Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V zásadě je jedno,jak se ten tým k penězům dostane,jestli jej někdo kooupí či jak,ale bez těch peněz není vývoj,přece i to postavení té formule něco stojí,nejsou inženýři,není kers ale stejně jako crt tak ty týmy ve F1 potřebují jen čas a peníze,to je vše.CRT to díky těm pravidlům mají určitě jednodušší.
Marussia třeba nemá ani KERS,pač na to nejsou PENÍZE...To by k nim teda musel přijít hodně velkej génius aby navrhl nějaký monopost,co bude tak geniální,aby se bez KERSU vyrovnal těm ostatním špičkovým týmům (pokud ho opět v příští sezoně mít nebudou).
ST: no nevím, zase ve F1 může do toho slabého týmu přijit nějaký genius jako Newey, a postaví auto a hned budou podia. To se xkrát stalo v historii že ze sračky se stal mistr světa. Ve f1 je to prostě provázané a stačí aby někdo někam přestoupil a hned mas nej auto v poli! :) V MGP vidíš že ani velký Genius Burgess z Ducati neudělal vyhravací mašinu :))))
josef: Nesrovnávám to skrz technický reglement..Spíš mi jde o tu situaci...Jako o to,že taky nikdo nemohl čekat,že budou vyhrávatt od začátku ale je to o tom,kolik si kdo bude moci dovolit do toho investovat,protože ten prostor pro zlepšení tam je.
Těmto "mladým týmům" to dotáhnutí na špici ve F1 bude trvat asi déle,než CRTčkám v MGP,protože jak píšeš, ony mají stejná pravidla jako ostatní(teda aspoň myslím,ale asi jo )
Podle mého, CRTéčkům nepomohou pravidla,ani Ezpeleta. Všichni jsou totiž strašně závislí na továrnách. Dokud ony jedou, je to "první liga", protože časy na kolo (alespoň u těch pár prvních), jsou pro veřejnost tím nejdůležitějším. Top materiál, top peníze a top časy na kolo= královská třída.
Hodně lidí tady přirovnává CRT k "mladým týmům" v F1. Myslím, že je to nesmysl a zavádějící, páč tam snad nemaj výhodu ve spotřebě a počtu motoru , ale nevím to přesně. Ty týmy v F1 je jak bývalo v motogp, koupil se motor a v "garáži" se postavil bajk.
...že mají (CRT) na své straně pravidla a Ezpeletu je fakt, a to je to, co se mi strašně nelíbí
Ono říct ohledně CRT,že jsou pomalejší než AMA je možná z části pravda,když zavřu oči pokud jde zrovna o Colina,ale napsat,že to tak i nadále bude je blbost,podle mě.
Letos je už "jasné",že CRT nebude třeba o "2s" rychlejší aby stíhalo prototypům,ale příští sezonu už tomu tak klidně může být,protože přes zimu zase bude probíhat vývoj a CRT budou mít na své straně pravidla.Takže budou mít nějaký ten den testu na víc,což je to HLAVNÍ, a zase budou blíže/blízko?(NĚKTEŘÍ)...Nebude to třeba zase o výhru,ale už tam budou ty 7,8,9 pozice?...
Nikdo asi nemohl čekat,že budou vyhrávat závody v první sezoně,já to taky nečekal,ale naopak jsem si myslel,že ta ztráta bude o hodně větší,takže za mě je to "úspěch",KDYŽ UŽ TO TEDA MUSELO PŘIJÍT.
stejný příklad jsou "mladé týmy" z F1..Jde o to kolik si jednotlivý tým bude moct dovolit do toho investovat.A takovej Aspar nebo Hervé Poncharal (NĚKTEŘÍ) do toho asi půjdou časem naplno,když CRT budou mít na své straně pravidla a "Espeletu".
RaceBoy: Za tuhle vyslovenou myšlenku budeš strašně bit. Je tu jeden takový, který zná ta správná dogmata.
a) MGP je nejlepší
b) CRT (dokonce ani ART, která má s Aprilkou z WSBK stejné poze to, že jde o čtyřtakt ) nejsou superbiky
c) CRT jsou výborné a hlavně levné (navíc dotované) řešení, jak doplnit 12 prototypů v jezdeckém poli.
Jak si nekdo muze myslet, ze bike z nejake garaze se bude priblizovat tovarnim motorkam? To je ten Colin tak naivni? Vzdyt CRT je pomalejsi nez narodni mistrak AMA a i nadale bude, dokud nebudou CRT podporovany tovarnou... Zkratka je to totalni komedie, ktere se nejlepe vysmal Stoner!!!
Marex: Tak tak,jezdec ještě umí,tým šlape na jedničku,ale techniku nemají dobrou. Mysleli si,že budou vodit všechny CRT a zlobit satelity,ale nic takového se neděje.
Colin na jedné straně chválí tým, že je nejlepší co kdy měl a na druhé straně je frustrovaný, že neudělali žádný pokrok, tak to mi fakt hlava nebere . Vysvětluju si to tak, že tam musí mít takové peníze, že mu za to stojí jezdit tak vzadu, že se vyjímečně ukáže v záběrech kamery. Pokud nejsem spokojený tak jdu pryč. Utíkají mu ty léta, kdy má ještě v sobě drive něco dokázat. Až bude chtít do WSBk tak ho třeba nikdo nebude chtít .
Bych docela rekl ,ze se od neho cekala vitezstvi mezi crt-spz a art,takze zklamani urcite,ale jen se tomu nedava takova pozornost jako u ROSSIHO ci SPISE a nebo pro ceskeho fanouska ABRAHAMA.
V zásadě je jedno,jak se ten tým k penězům dostane,jestli jej někdo kooupí či jak,ale bez těch peněz není vývoj,přece i to postavení té formule něco stojí,nejsou inženýři,není kers ale stejně jako crt tak ty týmy ve F1 potřebují jen čas a peníze,to je vše.CRT to díky těm pravidlům mají určitě jednodušší.
tak jinka. Minardi, x let chvost, koupil jej red bull a torro rosso vyhralo zavod! :)
Marussia třeba nemá ani KERS,pač na to nejsou PENÍZE...To by k nim teda musel přijít hodně velkej génius aby navrhl nějaký monopost,co bude tak geniální,aby se bez KERSU vyrovnal těm ostatním špičkovým týmům (pokud ho opět v příští sezoně mít nebudou).
ST: no nevím, zase ve F1 může do toho slabého týmu přijit nějaký genius jako Newey, a postaví auto a hned budou podia. To se xkrát stalo v historii že ze sračky se stal mistr světa. Ve f1 je to prostě provázané a stačí aby někdo někam přestoupil a hned mas nej auto v poli! :) V MGP vidíš že ani velký Genius Burgess z Ducati neudělal vyhravací mašinu :))))
josef: Nesrovnávám to skrz technický reglement..Spíš mi jde o tu situaci...Jako o to,že taky nikdo nemohl čekat,že budou vyhrávatt od začátku ale je to o tom,kolik si kdo bude moci dovolit do toho investovat,protože ten prostor pro zlepšení tam je.
Těmto "mladým týmům" to dotáhnutí na špici ve F1 bude trvat asi déle,než CRTčkám v MGP,protože jak píšeš, ony mají stejná pravidla jako ostatní(teda aspoň myslím,ale asi jo )
Podle mého, CRTéčkům nepomohou pravidla,ani Ezpeleta. Všichni jsou totiž strašně závislí na továrnách. Dokud ony jedou, je to "první liga", protože časy na kolo (alespoň u těch pár prvních), jsou pro veřejnost tím nejdůležitějším. Top materiál, top peníze a top časy na kolo= královská třída.
Jozo CRT je skorej formula renault medzi F1.
Hodně lidí tady přirovnává CRT k "mladým týmům" v F1. Myslím, že je to nesmysl a zavádějící, páč tam snad nemaj výhodu ve spotřebě a počtu motoru , ale nevím to přesně. Ty týmy v F1 je jak bývalo v motogp, koupil se motor a v "garáži" se postavil bajk.
...že mají (CRT) na své straně pravidla a Ezpeletu je fakt, a to je to, co se mi strašně nelíbí
Ono říct ohledně CRT,že jsou pomalejší než AMA je možná z části pravda,když zavřu oči pokud jde zrovna o Colina,ale napsat,že to tak i nadále bude je blbost,podle mě.
Letos je už "jasné",že CRT nebude třeba o "2s" rychlejší aby stíhalo prototypům,ale příští sezonu už tomu tak klidně může být,protože přes zimu zase bude probíhat vývoj a CRT budou mít na své straně pravidla.Takže budou mít nějaký ten den testu na víc,což je to HLAVNÍ, a zase budou blíže/blízko?(NĚKTEŘÍ)...Nebude to třeba zase o výhru,ale už tam budou ty 7,8,9 pozice?...
Nikdo asi nemohl čekat,že budou vyhrávat závody v první sezoně,já to taky nečekal,ale naopak jsem si myslel,že ta ztráta bude o hodně větší,takže za mě je to "úspěch",KDYŽ UŽ TO TEDA MUSELO PŘIJÍT.
stejný příklad jsou "mladé týmy" z F1..Jde o to kolik si jednotlivý tým bude moct dovolit do toho investovat.A takovej Aspar nebo Hervé Poncharal (NĚKTEŘÍ) do toho asi půjdou časem naplno,když CRT budou mít na své straně pravidla a "Espeletu".
Ale třeba je to jinak,tak to vidím jen já..
raceboy:No,zase to nepřeháněj ;)
RaceBoy: Za tuhle vyslovenou myšlenku budeš strašně bit. Je tu jeden takový, který zná ta správná dogmata.
a) MGP je nejlepší
b) CRT (dokonce ani ART, která má s Aprilkou z WSBK stejné poze to, že jde o čtyřtakt ) nejsou superbiky
c) CRT jsou výborné a hlavně levné (navíc dotované) řešení, jak doplnit 12 prototypů v jezdeckém poli.
RaceBoy
tak tak CRT jsou k
vyvojar pro melandriho
Jak si nekdo muze myslet, ze bike z nejake garaze se bude priblizovat tovarnim motorkam? To je ten Colin tak naivni? Vzdyt CRT je pomalejsi nez narodni mistrak AMA a i nadale bude, dokud nebudou CRT podporovany tovarnou... Zkratka je to totalni komedie, ktere se nejlepe vysmal Stoner!!!
Marex: Tak tak,jezdec ještě umí,tým šlape na jedničku,ale techniku nemají dobrou. Mysleli si,že budou vodit všechny CRT a zlobit satelity,ale nic takového se neděje.
JP: Dobrý tým, dobrý jezdec, špatná technika. Uvidíme, co přinese změna...?!
Colin na jedné straně chválí tým, že je nejlepší co kdy měl a na druhé straně je frustrovaný, že neudělali žádný pokrok, tak to mi fakt hlava nebere . Vysvětluju si to tak, že tam musí mít takové peníze, že mu za to stojí jezdit tak vzadu, že se vyjímečně ukáže v záběrech kamery. Pokud nejsem spokojený tak jdu pryč. Utíkají mu ty léta, kdy má ještě v sobě drive něco dokázat. Až bude chtít do WSBk tak ho třeba nikdo nebude chtít .
se dívím, že do toho šel/ps říkal: jel bych to už i na Vespě /myslím, že zažil šok/kuwa at jde do jakýho koliv satelitu, at ho vidíme na záběrech!
jan26: souhlas. Myslim,ze na odchod do WSBK ma jeste cas.
Rozhodně Colin čekal víc a to zranění mu taky nepřidalo,tak snad se začne dařit Colin je borec
Bych docela rekl ,ze se od neho cekala vitezstvi mezi crt-spz a art,takze zklamani urcite,ale jen se tomu nedava takova pozornost jako u ROSSIHO ci SPISE a nebo pro ceskeho fanouska ABRAHAMA.
Podobná paralela,jako spojení Rossi- Ducati. Colin má výhodu v tom, že se od něj nic neočekávalo a že může v sezoně přestoupit na jiný stroj.