VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarpet (26) napsal 02.08.2010 v 19:19

desmo 69:
22.7.2010 16:18 Zix.Red Bull - Sebastian Vettel
Re: Re:
Je to dobrej jezdec to jo,ale ke špičce patřil na těch 600ccm nebo co to tenkrát bylo - od roku 2007 už je průměrnej.

Takže tvou nálepku beru na sebe, to mi fakt uniklo, ale stejně ses trefil asi náhodou , a nebo to tam čteš pozorněji než já . Takže omluva

AKRO (-498) napsal 01.08.2010 v 21:59

Jarpet - Nula od nuly pojde! Na tom něco je! Tak ať se ti daří!

Jarpet (26) napsal 31.07.2010 v 22:34

desmo69 :
S tebou se není o čem bavit, ty jsi ani nepochopil ten názor z tvého odkazu, což je smutné, takže nálepka B.L.B ti nadále zůstává. Radši odpovím Akrovi na jeho věcný příspěvek.

AKRO: jasně, je to můj názor a nikterak nechci odsuzovat zdejší diskusi. Jen mi naštvalo když se někdo otírá o jiný web bez pádných argumentů a to v prvopočátku udělal Pity a zdokonalil to desmo.
Není co dodat, takže se tu hádejte stejně, jako ostatní na jiných webech. V součtu je to stejné...nula od nuly pojde

desmo69 (638) napsal 31.07.2010 v 20:37

Jarpet, tady: //www.motogpsports.cz/hayden-ma-jistou-ducati-i-v-pristim-roce-17319#newsComments Takže se můžem bavit jo?

AKRO (-498) napsal 31.07.2010 v 12:32

Jarpet - Máš určitě právo na svůj názor, ale přece jen, nehodnotíš náš tady nějak moc přísně?

Jarpet (26) napsal 30.07.2010 v 20:50

desmo69 (82.114.217.xxx) napsal 30.07.10 v 17:37:

hmm...úsměvné, hoď konkrétní odkaz, nebo kopii i nickem a můžeme se bavit, jinak je to opět jeden z dalších tvých rychloblábolů. Takovou kravinu by napsalo opravdu jen neznalé děcko, nebo šlo o překlep
Tak jsem si otestoval zdejší "profesionální" diskusi a zase tu budu jen číst články...Áhoj

desmo69 (638) napsal 30.07.2010 v 17:38

Akro, však o čem myslíš že na tom "jeho" webu píšou? Tam bych se měl jako prase v žitě

desmo69 (638) napsal 30.07.2010 v 17:37

Jarpet, tohle tam píše jeden z expertů o Haydenovi: "Je to dobrej jezdec to jo,ale ke špičce patřil na těch 600ccm nebo co to tenkrát bylo - od roku 2007 už je průměrnej." Neříkám že takoví jsou všichni...ale omg, tohle ví i moje mama

AKRO (-498) napsal 29.07.2010 v 21:37

Jarpet - Tady se musím Desma zastat, on B L B není, jen je tou SPZ-MGP trochu postižený a jednostranně zaměřený!

Jarpet (26) napsal 29.07.2010 v 20:46

desmo69 (82.114.217.xxx) napsal 28.07.10 v 19:40:
Nějak jsem přehlídnul tu reakci Pitymu. Ty jsi ale datel .
Takovou blbost může napsat opravdu jen ubožák. Ještě jednou si to po sobě přečti. Na tom webu je ...ale co, nebudu se rozčilovat. Tobě stačí Akro a podobný stereotyp, tak neznevažuj ostatní, kteří píšou jinde a mají lepší přehled a hlavně chování ač jezdí třeba jen na babetě. Nebuď namistrovanej, pokud nedosáhneš alespoň na paty těm ...které pomlouváš...jsi B.L.B Ahoj

AKRO (-498) napsal 29.07.2010 v 12:53

Jarpet -

Jarpet (26) napsal 28.07.2010 v 21:58

Akro, stačí když kape...nemusí být průtrž

AKRO (-498) napsal 28.07.2010 v 21:26

Jarpet - Já se ho držím, ale ten tvůj by fakt potřeboval trochu rozpumpovat!!!

AKRO (-498) napsal 28.07.2010 v 21:24

Desmo69 - Chlape konečně zase něco rozumného! Máš pravdu, že ten konkurenční server nějak namá správný náboj!

Jarpet (26) napsal 28.07.2010 v 19:57

AKRO:...klídek. Ač patříš mezi mnou pár jmenovaných tahounů tohoto webu, tak ti radím...Ševče, drž se svého webu .
To pozvání platilo na Pityho

desmo69 (638) napsal 28.07.2010 v 19:40

Pity, říkal jsem hrozný z toho důvodu, že tam píšou lidi, kteří snad ani netuší že se jezdí 800ccm, nebo si myslí, že se na 800ccm přešlo z 600ccm. Takže, jakou to má pro člověka praktickou hodnotu, když bude číst názory takovýhle lidí? To už si radši přečtu Akra, kterej dodržuje přísnej denní režim. Tzn. není dne bez skřetů, spz, předraženosti, zbytečnosti moto2, vychcanosti Rossiho...

AKRO (-498) napsal 28.07.2010 v 16:55

Tak jsem na to kouknul a ty diskuze by tam fakt potřebovaly oživit! Kam se to hrabe na tu naší!

SoulTrain21 (753) napsal 28.07.2010 v 15:55

AKRO (-498) napsal 28.07.2010 v 15:01

Ale, já se budu muset na Motogpsports.cz taky podívat...

Marex (2570) napsal 27.07.2010 v 22:52

Pity má dnes rýpavou... Zajděte si na pivko a bude to ok. Pity je v klidu a prát se chtít nebude.

Jarpet (26) napsal 27.07.2010 v 20:57

Pity... jelikož máš teď evidentně čas, tak tam jen překlikni...je to tak jednoduché.

PityGPX (949) napsal 27.07.2010 v 20:43

Jarpet: ja to nemyslim z prdele, rikam že to tam nečtu a kdyz jsem tam byl naposled tak tam byla válka mikes vs ostatní :) tak me jen zajima zda tam pořád pise a nebo uz to vzdal! :o) ale jinak mas pravdu! Jako neboj, diskuzi mgpsports.cz už nebudu kritizovat, jak budu mit cas tak tam zavitam a proctu si neco :)

Jarpet (26) napsal 27.07.2010 v 20:22

PityGPX (217.196.112.xxx) napsal 27.07.10 v 19:57:

Mikeš ??? Pity, nedělej ze sebe šaška...víš to stejně dobře jako já
Na každém webu je něco a je jisté, že všude se najdou rejpalové, ale tahouni to jistí. Tady je taky jen pár lidí,co dokážou rozumně psát

SoulTrain21 (753) napsal 27.07.2010 v 20:07

"Toto je sice web motorkářů, ale v této sekci jsou si všichni rovni. Žádný s těch majitelů motorek ( a rádoby závodníků ) ví o detailech v MotoGp kulový a nebo jen střepinky. " hezky napasny

PityGPX (949) napsal 27.07.2010 v 19:58

Jo ty myslíš účast na diskuzi? No ale já nemám potřebu psát všude. Stačí mi tady, občas něco na MR to je vše. Na F1sports.cz (ted nově motogposports.cz) jsem ukončil kariéru a psal jsem to tehdá.

PityGPX (949) napsal 27.07.2010 v 19:57

Jarpet: Ok, beru tvůj názor, ale já opravdu diskuzi na motogpsports.cz nečtu. Už aspoň tak rok? Však se mrkni, kdy jsem tam napsal naposled. Desmo mi psal že si to tam pročítal a že to tam je hrůza. Tak jsem to jen napsal. Já se za desma neschovávám, ale opravdu motogpsports (diskuzi ) nečtu. Když to bylo ještě na f1sports.cz tak jsem tam psal dost, to jistě víš, ale už aspoň tak rok tam nelezu. Čtu si jen články ale diskuzi vůbec, na to nemám čas. A jinak, kam si mě zval? Holt jsem jen zapomněl. Rád to napravím při GP v Brně! Pokud sem ti urazil diskuzi, tak se omlouvám a budu motogpsports.cz chválit resp. nekritizovat :) A píše tam ještě mikeš7 ???

Jarpet (26) napsal 27.07.2010 v 19:23

TO….PityGPX (217.196.112.xxx) napsal 26.07.10 v 18:21:::
Už pár let jsem sem nic nepsal, protože to tu stálo za prd, ale ty jsi mi nadzvedl ze židle. Čtu vás tady (jako všechny tebou jmenované weby) denně a bavím se……líbí se mi to hecování někdy až blbé, ale tak to chodí a patří to k tomu.
Nadzvedla mi tato tvá věta:….. diskuze na motogpsports.cz sice je ale je to tam prej hrozné (co mi psal desmo na icq)
Proč se schováváš za desmu, když je to tvůj názor!!! Nevěřím, že ty sám tento web jednou denně neprolustruješ…prostě nevěřím. Nepomlouvej proto , že je hroznej. Je to jako všude. Pár tahounů drží úroveň webu a ostatní se nabalují. Ty jsi utekl jako malej kluk a ikdyž jsem tě tam v zimě zval a ty jsi přislíbil účast…..skutek utek. A je to škoda, protože ty bys tam zapadnul dokonale. (rád píšeš)
Toto je sice web motorkářů, ale v této sekci jsou si všichni rovni. Žádný s těch majitelů motorek ( a rádoby závodníků ) ví o detailech v MotoGp kulový a nebo jen střepinky.

Takže Pity……žádné pomluvy a nechtěj , abych si tě přestal vážit.

AKRO (-498) napsal 27.07.2010 v 12:52

Kryšpín - 260 koní ty osmistovky určitě nemají! Myslím max. do 240 koní! Né snad, že by se to nedalo z osmistovky vytáhnout, ale to by pak potřebovali na jeden závod 1-2 motory.

Kryšpín (7) napsal 27.07.2010 v 07:19

Myslím že když se má jednat o MS prototypů, tak by to měly být závody nejlepších strojů na planetě. Omezil bych pouze obsah a případně min. váhu (ale o tom nejsem úplně přesvědčen). A to s plným vědomím, že to může být na úkor závodů a konkurenceschopnosti. Prostě ať si každý postaví to nejlepší co umí, sežene jezdce (třeba 10 kilovýho gibona, když to bude fungovat ) a hyjé . Vůbec netuším, kolik může mít tovární Yamaha maximální výkon, u litru se mluvilo až o 260 koních maxima, ty osmistovky, bych řekl, že už budou na podobné úrovni. Pak určitě ladějí mapu dle specifik okruhu (optimální sladění výkonu a krouťáku). Motorově bude trojice Yamaha/Honda/Ducati dost vyrovnaná, nepřipadá mi, že by to třeba Pedrozovi jelo výrazně pomaleji. Rozdíly bych hledal spíš ve schopnosti optimálního naladění motorky, dobrej start hraje v GPčkách velkou roli a jak říkal Rossi, neudělat chybu a neztratit koncentraci, ono se to pak špatně dohání. No, jak říkal Ota Krámský, když se třináctistovkaři handrkovali o 5 koní - hoši, zkuste pořádný auto (měl na mysli BMW M3 ) a bude to o tom, jestli to dokážete uřídit a ne o tom, jestli máte 5 koní+ nebo -.

AKRO (-498) napsal 26.07.2010 v 23:53

Tak co myslíte - má Rossiho motorka /nebo Lorenzova/ 230 koní, nebo o 3 víc nebo míň!? Jaký má asi největší krouťák? Kolik má otáček 20 000, nebo víc? Jaký výkon mají konkurenti? Pište prosím a diskutujte!
Kde je hranice skřeta? 150 cm/50 kg? Víc nebo míň?
Měly by se dovažovat motorky?

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist