Grand Prix Japonska – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 28.04.2009 v 14:46

Akro: je to dost možné, Rossiho jsem doslova nesnášel před 5-7 lety a to jezdil na mé milované Hondě, a dneska ho beru a celkem mu držím palec. U Stonera uvidím. Jinak já fandím hlavně značce

AKRO (-498) napsal 28.04.2009 v 00:02

Interceptor - Ale Stoner není můj oblíbenec,jen si myslím,že to je moc dobrý jezdec a myslím,že nějaký ten titul ještě získá. Jinak souhlasím,máš jistě právo na svůj názor,ale třeba někdy Stonerovi"přijdeš na chuť".

Interceptor (108) napsal 27.04.2009 v 20:40

Akro: ne to před dvěma lety si opravdu nepamatuji. Laguna Seca??? O tom si myslim své, nemá cenu to rozebírat. Mě si Stoner zatím nezískal. Je to můj pocit. Za větší bojovníky považuju Lorenza, Rossiho a i některé další. OPět podotýkám, že to není v rozporu se Stonrovymi kvalitami, o kterých nepochybuji. Je to kvalitní závodník. Jen mě nezaujal svým stylem zavodění jako třeba tebe. A samozřejmě ho nemám rád, nefandím mu tak mi to bude ještě trvat než mu "přijdu na chuť" Jinak souhlas, když na to maj a jede jim to tak není co řešit

Carlos7 (0) napsal 27.04.2009 v 17:44

mkoular.tak ty jsi živel,to se budu tlemit ještě dlouho .Jen škoda,že máš asi pravdu.

AKRO (-498) napsal 27.04.2009 v 13:53

Interceptor - Škoda,že si ty souboje až na cílovou čáru už nepamatuješ! Např. už před 2 lety hned první závod sezóny kdy přejel Rossiho 2x v posledním kole a vyhrál.Každý rok se to minimálmě 3x opakovalo.Co například i loňská Laguna Seca,kdy se s Rossim předjeli i 4x za 1 kolo,to se ti taky zdálo,že má Stoner k boji málo důvěry? To samé jsi mohl tvrdit o Rossim v minulých sezónách,že taky nebojoval a jen si vytvořil 2 - 3 vteřinový náskok a ten držel celý závod až do cíle.A že takových závodů bylo! Je to samozřejmě také nesmysl,když na to stroj a jezdec mají tak prostě ujedou a pokud né tak jedou spolu a bojují až do cíle.

AKRO (-498) napsal 27.04.2009 v 13:38

Jablíčko - Ty jsi nějak rychle změnil názor! Před týdnem jsi chtěl MOTO GP rušit a dívat se jen na Superbiky a najednou takový obrat, dělej si s tím něco.! :

Interceptor (108) napsal 27.04.2009 v 13:28

Akro-tak to asi mám krátkou paměť. Ty souboje v prvních cca 5-7 kolech a potom solo do cíle nepočítám. A nějaký vybojovaný finiš opravdu nepamatuji. Tím, ale Stonera nijak nechci zhazovat. Zatím k boji příliš neměl důvody. Uvidíme jak půjde sezona dál.

MartenK85 (1) napsal 27.04.2009 v 10:58

Nemá cenu komentovat Rossi je klasa a Lorenzo taky Stonera nehodnotím, slabota

Dav (1) napsal 27.04.2009 v 08:15

Majkl GSXR ty musis byt znalec okruhu koukam.[Jak prijde technicka trat je mu vykon k nicemu]Valencie,Sachsering at nemusim chodit daleko to jsou super rychle okruhy ?Ha Ha

AKRO (-498) napsal 27.04.2009 v 00:20

Interceptor - Ale to máš krátkou paměť! Když se zamyslíš tak určitě na pár závodů přijdeš a byly to většinou souboje s Rossim, které pak vyhrál,ale i s Pedrosou,Lorenzem a dalšími. Špatné je,že se rozdíly v technice zvětšují a těch soubojů ubývá čím dál víc.

Interceptor (108) napsal 26.04.2009 v 23:13

Stonera beru, ale je fakt, že jsem ho neviděl vyhrát závod po ostrych soubojích. Je to mistr "start-cíl", ale jinak si mě zatím nezískal na rozdíl od jiných.

mkoular (0) napsal 26.04.2009 v 23:02

... ale teď je to ještě dobrý... počkejte, až v r. 2011 nastoupí Moto2 (600)... to už zbydou jen ty 125, který budou za něco stát... DORNA za chvíli zruší komplet páteční tréninky, sobotní ranní taky, místo kvaldy postavení na startu podle výsledků z předchozího závodu a warm-up se bude skládat z půl hodiny zahříváním pneumatik letlampama a 15 minut tůrování motoru, aby mohli zjistit, jestli funguje... jezdci si můžou trať projet na kole, aby si našli brzdný body, ale nesmí u toho vypít víc jak dva litry vody, aby se ušetřilo... jo, pak bude určitě v MotoGP i Moto2 minimálně 35 motorek na startu a prvních 15 bude nasáčkovanejch max. ve třech vteřinách... jo a taky bych zapoměl, pojede se na osm kol, aby Jawa nezrušila tovární tým, to by byla škoda... MotoGP mám rád a nerad to říkám, ale prostě SuperBiky, to je úplně o něčem jiným...:'(

Myška... (1) napsal 26.04.2009 v 23:02

Akro: presne!!! zadnej zatim na Ducne nezajel to co Stoner!!!

Myška... (1) napsal 26.04.2009 v 23:00

to MajklGSXR: no by sis mel pripomenout treba posledni zavod, Stoner ho spraskal jak psa!!! 8 sekund! ted mel co delat aby mu nenapraskal i Pedrosa.

AKRO (-498) napsal 26.04.2009 v 22:37

Majkl GSXR - To je radosti,že to Stoner tentokrát nevyhrál! Ale všimni si,že kupodivu nevyhrál ani Valoušek. Čím to asi bylo,že ho porazil Lorenzo na stejné technice? Na rozdíl od tebe myslím,že Yamaha má o dost lepší motocykly než všichni ostatní. Když už tvrdíš,že je Dukati tak rychlá,tak proč nestačí ostatní jezdci co Dukati jedou? Není to právě umění Stonera, který s né zrovna špičkovým motocyklem dokáže vyhrávat? Ale jinak musím souhlasit,že na ten srab a bídu, co v MOTO GP je,to byl překvapivě solidní závod jenom,ale pro 4 jezdce. Zbytek pole až na Dovizioza tvořil smutný a dost trapný pohled. A těch 15 jezdců to je mizérie!

Janek (27) napsal 26.04.2009 v 21:31

Vavik-doufám, že jsi pochopil můj komentář. O "nejlepších" pilotech v Moto GP mluvili ty dva teplometi, ne já.
a z těch samolibejch lichotek "...předávám slovo našim nejlepším komentátorům." nebo "...jak už říkala naše krásná kolegyně ve studiu..." je mi na blití.

Majkl_GSXR (0) napsal 26.04.2009 v 21:14

Komentář nic moc s tím souhlasím,ale závod si myslím,že dost dobrý,spousta předjíždě a Stoner na čtvrtým fleku,to mi vyhovuje .Jak je trochu techničtější trať tak mu je výkon k ničemu.Kdepak jsou dnes Stonerovi pochlebovači?

DaliboRR (1) napsal 26.04.2009 v 20:53

Ten amatérský komentář Václava Svobody jsem přešel s úsměven,ale ty jeho sebelichotky o tom,že má doma 998 že je jasné komu fandí atd.to mu jako hrabe?! Koho to zajímá? Zase jeden snobák co si koupí obstarožní koště a myslí si že je in Ještě,že to zachranoval p.Kubíček

vavik (0) napsal 26.04.2009 v 20:49

Firma=tak trošku statistiky, omlouvám se za případnou nepřesnost.Bayliss v posledním závodě v MotoGP jako náhradník za zraněného Gibernaua vítězí start cíl. Kde je Pedosa Rossi atd.?Jak je možné že West závodník MotogGP bojuje s bídou max o 4-8 místa ne v WSBK ale jen v supersport?? Kde je ve WSBK Tamada 4. nebo 5. od konce,že by už takhle mladý přestárl?Vybavuji si jak spráskal Rossiho v GP Japonska.Je možné že ještě jako mladý??Co několik titulů mistra světa Biaggio.Asi
to byly všechno omyly podle dnešních výsledky výsledků ve WSBK.U Checy bych možná souhlasil s věkem přesto by ještě určitě výsledek v MotoGP zajel je to bez pochyby stále klasa, bohužel na špičku WSBK dnes nemá.A tak bychom mohli
pokračovat dále.Nebudu demagogicky popírat že také záleží na ostatních činitelích jak např stroj mechanici telemetrie atd..Však i Hopper v 2008 GP Brno stál na stupních vítězů a bylo to v MotpGP, ve WSBK se mu to u přestárlých srabařů a odpadlíků z MotoGP zatím nepodařilo.Asi za těch 8 měsíců pořádně zestárl.

Myška... (1) napsal 26.04.2009 v 18:04

To Firma: naprosto souhlasim!

Janek (27) napsal 26.04.2009 v 17:37

Torckx-taky si myslím, že "slavná" MotoGP stojí a padá s výkonem Rossiho. To, co ale předvedl s Pedrosou, bylo skutečně jako mistr s učedník. Lorenzovi to přeju. Za toho otloukánka v loňský sezóně, bolest a dřinu, si úspěch zaslouží.
Jen ten komentář. To, co tam zase ty gays prohlašovali... Moto GP má ty nejlepší piloty a SBK je odpadiště pro přestárlý a neúspěšný piloty z Moto GP.Bez komentáře. A rozhovor typical blondýny s Abrahámem st. stál taky za to.
Překvapení dne je pro mě Kawasaki-jen tak dál

Myška... (1) napsal 26.04.2009 v 17:12

to torckx: no to urcite, byt o dve kola vic tak mu naklepe jeste Pedrosa

torckx (424) napsal 26.04.2009 v 14:40

nebýt Rossiho, tak byl ten závod fakt o ničem.On podal poněkud zvláštní výkon.Nejdřív start jak z praku, potom setrval, nechal se dojet, předjet, předjetí vrátil,pak se zas nechal dojet, potom zase to stejný a pak najednou se utrhl a šel prvnímu po krku.Podle mě být o dvě kola víc, tak Lorenza zakrojil.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 26.04.2009 v 14:19

Dobre Luky a Abaja v 250. A parada Kawasaki!

vavik (0) napsal 26.04.2009 v 13:53

Nemáte někdo nějaké správy o Haydenovi - chudák

vavik (0) napsal 26.04.2009 v 13:45

Ahoj Lidi. Viděli jste někdy superbike? já si myslým že do dvou roků-nejmín bude po MotoGP. jo je to krásná podívaná ale. ani ne 15 ZÁVODNÍKŮ KTERÝ JEZDÍ NEJMÍN PŮL METRU OD SEBE TO JE HRŮZA KAMERAMANI SE ZAMNĚŘUJÍ JEN NA PRVNÍHO TAK CO JE TO TOMUHLE SE ŘÍKA MOTOGP DOVOLTE MI SE ZASMÁZ v SUPERBIKE jezdí možná 25 jezdcůa jsou tam neustále vyrovnané souboje. POZOR JE TO JEN MŮJ NÁZOR.

blaaha (0) napsal 26.04.2009 v 12:31

škoda, že sem to neviděl, mohl to být po dlouhé době dobrej závod, jen první dvě místa moly být naopak jnak dobrý
GO YAMAHA GO

nerd (199) napsal 26.04.2009 v 12:11

Marco skoda ze sa na to kawa vykaslala

Myška... (1) napsal 26.04.2009 v 12:09

škoda jen ze jestě Rossaka nedal Pedrosa

Interceptor (108) napsal 26.04.2009 v 11:03

Závod jsem něviděl, ale spokojenost s výsledkem. Zoufalá propast mezi první 5kou a zbytkem pole...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist