Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
lol mam najradsej tie hodnotenia ..."Lorenzo je najlepsi pilot sucasnosti" to mas odkial vsetci jazdci moto gp boli na tvojom sukromnom okruhu a testoval si ich ake maju schopnosti na tej istej motorke? To su take vyhlasenia ako ...kacer Donald je najlepsia kreslena postavicka sucastnosti :D ...ale pobavilo...
Slimáček: Jen dotaz.Máš přehled o tom jaké má JL mimo motoGP aktivity? Mám na mysli to, že ti nejlepší berou velké peníze a někteří část investují do např. prací s mladými jezdci apod (např. MM, VR). Ale o JL není nic slyšet?
Lorenzo je najlepsi pilot sucasnosti a pokial mu Ducati nesedi, nieje to jeho vina. S dobrou technikou by bojoval o titul.
Navyse je to ferovy clovek, oblubeny technikmi, aj ostatnymi chalanmi v poli jazdcov. Kto hovori nico ine, je hlupak a radobyfanusik motosportu.
omg: není to oficiální tabulka, oficiálně vlastně takový dokument nemůže existovat, jelikož se platy nezveřejňují
A jak jsem psal - těmhle číslům moc nevěřím. Dovi letos bojuje o novou smlouvu, pokud by už teď měl 7 milionů, tak je vysmátý. A v sateltiním týmu brát 3 mega (Zarco, Petrucci) mně přijde hodně přestřelený.
Já jsem četl včera na motorsport.com, že Dovi letos pořád má oněch plus minus 2 mil EUR.
A ešte by som dodal,že Dovi je " nejen věrnej dříč", ale tiež vzorný manžel a otec a tiež vyhral anketu "Muž roka" v nejakom ženskom magazíne, takže by si ,samozrejme,zaslúžil vysoký plat a titul majstra sveta.
Nechci se nějak zastávat Lorenza, bůh ví, že na motorce nemám nálepku s číslem 99, ale zdá se mi, že někteří dělíte kůži medvěda, který ještě žije. Jako jezdec je Lorenzo skvělý a myslím, že i na Ducati to ještě ukáže.
.. tak on měl smlouvu do Repsol Hondy, kde chtěli uvolnit místo tuším pro Stonera, tak mu nabídli pozici továrního jezdce v satelitním týmu - což se může zdát jako férovka, ale dle reakce Doviho (odmítnutí) se jedná o "vyjebání" a tím pravděpodobně skončila ta naivita s věrností ke značce. Jak píše Capan, je to byznys a buď si zařídíš dobrou sedačku nebo ne a můžeš bejt dobrej jak chceš...
"Tržní cena" / "Učo"
To je už ale hodně dávno,Marťane a taky si trochu protiřečíš,
že "opustil" Hondu (když s ním vyjebali, přesto že slibovali a měl smlouvu) ...
tak hlavně by musel bejt blazen, kdyby opustil stáj, kde má konečně všechno k vitězství
s tou "věrností" bych si zase toho sympaťáka tak neidealizoval. Opustil Hondu, ikdyž mu nabízela za uvolnění místa u Repsolu smlouvu přímo s HRC na 3 roky u Gresiniho. Pak mu Yamaha nedala továrnu, ikdyž u Tech3 pravidelně dojížděl na bednu a tak šel k Ducati
Respektive, jestli si to dobře pamatuji, tak on byl věrný Hondě, jel na ní 250 ccm v době,kdy proti tovární Aprilii neměla šanci a za tuto věrnost se dostal až do Repsolu. Pak s ním vyjebali...
Bohužiaľ,Dovi titul nezíska. Jedine že by sa Marquez zranil. A k tým platom len toľko,že "po vojne je každý generál". Chceli získať špičkového jazdca a taká bola vtedy jeho trhová cena(Lorenzo). Tak isto predtým preplácali Rossiho. Stonera,naopak,nedocenili. Lebo ,prosto,situáciu zle odhadli.
"Dovi dře jako zvíře". A to vieš ako,že drie viac ako ostatní ? Snáď mu nerobíš osobného "Uča"?
Lorenzo to podepsal šikovně... a že za takový ranec je problem Ducati ...věřím že tomu manažerovi od Ducati který mu tuhle nabídku předložil dali padáka... příště minimálně s klausuli
U Doviho se mi líbí ta jeho nenápadnost.. a přitom dře jako zvíře...oproti lorenzovi který je náfuka..alespoň to znej cýtím
To, že v současné době i v motocyklovém sportu jde o peníze "až v první řadě",
ani není nutno zdůrazňovat,když se tento aspekt řeší i v komentářích tady na
M.cz ... Já jen doufám, že už je taky zřejmé, že Ducati v MotoGP1000
přivedl na současnou úroveň Andrea Dovizioso a GiGi jejich systematickou
prací a ne "záchranáři" z jiných továrních týmů, ve kterých léta předtím startovali
na koncepčně úplně rozdílné technice . Koho mám na mysli, je "nabíledni" :
Rossi a dosud i Lorenzo . Pokud se Ducati svým vývojem v letošní sezoně
zaměří zcela na Lorenza, znehodnotí nesporné zásluhy Doviziosa
a musí si uvědomit, že i jeho věrnost značce má svoje meze ... !
Dovi ostane. pozrime sa na iannoneho co jazdil na duc duc a prisiel do suzi a je to nemastne neslane. Dovimu ducati momentalne neskutocne sedi. urcite sa mu plat zvysi a jorgemu znizi . no on podla mna chce titul a na talianskom stroji by to bolo legendarne
Mně by se australan taky líbil, ale Casey se nevrátí, Miller na to myslím nemá a Oli Bayliss je bohužel ještě moc malej a "zakopenej" na třístovce v ASBK.
Jojo, Gigi a spol. jistě nejlíp ví, jak je důležité míti F(ph)ilipa
Letošní přestupová sezona bude ještě zajímavá. Takže podle mě:
Lorenzo - bohužel nelehká situace, určitě by rád zůstal v Ducati ( i za míň peněz), ale jestli nejpozději do Mugella (včetně) nedá pár beden (nebo neporazí několikrát Doviziosa), tak game over. Bylo by to jen další trápení, a co nefunguje, nemá cenu držet při životě. Jenže co dál? KTM mu nenabídne motorku, na které by mohl vítězit, je to dlouhodobý projekt a myslím, že JL ani nezapadá do jejich marketingu. Opačně je to v Suzuki, mnohem menší továrna s neporovnatelně horším budgetem, ale zase má konkurenceschopnou mašinu. Lorenzo by dostal podle mě tak maximálně třetinu toho co bere nyní, ale při dobré konstelaci by mohl opět bojovat o špici. Aprilia - dle mě nepřichází v úvahu. Yamaha - Marc VDS, pokud by dostal plnou tovární podporu a smlouvu přímo s továrnou? Možná i to bude ve hře. Ale moc tomu nevěřím. Honda - silně nepravděpodobné.
Zarco - KTM? Honda? Poncharal ho bude hodně chtít a fabrika mu naslibuje hory doly. Finančně se zajistí do konce života. Ale sportovní hledisko je už vachrlatější...
Pedro - podle mě jeho další působení bude záviset na rozhodnutí Zarca, zda bude chtít jít do Hondy. ¨
Dovi - zůstane v Ducati.
Petrux - podle mě tovární sedačku v Ducati nedostane, i kdyby Lorenzo šel pryč. Miller by dostal přednost.
Slimáček: ale Dukna v Doviho rukách jela do posledního závodu o titul a vyhrál s ni i "pár" závodů. Cítím z tebe komplexy..
lol mam najradsej tie hodnotenia ..."Lorenzo je najlepsi pilot sucasnosti" to mas odkial vsetci jazdci moto gp boli na tvojom sukromnom okruhu a testoval si ich ake maju schopnosti na tej istej motorke? To su take vyhlasenia ako ...kacer Donald je najlepsia kreslena postavicka sucastnosti :D ...ale pobavilo...
Slimáček: Jen dotaz.Máš přehled o tom jaké má JL mimo motoGP aktivity? Mám na mysli to, že ti nejlepší berou velké peníze a někteří část investují do např. prací s mladými jezdci apod (např. MM, VR). Ale o JL není nic slyšet?
Podle času, kdy to psal, byl asi náměsíčný
Dělat ze sebe debila je dnes moderní?
Slimáků a ted prosím tu o Karkulce.
Lorenzo je najlepsi pilot sucasnosti a pokial mu Ducati nesedi, nieje to jeho vina. S dobrou technikou by bojoval o titul.
Navyse je to ferovy clovek, oblubeny technikmi, aj ostatnymi chalanmi v poli jazdcov. Kto hovori nico ine, je hlupak a radobyfanusik motosportu.
v tabulce píšou, že ducna platí dvě mega Danimu,
v roce 2015 bych tomu i věřil, ale letos Marcovi Dani už tolik škodit nemůže
cameron: Petrucci ale měl mít tuším zvýšený plat ne ?
omg: není to oficiální tabulka, oficiálně vlastně takový dokument nemůže existovat, jelikož se platy nezveřejňují
A jak jsem psal - těmhle číslům moc nevěřím. Dovi letos bojuje o novou smlouvu, pokud by už teď měl 7 milionů, tak je vysmátý. A v sateltiním týmu brát 3 mega (Zarco, Petrucci) mně přijde hodně přestřelený.
Já jsem četl včera na motorsport.com, že Dovi letos pořád má oněch plus minus 2 mil EUR.
cameron: oficiální gáže jezdců moto GP 2018
//www.motoforum.cz/sport/oficialni-gaze-jezdcu-motogp-na-sezonu-2018/
A ešte by som dodal,že Dovi je " nejen věrnej dříč", ale tiež vzorný manžel a otec a tiež vyhral anketu "Muž roka" v nejakom ženskom magazíne, takže by si ,samozrejme,zaslúžil vysoký plat a titul majstra sveta.
Nechci se nějak zastávat Lorenza, bůh ví, že na motorce nemám nálepku s číslem 99, ale zdá se mi, že někteří dělíte kůži medvěda, který ještě žije. Jako jezdec je Lorenzo skvělý a myslím, že i na Ducati to ještě ukáže.
.. tak on měl smlouvu do Repsol Hondy, kde chtěli uvolnit místo tuším pro Stonera, tak mu nabídli pozici továrního jezdce v satelitním týmu - což se může zdát jako férovka, ale dle reakce Doviho (odmítnutí) se jedná o "vyjebání" a tím pravděpodobně skončila ta naivita s věrností ke značce. Jak píše Capan, je to byznys a buď si zařídíš dobrou sedačku nebo ne a můžeš bejt dobrej jak chceš...
TDM mas kristalovu gulu
No to víš že jo ty CAP
"Tržní cena" / "Učo"
To je už ale hodně dávno,Marťane a taky si trochu protiřečíš,
že "opustil" Hondu (když s ním vyjebali, přesto že slibovali a měl smlouvu) ...
Jsem zvědavý, kde skončí Lorenzo. Tipuji Suzuki,KTM, Honda? Na Hondě by to byl vedle Marka asi pěkný propadák
V prvom rade je to všetko obchod. Verný môžeš byť človeku,ale nie nejakej značke,veci. To je hlúposť.
tak hlavně by musel bejt blazen, kdyby opustil stáj, kde má konečně všechno k vitězství
s tou "věrností" bych si zase toho sympaťáka tak neidealizoval. Opustil Hondu, ikdyž mu nabízela za uvolnění místa u Repsolu smlouvu přímo s HRC na 3 roky u Gresiniho. Pak mu Yamaha nedala továrnu, ikdyž u Tech3 pravidelně dojížděl na bednu a tak šel k Ducati
Respektive, jestli si to dobře pamatuji, tak on byl věrný Hondě, jel na ní 250 ccm v době,kdy proti tovární Aprilii neměla šanci a za tuto věrnost se dostal až do Repsolu. Pak s ním vyjebali...
Bohužiaľ,Dovi titul nezíska. Jedine že by sa Marquez zranil. A k tým platom len toľko,že "po vojne je každý generál". Chceli získať špičkového jazdca a taká bola vtedy jeho trhová cena(Lorenzo). Tak isto predtým preplácali Rossiho. Stonera,naopak,nedocenili. Lebo ,prosto,situáciu zle odhadli.
"Dovi dře jako zvíře". A to vieš ako,že drie viac ako ostatní ? Snáď mu nerobíš osobného "Uča"?
Dovi je nejen věrnej dříč, Gorkine, ale (mimo jiné ! )
dokáže vzdorovat atakům MM, takže žádný "vořezávátko" ...
Lorenzo to podepsal šikovně... a že za takový ranec je problem Ducati ...věřím že tomu manažerovi od Ducati který mu tuhle nabídku předložil dali padáka... příště minimálně s klausuli
U Doviho se mi líbí ta jeho nenápadnost.. a přitom dře jako zvíře...oproti lorenzovi který je náfuka..alespoň to znej cýtím
Po tom jak se ho od Hondy snažili vyštípat v době kdy měl ještě na rok platnou smlouvu si nemyslím že by se do toho prostředí chtěl zrovna vracet
To, že v současné době i v motocyklovém sportu jde o peníze "až v první řadě",
ani není nutno zdůrazňovat,když se tento aspekt řeší i v komentářích tady na
M.cz ... Já jen doufám, že už je taky zřejmé, že Ducati v MotoGP1000
přivedl na současnou úroveň Andrea Dovizioso a GiGi jejich systematickou
prací a ne "záchranáři" z jiných továrních týmů, ve kterých léta předtím startovali
na koncepčně úplně rozdílné technice . Koho mám na mysli, je "nabíledni" :
Rossi a dosud i Lorenzo . Pokud se Ducati svým vývojem v letošní sezoně
zaměří zcela na Lorenza, znehodnotí nesporné zásluhy Doviziosa
a musí si uvědomit, že i jeho věrnost značce má svoje meze ... !
Dovi ostane. pozrime sa na iannoneho co jazdil na duc duc a prisiel do suzi a je to nemastne neslane. Dovimu ducati momentalne neskutocne sedi. urcite sa mu plat zvysi a jorgemu znizi . no on podla mna chce titul a na talianskom stroji by to bolo legendarne
Mně by se australan taky líbil, ale Casey se nevrátí, Miller na to myslím nemá a Oli Bayliss je bohužel ještě moc malej a "zakopenej" na třístovce v ASBK.
cameron> souhlas, ono to bude zajímavé, se to rozhýbe až Suzuki vyřeší pana Iannoneho a Yamaha Zarca pak to bude kolotoč :)
Honda podle mě hodí udičku a počká si, protože nemusí spěchat má svého "zlatého chlapce #93"
BULVÁR
Jojo, Gigi a spol. jistě nejlíp ví, jak je důležité míti F(ph)ilipa
Letošní přestupová sezona bude ještě zajímavá. Takže podle mě:
Lorenzo - bohužel nelehká situace, určitě by rád zůstal v Ducati ( i za míň peněz), ale jestli nejpozději do Mugella (včetně) nedá pár beden (nebo neporazí několikrát Doviziosa), tak game over. Bylo by to jen další trápení, a co nefunguje, nemá cenu držet při životě. Jenže co dál? KTM mu nenabídne motorku, na které by mohl vítězit, je to dlouhodobý projekt a myslím, že JL ani nezapadá do jejich marketingu. Opačně je to v Suzuki, mnohem menší továrna s neporovnatelně horším budgetem, ale zase má konkurenceschopnou mašinu. Lorenzo by dostal podle mě tak maximálně třetinu toho co bere nyní, ale při dobré konstelaci by mohl opět bojovat o špici. Aprilia - dle mě nepřichází v úvahu. Yamaha - Marc VDS, pokud by dostal plnou tovární podporu a smlouvu přímo s továrnou? Možná i to bude ve hře. Ale moc tomu nevěřím. Honda - silně nepravděpodobné.
Zarco - KTM? Honda? Poncharal ho bude hodně chtít a fabrika mu naslibuje hory doly. Finančně se zajistí do konce života. Ale sportovní hledisko je už vachrlatější...
Pedro - podle mě jeho další působení bude záviset na rozhodnutí Zarca, zda bude chtít jít do Hondy. ¨
Dovi - zůstane v Ducati.
Petrux - podle mě tovární sedačku v Ducati nedostane, i kdyby Lorenzo šel pryč. Miller by dostal přednost.