GP San Marina – pátek v Misanu

Kapitoly článku

MotoGP – 2.volný trénink

Přibližně v polovině tréninku zajel Aleix Espargaró (Power Electronics Aspar) kolo za 1´35,112 sekundy a posunul se na šesté místo výsledkové tabulky. Od jezdce kategorie CRT jistě velmi dobrý výkon. Nejrychlejší čas 1´34,200 sekundy měl těsně před polovinou tréninku Marc Márquez (Repsol Honda Team), druhý Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) ztrácel 0,410 sekundy. Třetí byl Valentino Rossi (Yamaha Factory Racing), čtvrtý Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) a první pětici uzavíral se ztrátou 0,658 sekundy Álvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini).

Přesně v polovině tréninku spadl v první zatáčce Bradley Smith (Monster Yamaha Tech 3), ale bez následků v podobě zranění. Později také havaroval Stefan Bradl (LCR Honda MotoGP) a rovněž bez následků. Těsně před koncem tréninku spadl Karel Abraham (Cardion AB Motoracing), jemuž v tu chvíli patřila s časem na kolo 1´37,310 sekundy dvacátá pozice. Bohužel český závodník nastoupil do víkendu s cílem vyzkoušet, jak si v sedle motocyklu povede s nedoléčeným zraněním ramene, protože zatím nechtěl na operaci. Tato nehoda ale může za Karla Abrahama rozhodnout téměř okamžitě.

Druhý trénink královské kubatury vyhrál Marc Márquez před Danim Pedrosou a dvojicí továrních M1 Valentinem Rossim a Jorge Lorenzem. Skutečně velmi dobrý výkon v Misanu předvádí Aleix Espargaró, protože ten druhý trénink uzavřel na pátém místě. Naopak vůbec se zatím nedaří Calu Crutchlowovi (Monster Yamaha Tech 3), který je desátý. Lukáš Pešek páteční program uzavřel čtyřiadvacátým časem.

GP San Marina, MotoGP – 2.volný trénink
jasno, 24°C, dráha suchá, 38°C, vítr 12km/h

01- Marc Marquez – Repsol Honda Team – Honda RC213V – 1’34.200
02- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC213V – + 0.033
03- Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – + 0.258
04- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – + 0.295
05- Aleix Espargaro – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 0.532 (CRT)
06- Alvaro Bautista – GO&FUN Honda Gresini – Honda RC213V – + 0.658
07- Michele Pirro – Ignite Pramac Racing – Ducati Desmosedici GP13 – + 0.689
08- Andrea Dovizioso – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 0.701
09- Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – Honda RC213V – + 0.907
10- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.008
11- Andrea Iannone – Energy T.I. Pramac Racing – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.018
12- Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.231
13- Danilo Petrucci – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 1.733 (CRT)
14- Bradley Smith – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.804
15- Claudio Corti – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 1.922 (CRT)
16- Colin Edwards – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 1.981 (CRT)
17- Hector Barbera – Avintia Blusens – BQR FTR – + 2.053 (CRT)
18- Randy De Puniet – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 2.083 (CRT)
19- Hiroshi Aoyama – Avintia Blusens – BQR FTR – + 2.446 (CRT)
20- Karel Abraham – Cardion AB Motoracing – ART GP13 – + 3.110 (CRT)
21- Michael Laverty – Paul Bird Motorsport – PBM 01 – + 3.134 (CRT)
22- Yonny Hernandez – Paul Bird Motorsport – ART GP13 – + 3.168 (CRT)
23- Bryan Staring – GO&FUN Honda Gresini – FTR Honda MGP13 – + 3.522 (CRT)
24- Lukáš Pešek – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 4.762 (CRT)

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist