Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorový brzdy u kamčáků jsou několika typů. Je třeba si uvědomit, že kamion včetně nákladu má 40 tun i víc. Tohle nejde ubrzdit klasickými brzdami (resp. jde, ale brzdy doslova hořej). Takže někteří výrobci brzdí motorem (do motoru nejde palivo a změnou časování ventilů vznikne ve válcích místo expanze podtlak, takže motor brzdí). DAF má zase na kardance elekromagnet a brzdí tím, že elekromagnetickým polem brzdí kardan.
Podle článku se zdá, že Barberovi nějak "překáží" motorka a fakt nevím, proč je šťastný, že má první body! Mimo Melandriho za ním už nikdo jiný nedojel. Pokud jde o Melandriho, zdá se, že to pro něho asi zase bude sezóna na chvostu, jako když jezdil na Ducati a pokud se nezlepší, cesta na "smetiště dějin". Pro jeho fandy - myslím to jen obrazně!
Soul:Motorová brzda u kamionu je celkem důležitá věc. Kamion jedoucí z kopce (i traktory a spol.) musí mít zařazenej kvalt a brzděj motorem, aby se jim nepřehřály kotouče, pže ty pak nebrzděj. Funguje to tak, že vymáčkneš spojku, dáš neutrál, pak zase spojku, meziplyn a pak tam "kopneš" nižší kvalt. Ty motory jsou schopný pomocí tohoto zcela zastavit (téměř). Na novejch to se to "kope" dolů vzduchem (pneumaticky).
SoulTrain:odkaz co tu nechal Průša je jden system a druhý zjednodušeně ucle výfukové potrubý.
Průša94:já to taky nevím,jen vím že se o tom dost píše.Hlavně v období testů...
to Bosso: tak to je cajk, že ovládáš němčinu jsem už vypozoroval. Já myslel že ta zpráva byla v angličtině a ten překlad mi prostě přišel jako z googlu...
to Prusa:
stroje moto GP mají opravdu motorovou brzdu a jezdci o ní často mluví a potom novináři píší.Nepředstavij si že ta brzda funguje jako u kamionů-má to co dělat s elektronikou a další.Prostě jsi si vyšláp vedle...
Tak ono uvidíme, nezapomente ze mame odjetý jeden závod :) Je jasné že Melandri a Pedrosa se zlepší a budou končit daleko blíž k předním jezdcům. Naopak třeba Randy bude mít čím dál tím těžší obhajovat 6. místa v závodech.
To Prusa: Pro překlad z němčiny nemusím používat "Google", neboť německy umím docela slušně, aspoň si to myslím, když v němčině přednáším i na Universitě ve Vídni. Takže výraz "das Motorbrems-ausfiel", doslova toto řekl Melandri se asi jinak nedá přeložit...
no mě spíš šlo o ten překlad jako takovej. To vypadalo jako z googlepřekladače a moc mi to nedávalo smysl
Hlavně furt nevim co je to ta brzda motoru. Motorovou brzdu maj snad náklaďáky ne???
Taky netuším, zní mi to jako výmluva a alibi dopředu, ale těžko říct. Možná opravdu potřebuje ke svému "speciálnímu jezdeckému stylu" speciální typ motorky... To je ale asi dost blbost, že.
Netuším co tím chtěl říct ale zatím to asi moc nadějně nevypadá, přitom ale právě Honda mu vždy seděla a s každým typem udělal podium. Honda RC211V byl dobrej a i s tou srač_kou RC212V která byla jen pro Pedrosu z roku 2007 udělal taky nějaké podia. Tahle motorka co ma pod sebou je určo lepší model jak "motorka" z roku 2007.
Můžete te mi prosí vás někdo přeložit do češtiny tohle Marcovo prohlášení???
"Po několika kolech mně přestala fungovat brzda motoru, takže jsem nemohl vůbec brzdit. Bohužel jsem velmi senzibilní člověk se speciálním jezdeckým stylem a vypadá to tak, že tento motocykl nebyla pro mě ta nejlepší volba"
To jako že teď přišel na to že mu Honda nesedí a zbytek sezóny se bude plácat vzadu???
marex,Kryšpín
Motorový brzdy u kamčáků jsou několika typů. Je třeba si uvědomit, že kamion včetně nákladu má 40 tun i víc. Tohle nejde ubrzdit klasickými brzdami (resp. jde, ale brzdy doslova hořej). Takže někteří výrobci brzdí motorem (do motoru nejde palivo a změnou časování ventilů vznikne ve válcích místo expanze podtlak, takže motor brzdí). DAF má zase na kardance elekromagnet a brzdí tím, že elekromagnetickým polem brzdí kardan.
Podle článku se zdá, že Barberovi nějak "překáží" motorka a fakt nevím, proč je šťastný, že má první body! Mimo Melandriho za ním už nikdo jiný nedojel. Pokud jde o Melandriho, zdá se, že to pro něho asi zase bude sezóna na chvostu, jako když jezdil na Ducati a pokud se nezlepší, cesta na "smetiště dějin". Pro jeho fandy - myslím to jen obrazně!
Každopádně 33 jel s "Kawou" výborně a pochybuji, že by někdo jiný s Hayate zabednil!!!
Soul:Motorová brzda u kamionu je celkem důležitá věc. Kamion jedoucí z kopce (i traktory a spol.) musí mít zařazenej kvalt a brzděj motorem, aby se jim nepřehřály kotouče, pže ty pak nebrzděj. Funguje to tak, že vymáčkneš spojku, dáš neutrál, pak zase spojku, meziplyn a pak tam "kopneš" nižší kvalt. Ty motory jsou schopný pomocí tohoto zcela zastavit (téměř). Na novejch to se to "kope" dolů vzduchem (pneumaticky).
aha,dík holky
co to ze mě vypadlo???
s antihopem jsem myslel
anebo jim spíš hapruje elektronika s antigopem???
edit: ucpe potrubí
SoulTrain:odkaz co tu nechal Průša je jden system a druhý zjednodušeně ucle výfukové potrubý.
Průša94:já to taky nevím,jen vím že se o tom dost píše.Hlavně v období testů...
to SoulTrain: //cs.wikipedia.org/wiki/Motorová_brzda
A jak ta brzda funguje u kamionu?
to ChenziiR1: nevim proč bych si měl někam vyšlapávat, prostě mi neni jasná motorová brzda no...
to Bosso: tak to je cajk, že ovládáš němčinu jsem už vypozoroval. Já myslel že ta zpráva byla v angličtině a ten překlad mi prostě přišel jako z googlu...
Jinak pak už může zkusit jen M1,ale u yamah bude jistě plno.
Dostává asi tvrdý direkty na psychiku od angažmá u ducati...
to Prusa:
stroje moto GP mají opravdu motorovou brzdu a jezdci o ní často mluví a potom novináři píší.Nepředstavij si že ta brzda funguje jako u kamionů-má to co dělat s elektronikou a další.Prostě jsi si vyšláp vedle...
Tak ono uvidíme, nezapomente ze mame odjetý jeden závod :) Je jasné že Melandri a Pedrosa se zlepší a budou končit daleko blíž k předním jezdcům. Naopak třeba Randy bude mít čím dál tím těžší obhajovat 6. místa v závodech.
Jesli nezačne něco Melandri dělat, tak si myslím, že mu definitivně v MotoGP zvoní hrana.
To Prusa: Pro překlad z němčiny nemusím používat "Google", neboť německy umím docela slušně, aspoň si to myslím, když v němčině přednáším i na Universitě ve Vídni. Takže výraz "das Motorbrems-ausfiel", doslova toto řekl Melandri se asi jinak nedá přeložit...
Barbera To je kositel..s ničím se nese*e Časem se mu budou všichni raději vyhýbat
no mě spíš šlo o ten překlad jako takovej. To vypadalo jako z googlepřekladače a moc mi to nedávalo smysl
Hlavně furt nevim co je to ta brzda motoru. Motorovou brzdu maj snad náklaďáky ne???
Taky netuším, zní mi to jako výmluva a alibi dopředu, ale těžko říct. Možná opravdu potřebuje ke svému "speciálnímu jezdeckému stylu" speciální typ motorky... To je ale asi dost blbost, že.
Netuším co tím chtěl říct ale zatím to asi moc nadějně nevypadá, přitom ale právě Honda mu vždy seděla a s každým typem udělal podium. Honda RC211V byl dobrej a i s tou srač_kou RC212V která byla jen pro Pedrosu z roku 2007 udělal taky nějaké podia. Tahle motorka co ma pod sebou je určo lepší model jak "motorka" z roku 2007.
Můžete te mi prosí vás někdo přeložit do češtiny tohle Marcovo prohlášení???
"Po několika kolech mně přestala fungovat brzda motoru, takže jsem nemohl vůbec brzdit. Bohužel jsem velmi senzibilní člověk se speciálním jezdeckým stylem a vypadá to tak, že tento motocykl nebyla pro mě ta nejlepší volba"
To jako že teď přišel na to že mu Honda nesedí a zbytek sezóny se bude plácat vzadu???
Tak to bys po člověku jeho tělesné konstituce chtěl až příliš.
Nechapu, že ten Bautista tu suzu nezvedl a nedotlačil ji ručně do toho cíle, měl by body sice je to dost metrů z posled. zatáčky do cíle, ale...
Zajímavé názory,ze kterých vyplyvá,že ˝škůdce˝peletonu vozí na svém stroji č.40