Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co se KTM týče, tak si myslím, že je to přejde. Ale naprosto chápu ta slova ohledně Moto2. Ostatně jak už tu někdo psal- Odlišit jednotnou motorizaci noname podvozky s následkem nevyrovnaného jezdeckého pole, to přece postrádá naprosto jakýkoliv smysl. Je to ale dobře pro Hondu.
Věděl (Peter Clifford, kdysi závodník a od té doby okruhový
publicista!), že se budou měnit tech. regule a "vyhodil" tak
peníze za projekt předem odsouzený k neúspěchu ?? Asi
mu ty prachy Blata musela vrátit,ale i tak by to bylo sakra
"přitažený za vlasy". A jak píše Desmo, PC s Blatou nebyli
jedinými obětmi ... "Heil Dorna"
Naprosto není nereálné,zdenekp,že KTM vyvine jejich stroj pro
MotoGP1000 a ta"skvělá" Dorna pro sezonu 2017 ""vymyslí"" no-
vej reglement (neplést si s exkrement !) motoru 1200 ...
Jen jakási obdoba "šlápnutí vedle" s motorem 800 ccm ?
Mě se to líbí i s tím WSBK. Podle mého by měli být továrny v MotoGP a ve WSBK soukromé týmy s produkčními motocykly. Na co dvě mistroství světa s továrními motocykly?
Jen pro Hondu ( a Dornu! ) , Marexi
Co se KTM týče, tak si myslím, že je to přejde. Ale naprosto chápu ta slova ohledně Moto2. Ostatně jak už tu někdo psal- Odlišit jednotnou motorizaci noname podvozky s následkem nevyrovnaného jezdeckého pole, to přece postrádá naprosto jakýkoliv smysl. Je to ale dobře pro Hondu.
mamba 05:53: To je pěkná blbost!
Věděl (Peter Clifford, kdysi závodník a od té doby okruhový
publicista!), že se budou měnit tech. regule a "vyhodil" tak
peníze za projekt předem odsouzený k neúspěchu ?? Asi
mu ty prachy Blata musela vrátit,ale i tak by to bylo sakra
"přitažený za vlasy". A jak píše Desmo, PC s Blatou nebyli
jedinými obětmi ... "Heil Dorna"
I2T -Představ si Ivane, že jo. On Blatovi "jen" půjčil prachy.
To uz tu jednou bylo:
//blog.ktm.com/wp-content/uploads/2014/07/0003-1024x829.jpg
Ivandvoutaktak, rika ti neco Ilmor nebo Inmotec?:) Ti delali 800ccm v dobe kdy bylo jasne ze nastane era 1000ccm.
Žeby teda, Mambo, do TAKOVÝHO, předem ztracenýho, Blata-projektu
Peter Clifford tenkrát šel ??
Jenže tehdy to bylo známo předem, než se do toho Blata pustil.
IvanDvoutakťák: Tak nějak dopadla Blata WCM se svým šestiválcem ne? Než ho stihli dodělat, tak změnili pravidla...
Naprosto není nereálné,zdenekp,že KTM vyvine jejich stroj pro
MotoGP1000 a ta"skvělá" Dorna pro sezonu 2017 ""vymyslí"" no-
vej reglement (neplést si s exkrement !) motoru 1200 ...
Jen jakási obdoba "šlápnutí vedle" s motorem 800 ccm ?
Zdenekkp - Když dědek SPZka už skoro zlikvidoval SBK, kam jinam, než do MGP mají ty nové fabriky jít?
Dvoři90: Přesně tak..!
Jinak vidím v tom i šanci pro Kadla Haniku..!
Kadle, začni pořádně tahat a od roku 2017 MotogP..!!!
Jack Miler jede příští rok v LCR Open Hondu
eště Kawu přetahnout do GP a budu spokojenej :)
Dvoři90: absolutní souhlas
Mě se to líbí i s tím WSBK. Podle mého by měli být továrny v MotoGP a ve WSBK soukromé týmy s produkčními motocykly. Na co dvě mistroství světa s továrními motocykly?
Zdenekp: dobře se daří Dorně pohřbít SBK jejich koncepcí EVO. Toť vše
Trubkovy ram...no to jsem zvedav. Suska se ,ze kluci od KTM by chteli pretahnout Valeho.
Copak asi dělá Dorna špatně, že se do GPček poslední dobou hrne tolik továren? Asi se budem muset zeptat Arka
Tak to sa tesim a drzim palce