Historie "CRT"

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 16.12.2011 v 20:31

On by nastal ideální stav, kdyby někdo zrušil dědka SPZku i s Dornou!

desmo69 (638) napsal 16.12.2011 v 16:46

Co se tady někdo pozastavuje nad zastavením příspěvků? Není to tak dávno (no, asi loni) co potom když jsem napsal že Dorna dává příspěvky týmům a Infront týmům v SBK ne, tak minimálně 90% (samozřejmě včetně mistra Akra) datlovalo do klávesnic jací jsou v Dorně blbci, že dávají příspěvky týmům, a hned by je každej rušil, aby si každej tým platil závodění sám tak jako v sbk. Protože (stejně jako v "kauze" GP Brna 2012) když na to nemám, tak nejezdím...a najednou, jak příspěvky opravdu Dorna zruší, blbci jsou to znovu Opravdu geniálnost sama.

mike99 (322) napsal 16.12.2011 v 15:28

saci_ventil: si zabil a zacali by tam chodit 10-rocni chlapci vo vetrovkach a s cislom nalepenym na chrbte

SPV: Dorna prispievala financne aj tovarnam? Nie len satelitom? Urcite im neda tolko, ved satelitom davala cca 1 mil. eur rocne a to stoji skoro cela motka CRT

PityGPX: tak povinnost to nie je, ale timy na prenajom nemali vela penazi a teraz im Dorna zatrhla financny prispevok a ten dostanu len CRT. Cize timy menej financne zabezpecene su nutene prejst na CRT

Evo (411) napsal 16.12.2011 v 13:36

Kdovi, jak si povede Panigale s tou "spatnou" koncepci. Lidi to chteji mit doma. Kazdy chce okusit tu " zlou " Ducati na ktere temer nikdo neumi.

PityGPX (949) napsal 16.12.2011 v 11:30

Však v roce 2012 jsou pořád satelity jako byly (tech3, San carlo, lcr). Akorat někteří nemají peníze na pronajem GP biku tak si už obstarali CRT. Ale nikde neni psano že to je povinnost jezdit s CRT.

AKRO (-498) napsal 16.12.2011 v 10:10

SPV - No nazdar! Jestli budou stát CRT jako satelity, tak nechápu dědkovy duševní pochody! To mohli nechat klidně satelity a nemuseli vymýšlet CRT! Satelity přece jen jezdily rychleji!

SPV (816) napsal 16.12.2011 v 09:50

superbiker: Ano, přesně tak. Každý, kdo se o závody zajímá déle, ví, že tlak Ducati a vliv na SBK byl obrovský. Když to uzná a napíše i Ian Falloon ve své knize přesto, že je fanda Ducati... Na druhou stranu Ostatní značky mohly přijít dříve s řešením, jako Honda s VTR. Dnes je to opak, a zase Ducati říká, že 4 vály mají obrovskou výhodu.

Dávat nynější stav GP za vinu elektronice je hloupost. Elektronika byla už dávno od začátku 1000 v 02 (viz slova Burgesse). Ano, je jí na motorce čím dál více, a také jí čím dál více bude, i na sériovkách. Ale v tom problém vůbec není. Nadáváte tu továrnám, že zdvojnásobily nájem na příští rok. Ale je to přece logické, když Dorna jim už nic nedá, přestože zdvojnásobila zalistovací poplatek okruhům.

Snad si nemyslíte, že Dorna dá nyní 2x tolik do CRT... To CRT bude stát stejně jak satelit (podle slov jezdců GP).

saci_ventil (292) napsal 16.12.2011 v 08:22

v rámci šetrenia by mal Carmelo ešte navrhnúť že hodnota motora by nemala prekročiť sumu ročnej superhrubej mzdy na slovensku ,taký pinčelcup kua ste ešte nevideli..

josef58 (823) napsal 16.12.2011 v 05:47

mike99 17:04
tak tak, Carmelo zatočí s továrnama, jak s žádostí o byt

josef58 (823) napsal 16.12.2011 v 05:41

Superbiker 22:07 souhlas
i s těmi předešlými příspěvky, i s tím úplně prvním

Přeci dnešní CRT se nemůžou srovnávat s dřívějšími,...ale vždyť to tenkrát žádný CRT nebylo.

AKRO (-498) napsal 16.12.2011 v 01:59

Mike -

mike99 (322) napsal 16.12.2011 v 00:55

AKRO: navrhy su len tak, aby sa nepovedalo, ze tomu sefuje sam Ale v tom rozhovore sa prekecol a je to vonku

Saarinen: to som pisal len margo toho, ze prototypy priniesli veci, ktore sa postupom casu zacali pouzivat v cestakoch. Ale je otazka ake technologicke novinky a prvky na zvysenie bezpecnosti prinesu CRT.
Z clanku:..."Přáním všech je, aby s příchodem litrových strojů zároveň přišla éra z let minulých. Nicméně od přání ke skutečnosti to má hodně daleko, protože už nyní jezdci dobře vědí, že elektronika zůstává a jejich prototypy budou v příštím roce ještě rychlejší než letos. Třeba Colin Edwards řekl, že na tovární 990ccm Yamaze měl přibližně deset elektronických nastavení. Letos jich na satelitní M1 bylo rovných čtyřicet".

AKRO (-498) napsal 15.12.2011 v 22:45

Patnáctistovky!!! A turbo k tomu!

Marex (2570) napsal 15.12.2011 v 22:17

Superbiker: Já osobně nechápu, proč vůbec existuje omezení objemu u nejsilnějších kubatur (MGP a WSBK). Ať každý předvede, co je lepší.

Superbiker (245) napsal 15.12.2011 v 22:16

Mimo téma: v motosprintu píšou, že se Batta chystá vstoupit v sezóně 2012 do MS supersportů, s MvAgustou, v sedle se Scassou!

Superbiker (245) napsal 15.12.2011 v 22:07

Marex: "Jde o zvýhodnění koncepce, nikoliv značky." Vždyť přece dobře víš, že pravidla se měnila na nátlak Ducati. Byl toho plný tisk. Já chci zdůraznit, že za to nekritizuji Ducati, ale to, že někdo ve vedení SBK dovolil aby se to stalo. Skončila sezóna ve které dominoval Checa na Ducati a všichni diskutují - byly dvouválce (Ducati) zvýhodněny? Nebo to bylo letos fér a příští rok budou zvýhodněny čtyřválce (kvůli kilům navíc pro dvouválce)? Je úplně jedno kde v této diskuzi stojíš, špatné je, že se taková diskuze vůbec musí vést! A fakt, že pokud v jedné sezóně byly dvouválce o 6 kilo lehčí/těžší než ve druhé, logicky znamená, že minimálně v jedné z těch dvou sezón (2011 x 2012) byla jedna koncepce zvýhodněna oproti druhé. A teď se podobná (ještě větší) blbost zavádí v motoGP.

Marex (2570) napsal 15.12.2011 v 22:04

Saarinen 21:53: AMEN!

Saarinen (1440) napsal 15.12.2011 v 21:53

Bohužel fakt elektronika všechno pohřbila. Jestli jak tady někdo uváděl se to osvědčilo hlavně v silničním provozu, to ale má pramálo společnýho se závoděním. Vývoj se DÁ zastavit když už to stojí takový peníze. Značky se chtějí prezentovat snad, takže doufám že na to přijdou.

Saarinen (1440) napsal 15.12.2011 v 21:50

Marex 20:41 - druhá varianta - tudy vede cesta

AKRO (-498) napsal 15.12.2011 v 21:45

Ogg - No tak Rossiho a vůbec Ducati bych ještě úplně do CRT nezařazoval! Hodně se loni blížili satelitním kroužilům, ale tak pomalu jako CRT zase nejely!

AKRO (-498) napsal 15.12.2011 v 21:43

To je divné, že Ezpeleta podal návrhy, jak by chtěl, aby MGP vypadalo v příštích letech. Navrhuje tam minimálně 4-5 technických věcí. Desmo60 tady přece vždy tvrdil, že dědek za nic nemůže, že se stará jen a jen o propagaci MGP!

SoulTrain21 (753) napsal 15.12.2011 v 20:51

Superbiker 19:11 Pekne si ti napsal.I desmo patrilcmezi ty kteri to v sbk kritizovali.Bohuzel,nektrri lide jsou jako loutky. V SBK se dviuvalcum upravovala vaha a to bylo reci,jak to neni spravedlive atd. Ale k CRT desmo pise "maji jen par motoru navic a par litru" jako kdyby to bylo neco zanedbatelneho.Holt hodna ovce musi jit se stadem.

Marex (2570) napsal 15.12.2011 v 20:47

Superbiker: Proč blbost? Aprilia od twinu upustila, Honda taky... Suzuki se to nepovedlo. Prostě to Ducati umí a dokáže zvýhodnění koncepce využít nejlíp. Řeči typu:"Nechtěli zneužívat zvýhodnění koncepce." Jsou spíše k smíchu, než k zamyšlení. Ještě jednou pro srozumněnou- JDE O ZVÝHODNĚNÍ KONCEPCE, NIKOLIV ZNAČKY!!! Proč to pořád nechtějí lidi pochopit?

Marex (2570) napsal 15.12.2011 v 20:41

Desmo 15:47: Tak jsem čekal na ten kopanec a ty nic. Hele, já bych se s tou Yamahou a Hondou nerozpakoval. Nahradilo by je moře dalších CRT a měli bychom závody, jako řemen. Sice by se zam proháněly upravené superbiky...
Druhá varianta je nechat to jako mistrovství světa značek a ošetřit to snížením výdajů- elektronika, materiály... což by možná byla cesta pro další značky, které do rozjetého předraženého Pendolina jednoduše naskočit nemohou.

Superbiker (245) napsal 15.12.2011 v 19:11

desmo69, 21:22: ano, přesně tak, stejná blbost jako v SBK. Taky to rozdělení v SBK skoro všichni kritizují. To že kritizuji motoGP neznamená, že jsem nějaký "fanoušek SBK". Jsem fanoušek závodění, zkus jím být i ty a nedívat se na to jako na nějaký souboj SBK vs motoGP Znovu opakuji, článek je postaven na nesymslné argumentaci, neboť opomíjí jeden zásadní fakt - že tehdy byla pravidla pro všechny stejná!

mike99 (322) napsal 15.12.2011 v 17:04

desmo69: Carmelo to spominal v jednom rozhovore, ze jeho snom je, aby vsetci mali CRT, len je otazka, ze ci to stihne aj Rossiho, ze zalezi ako dlho on bude zavodit.
Potom hovoril o zmenach pre rok 2013 a Carmelo povedal: "Takže návrh, který jsem jim předložil je to, že budeme mít v roce 2013 jednotnou elekroniku (ECU) a omezený maximální počet otáček. Také jsem navrhl další věci, ale tyto dvě jsou nejdůležitější". V maji 2012 predlozi tuto zmenu pravidiel pred komisiu Grand Prix a povedal, ze ked s tym nebudu aj tovarne suhlasit, tak on si to pravom veta presadi aj tak.

Takze nejako takto sa da zrealizovat CRT pre vsetkych.

desmo69 (638) napsal 15.12.2011 v 16:49

mike99, nevím jak by se to dalo zrealizovat, ale budiž

mike99 (322) napsal 15.12.2011 v 16:39

PityGPX: tak tak onedlho budu mat CRT vsetci a potom to bude podivana

Ogg (387) napsal 15.12.2011 v 16:16

Tak co názor, to jiný pohled, taková má být diskuze Bude to opravdu zajímavé a více-méně jezdci už řekli svůj pohled. Ale pokud by sezona 2012 byla o tom, že tovární motorky budou jezdit vlastní ligu, tak bych je taky "zcéertovatěl". A zcéertovatěl bych tak Yamahy a Hondy! Pak by to byla michanice jako v MotoDvě.
A proč nezminuji schválně Ducati? Ta zcéertovatět nemusí, ta tam krásně zapadne mezi CRT už nyní i když mají litrový prototyp !

desmo69 (638) napsal 15.12.2011 v 16:10

Pity, Sete ani Simoncelli zas takový obyčejný pronajatý satelitní motorky neměli, takže tohle moc neporovnávej Radši si měl zmínit Barberu, Eliasa, Aoyamu, Edwardsa, Abraháma, Crutchlova, Punieta, Capirossiho...ti měli jaký šance na bednu, nedejbože titul? Myslímže o nic větší než když si všichni do jednoho přesednou na CRT motorku. Výsldek absolutně, ale úplně jak přes kopírák stejnej Teda až na jednu vyjímku, jejich tým to nebude stát tolik

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist