Honda počítá s aktualizacemi, ale ne hned

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smen (46) napsal 30.03.2014 v 21:03-1

no tak holt má náš Kája nejlepší výjezdy ze zatáčky z té čtveřice

Mr.Dreamer (46) napsal 30.03.2014 v 20:18+1

Vždyť v Kataru, pokud se nepočítá Aleix, dopadly Hondy v kategorii Open s přehledem nejlépe, ta kritika Hondy mi připadá trochu neoprávněná...

pilotbalda (115) napsal 30.03.2014 v 09:45

jbem (214) napsal 30.03.2014 v 05:19+1

pilotbalda: jasně! :) jeden závod všichni Hondy, další závod všichni Yamahy, další závod v pití piva na ex

pilotbalda (115) napsal 29.03.2014 v 19:34+1

Chlapi, kdyz vznikla konkurence Miss republiky, dame dohromady pravidla a udelame konkurencni serial... WORLD MOTO SERIES...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 29.03.2014 v 10:40

Snižování nákladů závodění BYLO A JE, jbem-e, jen "zástěrkou"
pro materiální a sportovní POLITIKU Dorny vůči dodavatelům
strojového parku pro MS, to už přece je po "všech těch" CRT,
ART,jednotné elektronice a bůhvíčem dalším, úplně zřejmé

jbem (214) napsal 29.03.2014 v 09:29+1

pilotbalda: Souhlasím s tím, že pojetí může být rozdílné, ale pokud se dají nějaká pravidla pojmout více způsoby, tak jsou zkrátka jen trochu volná. Asi bych nezatracoval ani Yamahu, že jen změnila v M1 ECU, ani Hondu, že vyrobila nějakej šrot. Myšlenka může bejt pravá, ale zatím to závody levnější neudělalo. Nebo nevím, nejsem si teď jistej, jesli ART, na kterým se dalo jezdit minulej rok stejně (v porovnání s Hondou), bylo dražší.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 28.03.2014 v 21:10-1+2

Kdyybych mohl "přispět k tomu bordelu v pravidlech" jak o něm
píš Pilot, //www.motoroid...eplica-concept-bike/ bych
zavedl jako jednotný stroj pro Honda Cup 1000
Když "to šlo" v Moto2, tak proč ne v MotoGP1000 ??

torckx (424) napsal 28.03.2014 v 19:42-2+2

Tak já myslím že "plechová huba" Suppo to řekl jasně a srozumitelně: Honda potřebuje hlavně vyhrávat (repsol) a taky hlavně prodávat (zbytek natěšených soukromníků). RC1000V je produkčák, který si i vy budete moci velmi brzy koupit, viz.zde //www.motoroids.com/news/first-look-hondas-rc1000v-concept-bike/attachment/honda-rc1000v-motogp-replica-concept-bike/ . Mě osobně se moc líbí...
A nezpomeňte že Hayden má ještě zvyk od Ducati že vše doháněl na rovinkách, protože jinak to nejelo...

AdosR (254) napsal 28.03.2014 v 19:28-2+6

Takový flusnutí do očí od hondy lidem co si vzali jejich moto. Jak si toto může někdo dovolit? Taková továrna a tak lhát že to pojede supr a přitom na tom Stoner odjel 2 kola? Jen hondě přeju za takové jednání at lidé prchnou od hondy pryč...Pak to pochopí. To si mohl aspar, gresiny, a abrahám namontovat do Motogp mašiny motor z superbike cbr 1000rr, který bude mít těch 235 koní taky...Obrazně řečeno..

pilotbalda (115) napsal 28.03.2014 v 19:20-2+3

jbem: Pravidla ano, ta splňují obě značky, jen pojetí je trochu rozdílné, Yamaha je po Calovi, kromě elektroniky je to továrna, kdežto Honda to pojala jako "dostupný" celek, tím pádem je jiná z gruntu a to je podle mě ta pravá OPEN myšlenka ke zlevnění závodů, ne to obcházet jako Yamaha a Ducati. To, že je v pravidlech bordel je věc druhá... No hlavně ať jim to všem jezdí a pořádně se závodí!!!

jbem (214) napsal 28.03.2014 v 15:55+3

pilotbalda: jak pravý OPEN bike? pravidla pro open jsou snad jen jedna a jak honda, tak yamaha je splňují, takže žádnej pravej ani levej open bike snad nemůže existovat.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 28.03.2014 v 14:47-1+5

Díky Dante(a Gresini), že jste to řekli "na plnou hubu" -
PODVOD Hondy Made in Italy na ZÁKAZNÍKY(!!!)
Jen pokračování POLITIKY á la CRT, atd, atd.

dante.peklo (951) napsal 28.03.2014 v 12:29

Zazi:
Jo, jo, sorry, jsem se přepsal, samozřejmě jsem měl na mysli top speed...!

Krata-xxx (60) napsal 28.03.2014 v 11:15

Co co, no to to, dopadlo na létišti dá i práškovací letadlo.

gresini (4459) napsal 28.03.2014 v 10:37-1+5

Tak toto hondě asi moc nepomůže a nikdy bych nevěřil,že honda tento neseriózní marketing použije v praxi, je toto takové fabrice zapotřebí? Nechápu-snad nemají málo peněz??Ale na druhé straně na tom vydělá Yamaha a to je dobře!!

pilotbalda (115) napsal 28.03.2014 v 08:30+6

Hlavně nesrovnávat Yamahu Aleixe, to je přece prototyp s úpravou pro OPEN, kdežto Honda je pravý OPEN bike, který ale potřebuje každopádně vyladit, o tom žádná. Věřím, že to zlepší, každopádně pokud je pořizovací cena dramaticky jinde než u prototypu, nemohl opravdu nikdo očekávat stejné výkony.

Zazi (1006) napsal 28.03.2014 v 07:36+5

dante: v poslední větě jsi jistě myslel "nejrychlejší top speed" a ne "nejrychlejší kola". Kdyby zajížděl "nejrychlejší kola", tak mu to nemůže být k hownu, ne?

dante.peklo (951) napsal 28.03.2014 v 07:19-1+4

""...Navíc si nemyslím, že by někdo očekával stroj, který bude vyhrávat závody,“ dodal Ital závěrem...""

No, to jistě nečekal nikdo, že bude vyhrávat, na to tam přece mají Marquezův bike, ale kde je ta jimi uváděná ztráta 0,3s na kolo, na kterou pořád po těch JEJICH testech s klokanem v sedle poukazovali..? Podle mě to ani nemají v úmyslu nějak výkonnostně "pozvednout" a ani to tak být nemůže, přece jen je to bajk cenově někde jinde a NEtovárna tak s tím snad také "kupující" museli počítat, ne..??
Je to zase jen podvod, jak více zaplnit rošt, jako s těma CRT - pořád to bude 2 liga v MotoGP..

Jinak že z nich měl Padája největší rychlost, to není tak důležité a ani zajímavé, stačí poskládat jinak převody (do rychla, na úkor síly) a je to.. Nejrychlejší kola zajížděl párkrát i na Ducně a bylo mu to k hownu..!

DOMINATOR (1260) napsal 28.03.2014 v 07:11+7

Tak byl to trošku marketing a podvod na kupujcí ale to je dneska normalní Samozřejmě že tomu pomohl Casey

mongol_ (128) napsal 28.03.2014 v 06:58+3

pouze fanatický příznivec značky by si příště koupil od suppa polotovar honda made in italy

RoumenS (153) napsal 28.03.2014 v 06:55-2+3

Trigr: Tusim ze 4 kol za mokra. To uz musi bejt vysperkovanej stroj A ze zrovna Kaja potahal nejrychlejc,to je mile prekvapeni

trigr (280) napsal 28.03.2014 v 00:46+6

JJ testoval jí C. Stoner kolik, že to bylo kol? 2-3?

desmo69 (638) napsal 28.03.2014 v 00:39-5+4

Mazec stěžovat si na motorku která dá 329km/h během kilometrové rovinky že nemá výkon. Holt motogp...
VIZI, a copak to někdo čekal? Jestli nějaký manažer týmu ano tak to není manažer ale dement. Pokud fanoušek tak to není fanoušek ale naivní blázen. Minimálně do roku 2016 je na vyhrávání maximálně jen 12 strojů. Což sice je na první pohled dost ale realita je o čtyřech jezdcích...

Yamasaki (394) napsal 28.03.2014 v 00:30-1+4

Tak tomuhle se u nas rika "voblož"

VIZI (1420) napsal 28.03.2014 v 00:18+10

Navíc si nemyslím, že by někdo očekával stroj, který bude vyhrávat závody,“ ... to je blbec bude jen kroužit a dělat křoví ostatním !! hlavně aby už nikdo neotravoval s CRT.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.03.2014 v 22:54+5

Pokud by mela vyhravat produkcni Yamaha (a Aleix byl na ni v testech vzdy vepredu), tak by to samy kazdej cekal i od produkcni Hondy. Ted sice Aleix nevyhral, ale porad byl o 20s rychlejsi nez Honda a 8s za Pedrosou.

AKRO (-498) napsal 27.03.2014 v 22:16+15

Připadá mi to od Hondy nesolidní!

Majk1 (383) napsal 27.03.2014 v 22:15+8

No, ja naopak myslím, že by měli zabrat co nejdřív, jinak jim všichni utečou k Yamaze a dopadne to jak s ART...




TOPlist