Ducati Haydenovi nabízí MS Superbike

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 12.08.2013 v 09:10-1

Soul Train: To je maso. Ty o voze ... je to marný. Osobně oceňuji i to minus, které jsem dostal za opsání skutečnosti, jak to tehdy s Rossim bylo. Prostě se to nehodí, tak tomu dám mínus bez argumentu v diskuzi. Ale v pořádku. Mám své fanoušky rád a alespoň vím, že nejsem všem lhostejný.

mike99 (322) napsal 11.08.2013 v 22:35-2

Tvl, cital som par starsich diskusii a radsej bez komentara

PityGPX (949) napsal 11.08.2013 v 12:20+2

No ale zase, kdyby jich potřeboval více, tak před ním byl Laverty takže by to zase bylo o tym. režii a zase by ten titul získala aprilie diky rozhodnutím aby laverty pustil Biaggiho! Pak už tam byla velká propast na ty top3 a to už by asi nestihl. (můj nazor). Ano, o jednu příčku v tom magny - cours by si díky tym. režii polepšil pokud by potřeboval víc bodů nahnat.

1100Virago (3052) napsal 11.08.2013 v 11:46+1

On hlavně Max v poslením závodě neriskoval a jel údržbu na tolik bodů, kolik potřeboval. Kdyby mu jich chybělo víc, pravděpodobně by taky víc tahal, aby mu to vyšlo.

PityGPX (949) napsal 11.08.2013 v 09:48+1

60

Evo (411) napsal 10.08.2013 v 21:21-1+1

Pity , to jsou jen plane spekulace. Kdyby Max nejezdil tak dobre, ani ty tri body by mu nepomohli.

PityGPX (949) napsal 10.08.2013 v 19:25+3

Novulari: ja nezpochybnuji, souhlasím se strategií aprilii, jen jsem řekl holou pravdu, že titul získala Aprilie! (myšleno tak, že titul získala aprilie mezi jezdci díky vedení aprilie když dala příkaz, kdyby příkaz nedala tak tři body chybějí a byli by v prdeli).

Nuvolari (2329) napsal 10.08.2013 v 18:04+2

Pity: a co je na tom divnýho? Jedním z vrcholných cílů týmu je mít mistra světa mezi jezdci. A když Laverty jezdil větší část sezóny jako hůlka, zatímco Max jel o titul, tak je snad přirozené, že tým přikázal Lavertymu, aby mu ke konci pomohl, pokud to půjde. Nevím, jaký má smysl, zpochybňovat něčí tituly, ať už Maxův nebo Nickyho.

PityGPX (949) napsal 10.08.2013 v 16:02+2

Fakt je ten, že loni získala titul Aprilie, nikoliv Biaggi (protože Aprilie nařídila tym. režii v Moskvě a tím přišel Biaggi zadarmo ke třem bodům kt. mu pomohly).

Evo (411) napsal 10.08.2013 v 15:13-1+1

Gill: Vsechny odpovedi vycerpavajici a spravne. Postupujes do dalsiho kola.

SoulTrain21 (753) napsal 10.08.2013 v 15:07-1+2

Gill (288) napsal 10.08.2013 v 15:06-2+2

Ale titul není za zásluhy... Jasný, někdo přeje jednomu druhej jinýmu, o.k., to je samozřejmé, ale nemohl si zasloužit někdo titul, který získal jiný jezdec. Mohl mu ho přát, ale ne zasloužit si. Na to měl ten jezdec celou sezónu, ve které byl poražen i o pouhý půlbodíček. Navíc jak už bylo psáno Hayden neměl neustále jen štěstí na své straně nebo že by mu jako v F1 někdo pomáhal, tam se dá o titulech polemizovat, ale v MotoGP není týmová dvojka co vyklidí vždy cestu od prvního závodu.

SoulTrain21 (753) napsal 10.08.2013 v 14:58+3

Já přece nezpochybňuji bodovýsestém

Když loni Sykes prohrál o půl bodu tak se taky mnoho fanoušků shodlo,že by si to zasloužil...To přece neznamená,že někdo zpochybňuje body a že body neurčují stav šampoinátu.Prostě to je jen něčí subjektivní pocit.Když letos Švýcaři na MS v hokeji prohráli až ve finále,tak jim to taky mnoho lidí prálo více než Švédům..Ale nikdo ni nezpochybňuje.

Jen když virago napsal,že si to Rossi za své dosažené výsledky nezaslouží,tak to vyznělo,jako kdyby v té sezoně jezdil jako lempl,přitom to není pravda..

Gill (288) napsal 10.08.2013 v 14:43+1

ST: citace: Rossi za to,že dokázal být nejlepší v 5ti závodech.A o to v každém závodu jde ne?Být nejlepší...

Ano, v závodě o to skutečně jde, ale v šampionátu nikoliv. Vítězství v závodě pro šampionát znamená 25 bodů, nic víc, nic míň. Za to vítězství si odnese pohár, ne titul.

Gill (288) napsal 10.08.2013 v 14:39+1

Soul Train: Bývají roky, kdy je s nejlepším materiálem snazší vítězit v slabší konkurenci. Někdo zase závodí s horším nádobím nebo je v ten rok více výtečných jezdců...vůbec bych neřešil počty vítězství apod. Prostě počty jsou jasné a šampionem je ten, kdo posbírá nejvíc bodů. A že někde někdo upadl, zranil se atd, to k tomu patří, měl smůlu. Ale nejde říct, že ten rok si to zasloužil ten druhej víc. Prostě kdo získal titul, byl ten rok nejlepší, od toho se ty body udělují. Až to bude o počtu vítězství, bude se bojovat jinak a titul bude mít někdo jiný, ale všichni od prvního závodu vědí jaký je bodovací klíč a jaká jsou pravidla. Nějaká kdyby po závodě jsou jen hospodský kecy.

Foxx5 (633) napsal 10.08.2013 v 13:15+1

josef58 (88.100.214.xxx) napsal 09.08.13 v 23:34
josef my to na netu nehledáme, my se jen ujišťujeme, že jsme všicí chodící encyklopedie motorsportu a že si to dobře pamatujem...

SoulTrain21 (753) napsal 10.08.2013 v 13:09-2+1

Já na to spíš reagoval z toho pohledu,že říct o jezdci který v té sezoně dokázal být NEJLĚPŠÍ v 5ti závodech,že si titul nezaslouží,je troufalé..
Neřekl jsem o Haydenovi,že si titul nezaslouží ani si to nemyslím...Oni si ho zasloužili oba dva,jak Hayden za své konstantní výsledky,tak Rossi za to,že dokázal být nejlepší v 5ti závodech.A o to v každém závodu jde ne?Být nejlepší...Vždyť Hayden za celou svou kariéru MGP ani těch 5 vítězství nemá jak si tedy někde dovolí říct,že jezdec který v sezoně dokázal těch 5 závodu vyhrát si titul nezasloužil?...
Body hovoří jasně,to je logické ale na to já nereagoval.Já to spíš bral z toho subjektivního pohledu

Ale v jednom s tebou souhlasím,že vtipy neděláš

PityGPX (949) napsal 10.08.2013 v 12:45-1

Desmo: nečekaně souhlas.

desmo69 (638) napsal 10.08.2013 v 12:31-1+4

SoulTrain, jakých rádoby vtipů? Já žádný vtipy nedělám. Virago píše že za výsledky si to nezasloužil a ty na to vytasíš vítězství. Výsledky v průběhu sezóny značí stav bodů. Pokud měl víc vítězství a míň bodů tak celkově ty výsledky asi optimální nebyly ne?
Loni měl Pedrosa 7 vítězství a Lorenzo 6..titul má Lorenzo za stálý výsledky. Byl pořád na bedně a nikdo titul nezpochybňuje ikdyž má vítězství míň.
Svět se netočí kolem vítězství ale bodů...nechápu že někdo i po sedmi letech dokáže vytáhnout tohle, ikdyž se tituly vyhrávaly s menším počtem vítězství. Hold figuruje v tom Rossi tak se to musí proprat ze všech stran.

Marex (2570) napsal 10.08.2013 v 12:00-1

Jo. Tak sorry. Ados to napsal dřív.

Marex (2570) napsal 10.08.2013 v 11:59-2+1

Virago 22:17: Ten pád Rossiho způsobila přehřívající se technika. Při nájezdu do zatáčky se rozsvítila výstraha a Rossi musel ubrat plyn... což následně znamenalo těžký předek a pád. Yamaha tento problém měla a stálo ji to titul. Rozhodně bych to tak nepřikládal tlaku na jezdce.
Nicky si titul zasloužil a byť nejezdil nijak famózně, byl homogenní a zajíci se sčítají po honu. On totiž ve hře nebyl jenom Rossi a Hayden,ale i Capirossi.

PityGPX (949) napsal 10.08.2013 v 11:36+1

miramara: souhlas.

Pawka (79) napsal 10.08.2013 v 10:56

prestupna stanice z moto2 do mgp by mela byt sezona na ducati

miramara (1558) napsal 10.08.2013 v 10:31+3

Pity-pokud si dobře pamatuju,tak Rossi měl ten rok na Eliase opravdu pech nejenže ho shodil,ale dokonce ho porazil zrovna v Estorilu(kde Dani sejmul Nickyho).Tím pádem Valemu těch 5bodů chybělo-a nevím jestli při rovnosti bodů nerozhoduje víc vítězství v sezoně a to by měl Rossi ...holt na to se historie neptá a Nickymu ten titul nikdo nevezme

ludanek (66) napsal 10.08.2013 v 10:30

Popravdě řečeno, raději bych viděl Haydena na "tovární" Panigale, která bude příští rok, při rovnosti pravidel schopná jezdit na bednu a Nicky s ní (viz stocky) než aby se zahrabal v CRT a dopadnul jako Colin.. tzn ten, kterej jezdí jen pro to, aby nebylo prázdný startovní pole...

Kevin34 (255) napsal 10.08.2013 v 10:29

AdosR:Ach jo...zase to moc oblíbené slovo "KDYBY"...

AdosR (254) napsal 10.08.2013 v 09:58+2

PityGPX: No myslím si že by Vale v roce 2006 v pohodě získal titul kdyby ta yamaha byla spolehlivá a neměli problémy s chlazením a Vale 2x nedojel závod pro poruchu motoru. Za to nemohl a těch pár bodů by ovlivnilo konec sezony.

Kevin34 (255) napsal 10.08.2013 v 09:21+5

Bastard69:Až se bude MS jezdit,hrát fotbal,hokej prostě cokoliv na konštaláciu hviezd tak Ti dám za pravdu.No...momentálně je to tak že se jezdí a hraje na výsledky a body..A pokud máš pravdu Ty,tak to si potom ani Rossi nezaslouží tolik titulů,protože mu to daroval např. Biaggi tolika pádama v závodech..a Schwantz protože se zramoval Rainey...a Rainey protože se zramoval Doohan..a tak bych mohl pokračovat dál...
Trošku jsem se rozepsal,ale pravda je taková že Nicky měl prostě nejvíc bodů tak se stal mistrem světa.Konec tečka.

Gill (288) napsal 10.08.2013 v 09:20+4

Pawka: Daniho tam udržely španělský prachy a pozice managera, Hayden určitě odejít nechtěl.

Pawka (79) napsal 10.08.2013 v 09:05-1+1

niky je fakt chudak, proc on tenkrat nezustal u hondy? byl by lepsi jak dani!dani hodne vyprofitoval z hondy. jit na panigale ted,to uz by musel bejt uplne vedle

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist