Honda počítá s aktualizacemi, ale ne hned
Text: Petr Czyž | Foto: Drive M7 Aspar Team, GO&FUN Honda Gresini, Cardion AB Motoracing | Zveřejněno: 27.3.2014 | Zobrazeno: 3 243x
Text: Petr Czyž | Foto: Drive M7 Aspar Team, GO&FUN Honda Gresini, Cardion AB Motoracing | Zveřejněno: 27.3.2014 | Zobrazeno: 3 243x
no tak holt má náš Kája nejlepší výjezdy ze zatáčky z té čtveřice
Vždyť v Kataru, pokud se nepočítá Aleix, dopadly Hondy v kategorii Open s přehledem nejlépe, ta kritika Hondy mi připadá trochu neoprávněná...
pilotbalda: jasně! :) jeden závod všichni Hondy, další závod všichni Yamahy, další závod v pití piva na ex
Chlapi, kdyz vznikla konkurence Miss republiky, dame dohromady pravidla a udelame konkurencni serial... WORLD MOTO SERIES...
Snižování nákladů závodění BYLO A JE, jbem-e, jen "zástěrkou"
pro materiální a sportovní POLITIKU Dorny vůči dodavatelům
strojového parku pro MS, to už přece je po "všech těch" CRT,
ART,jednotné elektronice a bůhvíčem dalším, úplně zřejmé
pilotbalda: Souhlasím s tím, že pojetí může být rozdílné, ale pokud se dají nějaká pravidla pojmout více způsoby, tak jsou zkrátka jen trochu volná. Asi bych nezatracoval ani Yamahu, že jen změnila v M1 ECU, ani Hondu, že vyrobila nějakej šrot. Myšlenka může bejt pravá, ale zatím to závody levnější neudělalo. Nebo nevím, nejsem si teď jistej, jesli ART, na kterým se dalo jezdit minulej rok stejně (v porovnání s Hondou), bylo dražší.
Kdyybych mohl "přispět k tomu bordelu v pravidlech" jak o něm
píš Pilot, //www.motoroid...eplica-concept-bike/ bych
zavedl jako jednotný stroj pro Honda Cup 1000
Když "to šlo" v Moto2, tak proč ne v MotoGP1000 ??
Tak já myslím že "plechová huba" Suppo to řekl jasně a srozumitelně: Honda potřebuje hlavně vyhrávat (repsol) a taky hlavně prodávat (zbytek natěšených soukromníků). RC1000V je produkčák, který si i vy budete moci velmi brzy koupit, viz.zde //www.motoroids.com/news/first-look-hondas-rc1000v-concept-bike/attachment/honda-rc1000v-motogp-replica-concept-bike/ . Mě osobně se moc líbí...
A nezpomeňte že Hayden má ještě zvyk od Ducati že vše doháněl na rovinkách, protože jinak to nejelo...
Takový flusnutí do očí od hondy lidem co si vzali jejich moto. Jak si toto může někdo dovolit? Taková továrna a tak lhát že to pojede supr a přitom na tom Stoner odjel 2 kola? Jen hondě přeju za takové jednání at lidé prchnou od hondy pryč...Pak to pochopí. To si mohl aspar, gresiny, a abrahám namontovat do Motogp mašiny motor z superbike cbr 1000rr, který bude mít těch 235 koní taky...Obrazně řečeno..
jbem: Pravidla ano, ta splňují obě značky, jen pojetí je trochu rozdílné, Yamaha je po Calovi, kromě elektroniky je to továrna, kdežto Honda to pojala jako "dostupný" celek, tím pádem je jiná z gruntu a to je podle mě ta pravá OPEN myšlenka ke zlevnění závodů, ne to obcházet jako Yamaha a Ducati. To, že je v pravidlech bordel je věc druhá... No hlavně ať jim to všem jezdí a pořádně se závodí!!!
pilotbalda: jak pravý OPEN bike? pravidla pro open jsou snad jen jedna a jak honda, tak yamaha je splňují, takže žádnej pravej ani levej open bike snad nemůže existovat.
Díky Dante(a Gresini), že jste to řekli "na plnou hubu" -
PODVOD Hondy Made in Italy na ZÁKAZNÍKY(!!!)
Jen pokračování POLITIKY á la CRT, atd, atd.
Zazi:
Jo, jo, sorry, jsem se přepsal, samozřejmě jsem měl na mysli top speed...!
Co co, no to to, dopadlo na létišti dá i práškovací letadlo.
Tak toto hondě asi moc nepomůže a nikdy bych nevěřil,že honda tento neseriózní marketing použije v praxi, je toto takové fabrice zapotřebí? Nechápu-snad nemají málo peněz??Ale na druhé straně na tom vydělá Yamaha a to je dobře!!
Hlavně nesrovnávat Yamahu Aleixe, to je přece prototyp s úpravou pro OPEN, kdežto Honda je pravý OPEN bike, který ale potřebuje každopádně vyladit, o tom žádná. Věřím, že to zlepší, každopádně pokud je pořizovací cena dramaticky jinde než u prototypu, nemohl opravdu nikdo očekávat stejné výkony.
dante: v poslední větě jsi jistě myslel "nejrychlejší top speed" a ne "nejrychlejší kola". Kdyby zajížděl "nejrychlejší kola", tak mu to nemůže být k hownu, ne?
""...Navíc si nemyslím, že by někdo očekával stroj, který bude vyhrávat závody,“ dodal Ital závěrem...""
No, to jistě nečekal nikdo, že bude vyhrávat, na to tam přece mají Marquezův bike, ale kde je ta jimi uváděná ztráta 0,3s na kolo, na kterou pořád po těch JEJICH testech s klokanem v sedle poukazovali..? Podle mě to ani nemají v úmyslu nějak výkonnostně "pozvednout" a ani to tak být nemůže, přece jen je to bajk cenově někde jinde a NEtovárna tak s tím snad také "kupující" museli počítat, ne..??
Je to zase jen podvod, jak více zaplnit rošt, jako s těma CRT - pořád to bude 2 liga v MotoGP..
Jinak že z nich měl Padája největší rychlost, to není tak důležité a ani zajímavé, stačí poskládat jinak převody (do rychla, na úkor síly) a je to.. Nejrychlejší kola zajížděl párkrát i na Ducně a bylo mu to k hownu..!
Tak byl to trošku marketing a podvod na kupujcí ale to je dneska normalní Samozřejmě že tomu pomohl Casey
pouze fanatický příznivec značky by si příště koupil od suppa polotovar honda made in italy
Trigr: Tusim ze 4 kol za mokra. To uz musi bejt vysperkovanej stroj A ze zrovna Kaja potahal nejrychlejc,to je mile prekvapeni
JJ testoval jí C. Stoner kolik, že to bylo kol? 2-3?
Mazec stěžovat si na motorku která dá 329km/h během kilometrové rovinky že nemá výkon. Holt motogp...
VIZI, a copak to někdo čekal? Jestli nějaký manažer týmu ano tak to není manažer ale dement. Pokud fanoušek tak to není fanoušek ale naivní blázen. Minimálně do roku 2016 je na vyhrávání maximálně jen 12 strojů. Což sice je na první pohled dost ale realita je o čtyřech jezdcích...
Tak tomuhle se u nas rika "voblož"
Navíc si nemyslím, že by někdo očekával stroj, který bude vyhrávat závody,“ ... to je blbec bude jen kroužit a dělat křoví ostatním !! hlavně aby už nikdo neotravoval s CRT.
Pokud by mela vyhravat produkcni Yamaha (a Aleix byl na ni v testech vzdy vepredu), tak by to samy kazdej cekal i od produkcni Hondy. Ted sice Aleix nevyhral, ale porad byl o 20s rychlejsi nez Honda a 8s za Pedrosou.
Připadá mi to od Hondy nesolidní!
No, ja naopak myslím, že by měli zabrat co nejdřív, jinak jim všichni utečou k Yamaze a dopadne to jak s ART...