Éra Karla Abrahama v MotoGP zřejmě skončila

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.11.2015 v 17:15+1

Takže opět na tisícím+jánevímkolikátém příspěvku nashledanou,
vlastně "napřečtenou" ...

Bothrops (249) napsal 13.11.2015 v 12:52

Kdyz je o nem clanek, budu komentovat jen jeho ne ? Musim se podivat na jmeno mechosa u bmw,nebo kde to bude jezdit,at vim, ci to bude vsechno chyba opet.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 13.11.2015 v 07:43

A to je přesně ten rozdíl mezi mnou a Tebou, Bothropsi !
Ty pořád dokola o KA , ale já jsem měl v mém POSLEDNÍM komentáři
na mysli pouze to, že zdejší "odborné debaty" se v mírných obměnách
točí pořád dokola a jsou tak o ničem ...

Bothrops (249) napsal 13.11.2015 v 07:14

Presne tak Ivane, on to abraham ne a ne pochopit ze to bude opet trapas na konci tabulky a chyba mechaniků...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 12.11.2015 v 20:44+2

A pořád dokola a dokola ...

Bothrops (249) napsal 12.11.2015 v 10:34

dejfe
copak se Ti nezda chlape ? Mam trochu obavu, že Abraham bude mit az do moto duchodu alibi ve stylu motorka stoji za hovno, mechanik je na hovno,bebinko, nemam stejnej matroš jako ostatni atd. Vy si opravdu myslite, že karel je talentovanej jezdec? Ja v žadnem připadě a uvidime to v přišti sezoně kucí

dejf. (1341) napsal 12.11.2015 v 09:54

Bothrops (249) napsal 12.11.2015 v 06:50

Jenze v historii neni podstatny, jestli jezdil gp na kyvacce nebo tovarni honde. Jezdil to, na co mel financne a co se k nemu dostalo a cela era stala za hovno. Takovej je zivot, kdyby byl takovej talent, angazma na novou ""eru"" by mu nekdo jiste nabidl. A.Bikila vyhral maraton bos, mel to v nohach. Jsem zvedavej jaky vymluvy budou,az bude Karlos na dne tabulky s Bavem, to zase bude klasika : seznamuje se s masinou, spatnej mechanik, cely Bavo je shit a on talent chudacek, ach jo :D

nick_leodon (-76) napsal 12.11.2015 v 06:35

Úspěch, neúspěch...záleží na úhlu pohledu, že jo? Nakonec by se dalo říct, že zvítězil na celé čáře !

Motofighter (471) napsal 12.11.2015 v 00:20+1

Co by kdyby je na nic, Padaja letos dal nesolidni NULU!!! Nekdo uz psal, ze se to moc jezdcum v historii nepodarilo ... Ale jak se bude darit jinde se uvidi a pokud dobre, potesi to i me .

dejf. (1341) napsal 11.11.2015 v 23:27

jojo, rikal sem si, ze ten Pirro nic moc Ale Hernandez taky ted nejezdil vubec spatne.,.

1100Virago (3052) napsal 11.11.2015 v 23:24

dejf: Díky za opravu, myslel jsem Petrucciho, napsal jsem Pirra Ital jako Ital, P jako P

dejf. (1341) napsal 11.11.2015 v 23:16

no uplne nejlepsi priklad ve smyslu -jezdec vs technika- bude Petrucci. Jak jezdil v Ioda tymu s Peskem? Chvost, chvost, lucerna. A letos na celkem schopny duc? trochu rozdil, ze jo. Progres jak hovado, kterej navic podrthnul bednou v mokrym zavode, kde si vytiral zadek i s jezdcema, ktery jezdej spicku

1100Virago (3052) napsal 11.11.2015 v 22:48

Přesně tak, slovo "úspěšná" je dost gumové. Ducati mu seděla líp než Rossimu a ve druhé sezóně doplatil na chaos který u Ducati s příchodem Valentina nastal. Pak už následovalo jen zápolení s druhořadou technikou, ať už to byla Aprilia nebo open Honda. Ve snaze něco solidního zajet příliš padal a doplácel na důsledky asi jako Pedrosa.

Důkazem jakou roli hraje technika jsou třeba Pirro nebo Hernandez - dlouho na chvostě a jakmile dostali do ruky lepší nářadí, poskočili dopředu o deset míst.

Uvidíme jak to bude v SBK, ale mám velké obavy, že s BMW je to z deště pod okap, pokud se Němci nepochlapí a neposkytnou solidní technickou podporu.

miramara (1558) napsal 11.11.2015 v 21:21

Záleží co si představuješ pod slovem úspěšná...pokud -byl mistrem světa, tak neúspěšná. Pokud to že odjezdil to, na co byl materiál - tak bych řekl že se neztratil(neberu letošní sezonu).
Já považuji za úspěch to, že se česká stáj dostala do GP...doufám že se ještě někdy nějaká do tohoto kolotoče dostane, snad tato přestávka nebude tak dlouhá, jak posledně

JA-NE (767) napsal 11.11.2015 v 20:21

keby jazdi na motorke namiesto kosacky, bolo by to lepsie.

Bothrops (249) napsal 11.11.2015 v 19:50

Bubraku, kdyz budes uplne objektivni a uprimnej, byla ta jeho éra uspesna? bez omáčky zcela narovinu. diky

tic-tac (330) napsal 11.11.2015 v 19:41

Jednoznačně nejlepší éra byla s Ducati. Sezona 2011 a 2012 v tabulkách nevypadá tak špatně.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.11.2015 v 19:22+2

me se libi, jak nikdo z plivacu nema zadnej argument, jen takovy ty povrchni kecy stylu 'nepatri tam, furt lezi' apod, a kdyz nekdo uvede konkretni priklady, tak opet jen povrchni kecy typu 'Na Tvuj vyplod ani nevim co napsat' nebo 'strasny co z tebe vypadne' (nemluve o urazejicich vulgaritach), proste ABSOLUTNE zadnej protiargument. ale jedou si to svoje jak kolovratek furt dokola.

Motofighter (471) napsal 11.11.2015 v 14:14+1

Bothrops: Uloz si, rad ti to potvrdim

Bothrops (249) napsal 11.11.2015 v 13:56

mužeme tady o tom pokecat třeba v pulce dalši sezony, rád uznam že jsem se spletl.
uvidime

afro-r1 (513) napsal 11.11.2015 v 11:50

Po 3 letech bez vyvoje budemem mit v Mnichove na pristi rok novou motorku. Tak snad hosi neco zajedou.

Motofighter (471) napsal 11.11.2015 v 11:31

Ogg: Clovece nesouhlas, fora jsou od psani, kdyz to nekoho bavi, at si pise. Tomu se rika demokracie, kdyz ho za to nikdo nezavre. Vy jako provozovatel naopak muzete byt radi, ze tady lidi tlachaji a vam roste "sledovanost" pri vsech kontroverzich, protoze ty vetsinou nejvice podnecuji lidi k tomu, aby se vyjadrili. A naopak je dobre, ze se to tak resi, protoze se na to alespon brzo nezapomene. MM a JL i Rossi uplne zabili konec motogp sezony a to me proste se..

Padaja by tak uspesny ve stock 1000 podle me nebyl ...

Bubrak: Strasny, strasny, co z tebe vzdy vypadne ...

dejf. (1341) napsal 11.11.2015 v 10:28+1

ty vole to sou zase sracky tady.

Béďa (38) napsal 11.11.2015 v 10:03

Doufám, že mu ta Brambora sedne a pojede na ní s dobrými výsledky

peytl (216) napsal 11.11.2015 v 08:25+1

Bubrák má novou rozkuřovačku ... 123

Ogg (387) napsal 11.11.2015 v 08:24

Chlapci už se na to vykašlete, musíte se na to dívat objektivně, představte si, že místo Karla tyto výkony podával Gabor Talmacsi a byl tam pět let v MOTO GP. A najednou je nadpis

Éra Gabora Talmacsiho v MOTO GP zřejmě skončila.

Opravdu by jste ho tady za těch pět let vychvalovali a psali o něm že tam patří?

My mu fandíme a díváme se na jeho výkony i díky tomu že je čech. Ale kdyby to byl Maďar, španěl apod, tak ho všichni tady zkritizujete že zabírá místo lepšímu jezdci! Já vás moc dobře znám, to co jste předvedli, napsat 2000 příspěvků na téma MM x VR to je hnus! Pořád dokola a to samé tady psát místo aby jste vzali mašiny a jeli na skřítek

Já si myslím že Karel kdyby šel např. do Stocků 1000 tak by hned na první pokus dal titul. Tam ano. Tam by jezdil nejlépe protože na tuto třídu on ty vlastnosti a rychlost má a byl by tam nejlepší. Ale vrcholová soutěž MS kde jsou ti TOP ať už z GP nebo z produkčního seriálu to je něco jiného, tam si myslím že ho budou porážet.

Bothrops (249) napsal 11.11.2015 v 02:43

Street
Ovlivnit tlachy ? Ty sis myslel, ze se zaregistrujes a obratis muj nazor na to, co jsem kazdou nedeli videl ?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.11.2015 v 01:16+1

street123: v klidu, mas pravdu, a dost trefne srovnani s Kubou - jak jezdil vzadu, tak tu vsichni ti plivaci nezapomneli nakydat na nej hnuj a at vypadne, ale jak jezdi ted vepredu, tak najednou sou chytry jak radio. to samy s Abrahamem, co dokazal zajet uz si nikdo z nich 'nepamatuje' a jen kydaj a kydaj

street123 (17) napsal 11.11.2015 v 00:38-1

Přihlásil jsem se sem 25.10.2015, neb jsem si myslel, že se tady ty tlachy dají ovlivnit. Vidím, že se to nedá. Je to asi váš koníček, neustále kritizovat. Až zas to Kubovi nepojede na první pětku, nezapomeňte mu zas připomenout, ať vypadne, když to neumí.Takže nadávejte si tu jak chcete. Vaše věc a moje ztráta času.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist