Grand Prix Kataru pohledem našich

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 17.04.2010 v 12:32

Petr38: já tě nechápu, na jedné straně píšeš jak ti vadí, když vidíš ty jezdce jak jsou chudí a maj malo kg a na druou stranu chceš po českém jezdci, aby on shodil a aby tedy vypadal jak "chcípák" ??? Chapu, že Abaja kvůli x kg navíc ma menší topspeed ale tak co se dá dělat. Nezapomeň, že ne každý kruh ma x km dlouhou rovinku jako katar. Na menších okruzích kde není rovinka dlouhá jak kráwa ta vaha u Abaji snad nebude tak znát. Aspoň má větší výdrž v závodě že není víc unaven jak ostatní co maj malo kg.

petr38 (0) napsal 17.04.2010 v 10:57

Tak to aby Abaja 20 kilo shodil! Ti chcípáci v MGP apod, to je skandál! DOVAŽOVAT!!!

Marex (2570) napsal 16.04.2010 v 22:45

Mmmmm. Tak to asi nebude lehký.

Bosso (344) napsal 16.04.2010 v 19:37

Rozdíl mezi Tomizawou a Abajou je celkem 22 kg (14+8), v Top Speedu pak i 14 km/h, nyní je asi 10 km/h.

SoulTrain21 (753) napsal 15.04.2010 v 20:28

14 kilo Abaja + 5 kilo motorka.To už muže byt hodně znát,ovšem tyhle fakta nikoho ve vysledku nezajímají

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 20:00

Mamba54 - Může být, 14 kilo je už znát! Vzpomínáš, jak jsem vždy tvrdil - dovažovat jezdce chcípáky, stejně jako ve 125kách, nebo těžší motorku pro koncentráčníky a skřety! Nakonec to MS ten 50 kilový Japonec kvůli své podměrečné váze ještě vyhraje!

mamba54 (1340) napsal 15.04.2010 v 17:12

No a co tedy rozdíly va váze jezdců? Jen pro zajímavost.Rozdíl mezi vítězným Tomizawou a Abrahamem je 14 kg! Tu aerodynamiku jsem tu připomínal proto,že o tom při posl.testech mluvil sám Abája,že vyměnili kapotu.Nasadili lonskou 250 a byli rychlejší Prý i Asparovci chodili pro rozumy

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 12:58

Mamba54 - Spíš elektronika. Kapoty jsou skoro stejné tam se toho moc nedá vymyslet! Předpisy jsou jasné!

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 19:24

A co když má svůj podíl viny aerodynamika?Vtunelu s tím asi nebyli

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 16:38

Těch pět kilo není moc! To by trochu poznal max. na akceleraci z pomalé zatáčky, ale né na maximálce.

SoulTrain21 (753) napsal 14.04.2010 v 14:01

něco kolem 5ti kil je ta nadváha..

desmo69 (638) napsal 14.04.2010 v 13:13

Akro, proč? Protože ta motorka je o x kg těžší

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 12:10

to Shane:Pak se tedy tímto panu Březinovi omlouvám a tobě dík za vysvětlení.

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 12:01

To je zajímavé, že si Abrahám stěžuje na rychlost motorky! Šasi má špičkové, motor je u všech stejný, tak proč mu to nejede?

Shane (0) napsal 14.04.2010 v 11:42

mamba54> pihu máš ty čoveče, p. Březina vyslovoval jeho jméno správně, vychází z fonetiky jazyka...tzn ve spanělštině s B uprostřed slova následované samohláskou vyslovuje jako V, TX jako Č (ne vždy), LL jako J (takže bychom měli říkat majorka a ne malorka)...a můžem pokračovat

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 10:34

Já osobně za naši motocyklovou komentátorskou špičku považuji Karla BŘEZINU.Ikdyž i on měl jednu pihu na kráse:místo Alex Debon vždy říkal Alex DeVon.Jinak No.1

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 10:24

to Krataxxx:Žádný komentátor na světě se nezavděčí úplně všem.Některý mluví moc,některý málo,některý je pohotový,jiný ne,někdo mluví k věci,někdo odbíhá...Hodně záleží i na typu diváka.Někdo má o věci odborný názor a může s některými výroky polemizovat,jiný musí věřit všemu,někomu je výslovnost jmen fuk,další to neskousne.Není to lehká profese,obzvláštˇkdyž je na to sám.Zvláštní však je že legendy se z nich stávají většinou až když odejdou.[ např.L.PECHÁČEK,K.POLÁK,K.MIKYSKA...]

Krata-xxx (60) napsal 14.04.2010 v 09:51

TV.Komentátor je hrozný!Občas by měl raději mlčet.

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 09:21

Česílko i Abaja bojovný výkon

mamba54 (1340) napsal 14.04.2010 v 09:08

No,myslím si,že letos jim,vzhledem k materiálu nedá v rookies A.Moncayo šanci.

Pastell (112) napsal 14.04.2010 v 09:03

Kluci pěkně jste jeli




TOPlist