GP Indianapolisu – neděle v IMS

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Krabbio (1002) napsal 20.08.2013 v 04:55+2

AKRO: To spis vypada že želizka maji nasazene kdyz zavodi.

AKRO (-498) napsal 20.08.2013 v 01:54+2

Ten článek: Česká želízka v ohni, Abrahám a Pešek...

banajak (-187) napsal 19.08.2013 v 19:35-2

jezdci kteří se zůčastní čtvrteční autogramiady ve vańkovce //www.motormix.cz/moto/39184-2013-08-15-09-40-55
já jsem si ve čtvrtek obědnal vstupenku do pit lane, platil jsem složenkou, ale do banky to ještě nedorazilo, nevíte, co z tím? Jsu v nejistotě že mi tu vstupenku do čtvrka na meil nepošlou.

Majki (672) napsal 19.08.2013 v 17:02-1+2

Marqueeeeeez!!! El satan I pedrosa dobře

vakuz (932) napsal 19.08.2013 v 16:29-1+1

1100Virago: A možná právě proto Valentino nikdy neoplýval vynikajícími starty,že ne?!

freitag (-412) napsal 19.08.2013 v 14:29-2+1

marex- tobě připadá že má někdo hlavu velkou 6 cm , protože mezi marcem a jorgem jsou 3cm a to podle tebe dělá půl hlavy

freitag (-412) napsal 19.08.2013 v 14:25-2+1

Marex- tohle ti připadá že je marc o hlavu menší než rossi ? //www.zimbio.com/photos/Marc+Marquez/MotoGp+Red+Bull+Grand+Prix+Qualifying/09u7W41U3Pk

AKRO (-498) napsal 19.08.2013 v 14:15+1

1100Virago - Tak Rossi je vyjímka, ale je to hrozný hubeňour těch jeho 63-65 kilo při 180 cm... Není těžší než Lorenzo.

AKRO (-498) napsal 19.08.2013 v 14:11-1+1

Peca34 - Není to v pořádku a díky Bohu to už částečně v motosportu začínají kompetentní lidé chápat! Populace je někde jinde a trpaslíci podobní těm v MGP tvoří možná 1-2%. Také se nedělají motorky pro Hobity jako v MGP. Mimo MOTO GP a WSBK se už dovažují skoro všechny automobilové disciplíny včetně Formule 1, motokáry a už také MOTO 3 a MOTO 2. Já si také nemyslím, že by závody motorek byly určené jenom pro ty nerosty, kteří tvoří max. 2% populace, ale pro všechny! Talent je celkem na nic jezdci, který má 80 kilo a to není moc! Do motocyklových závodů se nacpali trpaslíci jen proto, že mini váha je, pokud se nedovažuje, je naprosto nezbytná a kdo má nad 70 kilo nemá nárok! Pohled na tyto na pohled 13-14 leté lidi je dost tristní. Pokud jde o toho mého známého, on přece jen doufal, že Pedrosa vypadá přece jen jinak než jako dítě. Byl z něho docela v šoku, podobně jako kdysi já v Mostě z Peška, kterému bylo tenkrát asi 14 let a vážil 40 kilo a byl hrozně malý a šíleně hubený! Naštěstí přece jen nabral a vyrostl.

1100Virago (3052) napsal 19.08.2013 v 13:58+3

Marex: Pak je ale zvláštní, že nejvíc titulů má ten, který rozhodně trpaslíkem není. Podle té teorie by přece neměl mít šanci!

peca34 (18) napsal 19.08.2013 v 13:51+7

AKRO- Tak pokud Tvůj známej měl za idola Pedrosu, a poté teprve zjistil jak vypadá, tak nevím, co si o něm mám myslet (Pokud má problémy se zrakem, tak se omlouvám)... Jinak nevím, proč někoho urážíte jen kvůli tomu, že je malý. Náš vynikající jezdec byl také hodně malého vzrůstu a nikdy bych si nedovolil ho titulovat jako vy Pedrosu. Navíc v každém sportu platí, že někdo má lepší dispozice, nebo horší. (Vy byste u basketu menšímu snižovali koš, skokan do výšky,který je menší by musel skočit výš, menší brankář = menší brána...) Myslím,že ti jezdci nezačali s motosportem díky jejich výšce a váze, a pokud přesto dokážou odřídit celý závod, tak je to, myslím v pořádku.

Marex (2570) napsal 19.08.2013 v 13:36-1+1

Virago: Nemyslím si, že to platí u těchto prototypů, kdy se motorky staví právě na tyhle postavy. Stačí se podívat na to, jakou tělesnou stavbou oplývá prvních pár jezdců. Nepřiměřeně tam působí Rossi. Ostatní vedle něj vypadají jako mladší sourozenci. Bradl- o hlavu menší. Pedrosa- o hlavu a půl menší, Lorenzo- o půl hlavy menší (a ten je ze špice největší hned po Rossim), Marquez- o hlavu menší. Crutchlow- o hlavu menší.
To prostě a jednoduše není náhoda. Jsem velmi zvědav, jak si povede Espargaro na M1.

AKRO (-498) napsal 19.08.2013 v 13:21-1

VIRAGO - Váha stejně rozhoduje a malí a lehcí jezdci mají obrovskou výhodu!

Krabbio (1002) napsal 19.08.2013 v 13:20-1+1

Nejak porad verim ze Jorge az bude ve 100% kondici tak bude jeste porad o neco malo pred Marcem

1100Virago (3052) napsal 19.08.2013 v 13:16-2+2

Stejně tak je nižší váha nevýhodou při potřebě měnit těžiště a při nárocích na fyzickou výdrž. Prostě, každá konstituce má svá pro a proti.

vakuz (932) napsal 19.08.2013 v 12:13-2+2

To ,že je nižší váha při akceleraci a zpomalení výhoda je neúprosná fyzika.

vakuz (932) napsal 19.08.2013 v 12:11-2+2

Váhy jezdců by se měly sjednotit!Proč má Abrahám tak špatné starty?No když má pomalu o 20 kg víc,tak je to asi na bíledni!

desmo69 (638) napsal 19.08.2013 v 12:05

DTSenior35, a budou kdyžtak nějaký fotečky?

Nuvolari (2329) napsal 19.08.2013 v 11:59+2

Marex: Peškovi podle všeho odešla TC...

Fidouš. (374) napsal 19.08.2013 v 11:53-2

Tak, jestli jste si všimli, já nereagoval ani tak na váhu jezdce, jako na to, že by měl zesílit, aby ho motorka neumlátila. V podstatě na ty stále se dokola opakující a zesměšňující narážky na postavu.
A za tím si stojím, na to, jak je drobnej, je neuvěřitelně houževnatej.
Anatomie. Je to ANATOMIE, o té jsem psal.

Marex (2570) napsal 19.08.2013 v 11:37+2

Proč nedojel Pešek? Resp. co se na motorce potentilo?
Zajímavá je i bilance pro ART, kdy dojel tuším pouze Espargaro a ostatní jezdci se potýkali s tech. závadami (myslím, že se jim to sype dost často).

Marex (2570) napsal 19.08.2013 v 11:36-1+1

Sleeper: V podstatě souhlasím. Jen to případné dovážení by nemuselo být takový problém. Jednak nikdo by nebránil jezdci,aby trochu přibral. A druhá možnost tkví v tom, že motorku je možno dovážit prakticky kdekoliv (myšleno v rámci těžiště). Takže dovážení nic nebrání. Snad jedině to, že Španělé jsou po Japoncích nejmenším národem, který jezdí MGP.
Nuvolari: Nemám co bych dodal.

AKRO (-498) napsal 19.08.2013 v 11:28-1

Fidouš - To máš tedy hloupý názor! Tak těch asi 50 kilo Pedrosy NENÍ PODLE TEBE výhoda, ale nevýhoda Pedrosy? Co třeba i GUMY, které má trpaslík na konci o hodně v lepším stavu, než těžší jezdec?

DTSenior35 (308) napsal 19.08.2013 v 11:06+1

Možná trochu off-topic, ale možná to někoho z Brna a okolí může zajímat, zejména pokud má rád i velká letadla: v noci z pondělí na úterý a v úterý dopraví kompletní "výzbroj" týmů pro nastávající GP ČR tři Boeingy 747F (Jumbo) pravděpodobně společnosti Atlas Air z Indianapolis na LKTB (Brno-Tuřany). Předpokládané přílety a odlety (v závorce) jsou plánovány na 00:50 (03:50), 06:50 (09:50) a 17:10 (20:10). Chystám se na alespoň některý přílet podívat přímo u dráhy, pokud Vás to někoho zajímá, napište SZ. Termíny příletů jsou zatím velice orientační už kvůli očekávaným bouřkám. Přesto ty tři stroje chci sledovat na flightradaru průběžně. Byl jsem tam na ně kouknout loni a je to skutečně zážitek

Nuvolari (2329) napsal 19.08.2013 v 09:47-1+2

Tak docela pěkné závody to včera byly.
Redding před Espargarem. Vinales jezdi hlavičkou a nešel do zbytečného rizika, když byl Salom za ním.
Mám pocit, že Valeho éra je opravdu definitivně pryč, to čtvrté místo asi opravdu odpovídalo jeho současnému levelu. Nepochybuju o tom, že ještě dá dost pódií a něco i vyhraje, ale na víc to nebude. Jinak na závěr nám poskytnul pěknou podívanou.
Kotrbová statečně bojovala, co to šlo, ale na Hondice neměla.
Španělé to ale projeli s Marcem, který je z jiné planety. Ten kluk je naprosto neskutečný a přepíše historii!

SLEEPER (1002) napsal 19.08.2013 v 09:47-1+3

K te hmotnosti jezdce...:

Vyhod je hned nekolik: lepsi aerodynamika, mensi odpor pro motor (i kdyz tady u motoGP je to skutecne hodne zanedbatelna zalezitost), ale co tu opominate je fakt, ze maly, lehky jezdec neni temer zadna zatez na šasi, tedy motorka si jede temer sama a je snadnejsi nastavit podvozek, ktery s lehcim jezdcem samozrejme lepe funguje.

Lehci jezdec s pripadne dovazenou motorkou bude mit oproti tezsimu s lehcim motocyklem nevyhodu (neschopnost na brzdach / v zatacce presouvat dovazenou vahu .

To ja jen, aby to bylo kazdemu jasne

Marex (2570) napsal 19.08.2013 v 09:22-2+1

Zpochybňovat výhodu nižší váhy a menšího vzrůstu může pouze naprostý analfabet, nebo samotný (Akro promine, že použiji jeho příměr) koncentráčník- rachyťák.
FYZIKA!!! Je to jen FYZIKA.

gresini (4459) napsal 19.08.2013 v 09:21+2

Vale z toho nakonec zase udělal dobrý závody,ale čtvrtý místo je málo.Na nedoléčený zranění Dani i Jorge jeli dobře,ale nečekal jsem,že ho Dani dá.Prostě honda je momentálně lepší a Jorge ke konci dost ztrácel protože i ta fyzička ještě nemůže být zdaleka100%ní.

Evo (411) napsal 19.08.2013 v 08:43+1

Kdyz to neni prednost, tak hendikep uz tuplem ne. Mimochodem Marek rikal, ze prechod byl snadny, snadnejsi nez ze 125 do moto2.

Fidouš. (374) napsal 19.08.2013 v 08:31+2

Akro - No pokud by jim sebrali elektroniku v MGP, tak by hoši museli pořádně zesílit! Pedrosu, Barberu atd. by ta motorka asi umlátila!

Co na tenhle hloupý názor říct? Snad jen, že Pedrosa jako mistr světa 125 a 250 / tento navíc získal hned ve svém prvním roce/ přestoupil v roce 2006 do tehdejších litrů. V této době nebyla elektronika na zdaleka takové úrovni, jako dnes a přesto v tomto prvním roce stihl 2x vyhrát, 2x být druhý a 3x třetí. Myslím si, že Pedrosa vzhledem ke své postavě zaslouží velký respect, že má sílu a vytrvalost tyto motorky ukočírovat a že jeho váha a výška není jeho přednost, ale handicap oproti mohutnějším soupeřům. Ano, ve 125tkách by byla, na litrech určitě ne. Chtělo by to trochu úcty k velikánům tohoto sportu.

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující



TOPlist