Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Akro: To je možný...nevím, ale hledat to nebudu. Zatím to k životu nepotřebuju, ale až bude třeba najdu. Jen aby sis ty formule neposunul o 20 let dozadu ? Ale něco takovýho bylo, to jo...ale přesná fakta neznám, tak se s tebou nemohu radostně hádat, jako jinde.
JV - Ty sportovní motocykly se řešily už v roce 1958! Zřejmě pro nezájem továren se z toho ustoupilo! Měly to být Formule I minimálně 50 kusů a Formule II minimálně 200 kusů! Souhlasíš? Ty Formule junior bylo něco jiného, byla to taková naše socialistická Formule, v polovině sedmdesátých let! 250ky a později 125ky Metalex...
To bylo trochu jinak, ale je to jedno. Šéf Dorny u toho nebyl , tak je to tady určitě pasé. Jinak celkově se mělo přejít na tzv.sportovní třídy, ale přešlo se na ně aktivně jen u nás - junior. A že to navrhl Křivka, na to si přišel kde?
11 jezdců, což reportáže... , ale tvoje komentáře , to si zobnem
JV - Nikdo nechtěl pětistovky rušit! To jenom náš zástupce v komisi FIM soudruh Jan Křivka podal návrh na zrušení pětistovek a jejich nahrazení třídou do 175 ccm! Bylo to někde okolo roku 1961- 1962!
JV - A to si přestav, jestli by třeba s těch 11 jezdců, byl desátý Karel! To budou reportáže! "Úžasný výkon rodáka z Brna, Karla Abraháma, který se ve své premiéře v NEJPRESTIŽNĚJŠÍ, NEJRYCHLEJŠÍ A NEJSLEDOVANĚJŠÍ třídě MGP umístil na fantastickém DESÁTÉM místě mezi nejlepšími jezdci světa!!!
To PityGPX: Máš recht ! Akro ale nechce diskutovat, co bylo nebo bude, jen chce kritizovat dnešek, ale on se někdo najde a pochválí ho . To si užijem jestli jich dojede 11?
V 60 letech nebyl internet takže ten, kdo kral. kubatu chtěl kritizovat mohl jen v hospodě u piva a tím padem, když to nebylo nikde veřejně psáno (kritika na 500cc) tak se to neřešilo, ted, když je net, tak každý kritizuje!
JV - Já se ovšem nebavím o tom, kolik jelo jezdců při některých závodech před dvaceti nebo třiceti lety nebo při stávce jezdců v Německu nebo v USA, kdy tam skoro nikdo nepřijel! Mě zajímá hlavně kolik jich jede dnes a je to mizérie MGP-SPZ! Tedy trapné závody šéfa Dorny!
To Akro: Takže asi toho taky moc nepamatuješ ? Schválně jsem se včera koukl do již dané historie a ejhle. V letech 89/90, tedy v letech které tady jinde obdivujete jaké to byly závody oproti tomu co vidíme dnes a ...průměrný počet jezdců na startu byl cca 17 a byly také GP kdy startovalo pouze 14 jezdců!!! Laguna a podobně, rozdíly ještě k tomu mezi jezdci nebyly destinové, ale vteřinové, poslední dostávali kolo i dvě. Takže včíl mudruj, tvůj milovaný šéf Dorny tehdy u toho opravdu nebyl . Zlepšilo se to až později, když vyjely podvozky ROC a Harris s motory Yamaha. Takže užijme si letošní sezonu, taková jaká bude a uvidíme příští rok. Tohle není první ani poslední krize v GP.
To Pasolini: S hvězd po Spencerovi Martinez, dva tituly v roce 1988. A asi ještě někdo, Akro se určitě podívá a řekne nám to, že?
zeptám se asi hloupě, je možné aby jela suza závod, když nejela kvalifikaci? jestli pojede 16 jezdců, tzn. že to jsou skoro jisté body i pro posledňáčky
tak to by byl mazec, kdyb jel jeden jezdec za den dva závody. nechápu ale, proč v kataru nezůstal hopper, když už tam byl. takový náhradní jezdec je k ničemu
AKRO: Už ty články živě vidím
To Akro: To je možný...nevím, ale hledat to nebudu. Zatím to k životu nepotřebuju, ale až bude třeba najdu. Jen aby sis ty formule neposunul o 20 let dozadu ? Ale něco takovýho bylo, to jo...ale přesná fakta neznám, tak se s tebou nemohu radostně hádat, jako jinde.
JV - Ty sportovní motocykly se řešily už v roce 1958! Zřejmě pro nezájem továren se z toho ustoupilo! Měly to být Formule I minimálně 50 kusů a Formule II minimálně 200 kusů! Souhlasíš? Ty Formule junior bylo něco jiného, byla to taková naše socialistická Formule, v polovině sedmdesátých let! 250ky a později 125ky Metalex...
To bylo trochu jinak, ale je to jedno. Šéf Dorny u toho nebyl , tak je to tady určitě pasé. Jinak celkově se mělo přejít na tzv.sportovní třídy, ale přešlo se na ně aktivně jen u nás - junior. A že to navrhl Křivka, na to si přišel kde?
11 jezdců, což reportáže... , ale tvoje komentáře , to si zobnem
Další zraněný do sbírky.
//www.crash.net/world+superbikes/news/167564/1/toseland_breaks_wrist_out_for_6_weeks.html
JV - Nikdo nechtěl pětistovky rušit! To jenom náš zástupce v komisi FIM soudruh Jan Křivka podal návrh na zrušení pětistovek a jejich nahrazení třídou do 175 ccm! Bylo to někde okolo roku 1961- 1962!
JV - A to si přestav, jestli by třeba s těch 11 jezdců, byl desátý Karel! To budou reportáže! "Úžasný výkon rodáka z Brna, Karla Abraháma, který se ve své premiéře v NEJPRESTIŽNĚJŠÍ, NEJRYCHLEJŠÍ A NEJSLEDOVANĚJŠÍ třídě MGP umístil na fantastickém DESÁTÉM místě mezi nejlepšími jezdci světa!!!
To PityGPX: Máš recht ! Akro ale nechce diskutovat, co bylo nebo bude, jen chce kritizovat dnešek, ale on se někdo najde a pochválí ho . To si užijem jestli jich dojede 11?
V 60 letech nebyl internet takže ten, kdo kral. kubatu chtěl kritizovat mohl jen v hospodě u piva a tím padem, když to nebylo nikde veřejně psáno (kritika na 500cc) tak se to neřešilo, ted, když je net, tak každý kritizuje!
To Akro: Takže, co to bylo tedy před těmi léty? V 60.letech chtěli dokonce půllitry zrušit!
JV - Já se ovšem nebavím o tom, kolik jelo jezdců při některých závodech před dvaceti nebo třiceti lety nebo při stávce jezdců v Německu nebo v USA, kdy tam skoro nikdo nepřijel! Mě zajímá hlavně kolik jich jede dnes a je to mizérie MGP-SPZ! Tedy trapné závody šéfa Dorny!
To Akro: Takže asi toho taky moc nepamatuješ ? Schválně jsem se včera koukl do již dané historie a ejhle. V letech 89/90, tedy v letech které tady jinde obdivujete jaké to byly závody oproti tomu co vidíme dnes a ...průměrný počet jezdců na startu byl cca 17 a byly také GP kdy startovalo pouze 14 jezdců!!! Laguna a podobně, rozdíly ještě k tomu mezi jezdci nebyly destinové, ale vteřinové, poslední dostávali kolo i dvě. Takže včíl mudruj, tvůj milovaný šéf Dorny tehdy u toho opravdu nebyl . Zlepšilo se to až později, když vyjely podvozky ROC a Harris s motory Yamaha. Takže užijme si letošní sezonu, taková jaká bude a uvidíme příští rok. Tohle není první ani poslední krize v GP.
To Pasolini: S hvězd po Spencerovi Martinez, dva tituly v roce 1988. A asi ještě někdo, Akro se určitě podívá a řekne nám to, že?
Kája musí dojet a body ho v údajně NEJRYCHLEJŠÍ A NEJPRESTIŽNĚJŠÍ TŘÍDĚ NEMINOU!
TRAPÁRNA, OSTUDA A DĚS TEN POČET JEZDCŮ V MGP-SPZ!!!
Pity: To by mohl vyfouknout Kejsímu první flek!!!
Tak pokud si vzpomínám, tak naposledy jel dvě kubatury Spencer.
Já bych povolal Peška
zeptám se asi hloupě, je možné aby jela suza závod, když nejela kvalifikaci? jestli pojede 16 jezdců, tzn. že to jsou skoro jisté body i pro posledňáčky
Bosso: No jo vlastně, skutečnou MZ musíme hledat v poli o trochu níž
tak to by byl mazec, kdyb jel jeden jezdec za den dva závody. nechápu ale, proč v kataru nezůstal hopper, když už tam byl. takový náhradní jezdec je k ničemu
mega komedie
Komedie
Děkuji, chybí šasí FTR, v tom je ten vtip! Pouze nálepka je MZ...
Bosso: "včera v FP3 se šasím na senzačním 12. místě"...Myslím, že tam chybí "MZ", se šasím jezdí každý .