GP Kataru – čtvrtek v Losail
Text: Petr Czyž | Foto: GO&FUN Honda Gresini, Team Calvo, Marc VDS Racing, Forward Racing, Idemitsu Honda | Zveřejněno: 20.3.2014 | Zobrazeno: 22 283x
Text: Petr Czyž | Foto: GO&FUN Honda Gresini, Team Calvo, Marc VDS Racing, Forward Racing, Idemitsu Honda | Zveřejněno: 20.3.2014 | Zobrazeno: 22 283x
Vakuzi, konec MotoGP1000 začal chaotickými změnami objemu motoru
990 - 800, atd., následným přizpůsobováním už zavedených regulí
momentálním "požadavkům", např. přechodem MM rovnou do továrního
týmu, udělováním "trestných bodů" a dnes už "nic není nemožné",
protože se v tom "plácají" doslova všichni. Tedy až na jednu
výjimku ...
Ivane - Tak pamětní deska Don Carmelo se "zasloužil" o MGP? Místo zasloužil by tam mohlo být POSTARAL... Mě se jednou taky jeden příbuzný "postaral" o mou garáž, kterou jsem mu půjčil! Chytla plamenem i s jeho autem, které zrovna svařoval...
IvanDvoutakťák:O.K. Jak jinak by jsi chtěl ke kýženému cíli dojít, když továrny chtěli jenom a pouze to, aby si jezdec v motoGP musel pronajmout podřadnou techniku za pořádný ranec?!Za takových to podmínek by žádná další továrna nikdy nepřišla.Kdyby to tak zůstalo,tak jich tam pojede dneska 10.4 Hondy 4 Yamahy a 2 Ducati,možná 12,ale to je s otazníkem.Ze soukromníků,nepodporovaných továrnou, už nikdo nechtěl platit takový rance,proč?Protože na to nebyli již sponzoři.Tak přesně toto Carmelo dopustit nechtěl,protože to by byl konec motoGP a královské kubatury.
Nedivil bych se(už), ani kdyby v MotoGP začas došlo i na
hlukový limity jako v autoF1 ...
Opravdu nemá smysl, vakuzi, sepisovat jakýkoliv "diplomky" na
téma MotoGP1000 - řekni mně jen(např.), koho napadlo na konci
minulého roku, že budou v nejvyšší třídě MS tři kategorie strojů ...
Takže vše "sesumírujeme" až na konci letošní sezony a potom
už "vzhůru za světýlkem na konci tunelu" v roce 2016/17
Bude to obzvlášť "zajímavý", pokud se i všechny další úpravy tech.
regulí budou dělat stejně nahodile a na základě požadavků "zleva
i zprava" ...
IvanDvoutakťák:Já si myslím,že to,co Carmelo dělá,dělá velmi dobře.Kdyby nezasáhl,tak za chvíli by na špici jezdila jenom Honda pak Yamaha pak dlouho dlouho nikde nikdo,pak možná Ducati pak zase mezera a pak až to křoví,které by snilo o tom,že jednou,ale jenom možná,že jednou budou sedlat tovární Hondu.Jen mimochodem,jsem zvědav,kdy bude tovární Hondu řídit neŠpaněl.Gáže pro jezdce by šli dolů,protože s Hondou by vyhrál skoro každý a když ne tak by byl druhý.To by byl jednoznačný vývoj.V době,kdy dnes programují elektroniku kontroli trakce na každou zatáčku dle náklonu jezdce, v době kdy jezdec může bez problémů řadit v zatáčce a tudíž to značně eliminuje možnost špatného prořazení.Vše směřovalo k tomu,že technika by rozhodla,kdo je nejlepší.A to je ten základní principielní filosofický rozpor.Tím,že se sjednotí elektronika se startovní pole srovná,protože motory jsou dnes +- rovnocenné a tudíž opět vzroste podíl jezdce na výsledku a tudíž vzroste šance,že v roce 2016 nemusí nutně být mistr světa ze Španělska.Dnes je 75% šance,že mistrem světa bude Španěl a 25% šance ,že to bude Ital.Nikdo jiný prostě šanci nemá.Jsem rád,že pan Herve Poncheral jednoznačně podporuje pana Carmela Ezpeletu.Já prostě chci vidět souboj alespoň 6 jezdců,jak se budou řezat,pokud možno,až do konce.Kdyby Honda a Yamaha souhlasili,tak to mohlo být již letos ale díky tomu,že smlouva MSMA(výrobců) s Carmelem vyprší tuším na konci 2016(nebo to je 2017 a dohodli se již na 2016),tak se s tím nic jiného dělat nedá.Mně nezajímají programátoři s notebookem někde v garáži nebo přívěsu,já chci vidět závody,kde rozhoduje lidský faktor, ale ne ten v garáži,nýbrž na trati.
Já to vidím tak,xjr,že až se v tom všem co "zavedl" přestane
vyznávat i on, odejde na "zasloužený odpočinek" a bude odha-
lena pamětní deska *DonCarmelo-zasloužil se o rozvoj MotoGP*
Ja všetky tréningy sledujem v PC na streamhunter.eu a vyberiem si flash stream a vidím všetky tréningy a aj závody len nie sú v češtine alebo slovenčine...
Inak všetci chlapci o.k A.Esp. ešte prekvapí...už aby bola nedela...
Jinak Kájův čas vůbec nic neříká, na týmových stránkách je rozhovor a včera vůbec nejel na rychlé kolo - jen se učil a neriskoval pád Tohle dělal i v RBRC - v pátek pohodička a pak to tam nasázel
Sám Espargaro psal, že do závodu tu měkčí gumu nebudou moct použít
IvanDvoutakták: Otázka je ,zda k lepšímu či horšímu
xjr008: pěkně DonCarmelo "rozvířil hladinu toho rybníčku" MotoGP1000, že!??
Něco je špatně. Lorenza včera přelétl Epargaro před zatáčkou jak malinu . Na konci treninku pak uz Lízatko jen nevěřícně kroutil hlavou. Jsou to trochu nerovné podmínky,dá se pochopit rozdílný objem nádrží,ale ty měkčí gumy dělají své a hodně. V závodě pak bude hrát roli teplota tratě,na okruzích kde bude nižší,mohly by tyto měkčí pneu fungovat po cely závod,tam kde bude mit 50 st,tam se asi chytat nebudou.
Marex... taky jsem zvědavý jestli na těch gumách "open" vydrží tempo celý závod, jestli ano, tak mají po výhodách...
Uvidíme, nakolik bude ta měkká pneumatika pro Open použitelná v závodě. Ty časy jsou naprosto zavádějící. Rozhodně je ale dobré ji mít při kvaldě.
Gresini - On se zlepší!
čekal jsem Haniku po 2 tréningu kolem 15 místa s časem asi 1,5 sec ztráty na prvního,ale věřím,že zítra se to ještě zlepší,Kornfeil výborný a Abája taky slušný,ale co se zatím děje v MOTO GP je neskutečný !! Zítra to bude zase mazec!!!
Kuba mega super!!! Kaja pujde pomalu dopredu.Fakt parada cesti kluci
Bravo Kubajz jsi jednička Bylo to od Izaka moc hezké jak ti podekoval na Tvitru že jsi ho vodil
Chlapi ten pas na MotoGP je nejlepší kupovat na podzim před koncem sezóny, běžně stojí 89 € a je v tom pas nejen na další sezónu, ale taky na celou zimu, kdy člověk může z nudy čumět na všechny závody nebo tréninky několik let dozadu.
Jinak když si to člověk koupí na zimu a pak na jaře na sezónu, tak na tom tratí okolo 40 €. Taky jsem se tak napoprvé vyje***
Myslím že obecně to za ty prachy fakt stojí, i kdyby to mělo být jen proto, že se nemusíte s babou hádat, co poběží v televizi
PECKA!
vakuz, když vezmeš že z každýho víkendu je cca 15h live přenosu v HD, plus všechny závody až do r. 1992, plus mraky a mraky bonusových videí tak je to skoro zadarmo Spíš mě vytáčí že za tu aplikaci Live Experience na telefony chcou 630Kč Přitom jediná užitečná věc co to umí je livetiming. A jako vrchol od té doby co mají tohle tak se přes telefon na livetiming na motogp.com nejde dostat...Takže fakt skvělý
Ale video pass je výbornej Bohužel sledovat závod s livetimingem na telefonu v ruce už zadarmo nejde
mike3hylo 7, já to taky nevím...
Tak Jakuba netřeba komentovat 2x 2 místo hovoří jasně. Hanika je ve stejné situaci jako byl ve Valencii. Tam taky okruh neznal a pohyboval se někde kolem cca 16-20 místo. V Kataru je to podobné i tak dokázal mezi 1tr a 2tr umazat 1,5s Přání Haniky být do 10 místa by byl vynikající výsledek. A proto si dovolím prognózovat, že po tomhle víkendu se Karel stříhat nebude.
Koukám že 6 lidí neví, co je to trolling
Vakuz
ja mu to davam zu 5 rok a jsem spokojen.
On me poslal helmu za 18 000,takze porad jeste jsem v plusu
Dommi77 5 flicek
a ty free odkazy jedou, jen je treba to nekdy s F5 obnovit a pak odklikat ty reklamy co sou pres to, a pak v poho takze saci ventil diky!!
taky me skube dat espezetkovi ale zas zavod je na fandovi, tak porad nevim
saci_ventil
josef58:vím vím,pořád přemýšlím,jestli mu to mám dát.
Jinak Kornfeil fantazie Co se týče Haniky,čekal jsem,že se bude adaptovat rychleji,ale nevadí.