Edwards: V roce 2012 s motorem Yamaha v týmu NGM Forward

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 05.09.2011 v 01:38

Ale jinak nic ve zlém! Já to chápu!

AKRO (-498) napsal 05.09.2011 v 01:36

SoulTrain21 - A co ten HLUPÁČEK? A 2x za sebou! No vidíš, že se ti ten ORLOJÍK trochu opozdívá!

SoulTrain21 (753) napsal 04.09.2011 v 20:16

To ty tady pořád mluvíš něco o chytrosti atd.Já jsem tu o sobě nikdy nic takového nepsal,ty hlupáčku

AKRO (-498) napsal 04.09.2011 v 19:47

Vypadá to, že máš pocit, že jsi sežral knihovnu! Ale nic si z toho nedělej, ono to dlouhým žirafám jako ty trochu pomaleji pálí!

SoulTrain21 (753) napsal 04.09.2011 v 18:49

Ja fajn ty x letý hlupáčku

AKRO (-498) napsal 04.09.2011 v 01:11

Derny - Odpověz si sám i v SBK je sbírka kroužilů! Jinak by mě zajímal tvůj názor jaký přínos mají šunty CRT? Jenom početní nebo podle tebe i jiný? Co asi na tom bude Colin vyvíjet? To tam chce v MGP strašit až do padesáti? V každém případě je to PRVNÍ OFICIÁLNÍ SUPER KROUŽIL!

AKRO (-498) napsal 04.09.2011 v 01:06

SoulTraim - Co kodex diskutéra, ty 21letý chytráčku?

Marex (2570) napsal 03.09.2011 v 20:10

Jo pokud pojedou všichni jako CRT, poberu to. O.K. Znám však mnohem lepší způsob, jak to zatraktivnit a zlevnit!!! Servat dráty!

SoulTrain21 (753) napsal 03.09.2011 v 20:09

Derny:A jaký máš na ně názor ty?Akrovy ho*na už všichni dobře známe,tak mi řekni,co si o nich myslíš ty?A když už v tom budeš a zapojuješ do toho třeba takového Alexe Lowese,kterej mimochodem během jednoho roku přešel z šestkové Yamahy na litrovou EVO Hondu(bez elektroniky) z ní na litrovou Kawasaki(tzn nový model kawasaki,takže bez dat o nastavení atd s elektronikou)z ní na litrovou Hondu specifikace WSBK tzn.uplně jiné pneu + elektronika+ uplně nové okruhy,to je docela slušný...Já myslím,že proti takovému Lowesovi nemůže říct nikdo ani ň .A aby toho chlapec neměl pro letošek málo,sezonu v BSB bude dojíždět v týmu Motorpoint a to znamená na litrové Yamaze ,tak mi ještě řekni jaký máš názor třeba i na Kousuke Akiyoshi či Wataru Yoshikawu?

Marex (2570) napsal 03.09.2011 v 20:08

Ogg: Ještě tu o té červené Karkulce. Kdo je povolanější, než samotní jezdci, kteří sami plivou na CRT?
Není to drzost spíše od vás, co CRT obhajujete právě proti názoru těchto borců? Včetně Colina, který pouze "změnil názor" ze dne na den.

StanislavHULak (67) napsal 03.09.2011 v 11:28

walii a honza108 naprosto s váma souhlasím, češi si prostě budou otvírat hubu na všechno, myslí si jak jsou chytří a přitom o tom ¨neví totálně nic. Ale držkovat a radit to jim pujde, místo aby byli konečně rádi, že se s motogp začalo něco dít a do budoucna k lepšímu. Colin neříká, že chce vyhrávat, ale vyvíjet nový motocykl a to je u něj plus.

mamba54 (1340) napsal 03.09.2011 v 11:17

Derny:9:28

italšrot (164) napsal 03.09.2011 v 10:01

josef58> Nemůžeš pochopit jeho slova? A nenapadlo tě třeba, že o tom ví víc jak my tady za klávesnicí?

Derny (2) napsal 03.09.2011 v 09:28

To AKRO: "Tak máme prvního oficiálního SUPER KROUŽILA!", jaký výraz máš potom pro některé jezdce ve WSBK, třeba pro ty, co jezdí na Pedercini Kawasaki, Supersonic Ducati nebo třeba pro druhé jezdce týmu Castrol Honda. To nemluvím o Kispatakim - body v Brně se ztrátou 1m a 38s na Biaggiho...Nebo to platí pouze pro MotoGP a superbiky jsou jen pro tvrdé a správné motorkáře? A pouze zde jsou vidět ty nekompromisní souboje?

honza108 (319) napsal 03.09.2011 v 08:58

tak se mi zdá,že nejmín polovina chytráků už na CRT jela, když tu píší jak je to v loji že Colin přešel... Nikdo ani ještě pořádně neví jak to vše bude ale všichni už jsou chytrý jak radia. ojé češi

Ogg (387) napsal 03.09.2011 v 08:56

Je to tak, proč tady všichni (někteří) musíte pořád nadávat na pana Ezpeletu? Opravdu ta situace v dnešním motocyklovém sportě není jednoduchá a zavedením těchto motocyklů zvaných CRT je jedna z nejlepších věcí, jak zachránit MOTOGP na kvalitní úrovni. Budete ještě všichni překvapeni, jakých výsledků bude dosahovat toto Duo. Kamarád Derny to napsal absolutně správně.
A s tím Tech3 je tomu tak, tam je taková tlačenka, jako nikde jinde. A to jsem četl, že i Andrea Dovi má zájem o tuto sedačku, protože se mu líbilo, jak Yamaha o novém objemu 1000cc lítala v Brně.
Komu by se taky sedačka Tech3 nelíbila?

Howgh.

walii (31) napsal 03.09.2011 v 08:25

Nejdříve držkujete, že jede málo jezdců, pak držkujete,když jich pár přibude, držkujete na cenu lístků v Brně, na Karla že na to nemá atd. Mám dojem, že držkování je nejúspěšnější český koníček.

Derny (2) napsal 03.09.2011 v 07:35

To Josef58: Probuď se!!! "Coline, bylo ti tohle lezprdelkování zapotřebí???". Edwards celkem správně děkuje Ezpeletovi, že zavedl CRT. Jinak by musel Texas Tornado v královské třídě MotoGP skončit - do Tech3 půjde ke Calovi někdo z mladíků (Bautista, Smith nebo Laverty) a on by musel sestoupit o třídu níž, tedy do superbiků, kam se mu evidentně - po jednání s BMW - nechtělo. Vítězný tovární motocykl by na něho nezbyl, a jezdit v superbicich kolem 5.-8. místa není určitě tak atraktivní jako být i nadále stabilním jezdcem seriálu MotoGP v královské třídě.

Vaaale46 (0) napsal 02.09.2011 v 23:36

Na jednej strane je motoGP cele na ... lebo je tam malo jazdcov v poli a ked sa snzia to pole rozsirit tak je to tiez na p icu tak co je vlastne dobre ??? Dnes je situacia taka ze si tie tovarne s odretymi usami dovolia dve moto v poli aj to na ukor WSBK (po Honde Ducati aj Yamaha )Ludom sa proste neda vyhoviet vzdy budu do dacoho drzkovat

AKRO (-498) napsal 02.09.2011 v 23:01

Tak máme prvního oficiálního SUPER KROUŽILA!

Marex (2570) napsal 02.09.2011 v 22:36

josef: Plakáty lepí...jsem ho při tom viděl. Zalepil si ruku v kapse a pak měl potíže při psaní pravidel a místo CML (jakože má Centrální Mozek Lidstva) se takhle uklepl a napsal CRT. Jenomže je to velký šéf, tak nechtěl přiznat chybu a vymyslel tak pravidla pro tuhle podtřídu.

martin1 (658) napsal 02.09.2011 v 22:17

já ho chtěl zase v TECH3, tohle nedá a bude vzpomínat na letošní sezonu

ChenziiR1 (158) napsal 02.09.2011 v 22:14

Marex 22:00:ty zrovna nééééééééé.
(ale koho svrbí... )

josef58 (823) napsal 02.09.2011 v 22:04

ST21 20:59
Jasný,že řídí úplně všechno

Marex (2570) napsal 02.09.2011 v 22:00

Chenzi: Tak sorry. No.

ChenziiR1 (158) napsal 02.09.2011 v 21:57

Pořád jedni a ti samí chytráci doola...

josef58 (823) napsal 02.09.2011 v 21:52

Kubassi-88
Opravdu myslíš,že ta dnešní doba je tak strašně v pr. Deli, že speciály motogp budou vycházet z motorů, které si koupíš v krámu? Do této doby to bylo vždy přesně naopak, sériovky se snažily co mohly napodobit opravdové závodní PROTOTYPY

PityGPX (949) napsal 02.09.2011 v 21:43

Já jsem hlavně zvědav, zda všechny CRT týmy kt. se objeví v kataru na startu se objeví i ve valencii 2012... V případě u Colina si myslím že ten tým bude poměrně kvalitní a sezonu bude mít zajištěnou. Jak to ale bude s výkoností? Pokud sůza bude jezdit nadále s 800cc, dá se předpovídat, že sůza bude nejpomalejší čistokrevný bajk (?) a tka možná Colin může jezdit na úrovni sůzy...
Vše bude zodpovězeno v zimě.

Kubassi-88 (279) napsal 02.09.2011 v 21:38

CRT je asi stejně budoucnost MotoGP, do několika let za ty pravidla budou jezdit i tovární týmy..

josef58 (823) napsal 02.09.2011 v 21:33

Pěkně to má Colin naučený líp jak Milada
Zřejmě, koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Coline, bylo ti tohle lezprdelkování zapotřebí???

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist