Karel Abraham už v Le Mans se šasím FTR

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 22.05.2010 v 22:01

Mamba54 - On už SPZetka jedny šestistovky zařadil. Ale SSP stejně vydrží! Horší do bude s MOTO 2, ta zažije pokles!

mamba54 (1340) napsal 22.05.2010 v 20:28

to Marex:Jedinou šanci pro přežití SSP vidím v tom,že by je Espézetka zařadil do programu MGP.

AKRO (-498) napsal 22.05.2010 v 00:30

Marex - Taky si to myslím, napsal jsi to naprosto výstižně!

AKRO (-498) napsal 21.05.2010 v 22:54

Desmo69 - Já mám přihlášené dva počítače a pokud je Pavel na svém, musím psát z druhého, další PC už asi nemá cenu přihlašovat, pouze v případě BANU. Jinak mě klidně i na tom Petr38 oslovuj Akro, to je přece jedno!

Marex (2570) napsal 21.05.2010 v 22:31

Desmo: Sporty i Bajky mají kam couvnout, aby se to dalo fin. utáhnout...a to směrem k sérii. V GP s jejími garážovými Moto2 a za chvíli Moto1 to bude trochu potíž. Sériová motorka totiž stojí kolem 300tis. a náklady na cestování se asi stáhnout nedají...takže jestli bude Evropa dále směřovat pouze kupředu a zpátky ni krok, vstříc budovatelskému socialismu, bude pro sponzory problém vylepit paket i za Moto2...proto si myslím, že Sporty přežijí.

desmo69 (638) napsal 21.05.2010 v 17:22

To si piš že vím Jen "ho" nebudu oslovovat Akro né

AKRO (-498) napsal 21.05.2010 v 17:17

Desmo69 - Tak blbost a omezenost to je! Aspoň vidíš, že to je banda idiotů, stejně jako Espoblboletové v MGP! Jinak ten Petr38 jsem já, ale to snad víš!

desmo69 (638) napsal 21.05.2010 v 15:18

SoulTrain, omg. Ale co je to za tupost, každý tři závody na základě bodovýho stavu měnit maximální hmotnost nějakýho typu motorky? Prostě pravidla jsou daný. Máš 2V tak si jezdi s 1200ccm a touhle váhou. Máš 4V tak s 1000ccm a touhle váhou. Jakýpak proboha každej třetí závod to měnit. To je šaškárna. Navíc ještě k tomu o 3kg, který neudělaj skoro žádný rozdíl. Tzn. tohle pravidlo dělal pěknej idiot. A o to tady de.
Pity, no, moto2 v atraktivnosti závodu vede teda na plné čáře

SoulTrain21 (753) napsal 21.05.2010 v 15:02

edit oprava: zkrátka není ůčelem nutit továrny vyvíjet kvuli těmto závodum prototypy jako je tomu v MGP či F1

PityGPX (949) napsal 21.05.2010 v 14:38

Toš mgp první závod katar lepší jak x závodů wss. (letos).Wsbk vede, pak moto2 a a pak bojují o treti misto v atraktivnosti 125, mgp a wss .)

SoulTrain21 (753) napsal 21.05.2010 v 14:04

desmo tady jde ale oto,že píšeš,že to sjou abnormální pravidla.Ale v seriálech kde se dbá nato,aby se tam nestalo to co v MGP a jezdily se tedy vyrovnané a pohledné závody je to normální věc.Hlavne v těch,kde jezdi stroje odvozené od seriových.Jasně,seriály typu MGP,F1 jsou dané jasně pravildy,protože továrny musí vyvinout uplně jiné stroje než jezdí po silnici v podobě třeba Mercedesu ve formuli či v podobě Yahamy v MGP.Ale seriály typu WTCC a WSBk jsou postaveny na základě toho,aby továrny nemusely platit stamilionové částy na vyvoj a výrobu stroju aby mohli vůbec tento šampionát jezdi,zkrátka není ůčelem nutit továrny vyvíjet kvuli těmto závodum prototypy jako je tomu v MGP či WSBK.Je to odvíjeno ze strojů které nemají tak daleko k seriovým a tudíš jsou tyto pravidla potřeba,aby se docílilo vyrovnanosti. To je to samé jako kdyby muselo BMW ve WTCC zbytečně vyvíjet auto s pohonem na přední kola jen proto,aby mohlo jezdit WTCC.Ktomu tyhle seriály určeny nejsou.A to je ten hlavní rozdíl mezi WSBK a MGP.

desmo69 (638) napsal 21.05.2010 v 13:17

petr38, ty už ses asi fakt dočista zbláznil. Vždyť ssp jsou letošním rokem největší shit v motorismu. Takový kraviny jako plácáš ty může říct fakt jen (radši si to domysli, nebudu zatěžovat cenzuru)

petr38 (0) napsal 21.05.2010 v 13:11

Mamba54 - Máš pravdu, že SBK, MOTO 2 a 125tky jsou na koukání lepší, ale snad se to u SSP taky vylepší! MGP je na tom nejhůř, to je skoro každý závod mizérie!

petr38 (0) napsal 21.05.2010 v 13:08

Mamba54 - Žádný zázrak ty SSP nejsou, ale tak hrozné to není, pořád se na to nechalo dívat a v porovnání s bídou MGP jsou to kvalitní závody!

petr38 (0) napsal 21.05.2010 v 13:06

Desmo69 - Proč by příchodem litrů měly skončit SBK? Nakonec litry se už v MGP jezdily a SBK fungovalo dobře a jezdců bylo víc než letos. Kromě toho nebudou mít tisícovky v MGP se sporťáky nic společného, bude to zase astronomicky drahých 6 motorek a zbytek o něco levnějších "hrobek" zadarmo drahých, zvaných satelity. Bude to zase aspoň 20x dražší než budou SBK a pojedou prakticky stejně rychle nebo možná o dvě vteřiny pomaleji, takže ty dvě vteřiny budou u MGP asi o 60 milionů dražší, v případě satelitů a u továrních asi o 15 milionů více! Prostě pokrok musí být!

desmo69 (638) napsal 21.05.2010 v 12:51

Soultrain, neplácáš tak náhodou dvě věci dohromady? Je rozdíl dobrý závody na oko a dobrý pravidla

PityGPX (949) napsal 21.05.2010 v 10:00

U wss je problém v tom, že medédia se zajímaj o gp a o wsbk. O wss už moc ne a tak o tu třídu není zájem, viz odchod yamahy. O budoucnost wsbk strach nemam, i tak tam pořád budou hondy, ducati, suzy, kawy, yamahy.
u WSS nevim, toš těch 18 bajků tam bude i nadále. Tam je kawa silná, takže ta neodejde.

SoulTrain21 (753) napsal 21.05.2010 v 09:18

AHa tak abnormální pravidla jo? Hlavně,že uplně stejné pravidla používá už nějakou dobu i WTCC .A pokud se nepletu,tak jsi i ty sam,když jsme se bavili o WTCC, odsouhlasil,že jsou to parádní závody ale když je to u WSBK tak je to tak strašně špatné

mamba54 (1340) napsal 21.05.2010 v 07:49

na vedoucích pozicích,který trvá...

mamba54 (1340) napsal 21.05.2010 v 07:45

to Akro:Můžeš mi prosím prozradit,který letošní závod SSP byl zajímavý? Pokud pominu souboje 2-3 jezdců na špici,který trvá tak zhruba do poloviny závodu,tak nikde nic.Vždytˇsi prohlídni časové odstupy mezi startujícími a není o čem mluvit! SSP mi nic neudělaly,mám rád všechny druhy silnič.závodění ale jen srovnávám z pozice běžného diváka.A jen z tohoto důvodu to u mě ty SSP prohrávají ve srovnání s ostatními vrcholovými kategoriemi obou MS.

desmo69 (638) napsal 20.05.2010 v 22:17

Akro, ale di ty brepto
Marex, to já zas dávám 3-5 let supersportům, no ikdyž vesměs celým sbk. Do motogp příjdou litry, tzn. stejnej úpadek v sbk jako teď v ssp díky moto2...řekl bych že i razantnější. Díky ocasovi Flamminimu, kterej za tu dobu medializaci těžko zlepší, odejdou továrny, týmy, sponzoři. Zbytek jezdců sem tam bude prohánět na Ducatkách, který budou každý tři závody převažovat díky abnormálně geniálnímu pravidlu

Marex (2570) napsal 20.05.2010 v 21:30

Mamba: Všichni mají 4válce, všichni jedou s motorem Honda, všichni jedou na "garážových rámech"- svinsky drahých a na stejných gumách-(to mi nevadí). Sporty byly stejná (a o dost levnější)zábava,ale jak píšeš, došlo k jejímu úpadku a to právě díky Moto2. Osobně dávám třídě Moto2 3-5 let, než padne na hubu Španělská ekonomika (stejně jako ta Řecká). Každopádně pestrost hledej jinde //www.motorkari.cz/motodatabaze/

AKRO (-498) napsal 20.05.2010 v 20:30

Desmo69 - Co je zlatého na nezáživné MGP? Aspoň na MOTO 2 se dívat dá, ale tam to nakonec stejně vyhrajou Tomisawa a Elias, protože mají 50 kilo!

desmo69 (638) napsal 20.05.2010 v 19:34

A co ti udělali moto2 a motogp že o nich tak negativně píšeš A to je opravdu náramná krása 20 jezdců v ssp. Z roku na rok tak zničená třída Zlatý motogp a samozřejmě pecka moto2

AKRO (-498) napsal 20.05.2010 v 18:57

Mamba54 - poslední závod SSP sice nebyl nějak moc zajímavý, ale to byla vyjímka, většinou to bývá dobré! Říkám si, co ti ty SSP udělaly, že o nich tak negativně píšeš? Jistě, jezdci tam ubyli, ale pořád jich je dvacet a proti nudě a šedi v MGP to jsou daleko zajímavější závody!

mamba54 (1340) napsal 20.05.2010 v 09:18

to Marex:Měl sem na mysli pestrost výrobců šasi.Ale myslím,že tos z mé poznámky vytušil.Pokud jsi měl na mysli pestrost značek motorů,což jsem zase vytušil já,tak tě odkážu na sledování kategorie SSP,kde ta tebou myšlená"pestrost"sice existuje,ale to je tak asi vše.Jinak to ja totiž NUDA,NUDA,ŠED

Marex (2570) napsal 19.05.2010 v 22:53

Mamba: Moto2 a pestrost? Ty se díváš na jinej seriál...

mamba54 (1340) napsal 19.05.2010 v 08:38

A vlastně nejen u něho,ale i u Simona s Di Megliem

mamba54 (1340) napsal 19.05.2010 v 08:35

Uvidíme,jak moc se projeví na Abájově změně ta "váhová"teorie.

mamba54 (1340) napsal 19.05.2010 v 07:19

to JP:Nic proti tvému názoru. Jen mě pobavila ta relativita pojmu:"atˇpo dlouhé době někdo z nich udělá bednu"-Ve srovnání času který uplynul od bedny Boh.Staši po první bednu L.Peška je ta Peškova zatím poslední,jako by to bylo včera. Samozřejmě se nebráním tomu,aby to bylo dříve a co nejčastěji.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist