?

lerak.. (0) napsal 17.12.2010 v 14:37

A jak to vím? To asi proto, že jsem článek, k němuž se vztahuje tato diskuze, psal.
Asi jsem blbej,článek podle všeho píše pan Mikšík a Ty seš nějakej hoch z pod Radhoště.Tak nedělej mlhu .

Ferys (55) napsal 17.12.2010 v 14:35

Aha, takže zase jen PR...

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 14:25

lerak..: A copak bys chtěl vědět? Mechanici týmu Cardion AB byli společně se členy továrního týmu, tedy Jeremym Burgessem a dalšími, v italské Bologni, kde v továrně Ducati připravovali motocykly Ducati Demosedici GP11. Ty jsou v současné chvíli všechny identické a tzv. tovární stroje se nikterak neliší od těch, které bude mít k dispozici Abaja. Lišit se budou až po prvních zimních testech, kdy bude v Borgo Panigale určitě probíhat nějaký vývoj nových součástek, které budou mít k dispozici tovární jezdci, tedy Rossi s Haydenem. Výše zmíněné součástky si s časovým odstupem (během sezóny cca 2 závody, před sezónou nevím) budou moci koupit i netovární týmy, mezi které patří Cardion AB, Pramac a Aspar.

A jak to vím? To asi proto, že jsem článek, k němuž se vztahuje tato diskuze, psal.

Pawka (79) napsal 17.12.2010 v 14:25

neni to ta nova jawa co 6let s dotaci stavej?

Zazi (1006) napsal 17.12.2010 v 14:22

//www.motorkari...?ft=99639&fid=25

lerak.. (0) napsal 17.12.2010 v 14:19

Chelman (85.71.92.xxx) napsal 17.12.10 v 14:12:

JirkaCS: Myslím, že to nehrozí. V tuto chvíli jsou motocykly Desmosedici GP11 identické, což v praxi znamená, že při testování v malajském Sepangu pojede Kája na stejném stroji, jako Rossi a Hayden

A jak Ty to tak všechno dobře víš?Možná by to zajímalo víc lidí.

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 14:12

JirkaCS: Myslím, že to nehrozí. V tuto chvíli jsou motocykly Desmosedici GP11 identické, což v praxi znamená, že při testování v malajském Sepangu pojede Kája na stejném stroji, jako Rossi a Hayden

JirkaCS (57) napsal 17.12.2010 v 14:07

Chelman-to ale taky není moc dobrý,aby jim tam Burges s Rossim na tom něco neokoukali nebo nevyměnili!!
Kája ať maká,nebude to pr... příští rok!

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 13:49

JirkaCS: Kája nyní pracuje na své fyzické přípravě. Motocykly jsou stále v Bologni a do Brna přicestují až před oficiálním týmovým představením, které proběhne v polovině ledna v Praze.

JirkaCS (57) napsal 17.12.2010 v 13:41

Pěkný dárek k vánocům!(ale i pro nás).
Hlavně to Kájo vydrž do testů,ne abys to teď honil po Brně!

PacienT.cz (687) napsal 17.12.2010 v 13:38

to že Abája pojede s GP11 snad vyvrací fámy typu "smluvních doložek" mezi Rossim a Ducati o exkluzivitě nového materiálu pouze pro něj, respektive se zpožděním pro ostatní...
Pokud je modifikace přední vidlice výsledkem testů ve Valencii, tak snad měli šťastnou ruku a povede se jim problém s předkem vyřešit. Už aby bylo 1. února, anebo alespon 1. ledna, kdy už bude Rossi moci mluvit do médií...

lerak.. (0) napsal 17.12.2010 v 13:27

TAK TO JE BRUTÁLNĚ SUPER HUSTOKRUTÝ

Slimáček (146) napsal 17.12.2010 v 11:48

Tak opatrně Kájo. Důležitý je dojet vždy ve zdraví.

Mr.Ducin848 (-1) napsal 17.12.2010 v 11:39

Chameleon: Díky za informaci snad to bude správná volba, ale vzhledem tomu, že mají Rossiho, tak by konečně Ducati mohli přestat padat na předek . By mohli vymyslet i něco na covilní verze, třeba 848čku, abych přestal padat na předek Nebo se budu muset naučit jezdit

Chelman (0) napsal 17.12.2010 v 10:51

Mr.Ducin848: BigBang

Mr.Ducin848 (-1) napsal 17.12.2010 v 10:41

Super,halvně ať mu to jezdí . Jen co kdyby napsali jaký motor vlastně použili .

shArk. (14) napsal 17.12.2010 v 10:06

skoda ze neni fotka zezadu, je tam brutalni pritlacne kridlo fungujici podobna jek u vejrona

maddog (2) napsal 17.12.2010 v 09:50

Ty spoilery jsou kruté...




TOPlist