Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
trigr: Ale to bohužel někteří nepochopí, že sport se může dělat z lásky či vášně a až tak nezáleží na věku či umístění. Colin je prostě srdcař, co chce jezdit, dokud to jen půjde
No čeká na tovární motor. Pokud Dorna dá do konce roku jasná pravidla od r. 2014, pak Yamaha dodá, či lépe, by mohla dodávat motor M1 s komplet elektronikou až čtyřem jezdcům. No a Honda začala dělat na tzv. prodejní verzi 213ky a pokud ještě Suzuki se opravdu od 2014 vrátí (se dvěma?) pak by na startu bylo dost prototypů a CRbiky by nebyly třeba. Zajímavý vývoj, že? Vycházím z počtu současných prototypů (12) + Sůza a pak ty prodejní verze a motory. Honda, pokud k tomu dojde, bude určitě schopna dodat 4 prodejní verze. A pak jsme na 21-22 jezdcích...
torckx, v motogp na to přišli před xx lety, bohužel továrny o to neměli zájem a donedávna o tom ani nechtěli přemýšlet. Hold Dorna si musela asi trošku dupnout, tak snad to výjde
žeby náznak F1? Soukromé šasi a tovární motor? Tam už na to přišli dávno, ted na to příjdou v MotoGp.
Těžko říci co Edwarse drží na konci roštu MotoGp. Tento top-superbikový pilot a více než průměrný pilot MotoGp, vynikající testovač a "nosič vody" pro hvězdy motogp, má své nejlepší roky za sebou. Vidina řízení továrního stroje je také nereálná. Ale ve WSBK prostě nejsou schopni pokrýt jeho finanční požadavky. Kdoví, co má tedy za lubem.
Edwards si sám pohřbil své úspěchy ve WSBK i MOTO GP svým nedůstojným účinkováním v projektu CRT, moc dobře věděl do čeho jde . Je to škoda, jako starý pardál už by mohl mít rozum. Jestliže se bude i příští rok plácat na konci CRT tak po něm v 2014 neštěkne ani pes.
Este doplnim, ze s FTR Kawasaki bol Colin rychlejsi vo Valencii o 1,5 sec. ako so Suter-BMW za rovnakych podmienok
Dejvid17:
trigr: Ale to bohužel někteří nepochopí, že sport se může dělat z lásky či vášně a až tak nezáleží na věku či umístění. Colin je prostě srdcař, co chce jezdit, dokud to jen půjde
JP: Colin patří mezi sortu lidí, kteří jsou posedlí svým povoláním. A nemyslím si, že by si zkazil reputaci.
No čeká na tovární motor. Pokud Dorna dá do konce roku jasná pravidla od r. 2014, pak Yamaha dodá, či lépe, by mohla dodávat motor M1 s komplet elektronikou až čtyřem jezdcům. No a Honda začala dělat na tzv. prodejní verzi 213ky a pokud ještě Suzuki se opravdu od 2014 vrátí (se dvěma?) pak by na startu bylo dost prototypů a CRbiky by nebyly třeba. Zajímavý vývoj, že? Vycházím z počtu současných prototypů (12) + Sůza a pak ty prodejní verze a motory. Honda, pokud k tomu dojde, bude určitě schopna dodat 4 prodejní verze. A pak jsme na 21-22 jezdcích...
torckx, v motogp na to přišli před xx lety, bohužel továrny o to neměli zájem a donedávna o tom ani nechtěli přemýšlet. Hold Dorna si musela asi trošku dupnout, tak snad to výjde
žeby náznak F1? Soukromé šasi a tovární motor? Tam už na to přišli dávno, ted na to příjdou v MotoGp.
Těžko říci co Edwarse drží na konci roštu MotoGp. Tento top-superbikový pilot a více než průměrný pilot MotoGp, vynikající testovač a "nosič vody" pro hvězdy motogp, má své nejlepší roky za sebou. Vidina řízení továrního stroje je také nereálná. Ale ve WSBK prostě nejsou schopni pokrýt jeho finanční požadavky. Kdoví, co má tedy za lubem.
já hlavně chci aby Tom Sajksů vyhrál titul na Kawě a zelení zauvažovali o stavbě prototypu MotoGP...
Edwards si sám pohřbil své úspěchy ve WSBK i MOTO GP svým nedůstojným účinkováním v projektu CRT, moc dobře věděl do čeho jde . Je to škoda, jako starý pardál už by mohl mít rozum. Jestliže se bude i příští rok plácat na konci CRT tak po něm v 2014 neštěkne ani pes.
Nesmrtelnej Colin