GP Malajsie – pátek v Sepangu
Text: Petr Czyž | Foto: Repsol Honda, Red Bull KTM Ajo, AirAsia Caterham Moto Racing, Gresini Racing, Marc VDS Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 24.10.2014 | Zobrazeno: 19 186x
Text: Petr Czyž | Foto: Repsol Honda, Red Bull KTM Ajo, AirAsia Caterham Moto Racing, Gresini Racing, Marc VDS Racing, Yamaha Racing | Zveřejněno: 24.10.2014 | Zobrazeno: 19 186x
Top five bude úspěch.
Prave,preci uz to tam musi dat na tu bednu,jestli prijde zase nejaka negativni udalost,tak uz me zase trefi
Blackblues: Na to jak se mu tady nedařilo doposud má víkend rozjetý úplně nejlépe ze všech závodů letošní sezony...
Dvori:tak to je tragedie,nic moc umistemi ,bedna ,nic jinyho neberem
Opeta:ok i to je mozne,ze na to nema,snad dokaze jednou ze to nebyla pravda
Co sa tyka Kuba urcite mu fandim, ale pravdu s Calvo vyhralo minuly rok titul. Tak co viacej chcete ? Moto3 su tak neskutecne vytovnane motoristicky ze v top 5 su jazdci, ktory maju nieco co Kubo proste nema. Uz lepsi matros Kubo co ma teraz mat nemohol.
Co se Kuby týče, buďme nohama na zemi. Podobné výsledky v trénincích nejede poprvé. Kvalifikace napoví, závod je až v neděli.
proste manager roku
DESMO: Přesně tak jak pravíš, pindy, kde jak kdo vzal peníze jsou sorry ale megadebilita, tak to prostě je a tak to mají všichni a všichni by chtěli mít money cover jak KA. A Starej se musí kua ohánět, aby to dal, jako všichni, co peníze dokáží sehnat. Nic ve zlym vůči ID.
IvanDvoutaktak, jakej rozdil? A ti ostatni ty penize berou kde ?
Darmah
Tak Kubík má na této trati co napravovat - snad to konečně protrhne...
2009 - 19th (Loncin)
2010 - 14th (Aprilia)
2011 - 8th (Aprilia)
2012 - 16th (FTR-Honda)
2013 - 13th (KTM-Kalex)
2014 - ???
To je holt ten rozdíl, Darmahu, mezi Abrahamem Karlem Jr.
a ostatními jezdci MotoGP1000. Ti musí, do týmů za které
chtějí jezdit, "přinést náruče lovů" a do AB Cardionu ty
"love přinese" Karel Abraham Sr ...
Super zpráva. Karel A prý dnes podepsal na další dva roky smlouvu s týmem AB cardion
RW už nikdy víc, tohle bude fajn, věřím tomu... Aspar jede taky Mahindru, tak nemám strach... Podle speedweeku teda i Karel H. prodloužil. Tak to je paráda...
Jinak Kubajzovi poprat at mu to v novem teamu jde,at na sobe maka a zlepsi letosni flek(komenty typu kdyz to nedokazal s Calvem...neberu,Calvo nebylo az zase tak super),proste fandeme dale cz klukum a snad nam nase snaha prinese uspech...Kubo jed!!
Tomsase:ty tady jedes teda pecky,jsi chytrej jak radio,co tvuj koment to z 50% chujovo,otevri doma okno a vykric se z toho,dik
Kuba mohl jet tovarni Hondu u RW, ale pry dlouho otalel s rozhodnutim a jednani komplikovali, zkratka to si to po... sami, škoda.
kubajz a karel potvrzeni na 2015...
//www.speedweek.com/moto3/news/65546/Karel-Hanika-bleibt-bei-Red-Bull-KTM-Kornfeil-zu-CIP.html
KAREL
Belaen : jo jo, tady sou některý vždycky chytrý jak radia...za mě poslední komentáře super! díky
Zdravím Bélu, nic si z toho nedělejte, tady se rýpá do každýho :D
Tomsase: To o tech stupnich vitezu sis tam ale domyslel, vid? :)
Jojo, vubec bych Mahindru nepodceňoval, ve startovním poli jsou tři na POČET vyrovnané značky. Mahindu pojede například i Aspar a ten by podle mého žádný šrot nejel. Nicméně Kuba výborně. Tréninky jsem neviděl, ale někdo tu psal, že to dokázal zajet sám - pokud je to pravda, tak se máme asi na co těšit... GO84!
Nesmí se zapomenout na to, že Mahindra je vlastně Suter a motorka je to konkurenceschopná.
Bela En udělal od minule pokrok, už si neplete Marca a Alexe Marqueze
tak snad Kuba konečně něco zajede, i kdy do neděle setsakra daleko. K lepší smlouvě na příští rok mu to ale asi stejně nepomůže, jsem zvědavej na tu Magindru, jsem byl v šoku, že jich bude ve startovním poli snad víc jak KTM a Hondic
Starej Rossi, a nevyhrál teď náhodou nějakej závod
to byla samozřejmě ironie
Rossi patnáctý, už je asi vážně starý
Tak toto je zas dobrý kec, cituji: zatím co na začátku sezony nebylo o Barberovi vůbec slyšet, tak tet, když dostal konkurence schopnou techniku dokáže dojíždět závody těsně za stupni vítězů. Budme připraveni, možná že Barbera dojede některý z posledních dvou závodů na stupních.