Grand Prix Španělska – pátek

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 05.05.2010 v 21:18

Marex (2570) napsal 05.05.2010 v 21:17

Pity: Tak podle mě, bude v porovnání se sportama nejrychlejší garáž cca 20-tá.

PityGPX (949) napsal 05.05.2010 v 15:23

na to, co je ted lepsi - rychlejsi jestli moto2 ci ssp dostaneme odpoved az v assenu moto2 odjede kvalifikci. Hehe. viz minula diskuze s akrem co je nejrychlejsi z trojičky 250, moto2, wss.

Marex (2570) napsal 04.05.2010 v 21:36

JV: Mají. A to směrem ke Stockům. Pořád by to bylo rychlé a možná pořád rychlejší, než nějaký paskvil.

JV (68) napsal 04.05.2010 v 21:18

To AKRO: Tomu věřím, ... ! Ale tady to přeci není "Bravíčkovská" poradna ? Ale ohledně Moto2 dočkej času, jako husa klasu! SSP jsou na limitu a nemaj kam jít, bohužel!!!

Marex (2570) napsal 04.05.2010 v 20:41

Heh. Paradoxem je, že pokud sporty padnou, bude to pro moto2 vlastně pokerový vítězství.

AKRO (-498) napsal 04.05.2010 v 00:11

Marex - Sice by se Supersporty honily za slávou, ale na MOTO 2 i s výkvětem hvězd z celého světa, by kupodivu bez problémů stačily. Kolikáté by asi přijelo nejlepší MOTO 2?

Marex (2570) napsal 03.05.2010 v 22:53

Desmo: Tvoje slova:"Nějaký ssp o 19ti jezdcích co se bezvýznamě honí za "slávou" je mě vesměs jedno." V GP jich je míň a obojí je MS. Tvoje kritéria zábavy se mění dle tvé potřeby. Obojí je ale pochopitelně málo. Sporty jsou pouze rychlejší, než stroje z GP v Moto2. Tohle konstatování mi postačuje. Postav je spolu na čáru a dej jim závod. Kdo bude lepší?

AKRO (-498) napsal 03.05.2010 v 21:46

Desmo69 - jo, tak s tím se dá souhlasit!

AKRO (-498) napsal 03.05.2010 v 21:45

JV - tak v tom je lepší brácha! Ten by na Pityho těch 15 kilo nacpal ještě dřív! Jen nevím, proč by ho o 15-20 kilo těžšího mělo mít to jeho děvče radši než teď ?

desmo69 (638) napsal 03.05.2010 v 16:41

Asi lepší? No po motogp ti nejlepší

AKRO (-498) napsal 03.05.2010 v 16:16

Tak pokud přidají do motorů MOTO 2 něco přes 150 koní tak budou jezdit asi o malinko rychleji, než Supersporty, ale spíš proto, že v MOTO 2, pojedou asi o něco lepší jezdci. Určitě ne kvůli lepším podvozkům!

JV (68) napsal 03.05.2010 v 16:12

To Pity: Ale abychom se nezačali chlámat my všichni tady až ti AKRO doporučí tu správnou těžkotonážní dietu ! Abych tě za 3 měsíce vůbec poznal !

desmo69 (638) napsal 03.05.2010 v 16:10

Marex, motogp je jiná liga. Nějaký ssp o 19ti jezdcích co se bezvýznamě honí za "slávou" je mě vesměs jedno. Dokud jich tam jezdilo skoro tisíc a závody to byly o sto tříd napínavější než sbk, tak jsem to sledoval s radostí, ale teď? Moto2 je jiná pálka..to říkam už od doby, kdy se rozhodlo jak bude tahle třída vypadat.
A jestli je tam 14 druhů motorek jako přes kopírák, který udělaj v závěru 42 členné startovní pole, tak je to trošku (trošku sakra víc) rozdíl oprpti čtyřem druhům motorek jak přes kopírák...No tady prostě není co srovnávat. Moto2 rozdrtilo superposrty na plné čáře. Ještě tak dvě sezóny a ssp můžou zrušit, neboť i ty časy moto2 půjdou určitě navrh Navíc není vyloučeno, že vedení rozhodne, ať ty motory nalupou na víc koníků a né "jen" těch 140

mamba54 (1340) napsal 03.05.2010 v 10:20

to Marex:No,já sice nevím,jak je to v Moto2 s těma kopírákama,ale Akro tady tvrdil před sez.,že třeba Pešek má to nejlevnější šasi Morivaki co existuje ze všech jejich typů.Že se to různě drahejma úpravama liší.Tak nám třeba ty kopíráky vysvětlí

Marex (2570) napsal 03.05.2010 v 07:37

Desmo: A díváš se na motoGP? Tam jich 19 není a diskuzí se neštítíš. Ona ta početnost stratovního pole není všechno...i když bez významu také není. A když to bereš takhle, tak i v Moto 2 je nespočet přes kopírák udělaných Sutterů, Morivaki... a pár Hond.

desmo69 (638) napsal 02.05.2010 v 23:13

Vždyť to je úplně jedno. Ať jezdí klidně na ruční pohon, tak to jezdí skvěle a závody to dělá famózní. Že je tam 14 nebo kolik druhů šasí je taky rozdíl oproti xx stejným jak přes kopírak udělaných Hond, dalších xx stejných jak přes kopírák udělaných Suzuk, Kawasaki a Triumphů. No však jestli to nechceš sledovat tak nesleduj. Já už taky nesleduju od letoška ssp, tzn nebudu chodit na diskuze říkat co je to za blbost o 19ti jezdcích. Takže ty jsi taktéž nesledováním moto2 "osvobozen" od zbytečnýho psaní o téhle tebou zavrhované třídy...jasný?

Marex (2570) napsal 02.05.2010 v 22:55

Desmo: Motorku dělá víc věcí, než šasí. Motory jsou upravená série, jako v ssp. Moto2 je vlastně jenom MS rámů a současně Honda cup- série (byť upravená). Více méně je to obrácený supermono. Tam jsou sériové rámy (třeba z Mita) a motory jsou čistě závodní...(ale když tak mě opravte, jestli se pletu).

AKRO (-498) napsal 02.05.2010 v 21:52

PityGPX - Nabrat není problém, když víš jak na to!

AKRO (-498) napsal 02.05.2010 v 21:50

Tak to jsou prototypy i Supersporty, protože se upravují také včetně podvozků, jen to nejsou takoví zloději jako výrobci podvozků MOTO 2! Co asi na těch podvozcích dnes převratného vymyslíš? Skoro všechno je dneska stejné!

desmo69 (638) napsal 02.05.2010 v 21:25

Akro, a ty podvozky snad nejsou prototypy? Jestli ne, zajímavý že jich je jen pár na světě a vyrábí se pár měsíců a samozřejmě že ne sériově nějakýma robotickýma cnc svářečkama, jako ty v supersportech. Akro, si fak blázen, končím s tebou

PityGPX (949) napsal 02.05.2010 v 21:21

JV: Jop, však jasně, výpočet může už být teď ale ta pravda přijde prostě teda když né v Brně tak v Assenu, ale i po kvalifikaci moto2 to pak můžeš zveřejnit, že moto2 jsou o pár tisícinek rychlejší jak WSS. A nebo obráceně, záleží jak to vyjde, každopádně to pak můžeš říct a na závěr můžeš dodat, že moto2 už jsou rychlejší jak WSS a tím pádem se Akro z motorkářů celou dobu mýlil, když tvrdil že jsou wss stále rychlejší. A to když řekneš, tak se celej okruh začne chlámat
AKRO: kulturistu nechávám kulturistou, každopádně je fakt, že baby maj rády nabušené chlapy.

AKRO (-498) napsal 02.05.2010 v 21:11

Desmo69 - No to je neuvěřitelné! Jaké mistrovství prototypů? Ty předražené podvozky, které dodnes nemají na 10x levnější Supersporty? A ty Hondy600 motory jsou taky asi prototypy když je všechny upravuje Švýcarská firma!

AKRO (-498) napsal 02.05.2010 v 21:04

PityGPX - 19.26 S tím Pedrosou je to pravda, ale s tím tvým děvčetem váhu navíc nepotřebuješ! Když je kulturista v kalhotech...!

desmo69 (638) napsal 02.05.2010 v 21:04

Marex, ale mě jsou ty motory úplně jedno. Když už tam jsou ty jednotný motory, a GP série byla vždy o prototypových motorkách, tak jsou v moto2 aspoň prototypový rámy, který ať sí říká třeba Akro co chce, prostě prototypama jsou! A když už to je mistrovství prototypů, tak jak může toho Akra napadnou taková stupidita prvního rázu, že proč ty jednotný motory radši nedaj do sériových šasí Však to by bylo ssp s jednotným motorem, a to určitě není smysl prototypovýho závodění. Ale co, mě je to jedno. Díky kecům nějakýho Akra na motorkářích naštěstí nikdo pravidla měnit nebude. Bohužel my to budem muset číst ale ještě hodně dlouho

Marex (2570) napsal 02.05.2010 v 20:52

Desmo: Ale taky by jsi byl radši, kdyby tam bylo víc výrobců motorů, nebo kdyby to byly alespoň méněválce. Nebo ne?

JV (68) napsal 02.05.2010 v 20:51

To Pity: Zatím to vypadá asi takto. Tento víkend v Jerezu byly Moto2 pomalejší jak v kvalifikaci, tak v závodě oproti loňským 250kám cca 1,4 vteřiny. V Brně je nej. kolo z roku 2007 na 250 2,01,3 Lorenzo! SSP loni fenomén Crutchlow zajel kvaldu 2,02,06! Ale Laverty byl pomalejší skoro o vteřinu (0,9)! Simoncelli loni 2,01,6! Když to trošku promícháme - a budeme vycházet z toho, že Moto2 bude stále desetinky sundávat - tak si tipnu, že ty časy Moto2 a SSP budou letos v plichtě, cca ±2,02,5! V červenci budem vědět víc !

desmo69 (638) napsal 02.05.2010 v 19:29

Akro, a na co by byly ty jednotný motory v nějakých sériových podvozcích? Ty každným dnem píšeš větší sr*čky. To je opravdu k popukání

PityGPX (949) napsal 02.05.2010 v 19:26

Mno ohledně váhy to je právě takové komplikované, jsem jí řikal že 15 kg nedám a tak se s tím už asi smířila :o)

Jinak ja nevím proč vznikla nová třída o 600cc. Možná se SPZ a spol chtěli pomstít FLaminimu tak, že si udělaj podobnou třídu kt. bude otevřena pro ty garažové výrobce a že to třeba přiláká týmy z WSS a tak WSS u Flaminiho zkrachují. Prostě WSBK a MGP jsou konkureční šampionaty a jeden se snaží porazit toho druhého. Jinak, díky tomu, že Pedorsa je skřet tak ten závěr závodu byl parádní, jinak by Pedrosa byl někde kolem 4. místa a Fiat by měl zase dabl.

AKRO (-498) napsal 02.05.2010 v 18:30

PityGPX - Hrome, ty jsi napsal dlouhý článek! Já jsem ho četl až teď, ale skoro se vším souhlasím! Také má ovšem pravdu Mamba54, že pouhým okem o vteřinu pomalejší čas stejně nepoznáme! V tom sporu MOTO 2 a Supersport nejde zas úplně jen o rychlost a v tom mě pochopil nejlépe Marex, jde hlavně o to, proč si hrát na světovost tím, že se vytvoří další třída se stejným motorem 600, ten motor se vrazí do garážnických rámů, navíc dodnes nechápu, co je na nich tak drahé a konečný výsledek je, že to jede ještě pomaleji než 10x levnější třída Supersport. Jak už jsem psal, stejný výsledek by udělal jednotný motor v upravených sériových podvozcích, jelo by to trochu pomaleji než současné MOTO 2 /což by stejně pohledem na závod nikdo nepoznal!/ závody by byly stejně vyrovnané jako dnes, Desmo by sípal blahem a celá ta světovost by byla levnější asi 20x než současné MOTO 2. A ten plnohodnotný vztah, jak píšeš, určitě musíš kvůli němu nabrat 15 kilo? Není to problém a dá se to zvládnout brzy, ale je to fakt potřeba?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist