GP Malajsie – pátek v Sepangu

Kapitoly článku

MotoGP – 2.volný trénink

Po úvodních deseti minutách druhého tréninku vedl tabulku časů Álvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini) s kolem za 2´01,659 sekundy. Druhý čas patřil Stefanu Bradlovi (LCR Honda MotoGP) a třetí v pořadí figuroval Marc Márquez (Repsol Honda Team). Luca Scassa (Cardion AB Motoracing) měl na kontě dvacátý čas a Lukáš Pešek (Came IodaRacing Project) byl dvaadvacátý.

V polovině tréninku královské kubatury si pro nejrychlejší čas 2´01,087 sekundy zajel Španěl Marc Márquez, necelých pět desetin ztrácel druhý Valentino Rossi (Yamaha Factory Racing) a třetí byl Álvaro Bautista, jenž o něco později spadl. Jorge Lorenzo (Yamaha Factory Racing) měl technické problémy s brzděním motorem, takže nějakou dobu strávil v boxech a po pětadvaceti minutách mu patřil pátý nejrychlejší čas.

Druhý trénink na Velkou cenu Malajsie uzavřel nejrychlejším časem 2´00,554 sekundy Dani Pedrosa, který byl o víc jak půl sekundy rychlejší než jeho týmový kolega Marc Márquez. Třetí čas v pořadí patří jezdci satelitní Yamahy Calu Crutchlowovi (Monster Yamaha Tech 3), čtvrtý je Valentino Rossi (Yamaha Factory Racing), který je zároveň posledním jezdcem v jedné sekundě za Španělem Pedrosou. Jorge Lorenzo byl odpoledne šestý. Nejrychlejším jezdcem Ducati byl osmý Nicky Hayden (Ducati Team), nejlepším jezdcem kategorie CRT jedenáctý Aleix Espargaró (Power Electronics Aspar). Ital Luca Scassa trénink dokončil jednadvacátý, Lukáš Pešek třiadvacátý.

Časový harmonogram závodního víkendu v Malajsii.

GP Malajsie, MotoGP – 2.volný trénink
polojasno, 29°C, dráha suchá, 39°C, vlhkost 70%

01- Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – Honda RC213V – 2’00.554
02- Marc Marquez – Repsol Honda Team – Honda RC213V – + 0.533
03- Cal Crutchlow – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 0.869
04- Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – + 0.984
05- Alvaro Bautista – GO&FUN Honda Gresini – Honda RC213V – + 1.105
06- Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – Yamaha YZR M1 – + 1.156
07- Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – Honda RC213V – + 1.173
08- Nicky Hayden – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.819
09- Andrea Dovizioso – Ducati Team – Ducati Desmosedici GP13 – + 1.933
10- Bradley Smith – Monster Yamaha Tech 3 – Yamaha YZR M1 – + 1.997
11- Aleix Espargaro – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 2.056 (CRT)
12- Andrea Iannone – Energy T.I. Pramac Racing – Ducati Desmosedici GP13 – + 2.265
13- Hector Barbera – Avintia Blusens – BQR FTR – + 2.671 (CRT)
14- Colin Edwards – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 3.153 (CRT)
15- Yonny Hernandez – Ignite Pramac Racing – Ducati Desmosedici GP13 – + 3.226
16- Randy De Puniet – Power Electronics Aspar – ART GP13 – + 3.368 (CRT)
17- Hiroshi Aoyama – Avintia Blusens – BQR FTR – + 3.860 (CRT)
18- Claudio Corti – NGM Mobile Forward Racing – FTR Kawasaki – + 4.253 (CRT)
19- Danilo Petrucci – CAME Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 4.411 (CRT)
20- Michael Laverty – Paul Bird Motorsport – ART GP13 – + 4.997 (CRT)
21- Luca Scassa – Cardion AB Motoracing – ART GP13 – + 5.044 (CRT)
22- Bryan Staring – GO&FUN Honda Gresini – FTR Honda MGP13 – + 5.984 (CRT)
23- Lukáš Pešek – Iodaracing Project – Ioda Suter BMW – + 6.470 (CRT)
24- Damian Cudlin – Paul Bird Motorsport – PBM 01 – + 6.568 (CRT)

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist