KTM intenzivně pracuje na projektu MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.09.2014 v 17:29

Jen pro Hondu ( a Dornu! ) , Marexi

Marex (2570) napsal 18.09.2014 v 16:10

Co se KTM týče, tak si myslím, že je to přejde. Ale naprosto chápu ta slova ohledně Moto2. Ostatně jak už tu někdo psal- Odlišit jednotnou motorizaci noname podvozky s následkem nevyrovnaného jezdeckého pole, to přece postrádá naprosto jakýkoliv smysl. Je to ale dobře pro Hondu.

Marex (2570) napsal 18.09.2014 v 16:05

mamba 05:53: To je pěkná blbost!

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.09.2014 v 14:56+1

Věděl (Peter Clifford, kdysi závodník a od té doby okruhový
publicista!), že se budou měnit tech. regule a "vyhodil" tak
peníze za projekt předem odsouzený k neúspěchu ?? Asi
mu ty prachy Blata musela vrátit,ale i tak by to bylo sakra
"přitažený za vlasy". A jak píše Desmo, PC s Blatou nebyli
jedinými obětmi ... "Heil Dorna"

mamba54 (1340) napsal 18.09.2014 v 14:16

I2T -Představ si Ivane, že jo. On Blatovi "jen" půjčil prachy.

afro-r1 (513) napsal 18.09.2014 v 11:35

To uz tu jednou bylo:
//blog.ktm.com/wp-content/uploads/2014/07/0003-1024x829.jpg

desmo69 (638) napsal 18.09.2014 v 11:17

Ivandvoutaktak, rika ti neco Ilmor nebo Inmotec?:) Ti delali 800ccm v dobe kdy bylo jasne ze nastane era 1000ccm.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 18.09.2014 v 10:46

Žeby teda, Mambo, do TAKOVÝHO, předem ztracenýho, Blata-projektu
Peter Clifford tenkrát šel ??

mamba54 (1340) napsal 18.09.2014 v 05:53

Jenže tehdy to bylo známo předem, než se do toho Blata pustil.

Pastell (112) napsal 17.09.2014 v 23:28+1

IvanDvoutakťák: Tak nějak dopadla Blata WCM se svým šestiválcem ne? Než ho stihli dodělat, tak změnili pravidla...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 17.09.2014 v 21:21-1+1

Naprosto není nereálné,zdenekp,že KTM vyvine jejich stroj pro
MotoGP1000 a ta"skvělá" Dorna pro sezonu 2017 ""vymyslí"" no-
vej reglement (neplést si s exkrement !) motoru 1200 ...
Jen jakási obdoba "šlápnutí vedle" s motorem 800 ccm ?

AKRO (-498) napsal 17.09.2014 v 20:33

Zdenekkp - Když dědek SPZka už skoro zlikvidoval SBK, kam jinam, než do MGP mají ty nové fabriky jít?

SoulTrain21 (753) napsal 17.09.2014 v 19:27

dante.peklo (951) napsal 17.09.2014 v 19:02

Dvoři90: Přesně tak..!

Jinak vidím v tom i šanci pro Kadla Haniku..!
Kadle, začni pořádně tahat a od roku 2017 MotogP..!!!

Dvoři90 (494) napsal 17.09.2014 v 18:16

Jack Miler jede příští rok v LCR Open Hondu

Dejvid17 (1088) napsal 17.09.2014 v 17:28+1

eště Kawu přetahnout do GP a budu spokojenej :)

Pavel-at (22) napsal 17.09.2014 v 16:21

Dvoři90: absolutní souhlas

Dvoři90 (494) napsal 17.09.2014 v 15:17+13

Mě se to líbí i s tím WSBK. Podle mého by měli být továrny v MotoGP a ve WSBK soukromé týmy s produkčními motocykly. Na co dvě mistroství světa s továrními motocykly?

VIZI (1420) napsal 17.09.2014 v 14:49-2+2

Zdenekp: dobře se daří Dorně pohřbít SBK jejich koncepcí EVO. Toť vše

Evo (411) napsal 17.09.2014 v 14:47

Trubkovy ram...no to jsem zvedav. Suska se ,ze kluci od KTM by chteli pretahnout Valeho.

zdenekp (122) napsal 17.09.2014 v 14:29+2

Copak asi dělá Dorna špatně, že se do GPček poslední dobou hrne tolik továren? Asi se budem muset zeptat Arka

JA-NE (767) napsal 17.09.2014 v 14:25+2

Tak to sa tesim a drzim palce




TOPlist